برگزیده های پرشین تولز

شرکت رایمن Raayman

123hesamnasrolahi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
27
شرکت رایمن از سال 1393 با ورود به عرصه راه اندازی سیستم های نرم افزار مدیریتی و فناوری اطلاعات با وجود تمام سختی های موجود وآماده نبودن بستر لازم، کار خود را آغاز نمود و به کمک تیم فنی خود توانسته امروزه با رویکردی صادقانه و حرفه ای در این مسیر جایگاه خود را پیدا و حفظ نماید.

ما ارزش آفرینی برای سازمان مشتری و همچنین مشاوره و خدمات مطلوب را رسالت خود می دانیم و به این باور رسیده ایم با تکا به اعتماد مشتریان خود می توانیم از این مسیر پر فراز و نشیب عبور نماییم
اجرای CRM توسط تیم رایمن
CRMاز قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخورداراست پس از تهیه پروپوزال جامع و مورد تأیید کارفرما تیم اجرایی (پیاده‌سازی) رایمن به سازمان کارفرما اعزام می‌گردد شاید پیاده‌سازی نرم‌افزار به مدت چند هفته به طول بی انجامد. کارشناسان رایمن پس از پیاده‌سازی و آزمایش‌های مختلف آن را در اختیار سازمان و کارکنان آن قرار می‌دهد.

بعد از پیاده سازی نوبت به استقرار نرم افزار در سایت مشتری مهم ترین بخش پروژه می رسد. استقرار صحیح و کامل نرم افزار سهم بسازایی در میزان موفقیت پروژه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارد و نیازمند همکاری کارمندان و مدیران سازمان کارفرما می باشد گاها استقرار نرم افزار تا 1-2 ماه به طول می انجامد در این فاز از پرژه نسبت به رفع و تغییرات احتمالی اقدامات لازم صورت می پذیرد. همکاران ما در رایمن حساسیت و توجه ویژه ای نسبت به این فاز از پروژه دارند .
رایمن عرضه کننده سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
http://raayman.com
 

w3develop

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2018
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
سن
36
محل سکونت
کرج
سرعت لود سایتتون افتضاحه رفیق
 
بالا