• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

دیجی پلاس سرویس جدید دیجی کالا یا کیسه دوختن برای جیب مردم ؟

AmirHossein.M

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2014
نوشته‌ها
754
لایک‌ها
710
محل سکونت
تهران
دیروز 7 شهریور سفارش ثبت کردم فقط به خاطر تبلیغاتی که برای سرویس اشتراک ویژه ش یعنی دیجی پلاس کرده بود ! با گزینه های دیگه دیجی پلاس مثل هدیه نقدی و غیره کار ندارم ,
اما 2تا گزینه ارسال سریع و خط تماس پشتیبانی ویژه اصلا وجود خارجی ندارن !

کالایی که سفارش دادم امروز به دستم نرسید توی زمان مقرر شده
با پشتیبانی آنلاین صحبت کردم بماند که 40 دقیقه طول کشید اخرم جوابمو نداد دوباره من بهش پیام دادم , میگن بررسی میشه تا 24 الی 48 ساعت دیگه ! به به چه ارسال سریع و پشتیبانی ویژه ای ! وعده ارسال 4.5 ساعته میدن بعد برای پشتیبانی دو روز باید صبر کنید :) :D
تماس گرفتم با پشتیبانی و پیگیری سفارش , گفتم لغو سفارش چه زمانی هزینه سفارش برمیگرده میگن 24 الی 48 ساعت دیگه , که با توجه به تجربه قبلی که 7 روز طول کشید پول رو پس بدن , پشیمون شدم از لغو سفارش , دوباره پرسیدم الان چیکار میشه کرد؟ اقای اسدی نامی گفتن که بررسی میکنن و اطلاع میدن 24 الی 48 ساعت اینده !
بعد از 2 ساعت sms اومد از دیجی کالا و اعلام کردن که 10 شهریور بازه زمانی انتخابی خودشون 12 تا 15 کالا رو تحویل میدن ! ( اشتراک ویژه ای که خریدم ام که هیچی :| احسنت به کلاهبرداری جدید با نام دیجی پلاس ) حتی اهمیت به این ندادن که بازه زمانی رو اجازه انتخاب بدن به کاربر و من اصلا اون ساعت منزل نیستم بخوام کالا رو تحویل بگیرم !
بعد این وسط اشتراک ویژه دیجی پلاس چی شد پس ؟ نه تلفن جدایی وجود داره برای مشترکین مثلا ویژه ! نه پاسخگویی ویژه ای ! پشتیبان انلاین 40 دقیقه طول کشید جواب نداد دوباره خودم پیام دادم ! فقط کیسه دوختن برای جیب مردم , بدون هیچ خدماتی یه سرویس دروغی ساختن , هیچ شماره تماس ویژه ای وجود نداره , هیچ پیگیری وجود نداره ! حتی شماره تماس دیجی کالا یه اپراتور نداره , پیگیری سفارش ام که کد ثبت سفارش کالا رو بزنی فقط بهت تاریخ جدید ارسال مرسوله رو میگه اونم با پیام ضبط شده !

هزینه اشتراک ویژه رو هم برنمیگردونن , خدمات ام نمیدن , فقط عذرخواهی میکنن , بله سر گردنه س , یه کت شلوار تنت کنی به مردم بگی براتون فلان کارو میکنم اگه پول بدید بهم , بعد که پرداخت کردی بگن ببخشید نشد , ببخشید و عذرخواهی پولی که پرداخت شده رو برمیگردونه ؟ کلاهبرداری به اسم اشتراک ویژه دیجی پلاس رو به چه صورت میشه شکایت کرد ؟ میخوام به ای نماد شکایت کنم , اگر مراجع دیگه برای شکایت هست راهنمایی کنید پیگیری کنیم , اینجوری نمیشه که هرکسی یه سرویسی رو بزنه پول بگیره خدمات نده عذرخواهی کنه پولم برنگردونه

@Hamid2day @MihanV
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,302
لایک‌ها
20,178
محل سکونت
اوهایو - دیتون
حتما تو جلسه بعد از تعطیلات عنوان میشه :D
نباید اینجوری باشه
الان خیلی های دیگه هم کار شما را انجام دادن و ثبت نام کردن برای سرویس دهی بهتر
 

the raven

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
1,690
لایک‌ها
644
سن
33
محل سکونت
کره زمین
دیجی کالا خیلی وقته دیگه اون دیجی کالای سابق نیست,به قول همین دوستمون واقعا چرا هنوز ازش خرید میکنین؟! :rolleyes:
 

orginalfilm

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 آگوست 2006
نوشته‌ها
2,452
لایک‌ها
1,540
سن
45
محل سکونت
زير يه سقف
از دیجی کالای مولتی میلیارد و‌دزد خرید نکنید از فروشگاه های تازه کار و نوپا خرید کنید تا نان به سفره ی باقی هموطن ها ببریم
 

mehr-dad

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,326
لایک‌ها
785
محل سکونت
اصفهان

یعنی بهتر از مقداد آی تی نبود .
+
+
 

omidsolo

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2015
نوشته‌ها
349
لایک‌ها
732
محل سکونت
کیش
من خودم ازشون Strix 1080 وقتی تازه اومده بود خریدم چون پیدا نمیشد هم گرونتر دادن هم تو اسلات رفته بود! مثال بود وگرنه کلا من خودم دیگه آنلاین خرید نمیکنم، یا اگه بکنم از آمازون میگیرم
 

AmirHossein.M

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2014
نوشته‌ها
754
لایک‌ها
710
محل سکونت
تهران
به اجبار خرید کردم ! مدل گوشی که میخواستم هفته قبل کل بازارو گشتم نبود مثل اینکه فقط دیجی برای فروش قرارش داده !
جالب اینجاس این گوشی 8 میلیون قیمتشه و در فاکتور درج شده که 660 هزار تومان هزینه مالیات و ... !!!! مالیات برای چه خدماتی دقیقا ؟ برای پاسخگو نبودن و ارسال نکردن به موقع کالا ؟
فعلا از طریق ای نماد شکایت کردم , وقت مردم مگه بی ارزشه تاریخ تعیین کنید بعد بگید ببخشید نشد بفرستیم ! بعدم پول ارسال فوری رو عودت نکنید تاریخ ارسال بعدی ام دلبخواه خودتون انتخاب کنید !
جالب اینجاس درباره این موضوع میخواستم توییت کنم که , به توییت نجدا و آزار ج..نسی مدیر محتوای دیجی کالا هم برخورد کردم! عجب شیر تو شیریه این دیجی کالا
خیلی وقته دنبال یک فروشگاه خوب برای خرید و جایگزینی دیجی کالا ام یه فروشگاه معتبر معرفی کنید ! واقعا دیجیکالا دیگه ارزش خرید نداره ! هیچ نظارتی روی کاراش نیست , هیچ نظارتی روی قیمت نیست , جمعه پاساژ ایران بودم تمام اجناسی که خرید کردم نصف یا یک سوم ارزون تر از دیجی کالا بود فاکتور همه خریدا هست ! مثلا یه هاب usb رو من 135 خریدم توی دیجی کالا 275 بود ! لپ تاپی که مثلا 2 سال پیش خریدم توی دیجی کالا 17 میلیون بود 13 میلیون از پاساژ پارسیان ولیعصر خریدم !
 

m558

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,446
لایک‌ها
1,489
من که خیلی وقته خرید نمیکنم فقط از کدهای تخفیفی که کارگزاری بهم میده از اونا استفاده میکنم
در خرید حواستان باشد
فن گرین با گارانتی ارسال کرده 3 روز دیگه گارانتی ش تموم میشه
هرکس هم گوشی خواست میتونه به موبایل فروش شهر خودش مراجعه و به اون بگه براش بیاره یا خرید از فروشگاه های دیگه در سطح نت
بی شرف شدن در یک کلام
 

omidsolo

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2015
نوشته‌ها
349
لایک‌ها
732
محل سکونت
کیش
یه فروشگاه معتبر معرفی کنید
عزیز شما که تهرانی راحتی که قیمتی که تو بازار گیرت میاد از همه فروشگاهای آنلاین کمتره مخصوصا دیجی دزد!
دوستم کاور سامسونگ اصلی از دیجی خرید فیک فرستادن پدرش در اومد عوض کرد!
عکساشم که خیلی وقتا با محصول نمیخونه!
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
پاسخگویی و پشتیبانی و حتی ارسال سریع جزء ذاتی خدمات یک فروشگاه اینترنتی با اون همه ادعا باید باشه، نه اینکه بابت وظایفی که در قبال مشتری داره ازشون حق عضویت ماهانه بگیره که مبلغ کمی هم نیست
 

AmirHossein.M

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2014
نوشته‌ها
754
لایک‌ها
710
محل سکونت
تهران
عزیز شما که تهرانی راحتی که قیمتی که تو بازار گیرت میاد از همه فروشگاهای آنلاین کمتره مخصوصا دیجی دزد!
دوستم کاور سامسونگ اصلی از دیجی خرید فیک فرستادن پدرش در اومد عوض کرد!
عکساشم که خیلی وقتا با محصول نمیخونه!

مشکل سر کروناس ! وگرنه من هیچ وقت اینجور چیزا رو اینترنتی خرید نمیکنم
 

AmirHossein.M

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2014
نوشته‌ها
754
لایک‌ها
710
محل سکونت
تهران
پاسخگویی و پشتیبانی و حتی ارسال سریع جزء ذاتی خدمات یک فروشگاه اینترنتی با اون همه ادعا باید باشه، نه اینکه بابت وظایفی که در قبال مشتری داره ازشون حق عضویت ماهانه بگیره که مبلغ کمی هم نیست

39900 تومن برای پشتیبانی ویژه گرفته ! در واقع هیچ پشتیبانی و بخش جدایی برای پشتیبانی مشتریان دیجی پلاس وجود نداره
امروزم پیام دادم این تاریخی که به دل خواه تغییر دادید برای تحویل کالا من اصلا منزل نیستم , میگن نمیشه تغییرش داد
دیشب میخواستم پیام بدم , میزد پشتیبانی در حال حاضر پاسخگو نیست
این همه ادعا , این سایت یه اپراتور 24 ساعته نداره , کلا اپراتور برای مطرح کردن مشکلات نداره , یعنی خدا نکنه یه مشکلی برای شما به وجود بیاد مثل ما باید اسیر بشید , منم نیستم کالا رو تحویل بگیرم , میذارم بیارن اینجا برگردونن :|


پیشنهاد میکنم هرکسی که متضرر شده از دیرکرد در تحویل یا عدم پشتیبانی و پاسخگویی به ای نماد شکایت کنه

اینها مواردی هست که سایت ای نماد قرار داده و میشه درباره این مسائل شکایت کرد از کسبو کارهایی که نماد دارن

  • عدم ارائه کالا
  • طولاني شدن مدت زمان ارسال كالا به بيش از مدت تعيين شده در سفارش
  • عدم رعايت مواد قانوني تجارت الكترونيكي در زمينه ي انصراف از خرید، فسخ قرارداد و مرجوعی کالايكي در زمينه ي انصراف از خرید، فسخ قرارداد و مرجوعی کالا
  • عدم استرداد وجه پرداختی از سوی خریدار در صورت انصراف وی از معامله
  • عدم صدور فاكتور.
  • سایر موارد مرتبط و مشابه
 
Last edited:

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
من هم روز جمعه حدود ساعت 10 صبح چندتا محصول سوپر مارکتی به دیجیکالا سفارش دادم و قرار بود طبق انتخابم ، شنبه بین ساعت 9 تا 12 صبح به دستم برسه اما شنبه صبح در کمال ناباوری دیدم یکی از اقلام خریدم رو خودشون حذف کردن و ناباورانه تر از اون اینکه روز ارسال سفارش رو برای خودشون دوشنبه قرار دادن. اگه صفحه سفارش رو چک نمیکردم متوجه نمیشدم. منم اگه فردا سفارش رو ارسال کنه تحویل نمیگیرم تا یاد بگیرن دیگه از این کارا نکنن.

ظاهرا این رویه جدید دیجی کالاست که به دلخواه خودش و بدون رضایت مشتری در سفارش دخل و تصرف میکنه.
 
Last edited:

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,302
لایک‌ها
20,178
محل سکونت
اوهایو - دیتون
الان فروشگاه های بهتری از دیجیکالا است و قیمت مناسب
به نظر من خرید از دیجیکالا خوب نیست و به نظر من باید تحریم بشه
( اخبار تجاوز هم که شنیدید به کارکنان خانم
اتهام آزار جنسی علیه مدیر سابق دیجی کالا نیما رسول زاده سرچ شود )
اجناس کارکرده هم جدیدا ارسال می شود
یه بن تخفیف 500 هزارتومانی از مفید برای من داده بودن گفتم خرید بکنم یه هدست فرستادند که هیچ کاور نایلونی نداشت و داخل جعبه ول بود و آثار زدگی داشت
در خرید از دیجی کالا دقت کنید
بی زحمت چندتاشو معرفی کن.

مثلا زنبیل من خودم پیشنهاد می کنم..
 

AmirHossein.M

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2014
نوشته‌ها
754
لایک‌ها
710
محل سکونت
تهران
من هم روز جمعه حدود ساعت 10 صبح چندتا محصول سوپر مارکتی به دیجیکالا سفارش دادم و قرار بود طبق انتخابم ، شنبه بین ساعت 9 تا 12 صبح به دستم برسه اما شنبه صبح در کمال ناباوری دیدم یکی از اقلام خریدم رو خودشون حذف کردن و ناباورانه تر از اون اینکه روز ارسال سفارش رو برای خودشون دوشنبه قرار دادن. اگه صفحه سفارش رو چک نمیکردم متوجه نمیشدم. منم اگه فردا سفارش رو ارسال کنه تحویل نمیگیرم تا یاد بگیرن دیگه از این کارا نکنن.

ظاهرا این رویه جدید دیجی کالاست که به دلخواه خودش و بدون رضایت مشتری در سفارش دخل و تصرف میکنه.

اتفاقا به خاطر این ضرری که زدن , قصد دارم از 4 ارسال رایگان دیجی پلاس استفاده کنم جنس زیر 100 هزار تومن خرید کنم , 30 روز زده مرجوع میشه کرد کالا رو , 20 روز نگه دارم بعد مرجوع کنم تا یاد بگیرن مشتری مداری یعنی چی ! :D
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
آپدیت : امروز دیجی کالا سفارش من رو به طول کل کنسل کرد. البته این بار تماس گرفت و اطلاع داد و یه جورایی هم گفت همینی که هست!
 

AmirHossein.M

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2014
نوشته‌ها
754
لایک‌ها
710
محل سکونت
تهران
هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه ‌تر از تازه‌ تری می‌رسد ! دیجی کالا لطف کرده خودش گارانتی کرده گوشی رو ! از دوستانی که توی بازار موبایل هستن سوال کردم میگن که اصلا گارانتیش معتبر نیست ! همون گارانتی نامعتبرش هم که به اسم گارانتی 18 ماهه فروخته شده به بنده , امروز کالا رسید دستم و دیدم تاریخ شروع گارانتی از برج 2 امسال هستش ! یعنی واسه چهار ماه قبله , میشه 14 ماه گارانتی نه 18 ماه ! اینم روش دزدی جدید ! کم فروشی , گرون فروشی , پشتیبانی نداشتن , چرا کسی نیست ترمز اینارو بکشه ؟ چندین نفر دیگه اینجوری گوشی خریدن و گارانتی های چند ماه قبل بهشون فروخته شده و خودشون خبر ندارن یا به خاطر دردسرش پیگیری نمیکنن !

rl4d_whatsapp_image_2020-08-31_at_5.04.11_pm.jpeg


باور کنید اگه این گوشی رو تو بازار پیدا میکردم همین الان مرجوع میکردم کالا رو ! اگر کسی این گوشی رو برای فروش داره یا میدونه کجا میشه نوش رو پیدا کرد ادرس بده خرید کنیم این گوشی رو مرجوع کنم , 4 ماه ام از گارانتیش میدزدن , امروز 10 شهریوره گارانتیه 4 ماه پیشو میذارن تو جعبه
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
الان که خیلی از سوپرا تلفنی سریع سفارشو میارن فکر کنم دلیل خرید آنلاین یه لذت روانی باشه که اونم با سرویس دیجی دزد تبدیل به شکنجه روانی میشه :D
من کد تخفیف داشتم و با توجه به اینه قبل از دو روز تعطیلی بود، دیدم فرصت بدی نیست اقلام مورد نیاز رو تهیه کنم که دیگه تو اون شلوغی و کرونا بازار لازم نباشه برم فروشگاه های شلوغ. عمده خریدم هم گوشت و مرغ و این چیزا بود. اگه میدونستم آخرش این میشه هیچوقت چنین اشتباهی نمیکردم.
 
بالا