برگزیده های پرشین تولز

سرویس آبتین گیت قابل توجه فروشگاه داران و فروشگاه سازان

he3117

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سرویس یک پارچه تجارت الکترونیک آبتین با امکانات استثنایی راه اندازی شد
این سیستم سرویس پرداخت در محل نیست و مکمل سیستم ایران مارکت سنتر و پارس پیک هست.این سرویس به فروشگاه شما امکانات زیادی اضافه می کنه.
برای مثال ارسال اس ام اس به شما بعد از ثبت سفارشات بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس.
. برای اولین بار امکان خرید پستی از طریق اس ام اس. همانطور که می دونید الان تقریبا هر کسی موبایل داره و بلد هست اس ام اس ارسال کنه ولی تعداد کمتری بلد هستند با اینترنت خرید کنند.
به هر کالایی که در سیستم ثبت می کنید یک کد تعلق می گیرد که می توانید آن را به اطلاع مشتریان برسانید.در حال حاضر تعداد کمی از کسانی که در ایران قدرت خرید دارند به اینترنت آشنایی دارند همچنین زنان که مشتریان بالقوهای هستند کمتر از طریق اینترنت اقدام به خرید می کنند.بعضی از مشتریان هم به علت سرعت کم اینترنت ترجیح می دهند خرید خود را به شیوه سنتی انجام دهند.شما می توانید با تبلیغات در خارج از اینترنت مانند مجله ها یا پخش آگهی به صورت برگه های معرفی کالا و درج کد کالا در زیر آن به مشتریان اجازه دهید که در صورت تمایل به خرید از طریق اس ام اس اقدام کنند.پس از ارسال کد خرید توسط مشتری کلیه مراحل ثبت و خرید اینترنتی انجام شده و نتیجه برای خریدار به صورت اس ام اس ارسال می شود.بدین وسیله هم امکانات فروشگاه اینترنتی را دارید و از طرفی دیگر محدودیت سرعت اینترنت باعث نمی شود که در تبلیغات از عکسها و متون طولانی استفاده نکنید و همچنین می توانید بدون صرف هزینه های زیاد تجارت خود را در خارج از اینترنت نیز گسترش دهید.هم اکنون مشترکان تلفن همراه کشور نزدیک به 50 میلیون نفر می باشند

برای آشنایی با امکانات دیگر و استفاده از سیستم به سایت زیر مراجعه نمایید
www.abtingate.com
 
بالا