در اینکه به هیچ عنوان هدفم رضایت دادن نیست ، شکی نکنید. می دانم حقم هست و به طور حتم هم رضایت ندارم خرج ندانم کاری شرکت را بنده بدهم !!!! تنها دلیلی که درخواست پیاپی راهنمایی دارم این هست که متاسفانه در ایران افرادی که قانون را می دانند، خیلی راحت حتی جایی که به حق نیستند، می توانند به نوعی همه مسایل را به نفع خودشان تمام کنند.
دلیل اینکه تصمیم گرفته بودم رضایت بدهم این بود که دیدم با توجه به اینکه کل این تکنولوژی وارداتی هست و سر سوزنی هم کسی اطلاعاتی نداره، در نهایت اثباط حرفها در این مورد بسیار سخت خواهد شد ! و حتی ممکنه شرکت رایتل به دلیل تهمت بنده !!!!!!!!!!!!!! اعاده حیثیت کنه !!!!!!
تمام تلاش بنده در نوشته هام این هست که به هیچ عنوان تهمتی نزنم، اما باز هم نگران همین موضوع هستم . برای همین هست که اگر عزیزی در نوشته ای از من احساس کرد ممکن هست بعدا برایم مشکل ساز شود، واقعا ممنون میشم راهنمایی کنه.
عزیزان سیم کارتی دارم که وقتی گوشی رو روشن می کنم ، PIN CODE سیم کارت رو از من می خواد. خود گوشی با اون روشن میشه و پیغام عدم وجود سیم کارت یا سوختن رو نمی ده . اما سیمکارت آنتن نمی ده و روی شبکه رجیستر نمی شه. وضعیت سیم کارت هم در سایت رایتل و هم به گفته پشتیبانی ( سیم کارت رایتل هست ) فعال هست.
می خواستم بدونم چند در صد احتمال داره سیم کارت بسوزه اما PIN CODE بخواد و گوشی پیغام سیمکارت خراب نده.
ممنون میشم عزیزان راهنمایی کنند
توضیح اینکه بعد از ارتقای نرم افزاری رایتل ، در مورخه 20/1/92 صبح که بیدار شدم دیدم آنتن دهی گوشی رفته اما مشخصاتی که بالا گفتم رو داره ، کل پیگیری هایی که کردم به این نتیجه رسید که گفتند سیم کارت سوخته و باید با مراجعه به مراکز درخواست سیم کارت جدید کنم. با توجه به اینکه دلیلی برای سوختن وجود نداشته و سیم کارت مشخصات فوق رو داره ( PIN CODE می خواد و گوشی نمی گه که سیم کارت سوخته ) اینکه طرح اینترنتیم فعال بوده و طی این 11 روز بی استفاده تموم شد و اینکه برای تهیه سیمکارت جدید هم من باید هذینه پرداخت کنم اما به نحوی هنوز شک دارم که این مشکل از طرف رایتل و فقط به دلیل ارتقا نرم افزاری بوده ، تصمیم دارم اگر با راهنمایی سایر عزیزان از این موضوع اطمینان حاصل کردم، از این شرکت شکایت کنم، ممنون میشم عزیزانی که اطلاعاتی دارند و مخصوصا اگر این مشکل برای عزیز دیگه ای هم اتفاق افتاده در این مورد کمکم کنند. سایت
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
مدت زمان 14 روز از تنظیم شکایت در سایت رایتل و عدم جواب مناسب از طرف شرکت رو خواسته که با توجه به ایحاد درخواست رسیدکی من در همان روز، اگر بخوام شکایت کنم، 3-4 روز دیگه می تونم اینکار رو انجام بدم( سایت شماره پیگیری مشکل من رو چک می کنه و زمان 14 روز رو اتوماتیک چک می کنه ) ، ممنون میشم توو این 3-4 روز به جمع بندی مناسبی برسیم
توضیح دوم اینکه در گوشی های مختلف تست شده و تمام مراحل CDMA کردن و جستجوی دستی و ... انجام شده و ایراد از اینها نیست
عزیزان سیم کارتی دارم که وقتی گوشی رو روشن می کنم ، PIN CODE سیم کارت رو از من می خواد. خود گوشی با اون روشن میشه و پیغام عدم وجود سیم کارت یا سوختن رو نمی ده . اما سیمکارت آنتن نمی ده و روی شبکه رجیستر نمی شه. وضعیت سیم کارت هم در سایت رایتل و هم به گفته پشتیبانی ( سیم کارت رایتل هست ) فعال هست.
می خواستم بدونم چند در صد احتمال داره سیم کارت بسوزه اما PIN CODE بخواد و گوشی پیغام سیمکارت خراب نده.
ممنون میشم عزیزان راهنمایی کنند
توضیح اینکه بعد از ارتقای نرم افزاری رایتل ، در مورخه 20/1/92 صبح که بیدار شدم دیدم آنتن دهی گوشی رفته اما مشخصاتی که بالا گفتم رو داره ، کل پیگیری هایی که کردم به این نتیجه رسید که گفتند سیم کارت سوخته و باید با مراجعه به مراکز درخواست سیم کارت جدید کنم. با توجه به اینکه دلیلی برای سوختن وجود نداشته و سیم کارت مشخصات فوق رو داره ( PIN CODE می خواد و گوشی نمی گه که سیم کارت سوخته ) اینکه طرح اینترنتیم فعال بوده و طی این 11 روز بی استفاده تموم شد و اینکه برای تهیه سیمکارت جدید هم من باید هذینه پرداخت کنم اما به نحوی هنوز شک دارم که این مشکل از طرف رایتل و فقط به دلیل ارتقا نرم افزاری بوده ، تصمیم دارم اگر با راهنمایی سایر عزیزان از این موضوع اطمینان حاصل کردم، از این شرکت شکایت کنم، ممنون میشم عزیزانی که اطلاعاتی دارند و مخصوصا اگر این مشکل برای عزیز دیگه ای هم اتفاق افتاده در این مورد کمکم کنند. سایت
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
مدت زمان 14 روز از تنظیم شکایت در سایت رایتل و عدم جواب مناسب از طرف شرکت رو خواسته که با توجه به ایحاد درخواست رسیدکی من در همان روز، اگر بخوام شکایت کنم، 3-4 روز دیگه می تونم اینکار رو انجام بدم( سایت شماره پیگیری مشکل من رو چک می کنه و زمان 14 روز رو اتوماتیک چک می کنه ) ، ممنون میشم توو این 3-4 روز به جمع بندی مناسبی برسیم
توضیح دوم اینکه در گوشی های مختلف تست شده و تمام مراحل CDMA کردن و جستجوی دستی و ... انجام شده و ایراد از اینها نیست