• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سیم کارت سوخته ( رایتل )

ali3250

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
2,255
لایک‌ها
63
منم به نظرم رضایت ندید
شاید درس عبرتی بشه براشون
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
در اینکه به هیچ عنوان هدفم رضایت دادن نیست ، شکی نکنید. می دانم حقم هست و به طور حتم هم رضایت ندارم خرج ندانم کاری شرکت را بنده بدهم !!!! تنها دلیلی که درخواست پیاپی راهنمایی دارم این هست که متاسفانه در ایران افرادی که قانون را می دانند، خیلی راحت حتی جایی که به حق نیستند، می توانند به نوعی همه مسایل را به نفع خودشان تمام کنند.

دلیل اینکه تصمیم گرفته بودم رضایت بدهم این بود که دیدم با توجه به اینکه کل این تکنولوژی وارداتی هست و سر سوزنی هم کسی اطلاعاتی نداره، در نهایت اثباط حرفها در این مورد بسیار سخت خواهد شد ! و حتی ممکنه شرکت رایتل به دلیل تهمت بنده !!!!!!!!!!!!!! اعاده حیثیت کنه !!!!!!
تمام تلاش بنده در نوشته هام این هست که به هیچ عنوان تهمتی نزنم، اما باز هم نگران همین موضوع هستم . برای همین هست که اگر عزیزی در نوشته ای از من احساس کرد ممکن هست بعدا برایم مشکل ساز شود، واقعا ممنون میشم راهنمایی کنه.
 

new24-2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2013
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
106
محل سکونت
مشد
در اینکه به هیچ عنوان هدفم رضایت دادن نیست ، شکی نکنید. می دانم حقم هست و به طور حتم هم رضایت ندارم خرج ندانم کاری شرکت را بنده بدهم !!!! تنها دلیلی که درخواست پیاپی راهنمایی دارم این هست که متاسفانه در ایران افرادی که قانون را می دانند، خیلی راحت حتی جایی که به حق نیستند، می توانند به نوعی همه مسایل را به نفع خودشان تمام کنند.

دلیل اینکه تصمیم گرفته بودم رضایت بدهم این بود که دیدم با توجه به اینکه کل این تکنولوژی وارداتی هست و سر سوزنی هم کسی اطلاعاتی نداره، در نهایت اثباط حرفها در این مورد بسیار سخت خواهد شد ! و حتی ممکنه شرکت رایتل به دلیل تهمت بنده !!!!!!!!!!!!!! اعاده حیثیت کنه !!!!!!
تمام تلاش بنده در نوشته هام این هست که به هیچ عنوان تهمتی نزنم، اما باز هم نگران همین موضوع هستم . برای همین هست که اگر عزیزی در نوشته ای از من احساس کرد ممکن هست بعدا برایم مشکل ساز شود، واقعا ممنون میشم راهنمایی کنه.

پس تو رو هم ترسوندم!
منم یه دفه ترسونده شدم!البته توسط یه شرکت ت.می دیگه!پولشو از بابام گرفتم وگرنه حتی هماهنگ کرده بودم واسه کلانتری رفتن و شکایت نوشتن!
نترس آقا جان،اعاده حیثیت اینجا نیست!به این دلیل که شما حرفت مشکلی نداره،حتی اگه چیزی هم بهت ندن نمیتونن بخاطر اینکه مشکل داشتی ازت شکایت کنن

نگران نباش،اگه شکایت رو بکنی خودشون بهت پولتو+سود میدن
 

mobile90002

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2010
نوشته‌ها
452
لایک‌ها
33
محل سکونت
985
سلام گرامي
ببين بعضي از اين موارد ممكنه به قراردادي كه في مابين شركت و خريدار نوشته شده مرتبط باشه،اما

راه هاي زيادي ميتونه براي شكايت و ... وجود داشته باشه و چون مورد فني هست اكثرا توسط كارشناس رسمي دادگستري (برق ، الکترونيک و مخابرات)‌بررسي ميشه

حالا شما بهترين كاري كه ميتوني بكني اينه كه قبل از هر اقدامي از يك يا دو كارشناس رسمي مشورت بگيري ، اينجوري نظر كارشناس هم در مورد خود موضوع دستت مياد.

اينم سايت كه بتوني اسم و مشخصات تماس كارشناسان رو دريافت كني:

.: پورتال كانون كارشناسان رسمي دادگستري استان تهران :. - لیست کارشناسان
 

ehsan2157

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
عزیزان سیم کارتی دارم که وقتی گوشی رو روشن می کنم ، PIN CODE سیم کارت رو از من می خواد. خود گوشی با اون روشن میشه و پیغام عدم وجود سیم کارت یا سوختن رو نمی ده . اما سیمکارت آنتن نمی ده و روی شبکه رجیستر نمی شه. وضعیت سیم کارت هم در سایت رایتل و هم به گفته پشتیبانی ( سیم کارت رایتل هست ) فعال هست.
می خواستم بدونم چند در صد احتمال داره سیم کارت بسوزه اما PIN CODE بخواد و گوشی پیغام سیمکارت خراب نده.
ممنون میشم عزیزان راهنمایی کنند


توضیح اینکه بعد از ارتقای نرم افزاری رایتل ، در مورخه 20/1/92 صبح که بیدار شدم دیدم آنتن دهی گوشی رفته اما مشخصاتی که بالا گفتم رو داره ، کل پیگیری هایی که کردم به این نتیجه رسید که گفتند سیم کارت سوخته و باید با مراجعه به مراکز درخواست سیم کارت جدید کنم. با توجه به اینکه دلیلی برای سوختن وجود نداشته و سیم کارت مشخصات فوق رو داره ( PIN CODE می خواد و گوشی نمی گه که سیم کارت سوخته ) اینکه طرح اینترنتیم فعال بوده و طی این 11 روز بی استفاده تموم شد و اینکه برای تهیه سیمکارت جدید هم من باید هذینه پرداخت کنم اما به نحوی هنوز شک دارم که این مشکل از طرف رایتل و فقط به دلیل ارتقا نرم افزاری بوده ، تصمیم دارم اگر با راهنمایی سایر عزیزان از این موضوع اطمینان حاصل کردم، از این شرکت شکایت کنم، ممنون میشم عزیزانی که اطلاعاتی دارند و مخصوصا اگر این مشکل برای عزیز دیگه ای هم اتفاق افتاده در این مورد کمکم کنند. سایت
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
مدت زمان 14 روز از تنظیم شکایت در سایت رایتل و عدم جواب مناسب از طرف شرکت رو خواسته که با توجه به ایحاد درخواست رسیدکی من در همان روز، اگر بخوام شکایت کنم، 3-4 روز دیگه می تونم اینکار رو انجام بدم( سایت شماره پیگیری مشکل من رو چک می کنه و زمان 14 روز رو اتوماتیک چک می کنه ) ، ممنون میشم توو این 3-4 روز به جمع بندی مناسبی برسیم


توضیح دوم اینکه در گوشی های مختلف تست شده و تمام مراحل CDMA کردن و جستجوی دستی و ... انجام شده و ایراد از اینها نیست

با سلام خدمت شما دوست عزیز برای من هم که سیم کارت رایتل را توسط پست و طرح رای آموز دریافت کرده ام دقیقا بدون کمو کاست همین مشکل پیش آمده و در چندین گوشی (nokia x6 , HTc 1V) چک کردم و فقط پین میخواهد و بعد در قسمت زیر نشانه آنتن گوشی "3G" ظاهر میشود ولی آنتن ندارد و وقتی بصورت دستی آنتن IR20 vرا پیدا میکند و انتخاب میکنم پیغام خطا میدهد و...
تا انتهای تاپیک رو میخونم ببینم نتیجه ای میگیرم یا نه .اگر شما هم اطلاعاتی
عزیزان سیم کارتی دارم که وقتی گوشی رو روشن می کنم ، PIN CODE سیم کارت رو از من می خواد. خود گوشی با اون روشن میشه و پیغام عدم وجود سیم کارت یا سوختن رو نمی ده . اما سیمکارت آنتن نمی ده و روی شبکه رجیستر نمی شه. وضعیت سیم کارت هم در سایت رایتل و هم به گفته پشتیبانی ( سیم کارت رایتل هست ) فعال هست.
می خواستم بدونم چند در صد احتمال داره سیم کارت بسوزه اما PIN CODE بخواد و گوشی پیغام سیمکارت خراب نده.
ممنون میشم عزیزان راهنمایی کنند


توضیح اینکه بعد از ارتقای نرم افزاری رایتل ، در مورخه 20/1/92 صبح که بیدار شدم دیدم آنتن دهی گوشی رفته اما مشخصاتی که بالا گفتم رو داره ، کل پیگیری هایی که کردم به این نتیجه رسید که گفتند سیم کارت سوخته و باید با مراجعه به مراکز درخواست سیم کارت جدید کنم. با توجه به اینکه دلیلی برای سوختن وجود نداشته و سیم کارت مشخصات فوق رو داره ( PIN CODE می خواد و گوشی نمی گه که سیم کارت سوخته ) اینکه طرح اینترنتیم فعال بوده و طی این 11 روز بی استفاده تموم شد و اینکه برای تهیه سیمکارت جدید هم من باید هذینه پرداخت کنم اما به نحوی هنوز شک دارم که این مشکل از طرف رایتل و فقط به دلیل ارتقا نرم افزاری بوده ، تصمیم دارم اگر با راهنمایی سایر عزیزان از این موضوع اطمینان حاصل کردم، از این شرکت شکایت کنم، ممنون میشم عزیزانی که اطلاعاتی دارند و مخصوصا اگر این مشکل برای عزیز دیگه ای هم اتفاق افتاده در این مورد کمکم کنند. سایت
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
مدت زمان 14 روز از تنظیم شکایت در سایت رایتل و عدم جواب مناسب از طرف شرکت رو خواسته که با توجه به ایحاد درخواست رسیدکی من در همان روز، اگر بخوام شکایت کنم، 3-4 روز دیگه می تونم اینکار رو انجام بدم( سایت شماره پیگیری مشکل من رو چک می کنه و زمان 14 روز رو اتوماتیک چک می کنه ) ، ممنون میشم توو این 3-4 روز به جمع بندی مناسبی برسیم


توضیح دوم اینکه در گوشی های مختلف تست شده و تمام مراحل CDMA کردن و جستجوی دستی و ... انجام شده و ایراد از اینها نیست


با سلام خدمت شما دوست عزیز برای من هم که سیم کارت رایتل را توسط پست و طرح رای آموز دریافت کرده ام دقیقا بدون کمو کاست همین مشکل پیش آمده و در چندین گوشی (nokia x6 , HTc 1V) چک کردم و فقط پین میخواهد و بعد در قسمت زیر نشانه آنتن گوشی "3G" ظاهر میشود ولی آنتن ندارد و وقتی بصورت دستی آنتن IR20 vرا پیدا میکند و انتخاب میکنم پیغام خطا میدهد و...
تا انتهای تاپیک رو میخونم ببینم نتیجه ای میگیرم یا نه .اگر شما هم اطلاعاتی کسب کردید با من در میون بگذارید.از شما ممنون و سپاسگذارم
 

modj.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2009
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
136
سن
44
سلام مهندس ، شرمنده دیر جواب می دم.
طبق تحقیق خودم ! که سواد زیادی ندارم اما لااقل این موضوع زیادی واضح هست و فهمیدنش زیاد تخصص نمی خواست، ظاهرا تعداد دکل های رایتل کم هست . برای همین گوشی شما به شدت سیگنال رو قوی ارسال می کنه . همونطور که می دونین هر قدر آنتن دهی منطقه بهتر باشه، گوشی بر اساس استاندارد ها و همینطور برای حفظ باطری، سیگنال خروجی خودش رو ضعیف قوی می کنه .
توو رایتل اونقدر سیگنال قوی هست و برای سلامت کاربر های اون خطرناک و غیز استاندارد که باعث افتادن نویز روی حافظه داخلی سیمکارت و پاک شدن بعضی بایت ها میشه .
اما راه چاره چی هست ؟
یا رایتل باید یک جوری تحریم هارو دور بزنه و دکل هایی که باید می خرید رو نصب کنه و شبکه رو تقویت کنه ! یا باید کلا این شرکت جمع بشه
خوب تحریم رو که نه می خواد نه می تونه دور بزنه . کسی هم بهش نمی گه اینهمه سگنال مزاحم برای مردم خطرناک هست. جمع که اونقدر پشتش قرص هست که نخواهد شد !
اومدن چیکار کردن ؟ خیلی ساده طرف رومینگ ملی رو راه انداختن ! لااقل بیفتی روی بی تی اس ها بقیه شرکتها ، شاید چند روزی دیر تر سرطان بگیری !
بعد از این نوشته هام ، 2 بار دیگه سیمکارت رو عوض کردم !!!!! و این آخری که دارم ، بایت مربوط به PIN اون خراب شده !!!! یعنی الان که PIN رو غیز فعال نکرده بودم، هربار گوشی رو روشن می کنم، ازم پین که می خواد ، آخرش ارور می ده ! بعد PUK میدم و قول بازی رو رد می کنم !
کلا موضوعی که هست اینه که اکثر پورت های ایرانسل بسته هست و با توجه به تعدد کاربر، متاسافنه در ساعاتی که تازه می خوای استافده رو شروع کنی اونقدر استفاده زیاد میشه که کلا باید بیخیال شی ! و فعلا رایتل برای اینترنت همراه بهترین گذینه هست و با توجه به همه خدمات در ایران که هیچ رقابتی در کیقیت وجود نداره و کلا با شعار : همنیه که هست می خوای بخواه نمیخوای نخوا . فروش می کنند ، این مورد رو هم باید همینطوری رفت !
 

امیر.ع

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2013
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
244
محل سکونت
شیراز
دوست دارم شکایت کنی دهنوشو به خاک بمالی
 
بالا