برگزیده های پرشین تولز

شرکت بازرگانی پسته فلات | پسته فلات رفسنجان

alizamany

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2012
نوشته‌ها
870
لایک‌ها
42
محل سکونت
yazd
از دیرباز صادرات پسته یکی از مهم‌ترین محصولات خشکباری ایران بوده است.
کرمان به عنوان قطب کشت و برداشت محصولات پسته به شمار می‌رود، از این رو این منطقه به عنوان قطب توليد مرغوب ترين نوع پسته در دنيا به شمار می رود.
پسته فلات رفسنجان با بيش از سه دهه تجربه در زمينه کشاورزی و تجارت و با هدف جذب محصولات خام کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و با بهره مندی از دستگاه ها و تجهيزات پيشرفته و مدرن در زمينه فرآوری و بسته بندی پسته و مغز پسته مشغول فعاليت می باشد. این گونه است که ميتوانيم با افتخار بگوييم پسته را از ما بخريد زيرا پسته تخصص اجدادی ماست.

Product-Falat-Theme.png

باس حسینی پور​

مدیر عامل پسته فلات
شرکت صادراتی پسته فلات رفسنجان با بیش از دو دهه تجربه، در زمینه تولید، فرآوری پسته و مغز پسته فعالیت داشته و از سال 1383 رسماً فعالیت خود را در زمینه صادرات انواع پسته به کشورهای مختلف جهان از جمله ایتالیا ،اسپانیا ، کانادا، آلمان ، چین، ویتنام، هنگ کنگ، هند، امارات متحده عربی، عمان،و … گسترش داده است.



چه نوع پسته‌هایی صادر می‌شوند؟

صادرات ارقام پسته به کشورهای مختلف متفاوت است و با توجه به قوانین موجود در آن کشور‌ها و و ضعیت اقتصادی حاکم بر آن کشورها صادرات ارقام پسته هم متفاوت است.


پسته صادراتی بادامی

بیشترین مشتریان این نوع پسته کشورهای روسیه، افغانستان و چین است.


پسته صادراتی کله قوچی


پسته کله قوچی در کشورهای اروپایی همچون آلمان طرفداران بیشتری دارد و این پسته برای صادرات به کشورهای حوزه‌ي خلیج فارس، هند و کانادا مناسب نمی‌باشد.

پسته صادراتی فندقی یا اوحدی

برای کشورهایی CIS همانند روسیه مناسب است.

پسته صادراتی اکبری

مشتریان این نوع پسته لاکچری کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند قطر، امارات و کویت هستند.

پسته صادراتی احمد آقایی


خریداران این نوع پسته بیشتر کشورهای اروپایی مانند یونان و ایتالیا هستند و بیشترین کشت آن همانند سایر پسته‌ها در کرمان است.

منبع: falatpistachio
 
بالا