modj.ir
Registered User
- تاریخ عضویت
- 7 فوریه 2009
- نوشتهها
- 182
- لایکها
- 136
- سن
- 44
عزیزان سیم کارتی دارم که وقتی گوشی رو روشن می کنم ، PIN CODE سیم کارت رو از من می خواد. خود گوشی با اون روشن میشه و پیغام عدم وجود سیم کارت یا سوختن رو نمی ده . اما سیمکارت آنتن نمی ده و روی شبکه رجیستر نمی شه. وضعیت سیم کارت هم در سایت رایتل و هم به گفته پشتیبانی ( سیم کارت رایتل هست ) فعال هست.
می خواستم بدونم چند در صد احتمال داره سیم کارت بسوزه اما PIN CODE بخواد و گوشی پیغام سیمکارت خراب نده.
ممنون میشم عزیزان راهنمایی کنند
توضیح اینکه بعد از ارتقای نرم افزاری رایتل ، در مورخه 20/1/92 صبح که بیدار شدم دیدم آنتن دهی گوشی رفته اما مشخصاتی که بالا گفتم رو داره ، کل پیگیری هایی که کردم به این نتیجه رسید که گفتند سیم کارت سوخته و باید با مراجعه به مراکز درخواست سیم کارت جدید کنم. با توجه به اینکه دلیلی برای سوختن وجود نداشته و سیم کارت مشخصات فوق رو داره ( PIN CODE می خواد و گوشی نمی گه که سیم کارت سوخته ) اینکه طرح اینترنتیم فعال بوده و طی این 11 روز بی استفاده تموم شد و اینکه برای تهیه سیمکارت جدید هم من باید هذینه پرداخت کنم اما به نحوی هنوز شک دارم که این مشکل از طرف رایتل و فقط به دلیل ارتقا نرم افزاری بوده ، تصمیم دارم اگر با راهنمایی سایر عزیزان از این موضوع اطمینان حاصل کردم، از این شرکت شکایت کنم، ممنون میشم عزیزانی که اطلاعاتی دارند و مخصوصا اگر این مشکل برای عزیز دیگه ای هم اتفاق افتاده در این مورد کمکم کنند. سایت
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
مدت زمان 14 روز از تنظیم شکایت در سایت رایتل و عدم جواب مناسب از طرف شرکت رو خواسته که با توجه به ایحاد درخواست رسیدکی من در همان روز، اگر بخوام شکایت کنم، 3-4 روز دیگه می تونم اینکار رو انجام بدم( سایت شماره پیگیری مشکل من رو چک می کنه و زمان 14 روز رو اتوماتیک چک می کنه ) ، ممنون میشم توو این 3-4 روز به جمع بندی مناسبی برسیم
توضیح دوم اینکه در گوشی های مختلف تست شده و تمام مراحل CDMA کردن و جستجوی دستی و ... انجام شده و ایراد از اینها نیست
می خواستم بدونم چند در صد احتمال داره سیم کارت بسوزه اما PIN CODE بخواد و گوشی پیغام سیمکارت خراب نده.
ممنون میشم عزیزان راهنمایی کنند
توضیح اینکه بعد از ارتقای نرم افزاری رایتل ، در مورخه 20/1/92 صبح که بیدار شدم دیدم آنتن دهی گوشی رفته اما مشخصاتی که بالا گفتم رو داره ، کل پیگیری هایی که کردم به این نتیجه رسید که گفتند سیم کارت سوخته و باید با مراجعه به مراکز درخواست سیم کارت جدید کنم. با توجه به اینکه دلیلی برای سوختن وجود نداشته و سیم کارت مشخصات فوق رو داره ( PIN CODE می خواد و گوشی نمی گه که سیم کارت سوخته ) اینکه طرح اینترنتیم فعال بوده و طی این 11 روز بی استفاده تموم شد و اینکه برای تهیه سیمکارت جدید هم من باید هذینه پرداخت کنم اما به نحوی هنوز شک دارم که این مشکل از طرف رایتل و فقط به دلیل ارتقا نرم افزاری بوده ، تصمیم دارم اگر با راهنمایی سایر عزیزان از این موضوع اطمینان حاصل کردم، از این شرکت شکایت کنم، ممنون میشم عزیزانی که اطلاعاتی دارند و مخصوصا اگر این مشکل برای عزیز دیگه ای هم اتفاق افتاده در این مورد کمکم کنند. سایت
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
مدت زمان 14 روز از تنظیم شکایت در سایت رایتل و عدم جواب مناسب از طرف شرکت رو خواسته که با توجه به ایحاد درخواست رسیدکی من در همان روز، اگر بخوام شکایت کنم، 3-4 روز دیگه می تونم اینکار رو انجام بدم( سایت شماره پیگیری مشکل من رو چک می کنه و زمان 14 روز رو اتوماتیک چک می کنه ) ، ممنون میشم توو این 3-4 روز به جمع بندی مناسبی برسیم
توضیح دوم اینکه در گوشی های مختلف تست شده و تمام مراحل CDMA کردن و جستجوی دستی و ... انجام شده و ایراد از اینها نیست