برگزیده های پرشین تولز

رزرو هتل و رزرو هتل آپارتمان با کیفیت و ارزان در مشهد

bookiman

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2013
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
0
**سفر به مشهد مقدس با خیالی آسوده و قیمتی باور نکردنی**


مجموعه هتل یار توس با برخورداری از کادری مجرب و مجموعه ای بی نظیر از هتل ها و هتل آپارتمان ها با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی میباشد .
گفتنی است این سایت مدیریت اصلی هتل ها و هتل آپارتمان هایی است که در سایت مشاهده میکنید .
مدیریت مجموعه هتل یار توس
6949_2.jpg6949_1.jpgهتل فدک7.jpg

برای مشاهده پیشنهادات ِ ما به صفحه نخست سایت مراجعه کنید یا از منوی بالایی سایت زینه مناسب را انتخاب نمایید. و در صورت لزوم میتوانید با شماره هایی که در منوی تلفن تماس درج شده با ما در ارتباط باشید.

تلفن بخش پاسخگویی به سئوالات : 44 50 734 0915 – 3772 600 0915

برای مشاهده مجموعه های ما میتوانید از سایت ما دیدن کنید و قیمتها را نیز مشاهده کنید.
آدرس سایت: رزرو هتل در مشهد و رزرو هتل اپارتمان در مشهد و سوئیت در مشهد
در ضمن هر ماه قرعه کشی ای در سایت انجام میشود و برنده از کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برخوردار خواهد شد.
رزرو هتل در مشهد و رزرو هتل اپارتمان در مشهد
رزرو سوئیت در مشهد



 

mahtab.92

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2013
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
1
[h=1]هتل آپارتمان افرا . مشهد :[/h][h=2]هتل آپارتمان افرا . مشهد[/h]
هتل آپارتمان جديدالاحداث افرا واقع در خيابان شيرازي ( جنب هتل خيام) با 2 ورودي مستقل در فاصله 600 متري از حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد .
اين هتل با رعايت کليه ضوايط استاندارد زير نظر کارشناسان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خراسان رضوي با وسيع ترين و مجهزترين واحدهاي اقامتي ( يک خوابه ، سوئيت و کانکتد روم ) شروع به کار کرده است . این هتل های هم هتل آپارتمان های خوبیند :هتل آپارتمان بشری . مشهد, هتل آپارتمان آفتاب مشهد
 

nastaran100

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
318
لایک‌ها
35
[h=2] هتل پانيذ مشهد[/h][h=1]هتل پانيذ مشهد :[/h] هتل پانيذ مشهد دارای 38 اتاق ، سوئیت یک خوابه ، دو خوابه ، رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ و تور ویژه گردشگری در شهر مقدس مشهد با مدیریت محمد رضا رحیمیان با 10 سال سابقه مدیریت در خدمت زائران گرامی می باشد .
هتل پانيذ مشهد در نشانی خيابان امام رضا جنب شركت برق منطقه ای مشهد واقع است .
 

nastaran100

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
318
لایک‌ها
35
[h=2] هتل آپارتمان آنا مشهد[/h][h=1]هتل آپارتمان آنا مشهد :[/h] کلیه اتاقهای هتل آپارتمان آنا مشهد تمیز و راحت می باشد.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل شود.میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پرتاب دارت شرکت نمایند.
مدیریت هتل با آقای علی آریایی منفرد می باشد و هتل آنا در خیابان امام رضا (ع) چهارراه دانش دانش شرقی 12 كوچه سوم واقع است.
[h=2]هتل آپارتمان آنا مشهد هتل آپارتمان آنا مشهد[/h]
 

nastaran100

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
318
لایک‌ها
35
[h=2] هتل آپارتمان ابریشم مشهد[/h][h=1]هتل آپارتمان ابریشم مشهد :[/h] هتل آپارتمان ابریشم مشهد در خیابان امام رضا ، کوچه کربلا ، پلاک 98 واقع است و فاصله آن تا حرم 4 دقیقه پیاده روی می باشد .

کافی شاپ هتل آپارتمان ابریشم مشهد به صورت شبانه روزی باز می باشد و رستوران فیروزه هتل ابریشم با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی زیبا و دلپذیر پذیرای میهمانان گرامی می باشد. هتل آپارتمان ابریشم در نزدیکترین مکان به حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و بازارهای مرکزی مشهد است.
  • امکانات :
    [*=right]آپارتمانهای یک خوابه
    [*=right]آپارتمانهای کانکت
    [*=right]سوئیت
    [*=right]کلیه واحد ها مجهز به کولر گازی٬تلفن سانترال٬ماهواره و ویدئوی مرکزی و پارکینگ می باشد
 

mobomas

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2011
نوشته‌ها
2,533
لایک‌ها
1,185
محل سکونت
مشهد
هتل آپارتمان سارا مشهد


در تور مشهد ، هتل آپارتمان سارا میزبان خوبی برای زائرین گرامی ست . هتل آپارتمان سارا مشهد دارای 12 واحد آپارتمان ، شامل 8 واحد یک خوابه و 4 واحد دو خوابه در محیطی سنتی و با فاصله ای کمتر از 10 دقیقه از هتل های نزدیک حرم مشهد است که پذیرای شما زائران عزیز می باشد. هتل سارا از جمله هتل های مشهد است که منوی غذا به سلیقه میهمانان و هماهنگی طرفین قابل تغییر می باشد . ازگی های بارز این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است ، قیمت مناسب این هتل است .


هتل آپارتمان سارا مشهد

آدرس هتل آپارتمان سارا مشهد :خ شیرازی 16


هتل آپارتمان سارا مشهد

همچین سویتی شبی چند ؟
بدون مدارک زوجین هم کرایه میدین ؟
 

erroring

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2006
نوشته‌ها
297
لایک‌ها
2
محل سکونت
PDC (Parvazeh Developing Center)
دوستان مجموعه رزرواسیون زواران رو هم برای رزور ارزان و با کیفیت در مشهد در نظر داشته باشید. این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.
 

myab

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2016
نوشته‌ها
108
لایک‌ها
17
سن
37
دوستان عزیز گردشگری و رزرواسیون متل یاب ، هتل هایی بسیار مناسب و ارزان رو برای زائران محترم فراهم کرده است، هتل آپارتمان های مناسبی مثل هتل اپارتمان یزدان، هتل اپارتمان ستارگان و چندین و چند هتل آپارتمان دیگر در نزدیکی و جوار امام رضا
 

بابابرقی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آگوست 2009
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سامانه جامع خدمات سفر ایران، پایگاه جامعی است که سعی دارد شما را در این سفر همراهی نماید. این سامانه را در آدرس سفرینو می توانید ببینید. سایت سفرینو می خواهد شما تجربه ی نویی از لحظه شروع سفر تا انتهای سفر، داشته باشید
سایت سفرینو سعی دارد بزرگترین بانک اطلاعات سفر را از جای جای ایران و جهان جمع آوری نماید و از یک درگاه به شما همراهان عزیز عرضه نماید. پشتیبانی 24 ساعته، کارمزد کنسلی صفر و رزرو آنلاین بدون انتظار از گام های اساسی سفرینو می باشد.
شما از لحظه شروع خرید بلیط هواپیما همراه سفرینو هستید تا رزرو هتل ها با تخفیف های ویژه. هتل های شهرهای مختلفی مانند هتل های مشهد، هتل های تهران، هتل های کیش، هتل های قشم و ...
شما با سفرینو قدرت انتخاب خوبی از میان هتل های شهر های سراسر ایران را دارید. هتل درویشی مشهد، هتل داریوش کیش، هتل قصر مشهد، هتل استقلال تهران، هتل کوثر اصفهان، هتل چمران شیراز و... که در کنار نام هر کدام از این هتل ها تخفیفات و امکانات و خدمات آن هتل مشخص شده است. امکانات و خدماتی مانند امکانات هتل، امکانات اتاق ها، خدمات هتل، رستوران ها، خدمات ورزش و سرگرمی و... که هر کدام با جزییات مشخص شده است.
بله سفرینو کار را برای شما آسان نموده و خیال شما را از جهت امنیت و اطمینان آسوده کرده. شما بعد از خرید بلیط می توانید هر شهری که خواستید انتخاب و هتل های شهر را به خوبی و با سفر در میان تصاویر هتل ها، انتخاب نمایید. نکنه هنوز هم می خواهید کار برایتان آسان تر شود، پس اگه این همه دقیق پسند هستید، بهتر است اپلیکیشن سفرینو را روی همراهتان نصب نمایید تا تمامی این امکانات بیشتر در دسترستان باشد.
خب حالا عزمتان را جزم کنید و چمدان سفرتان را با خیال راحت ببندید و منتظر وقایع تازه و نویی باشید چون ما (سفرینو) با شما هستیم.
 

myab

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2016
نوشته‌ها
108
لایک‌ها
17
سن
37
هتل آپارتمان های خوب مشهد میتوان هتل آپارتمان آنا نام برد که در امام رضا 8 میباشد و قیمت بسیار مناسبی را دارا میباشد.
 
بالا