برگزیده های پرشین تولز

سوپرمارکت آنلاین

sinahf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آگوست 2007
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
در حدود ۷۵ تا ۹۰ درصد کالاهای سوپرمارکت ها محصولات غذایی هستند. کالاهای سوپرمارکت ها عموماً گوشت، محصولات تازه و روزانه مثل لبنیات، سبزیجات، غذاهای آماده و نیمه آماده، کنسروها، خشکبار و ... را در بر می گیرد که معمولاً در قیمت پایین عرضه می شوند. یکی از موضوع های مهم در هر خانواده، سبد کالاهای مصرفی است. دومین بخش مهم هزینه هر خانوار شهری در ایران، پس از مسکن، متعلق به محصول های سوپرماکتی است. به طور کلی حداقل 75 درصد از درآمد خانواده شهری صرف این دو گروه می شود.
با توجه به متوسط درآمد ماهانه هر خانوار شهری با مبلغی حدود 3 میلیون و 269 هزار تومان و تعداد خانوار معادل 3/3 نفر، مقدار 57 درصد از خانوارها به طور متوسط تا سقف 150 هزار تومان برای هر نفر در ماه هزینه می کنند؛ یعنی 500 هزار تومان معادل سه پنجم درآمد خانوار تهرانی صرف خرید سوپرمارکتی می شود. از طرفی 25 درصد از این جمعیت آماری دو برابر (یعنی یک میلیون تومان در ماه) صرف خرید محصولات سوپرمارکتی می کنند. مقدار 7 درصد از خانوارهای تهرانی نیز نزدیک به 2 میلیون تومان در ماه برای خرید محصول های سوپرمارکتی هزینه می کنند.
با چند سال تاخیر نسبت به کشورهای توسعه یافته، نهایتاً خرید اینترنتی در ایران به صورت کامل جا افتاده است و درصدی از مردم کالاهای مورد نیاز خود را بدون نیاز به طی مسیر در ترافیک، از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر تهیه می کنند. فروشگاه های اینترنتی معتبر، که از مغازه های فیزیکی که ما می شناسیم بسیار بزرگتر هستند و خدمات بسیار بیشتری هم ارائه می دهند. این فروشگاه ها بسیاری از کالاهای مورد نیاز را همراه با خدمات مناسبی ارائه می دهند و حتی این امکان را می دهند که کالای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و حتی با تخفیف درب منزل تحویل بگیرید.
فروشگاه فست میتا با هدف تغییر روند خرید محصولات سوپرمارکتی بخصوص مواد غذایی بطور سنتی و افزایش سطح رفاه شهروندان تهرانی و کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا، در گام اول با عرضه انواع محصولات پروتئینی تازه و نیمه آماده مانند گوشت گوساله و گوسفندی، مرغ، ماهی، سوخاری، لبنیات و غذای خانگی و در گام بعدی با افزایش سطح فعالیت خود و عرضه طیف متنوعی ازمحصولات غذایی همچون انواع سبزی ها، کنسروها، ادویه، چاشنی، غلات، آرد، رشته، خشکبار، سس، دسر، نوشیدنی، قارچ، زیتون، برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، غلات صبحانه، مربا، پودر کیک، شکلات، تنقلات ترش، ترشی، طعم دهنده های غذا، رب، قند، شکر، چای و ... فعالیت می کند. در فست میتا علاوه بر قدرت انتخاب و امکان خرید محصولات پروتئینی برندهای مطرح کشور، تخفیف های ویژه ای برای خریداران به صورت روزانه منظور می شود. هدایای ارزنده نقدی به کسانی که فست میتا را به دوستان خود معرفی می کنند و نیز امکان پرداخت وجه در محل پس از تایید کیفیت کالا از سوی خریدار، از امکانات ویژه این فروشگاه اینترنتی است.
فست میتا با دارا بودن شعبه ها و انبارهای متعدد در نقاط مختلف شهر تهران و بزودی در سایر کلان شهرها، تحولی عظیم در امکان خرید آنلاین و تحویل سفارشات با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد کرده و شما را از رفتن به سوپرمارکت ها و ایستادن در صف های طولانی و صرف هزینه و وقت اضافی بی نیاز نموده است.
 

sinahf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آگوست 2007
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
قابل توجه فروشندگان و خریداران آنلاین برنج ایرانی
انواع اصطلاحات برنج

  • برنج هاشمی: برنج هاشمی از بهترین و برترین برنج های خوب و خوش پخت ایرانی است. علت این نام گذاری این است که کشاورزی که آن را پیدا کرد، یوسف هاشمی نام داشت. یوسف هاشمی در سال ۱۳۶۴ این برنج را کشف کرد و در اوایل سال های ۱۳۷۰ به تولید انبوه رسانید. برنج هاشمی از آن گونه برنج های ایرانی است که در برابر آفآت مقاوم است؛ زیرا به دلیل باریک بودن ساقه مانع حضور کرم ساقه خوار در درون خود می شود و همین دلیلی است که کشاورز، سم کمتری را برای دفع آفت استفاده نماید. برنج هاشمی جزو برنج های دانه بلند به حساب می آید؛ یعنی ساقه و خوشه آن بلندتر از برنج های دیگر است. وقتی که خوشه آن را در کنار برنج های خوب دیگر قرار می دهید، متوجه می شوید که طول بیشتری دارد. تعداد شلتوک هایی که در طول خوشه قرار گرفته اند باعث می شوند که قد برنج بیشتر شود.
  • برنج استخوانی: اصطلاح برنج استخوانی اغلب از طرف تاجران برنج وارد زبان شده است و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. منظور از برنج استخوانی، برنجیست که محکم بوده و به راحتی نمی شکند. اغلب برنج های تازه که توسط کارگاه های شالیکوبی مدرن پوست کنده شده اند، از این خاصیت برخوردار هستند. برنج هایی که مرغوب نبوده و بعضا دارای شیارهای بسیار ظریفی بر روی خود هستند، شکننده اند و در طول فرایند طبخ برنج دچار شکستگی می شوند و برنج پخته شده را از حالت یکدستی بیرون می آورند. اما برنج های استخوانی دچار این گونه شکست ها نمی شوند و شیاری بر روی خود ندارند.
  • برنج دم سیاه: برنج دمسیاه از جمله برنج های نسبتا مرغوب ایرانیست که در استان گیلان کاشته و برداشت می شود. این برنج جز محصولات کیفی و خوش عطر شمال ایران بوده و مختص شهرهای رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و حومه این شهرها می باشد. میزان بهره وری این برنج نسبت به مدل های با کیفیت مشابه پایین بوده و به همین دلیل کاشت آن در سال های گذشته به دلیل به صرفه نبودن برای کشاورزان، با کاهش مواجه بوده است. این برنج عطری بعد از پخت، نرم بوده و شکل ظاهری آن مناسب و مزه آن نسبتا خوش طعم است. رنگ دانه آن سفید مایل به کرم می باشد. این برنج برای استفاده در مهمانی ها و مجالس شما مناسب می باشد و از قیمت بالاتری نیز نسبت به اقلام پرمحصول برخوردار است.
  • برنج طارم: طارم از اسم یکی از منطقه هایی در استان زنجان گرفته شده است که این نوع برنج بیشتر در آنجا کشت می شود. این نوع برنج در شمال نیز کشت می شود و از نظر کمی عملکرد پایینی دارند، اما از نظر کیفیت می توان گفت از کیفیت بالایی برخوردار است. به زبان ساده، نوع طارم پر محصول نیست اما در مقابل کیفیت بالایی دارد و همچنین عطر خاصی دارد. بد نیست بدانید وزارت جهاد کشاورزی معتقد است که میزان محصول برداشتی از شالیزارهای طارم در حدی نیست که بتوان مورد حمایت و سرمایه گذاری قرار بگیرد و بهتر است که از از میزان سطح زیر کشت این محصول کاسته شود.
 
بالا