• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

رونمایی سامسونگ از یخچال‌های مجهز به Wi-Fi

dvdtools

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
405
لایک‌ها
4
قبلا سامسونگ خبر از دریافت Wi-Fi certificate برای یخچال‌ها داده بود و حالا می‌توانیم این یخچال‌ها را بخریم .به نظر هدف یخچال Zipel e-diary سامسونگ کشور شلوغ کره‌ی جنوبی است که مردم آن تکنولوژی را در تمام جهات زندگی خود استفادمی‌کنند و از این به بعد می‌توانند یخچال‌های high-tech هم داشته باشند .

از قابلیت‌های این یخچال می‌توان به صفحه نمایش لمسی 10 اینچی ٬ وای-فای و سازگاری آن با دیوایس‌های DLNA اشاره کرد .سامسونگ گفته است که از این صفحه می‌شود برای نوشتن نوت استفاده کرد همچنین این یخچال از Google Calendar هم پشتیبانی می‌کند و قابلیت نمایش وضعیت آب و هوایی را داراست و می‌تواند بیش از 500 غذای مختلف را با مقدار مقوی بودن و اخبار آن از طریق اینترنت نمایش دهد .می‌توان روی LCD این یخچال عکس‌ها را از طریق فرم دیجیتالی وایرلس و یا مموری کارت نشان داد .

Zipel e-diary با یک طراحی بسیار شیک و طرح سفید 2170$ قیمت دارد .


همچنین سامسونگ یک مدل لوکس تر از این یخچال را که توسط جواهر ساز ایتالیایی مشهور Massimo Zucchi طراحی شده معرفی کرده است .این یخچال از یک پوسته مخصوص آب و یخ درست شده که خنکی و تازگی مواد غذایی در یخچال را نمایش می‌دهد . قیمت این یخچال نیز 2600$ است .
 
بالا