برگزیده های پرشین تولز

سوپر تبلت دل Latitude 12 Rugged ، مخصوص مناطق جنگی

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
تبلت Latitude 12 Rugged جدیدترین محصول شرکت Dell است، که در اصل یک عضو جدید از خانواده Rugged محسوب می‌شود.این محصول با هدف کار و استفاده در شرایط سخت محیطی طراحی و تولید شده است.
dell-latitude-rugged-2015-07-21-01.jpg

dell-latitude-rugged-2015-07-21-03.jpg

به‌گفته این شرکت، اگر شرایط کاری شما به‌گونه‌ای است که با جان انسان‌ها سر و کار دارید یا با توجه به شرایط شغلی‌تان مجبور هستید در کنار رودخانه‌های سرد و یخ‌زده حضور داشته باشید، این تبلت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
براساس اطلاعات منتشر شده از تبلت جدید شرکت Dell، این محصول قابلیت مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، سقوط از ارتفاع، گل و لای و شن را دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در مورد این تبلت، قابلیت استفاده از آن در دمای بین 20 تا 145 درجه فارنهایت و حتی یک فضای قابل انفجار است. براین اساس تبلت جدید شرکت Dell برای نیروهای نظامی، تیم‌های امدادی و کارکنان در صنایع سنگین مناسب است.
در این محصول از یک صفحه نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن 1366x768 پیکسل بهره گرفته شده است. همچنین امکان استفاده زیر نور مستقیم آفتاب و کار با دستکش هم در این تبلت وجود دارد. توان پردازشی تبلت جدید Dell از طریق یک پردازنده نسل پنجم تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تبلت باید به ویندوز 8.1، یک باتری با عمر 12 ساعت و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشاره کرد.
این در حالی است که همراه با تبلت Latitude 12 Rugged یک کاور کیبورد و یک داک برای استفاده روی میز و خودرو ارایه می‌شود. شرکت Dell هنوز قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت را اعلام نکرده است، اما با توجه به جزییات و ویژگی‌های این محصول، احتمالا قرار است تبلت جدید Dell جزو یکی از تبلت‌های گران‌ قیمت در بازار محسوب شود. این در حالی است که شرکت Dell پیش از این هم لپ‌تاپ Latitude 12 Rugged را با یک پردازنده Core i3 و 4 گیگابایت رم و قیمت 3649 دلار عرضه کرده بود.

منبع دیجیکالا بنقل از engadget
 
بالا