برگزیده های پرشین تولز

سیستم پیشنهادی گیمینگ میانرده در محدوده ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,791
لایک‌ها
174
سن
29
سیستم پیشنهادی این هفته یک سیستم میانرده است که بیشتر سعی شده تا برای اجرای بازی ها در رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و ۱۴۴۰ پیسکل مناسب باشد. سیستم مورد نظر بیشتر بروی کارت گرافیک تمرکز کرده است. هیچ گلوگاهی برای فریم گیری در این مجموعه دیده نمی شود اما می توان با تغییر بعضی از قطعات، فریم بیشتری را دریافت کرد. در این سیستم پیشنهادی سعی شده تا با کمترین بودجه گزینه مناسبی را برای بازی کردن لحاظ کنیم.

پردازنده Intel Core i5-9400F
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو




این پردازنده نسل ۹، از خانواده Coffee Lake است که با وجود قدرت پردازشی مناسب، فاقد پردازنده گرافیکی مجتمع است. همین موضوع باعث شده تا قیمت پردازنده Core i5-9400F کمتر از پردازنده های هم رده باشد. البته با وجود کارت گرافیک انتخابی دیگر نیازی به پردازنده گرفیکی مجتمع در این پردازنده نیست.

از مشخصات پردازنده Core i5-9400F می توان به تکنولوژی ساخت ۱۴ نانومتری، تعداد ۶ هسته و ۶ رشته موازی، فرکانس پایه ۲٫۹۰ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴٫۱۰ گیگاهرتز، حافظه نهان ۹ مگابایت در سطح L3 و توان حرارتی ۶۵ وات اشاره کرد. این پردازنده کم مصرف، از قابلیت اورکلاک پشتیبانی نمی کند اما با فرکانس مناسبی که دارد نیازی به اورکلاک هم ندارد.



مادربرد MSI B360 GAMING PLUS
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو





مادربردی اقتصادی برای گیمرها که از کیفیت ساخت خوب و امکانات مناسبی برخوردار است. سوکت LGA1151 این مادربرد باعث شده تا به راحتی از پردازنده های نسل ۸ و ۹ اینتل پشتیبانی کند. در مادربردهای مبتنی بر چیپ ست B360 نمی توان بر قابلیت های اورکلاک و فرکانس بالای رم حساب باز کرد. این مادربردها ساخته اند برای کاربرانی که بی دردسر می خواهند بازی کنند و نیازی به این افزایش فرکانس ها ندارند. انتخاب قطعات مناسب برای این مادربرد می تواند شما را به اهدافتان نزدیک تر کند.

از ویژگی های این مادربرد می توان به مدار رگولاتور قدرت ۷ فاز، پشتیبانی از ۶۴ گیگابایت رم با فرکانس رم تا ۲۶۶۶ مگاهرتز، فناوری MYSTIC LIGHT با نورپردازی RGB و قابلیت همگام سازی با نورپردازی دیگر قطعات، پورت USB 3.1 نسل دوم، درگاه M.2 با سرعت بالا در انتقال داده، پوشش فلزی اسلات PCIe با نام PCI-E Steel Armor برای افزایش طول عمر این درگاه، کارت صدای خوب با فناوری Nahimic و پوشش طلایی جک ۳٫۵ میلی متری، پشتیبانی از خنک کننده مایع و کنترل کامل فن ها اشاره کرد.




کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو





کارت گرافیکی با ساختار عالی و البته ابعاد مناسب که می تواند در فضای های نسبتاً کم حجم هم قدرت عالی خود را به رخ بکشد. این کارت گرافیک با وجود خنک کننده خوب، پایداری و طول عمر کارت را تضمین می کند. خنک کننده ای متشکل از دو فن بزرگ با هیت سینک و هیت پایپی کاربردی که از سطح تماس بالایی بهره می برد. از مشخصات فنی این کارت گرافیک می توان به ۱۵۳۶ هسته اجرایی، فرکانس کاری ۱۷۷۰ مگاهرتز با قابلیت اورکلاک به فرکانس های بالاتر، مقدار ۶ گیگابایت رم از نوع GDDR6، رابط حافظه ۱۹۲ بیتی، سرعت حافظه ۱۲ گیگابیت در ثانیه و توان حرارتی ۱۲۰ وات اشاره کرد. چهره ای جذاب، بک پلیت، خنک کننده عالی و قدرت پردازشی بالا از ویژگی های این کارت گرافیک است.



رم Geil EVO SPEAR 16GB 2400Mhz CL16
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو





رم های EVO SPEAR شرکت گیل با ساختاری خوب و قیمت مناسب، گزینه ایده آلی برای کاربرانی است که رم هایی با قدرت مناسب، خنک و پایدار می خواهند. رم های انتخابی از نوع ۲۴۰۰ مگاهرتز با زمان تاخیر CL16 هستند. این انتخاب تنها به دلیل مادربرد B360 در نظر گرفته شده است. در غیر این صورت می توانید با استفاده از مادربردهای مبتنی بر چیپ ست Z370 و Z390 رم هایی با فرکانس های حتی بالاتر از ۴۰۰۰ مگاهرتز را نیز انتخاب کنید.

رم انتخابی بر اساس قیمت، عملکرد و زمان تاخیر خوب گزینه مناسبی برای بودجه محدود است. ظرفیت ۱۶ گیگبایت هم برای گیم و نرم افزارهای کاربردی کاملاً ایده آل است م هیچ کمبودی را احساس نمی کنید.



پاور GREEN GP650A-UK Plus Gaming
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو




پاور سری UK Plus گرین را باید یکی از برترین پاورهای میانرده اسن شرکت برای گیمرها دانست. پاوری با طول عمر بالا، استفاده از ماسفت های آلمانی، پشتیبانی از پروتکشن های مختلف ایمنی، پایداری مناسب در خروجی های ۳٫۳، ۵ . ۱۲ ولت، ظاهر مناسب و خنک کننده کم صدا که باعث شد تا به عنوان گزینه انتخابی در این لیست قرار گیرد. ۶۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش کزین از جمله ویژگی های مثبت این پاور است.



هارد WD Blue 2TB 64MB Buffer
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو




هارد انتخابی از شرکت وسترن دیجیتال و مدل آبی است. ظرفیت ۲ ترابایت برای ذخیره اطلاعات مناسب است اما برای بعضی از کاربران کافی نیست. گارانتی خوب، عملکرد بی دردسر، حافظه جانبی ۶۴ مگابایت بافر و سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور از ویژگی های این هارد است. هارد انتخابی تنها برای ذخیره سازی اطلاعات است به طوری که خیلی نمی توان بروی اجرای سریع نرم افزارها حساب باز کرد.



اس اس دی Kingston A400 480GB
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو




یکی از انتخاب های مناسب در بخش میاندره های ۲٫۵ اینچی. این اس اس دی در ظرفیت های مختلف و با ویژگی های مناسب کارکردی در دماهای مختلف، مناطق مختلف کشور و البته طول عمر خوب، در این لیست پیشنهادی جای گرفته است. ظرفیت ۴۸۰ گیگابایت این اس اس دی مناسب برای ذخیره دیتاهای مختلف و اجرای خوب بازی ها با زمان لود پایین مناسب است. سرعت خواندن ۵۰۰ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن ۴۵۰ مگابایت در ثانیه در کنار ۳ سال ضمانت این محصول را گزینه مناسبی برای سطح بودجه محدود می کند.



کیس گرین MAC1
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو




کیفیت ساخت مناسب، تهویه خوب هوای داخل کیس، طراحی زیبا، جایگاه های مختلف برای قطعات گوناگون، پشتیبانی از خنک کننده مایع، پشتیبانی از مادربردهای ATX، قابلیت نصب ۳ هارد و ۳ اس اس دی، نصب کارت گرافیک با طول ۲۷ سانتی متر، فیلتر گرد و غبار و کنترل فن ها از ویژگی های این کیس است.



خنک کننده مایع GREEN GLACIER 120 EVO
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو



خنک کننده های مایع گرین همیشه جز خنک کننده های کم ادعا و پر کاربرد بازار بوده اند. این خنک کننده ها بر خلاف نظر بسیاری از کاربران از پتانسیل مناسبی برخوردار هستند و در بعضی از بررسی های انجام شده به نتیجه رسیده ایم که از برندهای معتبر بازار در یک رده قیمتی نسبتاً نزدیک بهتر است. خنک کننده انتخابی با رادیاتور ۱۲۰ میلی متری گزینه مناسبی برای خنک کردن پردازنده این لیست است. نمایشگر دیجیتال، پشتیبانی از سوکت های مختلف، نویز کم و جریان هوای بالا از ویژگی های این خنک کننده است.




درایو نوری LiteOn iHAS124-14 24x
سیستم پیشنهادی / کامپیوتر گیمینگ / بنچیمو




یک داریو نوری قابل اعتماد با گارانتی خوب. سرعت نوشتن و خواندن بالا و طول عمر مناسب از ویژگی های درایو نوری لایت آن است.

حمع کل : ۱۳٫۹۲۶٫۰۰۰ تومان
 

memol1985

Registered User
تاریخ عضویت
30 مارس 2018
نوشته‌ها
2,472
لایک‌ها
2,006
قیمتا رو پایین گفتیا;)
 
بالا