برگزیده های پرشین تولز

سریال قورباغه ؛ سوپراستار سینما به شبکه نمایش خانگی می آید

rezahaghi321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 می 2019
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
41
سریال قورباغه در حال ساخت است و به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. برای آشنایی با داستان، کارگردان و بازیگران سریال قورباغه با ما همراه باشید.

قورباغه سریالی ایرانی به کارگردانی هومن سیدی است که برای نمایش خانگی در حال ساخت است. هومن سیدی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس 39 ساله ایرانی، برای اولین بار در مقام کارگردان به شبکه نمایش خانگی می‌آید. جالب است که نوید محمدزاده هم برای اولین بار با سریال قورباغه به رسانه خانگی می‌آید. محمدزاده پیش از این در فیلم‌های «سیزده» محصول سال 1392، «خشم و هیاهو» محصول سال 1394 و «مغزهای کوچک زنگ زده» محصول سال 1396 به کارگردانی سیدی حضور داشته و با او همکاری کرده است.

سریال قورباغه ساخته هومن سیدی


از طرف دیگر حضور صابر ابر هم در سریال نمایش خانگی قورباغه تایید شده است. صابر ابر پیش از این تجربه همکاری با سیدی را نداشته است، اما او هم برای اولین بار در رسانه خانگی با سریالی از این کارگردان جوان حضور خواهد یافت.

داستان سریال قورباغه
هنوز اطلاعات زیادی درباره داستان سریال قورباغه در دست نیست. اما از آنجایی که سیدی همواره در فیلم‌هایش فضاهایی مخصوص به خودش را به وجود آورده است، انتظار می‌رود که اولین سریال او هم داستان بکر و فضای جالبی داشته باشد. همچنین آنطور که در تیزر سریال قورباغه می‌بینیم، گویا باید منتظر سریالی هیجان‌انگیز و حتی اکشن باشیم. علاوه بر این با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد که صابر ابر نقش اصلی این سریال را بر عهده گرفته است.

در خلاصه رسمی داستان سریال قورباغه آمده است که: «دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم».

داستان سریال قورباغه / تیزر سریال قورباغه



بازیگران سریال نمایش خانگی قورباغه
نوید محمدزاده
همانطور که پیشتر گفتیم، نوید محمدزاده از بازیگران اصلی سریال قورباغه است و این اولین تجربه حضور محمدزاده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در استان ایلام است. محمدزاده برای اولین بار با فیلم «آن دو» به کارگردانی بهروز قبادی در سال 1387 وارد دنیای سینما شد. در سال 1394 او در فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی بازی کرد و استعدادش مورد توجه همگان قرار گرفت. از آخرین فیلم‌های محمدزاده می‌توان به «متری شیش و نیم» و «سرخ‌پوست» اشاره کرد.

صابر ابر
صابر ابر یکی دیگر از بازیگران مطرح سریال قورباغه است. این بازیگر تئاتر و سینما در تاریخ 18 خرداد 1363 در تهران به دنیا آمده است. فیلم سینمایی «شاعر زباله‌ها» محصول سال 1384 و به کارگردانی محمد احمدی، اولین تجربه بازیگری صابر ابر در سینما بود. با اینکه نزدیک به 15 سال است که ابر در حرفه بازیگری فعالیت داشته، اما چندان در تلویزیون دیده نشده و در سریال شاخصی بازی نکرده است؛ البته او علاوه بر سینما، در تئاتر هم حضور پررنگی داشته و دارد. با این حال به زودی می‌توانیم شاهد حضور این بازیگر در شبکه نمایش خانگی باشیم. آخرین حضور صابر ابر در فیلم متفاوت «مسخره‌باز» محصول سال 1397 و به کارگردانی همایون غنی‌زاده بود.

سحر دولتشاهی
سحر دولتشاهی هم در سریال ایرانی قورباغه بازی می‌کند. دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران است و در سال 1380 با نمایش «نیمروز خواب‌آلود» به کارگردانی آیت نجفی وارد عرصه بازیگری شد. اولین حضور سحر دولتشاهی در سینما در سال 1384 و با فیلم «چهارشنبه‌سوری» به کارگردانی اصغر فرهادی بود. در سال‌های اخیر او در فیلم‌هایی مانند «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی و محصول سال 1396 و «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی و محصول سال 1396 حضور داشته است. آخرین فیلم او ساخته نیکی کریمی‌ست و «آتابای» نام دارد و دولتشاهی با این فیلم در جشنواره فیلم فجر 98 هم حضور یافته است.

فرشته حسینی
از دیگر بازیگران سریال قورباغه می‌توانیم به فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 اشاره کنیم. این بازیگر جوان که ملیتی افغانستانی-ایرانی دارد، پیش از این در فیلم‌هایی مانند «رفتن»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و «سونامی» حضور یافته است.

کارگردان و تهیه کننده سریال قورباغه
هنوز تهیه کننده سریال قورباغه به طور رسمی اعلام نشده است؛ اما همانطور که پیشتر گفتیم، سریال قورباغه ساخته هومن سیدی است. هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت است. او دیپلم گرافیک دارد و با حضور در کلاس‌های بازیگری به دنیای بازیگری و سینما راه پیدا کرده است. سیدی در سال 1383 با فیلم «یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد. 6 سال بعد، یعنی در سال 1389 او اولین فیلمش را با نام «آفریقا» ساخت.

سریال قورباغه چند قسمت است



«سیزده» محصول سال 1391، «اعترافات ذهن خطرناک من» محصول سال 1393، «خشم و هیاهو» محصول سال 1394 و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» محصول سال 1396 فیلم‌های دیگر سیدی هستند. هومن سیدی در سریال‌هایی مانند «راه بی‌پایان» محصول سال 1386، «در چشم باد» محصول سال 1389، «تا ثریا» محصول سال 1390 و «مهرآباد» محصول سال 1392 بازی کرده است. اما او تابحال سریالی را خودش کارگردانی نکرده و قورباغه اولین سریال اوست. البته این اولین تجربه هومن سیدی در رسانه خانگی نیست و او قبلا با سریال‌های «عاشقانه» محصول سال 1395 و «گلشیفته» محصول سال 1396 در این رسانه به عنوان بازیگر حضور داشته است.

سریال قورباغه نمایش خانگی


به نظر می‌رسد فیلمبرداری سریال قورباغه تا پایان سال 1398 ادامه داشته باشد. سریال قورباغه قرار است در بهار 1399 پخش شود و طبق اخبار منتشر شده، این سریال 15 قسمت خواهد داشت.
 

freebird

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
503
لایک‌ها
362
یه سریال دوزاری دیگه ! حتی ارزش دانلود هم ندارن
 

rezahaghi321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 می 2019
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
41
یه سریال دوزاری دیگه ! حتی ارزش دانلود هم ندارن
میخای واستیم پخش شه بعد در موردش قضاوت کنیم؟! قطعا اون موقع قضاوت درست تری میشه کرد. فیلم های هومن سیدی جز کارای خوب سینما بوده و واسه همین امیدوارم سریالش هم همینجور باشه
 

iranescence

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2011
نوشته‌ها
1,436
لایک‌ها
2,810
سن
30
محل سکونت
tehran
به نظرم سریالش تا الان خوب بود
ببینید ارزش داره
ایراد زیاد داره ولی از سریالای ایرانی یک سر و گردن بالاتره
 

dream ocean

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2013
نوشته‌ها
93
لایک‌ها
57
سریال فوق العاده ایه
 

amir7310

همکار بازنشسته بازارچه
تاریخ عضویت
12 مارس 2013
نوشته‌ها
5,885
لایک‌ها
17,660
الان سیدی سوپر استاره؟:ROFLMAO::ROFLMAO:
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,993
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
خوب بید ممنون هومن
 

pershima

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2015
نوشته‌ها
133
لایک‌ها
34
سن
34
سریال خوبی بود و بهمراه همگناه بهترین سریالهای چندسال اخیرن
کسایی که اعتقاد دارن بد بوده بهتره دل و آقازاده رو ببینن
 
بالا