برگزیده های پرشین تولز

سقف کاذب کناف ایران

yusefbal

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2011
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
مدل سقف کناف پذیرایی
سقف کاذب کناف کاربردهای گسترده ای در معماری خانه های ایرانی یافته است. قیمت مناسب، سهولت استفاده و زیبایی از جمله ویژگی هایی است که باعث محبوبیت استفاده از کناف در ایران شده، در کنار این ویژگی ها همخوانی طرح های کناف با سلیقه و سبک معماری ایرانی بر این محبوبیت افزوده است. انتخاب مدل و طراحی سقف کاذب کناف می تواند با ایده های جدید و کاربردی جلوه ی زیباتری نیز به سقف ببخشد. مدل سقف کناف پذیرایی:

حتما تا به حال طرح های کناف بسیاری در سقف واحد های مسکونی و تجاری مختلف توجه شما را به زیبایی خود جلب کرده است، و در سوی مقابل ممکن است از برخی از کج سلیقگی ها در طراحی و اجرای مدل های کناف رنج برده باشید. ایجاد سقف کاذب با استفاده از کناف هر روز محبوبیت بیشتری می یابد و در نتیجه نیاز به طرح های متفاوت و مدرن تر باعث ایجاد ایده های جدید و بکر در طراحی سقف کاذب کناف می شود. باید بدانیم که طرح ها و نورپردازی های به کار رفته در سقف کناف باید هارمونی مناسبی با معماری دیوارها، ارتفاع سقف و حتی شرایط جغرافیایی منطقه داشته باشد. در ادامه طرح های جدید و متفاوتی از سقف کاذب کناف برای پذیرایی منزل را برای شما قرار داده ایم تا با مشاهده آن ها الگوهای مناسبی برای الهام گرفتن و ایده پردازی داشته باشید.

کناف دکورال تبریز

tabriz-knauf.ir

مدل سقف کناف پذیرایی | مدل سقف کناف پذیرایی












































 

yusefbal

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2011
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
عکس مدل کناف سقف جدید و کاربردی ایران
عکس مدل کناف سقف جدید و کاربردی ایران ، مجموعه ای از عکس های جدید کناف سقف که دارای طرح ها و ایده های زیبایی هستند را برای شما آماده کرده ایم.

انتخاب و استفاده از کناف سقف جدید و مدرن نقش مهمی در زیبایی معماری داخلی و دکوراسیون منزل شما خواهد داشت.

امروزه استفاده از کناف در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است در نتیجه نیاز به طرح ها و ایده های جدید به ویژه برای اجرای کناف برای سقف کاملا محسوس است ما در ادامه سعی کرده ایم تا مجموعه ای زیبا از عکس های کناف سقف اجرا شده در ایران را برای شما به نمایش بگذاریم لطفا تا پایان با ما همراه باشید.



کناف سقف جدید:

استفاده از کناف در ایران به علت سبک بودن، کم هزینه بودن مصالح و هزینه پایین در نگه داری و تعمییرات و همچنین زیبایی و متناسب بودن با فرهنگ ایران محبوبیت زیادی یافته است.

الگوبرداری از طرح های اجرا شده و موفق کناف سقف ایرانی می تواند نقش موثری در بهبود راندمان کاری برای کناف کاران و نیز خلق ایده ها و طرح های جدید برای کناف سقف منازل مسکونی و مکان های تجاری باشد.

محبوبیت بالای استفاده از کناف در ایران باعث شده است تا در منازل مسکونی و شرکت های تجاری بسیاری از نمونه های مختلف طرحهای کناف را مشاهده نماییم.

ما در ادامه این مطلب عکس هایی از مدل های جدید و متنوع کناف سقف را برای الگوبرداری شما قرار داده ایم.




جا لوستری کناف

کناف تبریز دکورال

میز ال سی دی کناف

گالری کناف کاری دکور دیوار

کناف ال سی دی

نور مخفی موج

دکور نور مخفی دیوار

دکور نور مخفی دیوار

سقف پذیرایی کناف

نور مخفی کناف دیوار

باکس نور مخفی کناف

پارتیشن کناف پذیرایی

پشت lcd کناف

پشت lcd کناف ترکیبی

پشت lcd کناف مدرن

ارگ اشپزخانه سه طبقه

سر اپن اشپزخانه کناف



باک نور مخفی کناف سقف طرح گل

دور لوستر کناف طرح نیم دایره
.
 

sxh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 آپریل 2018
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
24
سقف های کاذب کناف دارای ساختارهایی سبک می باشند که به دلیل اینکه تولید این سقف های کاذب صنعتی می باشد ، دارای مشخصه های فنی استاندارد بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای دیگر سقف های کاذب غیر استاندارد ساخته شده توسط رابیتس و گچ می باشد. ساختار سقف کاذب کناف شامل زیرسازی سبک فولادی معلق ساخته شده با مقاطع L و U و C شکل می باشد که صفحات روکش دار گچی در یک یا دو لایه ، توسط پیچ مخصوص سقف کاذب کناف بر روی آن ها نصب می گردد. درزهای بوجود آمده میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص سقف کاذب کناف درزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه و بدون درز و صیغلی حاصل می شود. سطح سقف کاذب بدست آمده قابلیت اجرای انواع رنگ های موجود در بازار و پوشش های دیگر مانند کاغذ دیواری را خواهد داشت. در فضای خالی پشت سقف کاذب کناف ، امکان استفاده از انواع عایق های حرارتی و صوتی فراهم می باشد و عبور و دسترسی به تاسیسات الکترونیکی و مکانیکی مهیا می باشد.

سقف کاذب کناف را می توان بصورت انواع مختلف طرح های تزیینی از قبل طراحی شده ( سقف های کاذب دکوراتیو ) با نرم افزاهای سه بعدی اجرا و نصب نمود. در سقف های کاذب کناف امکان استفاده از نورمخفی نیز مهیا می باشد ( سقف کاذب دکوراتیو )



این سقف کاذب دارای ویژگیهایی مهمی به شرح که در ذیل آمده می باشد .:

1. سقف کاذب کناف سرعت اجرایی بسیار بالایی دارد و همچنین قابلیت پوشش سطوح وسیع سقف را در حداقل زمان ممکن برای نصب مهیا می نماید و نیازی به صرف زمان جهت خشک شدن گچ ندارد (روش سنتی)

2. انعطاف پذیری سقف کاذب کناف بسیار زیاد بوده و امکان ایجاد طرح های مختلف معماری در این نوع سقف کاذب مهیا می باشد.

3. وزن زیر سازی سقف کاذب کناف بسیار کم بوده و پانل های گچی آن نیز سبک می باشند.

4. امکان دسترسی آسان به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی در پشت سقف کاذب در صورتی که از دریچه های بازدید و یا سقف مشبک استفاده شده باشد مهیا می باشد.

انواع سقف های کاذب کناف :

الف ) سقف کاذب کناف با سازه دو طرفه ( تیپ A )

سقف کاذب کناف با سازه ناودانی C شکل از سقف های کاذب با سرعت اجرایی بسیار بالا بوده و در موارد زیر استفاده می گردد :

1. برای پوشش سطح سقف بیش از پنجاه متر

2. برای دهانه های بیش تر از چهل متر

3. برای مواقعی که ارتفاع تاسیسات ( آویزهای سقف کاذب ) بیش از چهل و پنج سانتیمتر باشد .

در این نوع سقف کاذب می توان از یک یا بیش تر از یک لایه پانل روکش دار گچی استفاده نمود که این پانل ها از انواع معمولی ( RG ) ، دارای مقاومت در برابر رطوبت ( MR ) دارای مقاومت در برابر حریق ( FR ) و دارای قابلیت مقاومت در برابر حریق و رطوبت ( FM ) تشکیل شده اند.

این پانل ها برروی یک زیرسازی از پروفیل های ناودانی C شکل (سازه) که به سقف اصلی ساختمان متصل شده اند نصب می گردند.

سپس برای یکپارچه سازی محل درزهای بوجود آمده با بتونه و نوار درزگیر ، درزگیری می شود و در صورت لزوم می توان از 2 تا 5 میلیمتر پوشش گچ ساتن استفاده نمود تا سطح تمام شده پانل های گچی دارای پوششی مانند سطوح گچ کاری شده به صورت طبیعی باشد. (البته با وزنی به تناسب کمتر)

ب ) سقف کاذب کناف با سازه یک طرفه ( تیپ B )

سقف های کاذب کناف با سازه های یک طرفه از سقف هایی با سرعت اجرایی بسیار بالا بوده و در موارد زیر استفاده می گردند :

1. جهت پوشش سطح سقف کمتر از پنجاه متر

2. جهت دهانه هایی تا حداکثر چهار متر

3. زمانیکه یک سقف ارزان با سرعت اجرایی بالا مورد نظر باشد .

4. وقتی که ارتفاع تاسیسات (آویزهای سقف) کمتر از چهل و پنج سانتی متر باشد .

در این نوع سقف کاذب کناف می توان از یک یا بیش از یک لایه پانل روکش دار گچی استفاده نمود که این پانل ها از انواع پانل معمولی ( RG ) پانل دارای مقاومت در برابر رطوبت ( MR ) پانل دارای مقاومت در برابر حریق ( FR ) و پانل دارای مقاومت در برابر حریق و رطوبت ( FM ) تشکیل شده اند.

این پانل ها برروی یک زیرسازی از پروفیل های ناودانی C شکل که به سقف اصلی اسکلت ساختمان متصل شده اند نصب و اجرا می گردند.

بعد محل درزهای بین پانل های گچی با بتونه و نوار درزگیر ، درزگیری شده و در صورت نیاز می توان از 2 تا 5 میلیمتر پوشش بتونه از نوع ( مولتی کاور ) استفاده نمود تا سطح تمام شده این پانل ها دارای پوششی مانند سطوح گچ کاری شده طبیعی شوند.

ج ) سقف های کاذب مشبک سیستم کناف ( سیستم کلیک ) :

این نوع سقف های کاذب با قابلیت اجرایی سریع و آسان می باشند که دارای ویژگیهایی که در زیر آمده می باشند :

1. این نوع سقف کاذب سرعت اجرایی بسیار بالایی دارد

2. دسترسی به فضای تاسیسات پشت سقف کاذب مشبک به سادگی میسر می باشد

3. نگهداری و محافظت از این نوع سقف کاذب بسیار راحت می باشد

4. در صورتی که از پانل های روکش دار استفاده گردد نیازی به رنگ آمیزی ندارد

در این نوع سقف کاذب پانل های متعددی وجود دارند از جمله : پانل های سوراخ دار ( پانل آکوستیک ) و پانل ساده با پوشش و یا پانل ساده بدون پوشش می باشد.

در این نوع سقف کاذب سازه های سپری شکل با فاصله مرکز به مرکز شصت سانتی متر به وسیله آویزهایی نصب می گردند و فضاهای توخالی به ابعاد شصت در شصت سانتیمتر را بوجود می آورند که این فضاهای خالی این سازه ها با پانل های آکوستیک پر می گردد.

http://www.ceilingknauf.com
 

mazda_mo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 می 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
28
از مهم ترین مواردی که در اجرای سقف کناف یا دیوار کناف به آن توجه نمود این است که باید توسط افراد مجرب در این حوزه پیاده سازی شوند.

ویژگی های یک سقف کاذب کناف در مقایسه با سایر روش ها که در هنگام ساخت یا بازسازی ساختمان باید مورد توجه قرار گیرد:

در زمان کار بازسازی ساختمان محیط زیاد شلوغ نمی شود و از این نظر بسیار مناسب است

از گچبری های متداول بسیار سبک تر است و از آن جایی که سرعت اجرا بالاست، هزینه ها کاهش می یابد.

اگر نیاز به رنگ کردن و یا کاغذ دیواری باشد بعد از نصب کناف بدون نیاز به صبر کردن می توان ادامه کار را انجام داد.

سقف کناف از عبور صدا و حرارت به سایر طبقات جلوگیری می کند.

هزینه های مصرف انرژی کاهش پیدا می کند.

از مهم ترین ویژگی های آن می توان به این مورد اشاره کرد که هر نوع مدلی را می توان با آن پیاده سازی نمود و بسیار زیباست.

3-300x170.jpg



مدل کناف سقف پذیرایی یکی از پرکاربرد ترین مدل ها در بازسازی ساختمان است. اما سقف کناف در هر قسمت از ساختمان های اداری، تجاری، آموزشی و منازل قابل پیاده سازی است و بستگی به این دارد که با چه هدفی و از چه مدل از سقف کناف استفاده شود. برای این منظور در منزل مسکونی شما می توانید در آشپزخانه ، اتاق خواب ها و پذیرایی از سقف کاذب کناف با مدل های دلخواه و جذاب استفاده کید.


استفاده از محصولات کناف ایران به زیبایی هر چه بیشتر در کنار آرامش افراد کمک می کند و از آن جایی که این تجهیزات بسیار سبک هستند از خطرات جانی در هنگام زلزله نیز جلوگیری می کنند. بنابراین امنیت و آرامش را در کنار هم خواهیم داشت. عکسهای کناف ایران بسیار متنوع و زیبا هستند و بسته به نوع سلیقه می توان هر مدلی از سقف یا دیوار کناف را در ساخت یا بازسازی استفاده نمود.
2-300x294.jpg


دیوار کناف نیز علاوه بر مزایای فوق، مزایا و معایب خاصی دارد که موجب می شود تا استفاده از این نوع از تجهیزات را مورد توجه قرار دهد برای مثال:

دسترسی سریع و آسان به تاسیسات ساختمانی : از آن جایی که از ملات های ساختمانی و یا پیچ و غیره در هنگام نصب استفاده نمی شود، این امکان فراهم می شود تا این تجهیزات دسترسی داشت و در کنار این مورد، در محل های مشخصی که از قبل در نظر گرفته شده است دریچه هایی برای بازدید تعبیه شده است.

کاهش هزینه به دلیل وزن کم: به دلیل عدم استفاده از سیستم های متداولی مانند تری دی پنل ها، این نوع ساختار، بار کمتری داشته و علاوه بر هزینه و صرفه جویی در آن، اسکلت نهایی ساختمان کاملا سبک تر خواهد بود.

4-300x244.jpg
 
بالا