برگزیده های پرشین تولز

شرکت خدماتی در کرمان

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,995
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
شرکت آریا متین گستر با چندین سال تجربه در امر نظافت منازل و آموزش نظافتچی حرفه ای افتخار دارد که در خدمت هم وطنان عزیز در سرتاسر کرمان باشد. نظافت منازل خود را به افراد کاردان بسپارید.


شرکت خدماتی نظافتی آریا متین گستن https://ariamatingostar.com

نظافت منزل ، در این روزهای پرمشغله پیدا کردن فردی مطمئن و حرفه‌ای برای نظافت منزل به مسئله مهمی تبدیل شده است. بخصوص که با توجه به روند مثبت اشتغال زنان برای زوج‌هایی که هر دو شاغل هستند، فرصت و فراغت رسیدگی به نظافت منزل کم پیدا می‌شود. شرکت آریا متین گستر مجموعه‌ای از افراد متخصص و مطمئن در حوزه نظافت را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و به راحتی به نظافتچی‌ های متخصص دسترسی پیدا کنید.
چک لیست نظافت منزل
کارگر نظافتی

آلودگی های متفاوتی در خانه ها وجود دارند. نظافت این آلودگی ها می بایست به صورت روزمره انجام پذیرد. شستشوی خانگی موارد متعددی دارد و انجام مداوم نظافت در خانه ها فرآیندی طاقت فرسا می باشد. به همین دلیل بهتر است از تجهیزات نظافت دستی و صنعتی با کیفیت به منظور شستشو و نظافت روزمره منازل استفاده نمود.

استفاده از یک چک لیست منظم موجب بهبود سرعت شستشو در منازل گشته و از جا افتادن بخشی خاص در نظافت جلوگیری می کند. چک لیست نظافت منزل به کارکنان شرکت خدماتی و همچنین ساکنین منزل کمک می کند تا عملکرد بهتری در نظافت منزل داشته باشند
برای نظافت محل کار و اعزام نظافتچی می توانید روی دوستان ما حساب کنید که در اسرع وقت به یاری شما در نظافت شرکت تان خواهند آمد.

نظافت دفتر کار درست به اندازه نظافت منزل اهمیت دارد. برای خیلی‌ها محل کار از خانه مهم‌تر است، ساعات بیش‌تری را در آن می‌گذرانند و همکارانشان را حتی بیش‌تر از خانواده‌شان می‌بینند. واقعیت هم آن است که اکثر ما حداقل یک دوست خیلی نزدیک در محل کار داریم و محل کار برای ما یک خانه دوم است. اگر مدیر باشیم که وظیفه‌مان سنگین‌تر است باید سعی کنیم که فضا را برای کارمندانمان و نیرو‌های کارمان به شکلی مهیا کنیم که آن‌ها بتوانند در آن فضا احساس آرامش داشته باشند.

حالا اگر مدیر یک شرکت هستید و می‌خواهید کارمندانتان در محیط کار آرامش داشته باشند بدون شک نطافت محل کار پیش از هر چیز باید برای شما مهم باشد. اصلا فرض کنید که برای عوض کردن رنگ دفتر کار، گل‌آرایی و بقیه موارد پول ندارید اما این توانایی را دارید که محیط کاری که کارمندانتان در آن کار می‌کنند را تمیز‌تر کنید. پس باید به این مسئله دقت داشت که نظافت محل کار یا نظافت دفتر کار یکی از اصلی‌ترین ارکان داشتن یک محیط کار سالم و درست و حسابی است، نظافت دفتر کار یا نظافت دفتر کارتان را جدی بگیرید.

چک لیست نظافت شرکت

نظافت شرکت مراحل متفاوتی دارد. به منظور انجام نظافت کامل شرکت ها بهتر است لیستی از موارد نظافت در اختیار داشت. چک لیست نظافت شرکت قالبی است که به کمک نیروی خدماتی و مشتریان می آید.

با در اختیار داشتن چک لیست نظافت شرکت، نیرو‌های خدماتی لیستی از شرح وظایف در اختیار دارند و می توانند به طور منظم و قالب بندی شده فرآیند نظافت را انجام دهند؛ به همین ترتیب به بهبود خدمات کمک می شود. مشتریان نیز می توانند با اطلاع از وظایف نیرو‌های خدماتی نظارت دقیق تری نسبت به فرآیند نظافت داشته باشند.

نماشویی ساختمان

تیم کاری آریا متین گستر با بهترین امکانات ممکن و استفاده از دستگاه های پیشرفته نماشویی و با مصالح عالی، برای دوام و تمیزی بیشتر و تحویل کار به بهترین شکل در سراسر کرمان در خدمت شما می باشد.

شستشوی نمای ساختمان خدماتی می باشد که برای پاک کردن سطح نمای ساختمان از جرم و کثیفی مورد استفاده قرار می گیرد.

شستشوی نمای ساختمان یا همان نماشویی نمای ساختمان امروزه به یک امر مبرم تبدیل شده است زیرا با وجود آلاینده ها و جرم و کثیفی سطح نما دچار کثیفی می شود و زیبایی خود را از دست می دهد برای بازگردانن زیبایی نمای ساختمان باید از خدمات فوق الذکر استفاده کرد. شرکت آریا متین گستر مفتخر است با فعالیت در خدمات ساختمانی با تیم مجرب خود زیبایی نما را با کیفیت بالا و تعرفه های ارزان برای شما کارفرمایان عزیز به ارمغان آورد. آریا متین گستر با تجهیز تیم خود به بروز ترین دستگاه ها توانسته تعرفه ها را به کمترین حد خود برساند تا بتواند رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

مبل شویی در محل

مبل شویی یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط آریا متین گستر می باشد که شما میتوانید به صورت آنلاین آن را رزرو کنید و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

معضلی که اکثر خانم ها با آن مواجه می شوند، لکه های زرد روی پارچه ی مبلمان است که به مرور زمان و استفاده ی مداوم از آن ها نمایان می شود و به هیچ عنوان نمی توان با دست آن ها را پاک کرد. برای حل این مشکل بهتر است از خدمات خشکشویی مبل در محل شرکت های خدماتی استفاده کرد.

همان طور که اطلاع دارید شستشو و خشک شویی انواع مبلمان و صندلی با برنامه ریزی صحیح و گاهی اوقات با استفاده از دستگاه های مخصوص و مکانیزه شستشو و خشکشویی مبل انجام می گیرد.

بنابراین قبل از نظافت مبلمان بهتر است درباره بافت پارچه های مبلمان اطلاعاتی داشته باشید که معمولاً این اطلاعات را برچسب ها یا اتیکت های موجود بر روی آن در اختیار ما قرار می دهند اما اگر حتی گم شده باشند نیروهای خدماتی خشکشویی و شستشوی مبل، خود با شناخت کامل در این زمینه و با توجه به بافت آن ها که می تواند ترکیبی یا مصنوعی و طبیعی باشد به نظافت مبلمان و صندلی های شما می پردازد.

قالیشویی

در شرکت آریا متین گستر خدمات قالیشویی طبق دستورالعمل مشخص و با دقت و کیفیت بالا توسط پیشرفته‌ترین دستگاههای قالیشویی و بهترین مواد شوینده انجام می شود.

قالیشویی، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه‌ها و مواد شوینده قوی، آسانتر و سریعتر شده‌ است. قالیشویی امروزی بیشتر در کارخانه‌ها یا کارگاه‌ های قالیشویی و با دستگاه‌ های قالیشویی انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرش های شسته شده، از گرمخانه استفاده می‌شود. البته همچنان در بعضی از نقاط ایران و خاورمیانه، هنوز به صورت دستی نیز انجام می‌شود.

قالیشویی فرش‌ها به دو نوع فرش های ماشینی و فرش های دستباف تقسیم می‌شود؛ که نوع شستشوی فرش و مواد شوینده، متناسب با نوع فرش انتخاب می‌شود.

بخارشویی

در سالهای اخیر با رشد علم و فناوری لوازم و شوینده های نظافت نیز رو به گسترش بوده است و امروزه در حال جایگزین شدن نظافت مدرن به جای نظافت کلاسیک و قدیمی می باشد، که بخارشوی یکی از آنهاست.

بخارشوی ها امروزه نقش مهمی را در نظافت سطوح مختلف ایفا می کنند. دستگاه های بخارشوی مدل های متنوعی طراحی شده اند یک مدل براي مصارف خانگی و خصوصی مدل ديگر برای مصارف صنعتی و نيمه صنعتی طراحی شده اند. تمامی مدل های آن به نازل های مخصوص شستشو براي اهداف مختلف مجهز مي باشند.

نازل هاي مخصوص (نازل شستشوي كف، ديوار، فرش، موكت، مبل، شيشه، شيرآلات و گوشه ها و …) به همراه پدهاي حوله اي و ۲ لوله نيم متري به منظور كار در ارتفاع در نظر گرفته شده.

مصارف عمده دستگاه بخارشوي

شستشو و ضدعفوني ديوارهاي گچي با پوشش رنگ، كاشي، سنگ و …)
شستشو و ضدعفوني فرش، موكت و پرده ها
اتوي بخار لباس ها و پرده ها
شستشو و ضدعفوني شيرآلات و سينك و تمامي سطوحي كه از جنس استيل و يا فلز مي باشند.
شستشو و ضد عفوني شيشه ها، پنجره و ام دي اف
شستشوي درزها و گوشه ها

نظافت به روش بخارشوی از سیستم و تمیز کننده های کلاسیک اثر گذارتر است و از همه مهم تر یک نظافت کننده سالم بهداشتی بوده و یک سیستم نظافت مدرن می باشد.

این سیستم نظافت بدون نیاز به مواد و شوینده های شیمیایی برحسب لوازمی که می خواهیم نظافت کنیم حدودا ۱۵۰ درجه دما بخارخشک در نهایت سرعت و راحتی نظافت لوازم را انجام می دهد.

استفاده از نیروی بخار در صورتی که بخار در دمای بالا باشد (۱۰۰درجه) می تواند در میکروب کشی، ضدعفونی و پاکیزگی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد و همچنین اطرافیان خود را از مضرات سرطان زایی مواد شیمیایی حفظ می کنید و از هزینه های ناشی از خرید مواد شوینده و ضدعفونی کننده ها آسوده می شوید.

خدمات فنی

کلیه امور مربوط به جوشکاری، سرویس کولر، باغبانی، سمپاشی و بنایی خود را به ما بسپارید و آسوده خاطر باشید.

کفسابی و سنگسابی

کفسابی

کفسابی یعنی اینکه لایه رویی سنگ های کهنه یا تازه ساخت که یا جرم گرفته و کثیف شده یا لکه دارد و یا اینکه هم طراز نیست را کاملا هم طراز و یکدست و براق کنیم. اجرای این عملیات که منجر به بند کشی هم می شود را کفسابی و استاد کاری که این عملیات را انجام می دهد کفساب می گویند.

کفسابی اصطلاح کاملی است که زیر مجموعه های متنوعی دارد از قبیل سنگ سابی، بتن سابی، موزاییک سابی، فرچه زنی، سرامیک کف شویی و …

کار کفسابی شامل خدمات زیادی است که همه این خدمات در جهت نظافت اصولی و ترمیم سنگ یا کف و یکدست سازی کف ساختمان انجام می شود.

سنگسابی

کف سابی بر روی هر نوع سنگی قابل اجراست از سخت ترین سنگ ها گرفته مثل گرانیت تا نرم ترین سنگ ها می توان هر نوع سنگی را به کمک ساب اصولی و سابی که توسط استادکار زده می شود را براق و درخشان نمود.

پذیرایی از مجالس

اعزام گروه های رجیستر شده از مهماندار حرفه ای با کت و شلوار فرم مهمانداری توسط آریا متین گستر یکی دیگر از خدمات ما می باشد.

اگر در مهمانی هایی که برگزار می کنید، کارهای پذیرایی را نیز خودتان به عهده بگیرید، زمانی را برای صحبت و همراهی مهمان ها نخواهید داشت. اما جای نگرانی نیست اگر برای مجالس خود نیازمند نیروی پذیرایی یا کارگر برای پذیرایی هستید، با ما تماس بگیرید تا کارگر خانم جهت پذیرایی یا آقا را به منزل شما بفرستیم. شرکت خدماتی آریا متین گستر با اعزام نیروهای خدماتی با تجربه و توانمند، شما را در برگزاری هرچه باشکوه تر مجالس یاری می کند.

پرستار کودک

کلیه امور مربوط به نگهداری از کودکان خود را به ما بسپارید و آسوده خاطر باشید چون ما به خوبی می دانیم که چه وظایفی را باید انجام دهیم.

شرکت آریا متین گستر از متخصصین آموزش دیده و قابل اعتماد جهت پرستاری کودک، استفاده می نماید. پرستار کودک خوب می‌داند کودک چگونه رشد می‌کند و پرورش می‌یابد. برای کودک محیط هیجان انگیز ایجاد می‌کند راه های بسیاری برای یادگیری کودک ایجاد می کند. پرستار کودک با شما کار می کند و نگرانی‌ هایتان را گوش می دهد. دوست دارد فرزندتان را در رسیدن به اهدافی که شما برایش تعیین کرده‌اید، کمک کند.
پرستاری از سالمند
پرستار سالمند

مراقبت از سالمندان با بیماری خاص نیازمند دانش و تجربه است. مشاوران شرکت آریا متین گستر با بررسی وضعیت سالمند شما، ماهرترین و با تجربه ترین فرد را طبق شرایط سالمند شما به منزل اعزام خواهند کرد.

امروزه درصد زیادی از سالمندان علیرغم داشتن مشکلات سلامتی مزمن و متعدد، به طور مستقل و تنها زندگی می کنند. تغییرات مرتبط با سن و بیماری بر تصویر سالمندان از خودشان اثر می گذارد. برقراری ارتباط موثر بیماران سالمند برای پرستار سالمند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیماران سالمند نیاز خاصی دارند و برقراری ارتباط با آنها می تواند چالش برانگیز باشد اما پرستار سالمند می تواند با رعایت نکاتی در این امر موفق عمل کند.
این آدرس شرکت خدماتی در کرمان
 
بالا