برگزیده های پرشین تولز

رسانه فیلم و موسیقی همآهنگ | همآهنگ با لحظات شما

HamAhang

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2021
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
((بسم الله الرحمن الرحیم))



کافه بازار.jpg

رسانه همآهنگ در 20 اردیبهشت ماه سال 1399 با راه اندازی نسخه اولیه اپلیکیشن اندرویدی خود برای حل مشکل دریافت موزیک های مجاز ایرانی با رعایت حقوق کپی رایت با آسانترین دسترسی و بیشترین امکانات راه اندازی شد. با گذشت بیش از 18 ماه از فعالیت رسانه و داشتن بیش از 100 هزار کاربر فعال هم اکنون وبسایت رسانه همآهنگ راه اندازی شده است که میتوانید از طریق آن به بیش از 10.000 اهنگ جدید، آرشیو کامل بیش از 300 خواننده، بیش از 400 آلبوم و حدود 40 پلی لیست مختلف گوش دهید.

همچنین رسانه همآهنگ با داشتن قسمت ویژه مخصوص اخبار دنیای موسیقی به روزترین خبر های مربوط به موسیقی، کنسرت ها، خوانندگان و ... در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما دوستان گرامی قرار میدهد. لازم به ذکر است رسانه همآهنگ به زودی فعالیت خود در زمینه ارائه فیلم و سریال های به روز به صورت استریم هم آغاز میکند که در همین مطلب حتما به همگی شما دوستان گرامی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

همچنین تیم تولید محتوا رسانه موسیقی همآهنگ به جهت رعایت حقوق کپی رایت خوانندگان و تهیه کنندگان گرامی در حال مذاکره جهت دریافت اجازه پخش موسیقی از تمامی آنها میباشد و در صورت مشاهده هر گونه نقض کپی رایت در رسانه لطفا به ما اطلاع رسانی نمایید. انشاالله در آینده نزدیک بیشتر درباره ی رسانه موسیقی همآهنگ و چالش های گذرانده شده در این مدت صحبت خواهیم کرد.



((به امید فردایی بهتر برای دنیای پرشکوه و خوش آهنگ موسیقی ایران))​
 
بالا