سلام - دوستان، اگر مشتری جنس معیوب تحویل بگیره و پشتیبانی همکاری در فروش اعتنایی نکنه یا جنسش رو پس نگیره ، مشتری شکایت کنه هیچ عواقبی برای بازاریاب داره یا نه؟ هیچگونه مشکل قانونی برای بازاریاب پیش میاد یا نه؟!
واقعیت قانون چی هست؟ کسی میشناسید که تجربه همچین چیزی داشته باشه؟!
جنس سالم هم باشه ، در مورد ظاهرش ، همکاری در فروش معمولا همیشه رندوم میفرستم خیلی کم احتمال داره دقیقا همون طرح و همون رنگ رو بفرستن، در نتیجه این متونه به عنوان جرم نشر اکاذیب و اینطور مواردی یقه بازاریاب رو بگیرین که این چیزو تبلیغ کردی ولی اینشکلی تحویل شده؟!
واقعیت قانون چی هست؟ کسی میشناسید که تجربه همچین چیزی داشته باشه؟!
جنس سالم هم باشه ، در مورد ظاهرش ، همکاری در فروش معمولا همیشه رندوم میفرستم خیلی کم احتمال داره دقیقا همون طرح و همون رنگ رو بفرستن، در نتیجه این متونه به عنوان جرم نشر اکاذیب و اینطور مواردی یقه بازاریاب رو بگیرین که این چیزو تبلیغ کردی ولی اینشکلی تحویل شده؟!
Last edited: