• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سیم کارت سوخته ( رایتل )

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
عزیزان سیم کارتی دارم که وقتی گوشی رو روشن می کنم ، PIN CODE سیم کارت رو از من می خواد. خود گوشی با اون روشن میشه و پیغام عدم وجود سیم کارت یا سوختن رو نمی ده . اما سیمکارت آنتن نمی ده و روی شبکه رجیستر نمی شه. وضعیت سیم کارت هم در سایت رایتل و هم به گفته پشتیبانی ( سیم کارت رایتل هست ) فعال هست.
می خواستم بدونم چند در صد احتمال داره سیم کارت بسوزه اما PIN CODE بخواد و گوشی پیغام سیمکارت خراب نده.
ممنون میشم عزیزان راهنمایی کنند


توضیح اینکه بعد از ارتقای نرم افزاری رایتل ، در مورخه 20/1/92 صبح که بیدار شدم دیدم آنتن دهی گوشی رفته اما مشخصاتی که بالا گفتم رو داره ، کل پیگیری هایی که کردم به این نتیجه رسید که گفتند سیم کارت سوخته و باید با مراجعه به مراکز درخواست سیم کارت جدید کنم. با توجه به اینکه دلیلی برای سوختن وجود نداشته و سیم کارت مشخصات فوق رو داره ( PIN CODE می خواد و گوشی نمی گه که سیم کارت سوخته ) اینکه طرح اینترنتیم فعال بوده و طی این 11 روز بی استفاده تموم شد و اینکه برای تهیه سیمکارت جدید هم من باید هذینه پرداخت کنم اما به نحوی هنوز شک دارم که این مشکل از طرف رایتل و فقط به دلیل ارتقا نرم افزاری بوده ، تصمیم دارم اگر با راهنمایی سایر عزیزان از این موضوع اطمینان حاصل کردم، از این شرکت شکایت کنم، ممنون میشم عزیزانی که اطلاعاتی دارند و مخصوصا اگر این مشکل برای عزیز دیگه ای هم اتفاق افتاده در این مورد کمکم کنند. سایت
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
مدت زمان 14 روز از تنظیم شکایت در سایت رایتل و عدم جواب مناسب از طرف شرکت رو خواسته که با توجه به ایحاد درخواست رسیدکی من در همان روز، اگر بخوام شکایت کنم، 3-4 روز دیگه می تونم اینکار رو انجام بدم( سایت شماره پیگیری مشکل من رو چک می کنه و زمان 14 روز رو اتوماتیک چک می کنه ) ، ممنون میشم توو این 3-4 روز به جمع بندی مناسبی برسیم


توضیح دوم اینکه در گوشی های مختلف تست شده و تمام مراحل CDMA کردن و جستجوی دستی و ... انجام شده و ایراد از اینها نیست
 

Michael Corleone

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2009
نوشته‌ها
563
لایک‌ها
122
سیمکارت اگر سوخته باشه گوشی پیغام sim inactive رو میده یا تو گوشی های مختلف چیزی مشابه همین
پس اگر این پیغام رو نمیده و فقط آنتن نمیده احتمالا چیپ آنتن دهی گوشیتون آسیب دیده برای منم چیپش آسیب دیده بود و همیشه آنتن کمی داشت بردم دادم درستش کردن
 

new24

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,292
لایک‌ها
300
سن
27
محل سکونت
مشهد
سیمکارت اگر سوخته باشه گوشی پیغام sim inactive رو میده یا تو گوشی های مختلف چیزی مشابه همین
پس اگر این پیغام رو نمیده و فقط آنتن نمیده احتمالا چیپ آنتن دهی گوشیتون آسیب دیده برای منم چیپش آسیب دیده بود و همیشه آنتن کمی داشت بردم دادم درستش کردن

میگه توی چنتا گوشی تست کرده

باند فرکانس درسته؟؟
سیم کارت رایتل دیگه ای رو توی همون منطقه گذاشتی و تست کنی؟
رفتی نمایندگی شلوغ کاری بکنی؟
برو اونجا به هر کس که اومد بخره نشون بده و بگو که اینا دارن کلاهبرداری میکنن،80%میرن خود رئیس نمایندگی میاد ازت عذرخواهی میکنه


اگه زدی به سیم اخر یک کاری بکن ،جان من نخند:
یک نفتی،الکلی،بنزینی چیزی ببر یواشکی بریز جلوی نمایندگی و کبریت و...
فقط کلیپش یادت نره!!

اینقدر از مبین نت و ایرانسل و حالا هم رایتل بدم میاد که نگو
باز همراه اول نسبت به بقیه بهتره
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
والله توو منطقه ای به فاصله 7 کیلومتر از هم که تا قبل از این موضوع به راحتی استفاده می کردم کامل جرکت کردم و تست کردم. هم گوشیم سالمه هم تبلتم، هر 2 تا الان سیم کارت ایرانسل دارن. وقتی این سیم کارت هم میندازم و شبکه رو دستی جستحو می کنم، ایران تامین رو پیدا می کنه و وقتی اون رو انتخاب می کنم، پیغام شما مجاز به دسترسی به این شبکه نیستید رو می ده.
new24 جان این تاپیک رو اول با لحن دیگه ای نوشته بودم ! یعنی یک ذره بدتر از اون پیشنهادی که دادین. من ید طولایی در سعی در گرفتن حقم دارم ! منتهی آخرین بار وکیل بهم گفت با وجود باگ اساسی ای که توو ایرانسل پیدا کردی ، حتی اگر بری دادگاه فقط پول خودت رو می دن و با اینکه حق چند نفر خورده شده و یا این شرکت جریمه بشه کاری ندارن ! و باید بری دیوان عدالت کشور مجدد شکایت کنی و ال و بل که بی خیال شدم
الان هم توو این مورد در اینکه حق با منه سر سوزنی شکی ندارم ! حسن رایتل هم این هست که پشتیبانیش 1 بار تماس می گیره، سر کلاس بودی یا هر جا که نتونستی جواب بدی، میری سایت میبینی وضعیت شکایتت شده رسیدگی شد ! پس فقط منتظر این هست که جای این جور کارها ، خیلی منطقی و قانونی حقم رو بگیرم ! سیمکارت سالم دستمه ، شکایت هام هست، 3 روز صبر می کنم و دل همه رو خنک می کنم !
فقط این تاپیک رو زدم شاید شاید شاید شاید شاید شاید یک هزارم درصد احتمال اینکه خطایی از من هم باشه وجود داشته باشه، نمی خوام برم ضایع بشم ! خسته شدم و می خوام خیلی محکم رسیدگی کنم، مهمترین موضوع برام اینه که فکر نکنم این فقط مشکل من باشه و می خوام افراد دیگه که این بلا سرشون اومده رو هم پیدا کنم
 

new24

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,292
لایک‌ها
300
سن
27
محل سکونت
مشهد
سیم کارت رو ولش کن
اون رعب و وحشتی و مشتری هایی که میتونی بپرونی واست 1 ماه میشه حال و کیف
 

kima

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2003
نوشته‌ها
443
لایک‌ها
150
دوست عزیز شما سیم کارتتون سالمه
متاسفانه من هم رایتل دارم و روی 5 تا آیفون تست کردم فقط روی یکی از اونها شبکه رایتل رو میشناسن و میتونن وصل شن به شبکه
در حالی که روی سامسونگ اوکی هست اما روی نوکیا نیست
کلا مشکل رایتل هست این
بهشون که میگم میگن اگر خراب بود روی اون گوشی سامسون کار نمی کرد درست هم میگم ولی مسئله اینه که 4 تا گوشی آیفون و نوکیا که من روشون تست کردم خراب نیستن در حالی که اصلا نمیتونن شبکه رایتل رو سرچ کنن فقط همراه و تالیا و ایرانسل رو میبینن
 

new24

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,292
لایک‌ها
300
سن
27
محل سکونت
مشهد
دوست عزیز شما سیم کارتتون سالمه
متاسفانه من هم رایتل دارم و روی 5 تا آیفون تست کردم فقط روی یکی از اونها شبکه رایتل رو میشناسن و میتونن وصل شن به شبکه
در حالی که روی سامسونگ اوکی هست اما روی نوکیا نیست
کلا مشکل رایتل هست این
بهشون که میگم میگن اگر خراب بود روی اون گوشی سامسون کار نمی کرد درست هم میگم ولی مسئله اینه که 4 تا گوشی آیفون و نوکیا که من روشون تست کردم خراب نیستن در حالی که اصلا نمیتونن شبکه رایتل رو سرچ کنن فقط همراه و تالیا و ایرانسل رو میبینن

ایشون میگن روی چنتا گوشی تست کردن و کار نکرده
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
من گوشی های HD7 و EVO 3d و تبلت چینی AMPE A78 3G دارم.روی این 3 تا در تمام مناطق تست کردم. انشالله شنبه صبح توو آدرس سایتی که دادم شکایت رو تنظیم می کنم. kima جان اگر مایل بودین اطلاعات تماس برام بگذارید تا اگر به جایی رسیدم یا مورد مشکل بیشتر خواستند بتونیم مشکل رو با تعداد بیشتر پیگیری کنیم.

جالب هست که توو پروفایل من هنوز می نویسه : طرح باران

اکر مایل بودین برای اطلاعات بیشتری در زمینه شهری که تشریف دارین ( و این مشکل رخ داده ) و سایر مسایل در پ.خ با هم در تماس باشیم
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
فقط برای یادآوری، وقتی 14 روز شکایت در سایت اصلی تمام شد و امکان شکایت در سایت Cra رو پیدا کردم، شکایت رو تنظیم کردم، هر روز چک می کردم و انتظار هم داشتم مثل شکایتی که از یکی از فروشنده ها در فتا دارم، این مورد رو در نظر خودشون مهم تشخیص ندهند و جوابی ندهند . همینطور هم شد ، لااقل تا امروز، اوایل این ماه دیدم که دکمه دیگه ای برای ارجاع به محل دیگه ای فعال شده، اون رو هم ارجاع داده .
در موقع ثبت شکایت، اولین چیزی که نظرم رو جلب کرده بود، همونطور که در این صفحه :
http://complaint.cra.ir/Portal/View/Viewer.aspx?DashboardId=8dab6b28-fdfa-4ece-82eb-117bcaaa241c
میبینید، برای اولین استان در لیست، مرکز استان ذکر نشده !:D دیگه اینقدر این صفحه براشون بی ارزش هست، انتظار چه چیز دیگه ای میشد داشت ! از همه جالبتر هم گذینه های اجباری انتخاب نوع شکایت هست، که هیچ کدام به مشکل بنده ربطی نداشت و مجبور شدم GPRS رو انتخاب کنم !
منتظرم مدتی بگذره تا سعی کنم در مراجع بالاتر پیگیر باشم، هم مورد فتا رو هم این رو.
23297597679804641881.jpg

30545015778951242552.png
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
2 ماه پیش از سایتی که VPS خریده بودم با دلیل دان شدن و عدم ارایه جایگزین و از دست رفتن 1.5 ماه شارژم و کلی فایل به سایت پلیس فتا شکایت کردم. هیچ تماس و هیچ عکس العملی ندیدم.
فکر کنم زمان کافی هم برای اینکه لااقل یک نفر از این سامانه شکایت با من تماس بگیره و بگه بیخود کردم شکایت کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!! گذشته.
به زودی در اولین مرجعی که بتونم از این 2 عزیز ( فتا و cra ) شکایتم رو پیگیری می کنم !!!

پ.ن : خیلی دلم خوشه ؟
 

new24-2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2013
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
106
محل سکونت
مشد
2 ماه پیش از سایتی که VPS خریده بودم با دلیل دان شدن و عدم ارایه جایگزین و از دست رفتن 1.5 ماه شارژم و کلی فایل به سایت پلیس فتا شکایت کردم. هیچ تماس و هیچ عکس العملی ندیدم.
فکر کنم زمان کافی هم برای اینکه لااقل یک نفر از این سامانه شکایت با من تماس بگیره و بگه بیخود کردم شکایت کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!! گذشته.
به زودی در اولین مرجعی که بتونم از این 2 عزیز ( فتا و cra ) شکایتم رو پیگیری می کنم !!!

پ.ن : خیلی دلم خوشه ؟

ایران هستی شوما دیگه؟
هاست ایران خریدم 3 روزه میگن غیرفعاله،پشتیبانی هاشون ولی درسته،بهشون میگم چرا فعال نمیشه،میگن باید تیکت بدین سریع فعال بشه،میرم به حسابداری تیکت میدم میگن باید به یه جای دیگه تیکت بدین به اونجا تیکت میدم اونوقت بخاطر همین تیکت کلا اینترنت رشت قطع میشه(دیتاسنتر رشت هست!)کلّی هم پول گرفته
از اونطروف هاست دانلودم هم همینطور
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
مشکل من VPS نیست، سرویس من از فرانسه بود که 3 ماه اینهاست دانه ! و بیشتر از 2ماهه توو فتا توضیحات کامل دادم !! مشکل من عدم رسیدگی از جایی هست که باید رسیدگی کنه.
توو این مورد واضح مشکل رو نوشتم، سیمکاتر سالمه اما از شبکه انداختن بیرون. حتی اگر فرض کنیم مشکل از من هست و اشتباه می کنم، لااقل قد ارزن باید ارزش قائل باشت برای پیگیری ، زنگ بزنن بگن همینه که هست !ولی از تاریخ 92/2/9 تا الان گل لگد کرده بودم لااقل برام سودی داشت !
 

new24-2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2013
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
106
محل سکونت
مشد
مشکل من VPS نیست، سرویس من از فرانسه بود که 3 ماه اینهاست دانه ! و بیشتر از 2ماهه توو فتا توضیحات کامل دادم !! مشکل من عدم رسیدگی از جایی هست که باید رسیدگی کنه.
توو این مورد واضح مشکل رو نوشتم، سیمکاتر سالمه اما از شبکه انداختن بیرون. حتی اگر فرض کنیم مشکل از من هست و اشتباه می کنم، لااقل قد ارزن باید ارزش قائل باشت برای پیگیری ، زنگ بزنن بگن همینه که هست !ولی از تاریخ 92/2/9 تا الان گل لگد کرده بودم لااقل برام سودی داشت !

اممممممممم شما باید یه پارتی گیر بیاری وگرنه سرشون داد بزن تا جواب بگیری

تا الان گل لگد کرده بودم لااقل برام سودی داشت
آره سفالگری رو تا مرحله اوستایی میتونستی طی کنی!!
همون چند روز اول باید میرفتی پی این کار،اینجوری راحت تر میشد پیگیری کرد
+
یکم پول بده یه سیم جایگزین بگیر،بگو سوخته سیمکارتم یا گم شده و اونا هم یه پولی میگیرن و سیم نو بهت میدن،شاید مشکل از سیم کارته،یه جاییش خش افتاده(!)یک قسمتیش بهرحال داغون شده باشه
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
سیمکارت سالمه. مشکل از شبکه رایتل هست. اگر قرار بود با خرید جایگزین حل کنم، روز اول انجام می دادم. اگر از کنار هر چیز به ظاهر ساده ای اینطور بگزریم ، مملکت به شکل موجود الان، سنگش رو سنگ بند نمی شه. مهم نیست جند ماهه نتونستم از سیمکارت استفاده منم، مهم نیست 130 هزار تومن شارژ کردم و فقط طرح 1 ماه باز کرده بودم که نصفش به خاطر این مشل بی استفاده پرید و مهم نیست با سود بانکی 110 هزار تومن باقیمانده توو سیم کارتم، تا الان پول چند تا سیم کارت جیگزین در میومد !!! مهم اینه که اگر این شرکت رو مثل ایرانسل و همراه اول به حال خودش رها کنیم، با همین پول سیم کارت جایگزین که از منو چندین و چند نفر دیگه جمع می کنه ، سرمایه ای میسازه که از بعد از این کافیه این سرمایه رو برای رشوه چشم پوشی روی این مشکلات بده !ایرانسلی که اونهمه دلیلی و مدرک برای دزدی هاش دارم هر سال بشه اپراتور برتر !
بنده در جایی که باید، شکایت تنظیم کردم، رسیدگی به شکایت وظیفه اونهاست. حق هر شکایت به هر جای دیگه رو هم حق خودم می دونم، هر قدر هم بیشتر حقم خورده بشه خوشحال تر می شم ! چون بیشتر تشویق میشم برای مشکلم وقت بیشتری بزارم و از راههای قانونی تر رسیدگی کنم
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
در سامانه بازرسی کل کشور ، شکایتی از شرکت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به دلیل عدم رسیدگی به مشکل بنده تا این تاریخ نوشته شد.
http://shekayat.bazresi.ir/Portal/Home/
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
خدا شاهده نه قصد اخاذی دارم، نه نا حق، نه حرکتی بر علیه حکومت یا هر مورد دیگه ای، هدفم فقط این هست که یکبار بتوانم از چیزی که حس می کنم حقم هست ، دفاع کنم، حتی اگر زمان زیادی از وقتم رو بگیره و تا جایی که توان مالی دارم، خرج خواهم کرد.
مجدد از دوستانی که می توانند بیشتر کمکم کنند ممنون میشم هر جای کارم مشکلی دارد ، راهنماییم کنند. با توجه به اینکه فکر کنم هدفم واقعا خیر هست و حل مشکلی از عزیزان. فکر کنم این تاپیک بتونه مرجعی بشه برای نحوه رسیدگی به مشکلات اینچنینی، به جای زدن تاپیک ها بی محتوی و ناسزا دادن به شرکت ها !

امروز سایت بازرسی رو چک کردم و با دیدن پیغام زیر بسیار خوشحال شدم و سریعا مرحله مربوطه رو انجام دادم.

42270589238719462668.jpg
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
نکته جالبی که الان دیدم این هست که بنده الان که ADSLم به دلیل مشکل خنده داری از سرویس دهنده ، قطع شده و اعلام فرموده اند مسئول مربوطه تا شنبه تشریف ندارند و شنبه تماس بگیرید برایتان حل کنند ( موارد دیگه ای که واقعا اگر رسیدگی ها سریع بود ، الان حتما میشد رسیدگی کرد ) با وایمکس مبین نتم آنلاین شدم و توو این لحظه نمی توانم به صفحه
http://www.cra.ir
مراجعه کنم، اگر سایت سازمان تنظم مقررات و ارتباطات الان مشکلی نداشته باشه، عدم امکان مراجعه به اون سایت در نوع خودش جالب هست ...
بنده تلاش بسیاری کردم که بتوانم از صفحه مربوطه تصویری به عنوان سایر مدارک ضمیمه کنم که متاسفانه با توجه به اینکه توو وایمکس ایرانسلم طرح و شارژ ندارم و مبین نتم هم اینطوری شده. موفق نشدم
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
از عزیزان در سازمان بازرسی کل کشور واقعا کمال تشکر رو دارم.از ارسال درخواست رسیدگی، حتی 48 ساعت هم نشده ، امروز صبح بعد از اینکه از اداره مالیات (در حال رسیدگی به مالیات سال قبل ) خارج شدم، گوشیم رو چک کردم و دیدم 2 تماس از دست رفته از شماره نا آشنا دارم. چند دقیقه بعد مجدد از همان شماره با بنده تماس گرفتند(تا اینجا از این که پیگیر بودند و با 2 بار جواب ندادن مجدد تماس گرفتند بسیار متشکرم ) عزیزی از بازرسی کشور شماره تلفن همراه بنده در رایتل را جهت رسیدگی پرسید.آنقدر این سیم کارت برایم بی استفاده بود که حتی شماره اش هم یادم نبود ! از ایشان در خواست نمودم که بعد از نیم ساعت خدمتشان تماس خواهم گرفت جهت اطلاع رسانی . با پیگیری از یکی از دوستان که آن زمان شماره ام را به ایشان داده بودم :lol: شماره را یادآوری کردم و تماس گرفتم جهت اطلاع، نظر به اینکه ساعت مابین ناهار ظهر شده بود عزیزی پاسخ نداد، راس ساعت 14:01 مجدد همین برادر (که بعد از رسیدگی مشکل اصلی حتما اسم ایشان را خواهم گفت و از ایشان مجدد تشکر خواهم کرد) لطف کردند و محدد خودشان تماس گرفتند. فرمودند نامه ای به رایتل خواهیم زد و از سایت پیگیر موضوع باشم.

البته نمی دانم در نهایت از عزیزان در سازمان فناوری اطلاعات نیز در مورد عدم پاسخگویی و پیگیری رسیدگی ای خواهند کرد یا خیر. اما همینکه بالاخره نهادی واقعا لطف کرده و پیگیر شده، خوشحال هستم. انشالله محل اصلی مشکل بنده مشخص، و بالاخره به این موضوع رسیدگی شود.

امروز صبح با شماره ام تماس گرفتم، بوق ممتد و سریع اشغالی را تا قبل از دادن شماره به این برادر می زد، اما امشب که مجدد با شماره ام تماس میگیرم ، بدون اینکه اعلام کند تلفن همراه مشترک مورد نظر خاموش است، اعلام می نماید : در حال حاضر ارتباط با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد و تماس شما به اطلاع ایشان خواهد رسید.

در رابطه با سایت CRA هم که توو پست قبلی نوشتم، بعد از رفع مشکل ADSLم متوجه شدم که در آن لحظه این سایت دان بوده و فردا که باز شد، با وایمکس هم توانستم به سایت بروم.

عزیزان هر راهی که در رفع مشکل طی شده و جواب دهد حتما برای پیگیری مشکل (واقعی) دوستان، اینجا برای عزیزان می نویسم
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
مجددا ممنون میشم اگر عزیزی می تونه بنده را راهنمایی کنه که : یا اشتباه می کنمو منصرف بشم و یا اگر صحیح می گویم، چطور راحتتر پیگیری کنم

72601468840082390975.jpg


با سلام و عرض احترام و با تشکر از رسیدگی سازمان بازرسی کشور در مورد مشکل پیش آمده برای بنده
1- سیم کارت بنده به صورت فیزیکی نسوخته و بعد از روشن شدن گوشی ، پین کد سیمکارت را می خواهد، هیچ نشانی از سوختگی فیزیکی سیمکارت وجود ندارد و گوشی کاملا با آن بالا می آید و پس از جستجوی شبکه، فقط بر روی شبکه رجیستر نمی شود و پیغام : شما مجاز به رجیستر شدن در این شبکه نیستید را می دهد.این مورد بارها در پیگیری به مسئولین شرکت رایتل اطلاع داده شده است و تمام دستورالعمل های آنها انجام شده.
2- طرح بنده از زمان شکایت بنده ، 1 روز باقیمانده بود اما از زمان سوختن سیمکارت ( که چون زمان دقیقی از آن به خاطر ندارم و به زمان شکایتم بسنده کردم ) به طور حتم یکی 2 روزی بیشتر از 1 روز بوده ! اما فکر کنم اگر ثابت شود آن شرکت خطایی کرده و مشکل از سوختن سیمکارت بنده نباشد، حتی 1 روز هم 1 روز است. البته توجه بفرمایید بنده نه تنها در مورد طرح هایم بلکه ادعایی هم در مورد مبالغی که به اسم جایزه در برابر شارژ ها به حساب بنده واریز شده بود و نتوانستم از آنها اسنفاده کنم هم ندارم، چرا که اکثرا شرکتها ادعا می کنند آنها جایزه هست و نمی توان در برابر جایزه ادعایی داشت، شرکتی که اگر اثباط شود خطایی داشته، 1 روز از 30 روز به چشمشان نمی آید، انتظاری به اینکه آنها را هم حساب کنند ندارم. و حتی ادعایی هم در برابر 110 هزار تومان شارژی که چند ماه هست بی استفاده در حساب آن شرکت محترم می باشد هم ندارم.
3- تنها ادعای خسارت بنده ، اکر اثباط شود که مشکل از طرف شرکت رایتل می باشد، بر جایزه ها یا طرح ها نیست، بلکه بر چند ماهی هست که نتوانستم از خدماتی که باید ارایه می شد و نشده، استفاده بنمایم. فکر کنم نیاز به توضیح نباشد که نوع فعالیت بنده به نحوی هست که به اینترنت همراه احتیاج دارم و این سیمکارت به طور حتم برای نیاز کاری خریداری شده و قطع بودن آن، می تواند خسارتی به دنبال داشته باشد.
بنده درخواست نموده بودم جایی برای ارایه سیمکارتم جهت مشخص شدن مشکل آن معرفی شود که شرکت به جمله، سیمکارت جایگزین بخر، اکتفا نمود. بنده همچنان منتظر معرفی جایی هستم (اینبار از طرف سازمان بازرسی کشور و یا سازمان تنظیم ارتباطات )که تخصص کافی داشته باشند تا سیمکارت خود را جهت اثباط نسوخته بودنش به آنجا ارایه کنم.
در ضمن شکایت بنده در این سازمان محترم که واقعا از رسیدگی آنها سپاسگذارم، از شرکت رایتل نبوده، بلکه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که چرا اینهمه مدت بنده را بی جواب گذاشته اند و یا اگر رسیدگی ای کرده اند، چرا نه در بخش پیگیری شکایت سایتشان اعلام نموده اند و نه به بنده خبری داده اند.

لذا بنده همچنان ادعا می نمایم به شخصه نشانه ای از سوختگی سیمکارتم نمی بینم و جوابی قانع کننده دال بر سوخته بودن سیمکارتم دریافت ننموده ام . ادعایی بر با سواد بودن یا عالم بودن ندارم،بلکه همیشه گفته ام چیزی که نمی دانم را باید بپرسم ، کاری که اینجا انجام دادم و جوابی قانع کننده دریافت نکردم . تحصیلاتی اندک در مخابرات و نانوالکترونیک دارم و لذا نمی خواهم بگویم که قرار هست چیزی از مشکلم بدانم، اما فکر کنم سوخته بودن سیمکارت آنقدر واضح باشد که هر کسی بتواند بفهمد و حتی اگر خودم هم نفهممم سیمکارتم سوخته، لااقل یکی از 3 گوشی بنده،بفهمد و اعلام سوخته بودن سیمکارت را بنماید. پس حداقل حق بنده این بوده که به جای اینکه این همه ماه منتظر باشم و بی جواب، جایی معرفی شود برای جوابی قانع کننده. فکر نکنم هیچ کسی به این جواب که چون سیمکارتت روی شبکه ما رجیستر نمی شود، صورت مسئله را پاک کن و با هزینه شخصی سیمکارت جایگزین بخر ، راضی شود.

در انتها (مجددا با تاکید بر اینکه بنده به هیچ سازمان یا شرکتی تهمتی نمی زنم و هنوز فقط ادعا می کنم از جوابها قانع نشده ام اما محل اصلی مشکل پیش آمده را نمی دانم ) نظر مسئول محترم رسیدگی کننده به این پرونده را به این مورد جلب می نمایم که اگر واقعا این مشکل از طرف شرکت رایتل باشد، توجه به این نکته که این مشکل سوای بنده، برای افراد دیگری هم می تواند پیش آمده باشد و آن عزیزان بر خلاف پیگیری بنده، سریعا اقدام به پرداخت هزینه و خریداری سیمکارت جدید نموده باشند و از این راه مبلغی هنگفت جابجا شده باشد که خود می تواند جای رسیدگی داشته باشد.


مجددا از آن سازمان محترم به خاطر پیگیری مشکل بنده، کمال تشکر را دارم.
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
با وجودی که شاهد هستم هیچ عزیزی این تاپیک رو مطالعه نمی کند وتا امروز هیچ عزیزی ذره ای بنده را راهنمایی نفرموده، باز هم به کمک عزیزان امید دارم و ممنون میشم اگر عزیزی نظری در مورد ادامه شکایتم داره، یا جایی خطایی از بنده دیده، بنده رو راهنمایی کند.


پس از ارسال در خواست فوق، در مورخه 29 تیر ماه از طرف شرکت رایتل با بنده تماسی برقرار شده، اپراتور مربوطه شروع به توضیحاتی کرد که واقعا پی به اینکه اشخاص رسیدگی کننده در چه حدی از معلومات هستند بردم.
نامرده به بنده گفت به دلیل تفاوت شبکه نسل سوم با سایر نسل ها ، سیمکارت ها بیشتر می سوزد ! بنده از ایشان سوال پرسیدم آیا بین سیمکارت این شرکت با سایر شرکت ها تفاوتی هست ؟ تا جایی که می دانم سیمکارت عملا یک کارت حافظه است که اطلاعات اندکی روی خودش نگه می دارد. جوابی نگرفتم.
ایشان گفتند میزان تشعشعات گوشی در تماس 3G با سایر تماس ها متفاوت است، بنده پرسیدم یعنی می فرمایید این تشعشات آنقدر زیاد است که باعث میشود حافظه سیم کارت خالی شود ؟ مجدد به نوعی صحبت ها را پیچاندند، البته فکر کنم خودشان هم نمی دانستند. تاکید ایشان این بود که همانطور که در تماس 3G باطری شما سریعتر خالی می شود، پس میزان تشعشات بیشتر است و امکان سوختن سیمکارت بیشتر ! حتی اگر این مورد را قبول کنم، باید این شرکت را به خاطر تولید تشعشعاتی خطرناک در حدی که سیمکارت می سوزد پس لابد مغز کباب میشود، متهم کرد.
دلیل بعدی ایشان برای بنده این بود که : خوب سیمکارت می سوزه ! به خدا خودم داشتم مکالمه می کردم، وسط مکالمه یک هو سیمکارتم سوخت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باور کنین رفتم برای خودم یک سیمکارت خریدم .....

بعد از شنیدن موارد بالا، واقعا حساب کار دال بر اینکه با چه عزیزانی در حال صحبت هستم برای بنده مشخص شد. به حدی ناراحت عصبانی بودم که به جمله : بنده واقعا خسته شده ام ، بگویید چطور و از کجا سیمکارت جایگزین بگیریم . قناعت کردم و سعی کردم نظرات تخصصی فوق را از سر باز کنم و لااقل به دوره مصرف معمولی خود بازگردم.

با توجه به اینکه بنده به دلیل مسایل کاری در حال حاضر ساکن شهر تبریز هستم، ایشان آدرس چند نمایندگی در این شهر را به بنده دادند و گفتند بعد از درخواست، سیمکارت بعد از 48 ساعت فعال خواهد شد، برای همین بنده بعد از 3 روز مجدد با شما تماس می گیرم و پیگیر مشکلتان می شوم. تا به امروز هیچ تماس دیگری از آن شرکت با بنده گرفته نشده.

در اولین فرصت به نمایندگی (دفتر خدماتی ) نزدیک رفته و از ایشان درخواست سیمکارت بازگشت کردم، گفتند نداریم، حدود اکیلومتر دورتر دفتر خدماتی دیگری نیز میشناختم، به آنجا نیز رفتم، اصرار کردم بر دریافت ، آدرس دفتری که اول رفته بودم را دادند و گفته خوده ما از آنجا بسته های بازگشتی را میگیریم که 10 عدد گرفته بودیم و الان تمام کرده ام.
به محل کارم برگشتم و به سایت رایتل رفتم و به تمام دفاتری که در سایت اعلام شده بود خدمات ارایه سیمکارت جایگزین دارند :
رایتل | سایر مراکز فروش و خدمات
(آنهایی که مربع رزد یا قرمز دارند) زنگ زدم. همه عزیزان گفتند که بسته جایگزین را ندارند.
با پشتیبانی رایتل تماس گرفتم و مشکل را گفتم. شخصی گفتند که مشکل را یادداشت کرده اند و بررسی می کنند و کمی بعد برای رسیدگی تماس بگیرم.
فردا مجدد تماس گرفتم. شخص جدیدی که بود اصلا اطلاعی نداشت از مشکلی که دیروز اعلام کرده بودم !! مجدد رسیدگی را نوشتند !!!
خسته شدم، با دفتر خدمات اصلی که ظاهرا خدمات اصلی را می داد و از یکی از همان دفاتر توو لیست شماره اش را گرفته بودم تماس گرفتم، به ایشان مشکلم را گفتم و اینکه حالا بعد از اینهمه شکایت، رضایت داده ام سیمکارت جایگزین بگیرم و مشکل به اینجا رسیده ! گفتم می شود لااقل توضیحی به بنده بدهید ، ایشان جملات زیر را به بنده گفتند :
حداقل همراه اول، بخش رسیدگی داره، هر کسی دچار مشکل می شه، می زنیم توو سایت، خیلی از انواع مشکلات حل میشه، اصلا ممکنه طرف شارژ نداشته باشه، خوب اینجا معلوم میشه. اما رایتل هیچ خدماتی نداره. هر مشکلی که پیش میاد به اسم سوختن سیمکارت رسیدگی میشه. ما 50 تا سیمکارت جایگزین آورده بودیم که همش تموم شده.

برای جملات فوق هیچ مدرکی ندارم و به احتمال زیاد اگر مجدد با آنها تماس بگیرم، به خاطر موقعیت شغلی هم که شده، حرفها را تایید نخواهند کرد.

مجدد با رایتل تماس گرفتم، فرمودند انشالله هفته بعدی ارسال می شود !


امروز به سایت بازرسی کشور رفتم و بخش پیگیری مشکل . پیغام زیر را دیدم :
(برخی ساعات روز متوجه شده ام سایتی که عکس ها را آن آپلود می کنم دچار مشکل میشود، اینبار 2 جا آپلود کردم )
66135359017094267170.png

همان عکس در آپلود سنتر دوم :
75972559535600378640.png


حال بنده تصمیم گرفته ام از اعلام رضایت نسبت به موضوع پشیمان شده و فردا شب در سایت بازرسی دکمه عدم رضایت و نوشتن دلایل فوق را اقدام کنم

تا فردا شب واقعا عزیزان در حق بنده لطف می کنند اگر نظری دارند که اثری در این موضوع دارد، بنده را راهنمایی بفرمایند
 
بالا