برگزیده های پرشین تولز

روش های مختلف تبلیغات اینترنتی چیست؟(قسمت اول)

sorooshpardaz12

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2016
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
6
سن
34
در مقالات متعدد تبلیغات و بهینه سازی در مورد تبلیغات آنلاین و شیوه های مختلف آن صحبت کرده ایم.با گسترش دنیای وب تعداد افرادی که به این شیوه از تبلیغات روی می آورند گسترش یافته است و روز به روز افراد با نقش موثر اینترنت در تمامی زمینه های کاری و زندگی آشنا می شوندتبلیغات انلاین روش های مختلفی مثل تبلیغات در شبکه ها اجتماعی، تبلیغات متنی، تبلیغات بنری و .. دارد.برای انجام هریک از این انواع تبلیغات باید به شیوه مختص به خود عمل نمود در این مقاله انواع روش های تبلیغات متنی، بنری و پرداختی را شرح می دهیم

تبلیغات متنی
از این شیوه تبلیغات با نام بک لینک هم یاد می شود این نوع تبلیغات که برای ارتقا سئو سایت هم استفاده می شود روش کلاه سیاه سئو نامیده می شود در این روش سایت هایی که دارای رتبه الکسا پایین و PAوDA بالاتری نسبت به سایت شما دارند و بک لینک ارائه می دهند استفاده می شوند.

نحوه انتخاب سایت برای خرید بک لینک

سایت های موردنظر پس از جستجو در میان سایت هایی ارائه دهنده انتخاب می شوند و پس از انتخاب و با پرداخت تعرفه های مورد نظر کلمات کلیدی که مایل هستیم در صفحات جستجو کاربران سایت ما را با آن کلمات بیابند قرار می دهیم این کلمات با لینک هایی به صفحات سایت شما(صفحاتی که میخواهیم کلمه موردنظر به آن لینک شود) قرار داده می شوند.

تبلیغات پرداختی
در این نوع از تبلیغات با هزینه کلمات به شرکت گوگل کلماتی که می خواهید سایت با آن کلمات در جستجوهای پیدا شوند را به تعداد مشخصی کلیک خریداری می کنید.

برای انجام تبلغیات adwords بهترین راه استفاده ازgoogle adwords می باشد.برای استفاده از google adwordsمی بایست در گوگل ادوردز حساب کاربری داشته باشید.

google adwords بیشترین میزان جستجوی یک عبارت را توسط کاربران در بازه ها زمانی یکماهه نشان می دهد با استفاده از گوگل ادوردز می توانید میزان سرچ یک کلمه، رقابت و قیمت آن را بدست آورید.

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری شیوه دیگری از تبلیغات می باشد در این روش تبلیغات می تواند بصورت بنری زمان دار انجام شود یا بصورت کلیکی و تصادفی در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف توزیع شود و میزان قیمت آن براساس تعداد کلیک محاسبه شود.

برای انجام تبلیغات بنری می توان با طراحی بنرهای مختلف این نوع تبلیغ را انجام داد انواع بنری هایی که می توان برای تبلیغات بنری استفاده کرد بنرهای ایستا و یا متحرک هستند.

بنرهای ثابت حاوی اطلاعاتی هستند و بصورت ثابت در سایت موردنظر قرار میگیرند.

بنرهای متحرک یا gif بصورت تصاویر متحرک و انیمیشنی طراحی می شوند.

برای انجام تبلیغات آنلاین به نکات زیر توجه کنید:
- برای هدفمند نمودن تبلیغات چه در روش متنی و چه در روش بنری بهتر آن است که سایتهای مرتبط با زمینه شغلی خود که رتبه بهتری نسبت به سایت شما دارند را انتخاب کنید.

- برای انتخاب کلمات کلیدی موردنظر خود در هر دو روش تبلیغات متنی و یا پرداختی می توانید از ابزار google adwords استفاده کنید.این ابزار میزان سرچ کلمات موردنظر و کلمات با میزان جستجو در رابطه با هر زمینه کاری را که بخواهید نشان می دهند

- البته دقت داشته باشید برای انجام تبلیغات پرداختی باید کلمات بصورت کاملا هدفمند و موثر انتخاب شوند و به نحوی که تبلیغات با صرف کمترین هزینه بالاترین میزان تاثیر را داشته باشند.

در این مقاله سه شیوه تبلیغات آنلاین را معرفی کردیم با بلاگ سروش پرداز همراه باشید تا در ادامه و مقاله های بعدی با شیوه های مختلف تبلیغات در فضای آنلاین آشنا شوید.
منبع:سروش پرداز
sorooshpardaz.com
 
بالا