• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سفر به یونان

mahsa.25

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 جولای 2015
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
4
سن
31
یونان
یونان(Greece) زادگاه فیلسوفان بزرگی چونافلاطونو سقراط، مهد تمدن و فلسلفه ی غرب که در جنوب شرقیاروپاو جنوبشبه جزیره بالکانو بین دو دریای اژه و مدیترانه واقع شده است. یونان به دلیل داشتن فرهنگ و تمدنی دیرینه و دارا بودن آثار باستانی فراوانی چون:

  • آکروپلیس
  • موزه ملی باستان شناسی
  • پایریس
  • آگوراو...
و همچنین آب وهوایی مدیترانه ای و معتدل به یکی از مهم ترین قطب های توریستی اروپا تبدیل شده است.

Greece.jpg

یونان
Acropolis.jpg

آکروپولیس
آب و هوای یونان
به طور می توان گفتیونانآب وهوایی معتدل دارد . کوه های شمالی یونان دارای زمستان های سرد و مرطوب و تابستان هایی کوتاه می باشند و درجنوب این کشور زمستان ها معتدل و تابستان ها گرم و خشک هستند.البته در ماه جولای که گرمترین ماهیوناناست دما به بیش از سی و هشت درجه نمی رسد و این برای ما ایرانیان بسیار ایده آل است.
می توانید برای اطلاع از وضعیتآب و هوای یونانبه این لینک مراجعه کنید.
منبع: تور یونان

GreeceWeather.jpg

آب و هوای یونان
بهترین زمان برای سفر به یونان
بهترین زمان برایسفر به یونانازاوایل اردیبهشت تا اواسط مردادواز شهریور تا اواسط مهراست. ماه های تیر و مرداد شلوغ ترین زمان در این کشور است. زمستان برای برخی گردشگران که به ورزش های زمستانی، به خصوص اسکی علاقمند دارند، زمان مناسبی برای سفر است درغیراینصورتزمستان های یونانخیلی پرطرفدار نیست.

Agora.jpg

بهترین زمان برای سفر به یونان
چند نکته برای سفر به یونان
در یونان به طور کلی تمامی فروشگاه ها و مغازه ها یکشنبه ها تعطیل می باشند، مگر مغازه ها ای که به گردشگران خدمات می دهند، در روزهای چهارشنبه ، دوشنبه و شنبه اغلب از ساعت نه صبح تا سه بعدظهر و روزهای سه شنبه ها، پنج شنبه ها و جمعه ها از نه صبح تا دو بعدظهر و از پنج بعدظهر تا هفت شب کار می کنند. بیشتراداره های دولتی یوناندوشنبه تا جمعه از هشت صبح تا سه بعدظهر باز هستند. بانک ها همچنین دوشنبه تا پنج شنبه از هشت صبح تا دو بعدظهر و جمعه ها از هشت صبح تا یک ونیم مشغول به کار می باشند.

GreeceTour.jpg

چند نکته برای سفر به یونان
 
بالا