برگزیده های پرشین تولز

راهنمای خرید از دبی - بخش اول

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
راهنمای خرید از دبی - بخش اول
در میان تورهای گردشگری ، تور دبی از جمله تورهای پرطرفدار گردشگری به شمار میرود. بیشتر جاذبه های گردشگری دبی را دست سازهای مدرن و پیشرفته و صحراهای بزرگ آن پر کرده اند. در کنار این جاذبه ها، وجود مراکز خرید مدرن، باعث میشود تا بسیاری از افراد به این شهر سفر کنند و از سفر خود لذت زیادی ببرند. خیلی از نقاط دنیا هستند که در بین سایر کشورها، به دلیل داشتن مراکز خرید معتبر مورد توجه مردم قرار میگیرند و دیگران برای خرید کردن، از اقصی نقاط دنیا به این کشورها سفر میکنند. دبی یکی از همین کشورهاست که با داشتن مراکز خرید معتبر ، سهم زیادی در صنعت گردشگری دارد. در این پست قصد داریم به معرفی این مراکز خرید بپردازیم تا اگربه دبی رفتید و قصد خرید داشتید به آنها مراجعه کنید.

%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C(1).jpg


هماطنور که میدانید دبی یکی از شهرهای محبوب دنیا برای خرید کردن است به گونه ای که به این شهر لقب مرکز خرید خاورمیانه را داده اند و بزرگترین مرکز خرید دنیا را در آن ساخته اند. شما میتوانید از صبح تا هر زمانی از شب که دلتان میخواهد، در مراکز خرید دبی باشید و خرید کنید. مجسمه ها و کالاهای چوبی، طلا و زیور آلات، وسایل الکترونیکی ، ادویه جات، وسایل منزل، پارچه‌ و پوشاک از جمله محصولاتی هستند که میتوانید آنها را با قیمتی مناسب و همینطور با برندهای مشهور در مراکز خرید دبی پیدا کنید.
در فصل زمستان دبی میزبان جشنواره‌ های خرید و فروش است. در این جشنواره کلیه محصولات تخفیف استثنایی دارند و شما میتوانید اجناس خود را هم به صورت تک و هم به صورت عمده خریداری کرده و کلی سود کنید و در کنار آن، در قرعه کشی نیز شرکت داده شوید. لازم به ذکر است که دبی در فصل زمستان بسیار پرگردشگر است و شما میتوانید از گردش و خرید در آن لذت وافری ببرید .

%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


جشنواره مدهش دیگر جشنواره خرید و فروش دبی است که در تابستان برگزار میشود. شما میتوانید از تیرماه تا اوایل شهریور در این جشنواره شرکت کنید و کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیفاتی ویژه خریداری کنید. البته به علت گرمای زیاد در این فصول دبی معملا خلوت است و به همین دلیل هزینه های ناشی از گردشگری نیز کاهش پیدا میکند. برای خرید لباس و پارچه لازم است بدانید که در دبی لباس‌ هایی با کیفیت، رنگ، طراحی، و قیمت‌های مختلفی وجود دارد . شما میتوانید با مراجعه به مراکز بین المللی لباس هایی با مارک و برند معروف را از دبی خریداری کنید. صنعت مد در دبی بسیار حائز اهمیت است و این موضوع باعث شده تا تمام تولید کننده های معتبر در این شهر شعبه داشته باشند.

%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


شما میتوانید طلا و جواهر را از دبی با خیال راحتی خریداری کرده و از اصل بودن آنها خیالتان راحت باشد. البته طلا از جمله سوغاتی های گران بها در دبی است. اما نسبت دیگر به نقاط جهان با قیمت پایین‌تری طلا را خریداری میکنید. در بازدید از بازار طلا و جواهر دبی مغازه‌هایی را میبیند که ویترین‌هایی مملو از طلا دارند و شما را وسوسه میکنند که گردنبند، انگشتر، سنجاق سینه و ... یا هر نوع جواهر و زیور آلات دیگری را از دبی خریداری کنید.

%D8%B7%D9%84%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


برای خرید وسایل الکترونیکی ، دبی بهترین مراکز خرید دنیا را در خود دارد. اگر شانس با شما یار باشد میتوانید با استفاده از تخفیف‌های ویژه ی نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج (GITEX) که هر ساله به مدت یک هفته در دبی برگزار میشود خرید خوب و ارزانی داشته باشید. که میتواند زمینه ساز یک تور ارزان دبی باشد.
ادویه یکی دیگر از سوغاتی های پرطرفدار در دبی است که گردشگران خریداری میکنند. عطر و طعم ادویه‌جات عربی، به قدری منحصر به فرد است که به هر غذایی طعمی استثنایی میبخشد و شما میتوانید در بازار ادویه آنها را با قیمت مناسبی خریداری کرده و در کنار آن از دیدن ادویه های رنگارنگ لذت ببرید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


در کنار این ها بسیاری از افراد با توجه به سلیقه‌ی خود میتوانند کالا های دیگری نظیر مجسمه ها و عروسک‌های سنتی، وسایل تزیینی، صنایع دستی، فرش و وسایل مختلف را به عنوان سوغاتی از دبی خریداری کنند.​
 
بالا