جناب علی متین.
بنده مبلغی پول به شما دادم واسه آنلاک Optus Australia که بعد از 11 روز هنوز آنلاک نشده و علی رغم پیگیریهای من جواب نمی دید و وقتی هم در مسنجر سونورک آنلاین هستید باز هم جواب من رو نمی دید.
خواستم بگم من از خیر اون مبلغ و مبلغ قبل از اون که بابت آنلاک ATT آمریکا بود گذشتم و بیخیالشون شدم.
ولی این روش کار نیست.من هم به مشتری قول می دم و در قبال اون پاسخگو هستم.
در ضمن متن کامل گفتگوهای بنده و شما در سونورک موجوده و قابل کتمان نیست.
بنده مبلغی پول به شما دادم واسه آنلاک Optus Australia که بعد از 11 روز هنوز آنلاک نشده و علی رغم پیگیریهای من جواب نمی دید و وقتی هم در مسنجر سونورک آنلاین هستید باز هم جواب من رو نمی دید.
خواستم بگم من از خیر اون مبلغ و مبلغ قبل از اون که بابت آنلاک ATT آمریکا بود گذشتم و بیخیالشون شدم.
ولی این روش کار نیست.من هم به مشتری قول می دم و در قبال اون پاسخگو هستم.
در ضمن متن کامل گفتگوهای بنده و شما در سونورک موجوده و قابل کتمان نیست.