برگزیده های پرشین تولز

سافاری در دبی

iranreportaj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2020
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
33
سافاری بیابانی دبی

سافاری به بیان خودمانی، به معنای راندن بر روی تپه های شنی است. حال شما می توانید با ماشین خود از تپه های شنی بپرید یا با موتور های خاص و یا حتی بر روی شن های بیابان های شگفت انگیز دبی شتر سواری کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که حتما در تور دبی، تجربه شیرین سافاری را نیز برای خود ثبت کنید.
از دیگر امکاناتی که می توانید آن را در سافاری دبی تجربه کنید، اسکی بر روی تپه های شنی است. لذت سافاری به طوری خواهد بود که تا بعد از سال ها طعم آن را فراموش نخواهید کرد. اما در تور دبی بهترین زمان برای سافاری هنگام غروب خورشید بوده است. البته گردشگران به جز هنگام غروب، هنگام صبح هم می توانند به سافاری بروند اما از دید گردشگران بهترین زمان همان زمان غروب خورشید است.
از چشم نواز ترین مناطق در تور دبی می توانیم به سافاری در شب اشاره کنیم. سافاری در شب با بقیه زمان ها کمی متفاوت است. حضور شما در دل کویر و تماشای آسمان پر شکوه کویر در حالیکه ستارگان مثل الماس هایی در شب می درخشند تجربه ای بسیار شیرین خواهد بود.

برای گشت و گذار در دبی پیشنهاد ما به شما این است که از تاکسی های خاکستری رنگ استفاده کنید تا هزینه کمتری شامل حالتان شود. همچنین اگر قصد برقرار کردن ارتباط تلفنی دارید، از تلفن هتل استفاده نکنید چرا که هزینه زیادی در پی خواهد داشت و بهترین راه این است که از سیم کارت های اعتباری برای این کار استفاده کنید.
 
Last edited:
بالا