برگزیده های پرشین تولز

شهر مقدس مشهد

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
خراسان یکی از استان های مهم و نسبتا بزرگ کشور ایران می باشد که در شمال شرقی ایران واقع شده است. مرکز این استان مشهد مقدس می باشد. مشهد از جمله شهر هایی است که دارای مناطق دیدنی زیادی است. هر کسی در ایران حداقل چند باری به مشهد سفر کرده است. بیشتر مردم برای زیارت به مشهد مقدس می روند ولی غافل از این هستند که مشهد دارای جاذبه های فراوان می باشد. شما می توانید در کنار زیارت امام رضا علیه الاسلام ، از آثار دیدنی مشهد نیز بازدید کنید. اگر تا به حال در تور مشهد شرکت نکرده اید و به صورت تور به این شهر سفر نکرده اید پیشنهاد می کنیم که امسال در تور مشهد نوروز ۹۶ شرکت کنید. چرا که در تور ها معمولا اتفاقاتی می افتد که شاید به صورت منفرد و تکی برایتان رخ ندهد. سفر کردن به صورت دسته جمعی بسیار لذت بخش می باشد و شما می توانید اوقات شاد و مفرحی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. یکی از مواردی که در تور مشهد باید به آن توجه داشته باشید قیمت تور مشهد نوروز ۹۶ می باشد چرا که در این ایام از سال به دلیل افزایش سفر های نوروزی بر تعداد تور ها افزوده می شود و شما می توانید با کمی گشت و گذار تور مشهد نوروز ۹۶ ارزان قیمت پیدا کنید. حواستان باشد که در کنار قیمت باید به کیفیت تور نیزتوجه کنید چرا که ممکن است شما توری را انتخاب کنید که ارزان باشد ولی کیفیت خوبی به شما ارائه ندهند. از مناطق مشهور مشهد که می توانید از آن ها دیدن کنید روستای زشک، طرقبه و... می باشد که هر کدام برای خود دارای زیبایی های زیاد و منحصر به فردی هستند. شاید مشهد در اصل منطقه ای خشک و سرد باشد ولی مناطقی دارد که همیشه سرسبز می باشند و آب و هوای معتدلی دارند.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.jpg

شاندیز

شاندیز از جمله مناطق مشهور مشهد می باشد که بی شک اسم آن را تا به حال شنیده اید از روستای شاندیز گرفته تا هتل های شاندیز و مراکز فزهنگی و تفریحی شاندیز، همگی می تواند برای شما سرگرم کننده باشد و اوقات زیبایی را برای شما ایجاد کند. به احتمال زیاد تا به حال اسم پدیده شاندیز را از تلویزیون شنیده اید، ابن مکان مجموعه ای مراکز فرهنگی، هنری اجتماعی و اقتصادی می باشد که می تواند برای هر کسی شگفت انگیز باشد. شما در این مجموعه احساس تنهایی نمی کتید و همیشه دوست دارید که داخل این مجموعه قرار بگیرید. بی شک پروژه شاندیز یکی از بزرگترین و منحصر به فرد ترین پروژه های ایران بوده است که به راحتی می تواند با رقبای خود در سطح جهانی رقابت کند. این پدید می تواند یکی از مکان های توریستی ایران باشد و گردشگران زیادی را از اقسا نقاط جهان به خود جذب کند.

%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.jpg

طبیعت مشهد

مشهد از جمله مناطقی است که دارای چشم انداز های طبیعی فوق العاده ای می باشد. بعضی از مناطق آن بسیار سرسبز و دارای خاک های حاصلخیز می باشد. کوه سنگی از جمله مناطق مهم و مشهور شهر مشهد می اشد که حتما باید در تور مشهد نوروز ۹۶ از آن دیدن کنید. شما می توانید درکنار زیارت امام بزرگوارمان، امام هشتم، از مناطق دیدنی مشهد نیز بازدید کنید . همانطور که می دانید مشهد پایتخت مذهبی ایران می باشد ولی نباید هیچ گاه از این موضوع غافل شویم که این شهر دارای جاذبه های فراوان گردگشری می باشد.شاید مشهد مکانی سرد و خشک باشد ولی دارای مناطق دیدنی زیادی نیز می باشد. این استان به دلیل قرار گرفتن در شرایط جغرافیایی خاص موجب گشته است تا از هوایی خشک و سرد برخوردار گردد.در مشهد چشم انداز های طبیعی زیادی وجود دارد که شایسته است در تور مشهد نوروز ۹۶ از آن دبدن کنید.

%DA%A9%D9%88%D9%87%D8%B3%D9%86%DA%AF%DB%8C.jpg

پارک های آبی مشهد

از مکان های سرگرم کننده مشهد می توان به پارک های آبی مختلف اشاره کرد که هر کدامشان در خاورمیانه بی تظیر هستند. شما می توانید لحظات فانی را در این پارک ها سپری کنید.تور نوروز مشهد فرصتی ویژه می باشد تا از جاذبه ها و دیدنی ها مشهد بازدید کنید. امیدواریم که خاطرات خوبی را در این تور تجربه کنید و بهترین اتفاقات را برای خود در این شهر رقم بزنید. این پارک ها آن قدر مشهور می باشند که از کشور های همسایه برای استفاده و لذت بردن از ابن کار به این پارک آمده و لحظات شاد و فانی را برای خود به تجربه می رسانند .

%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.jpg

طرفبه در مشهد

یکی از مناطق دیدنی مشهد که بدون شک تا به حال اسم آن را شنیده اید طرقبه نی باشد. این مکان دارای چشم انداز ها و مناظر طبیعی زیادی می باشد که می تواند برای هر فردی که پای در مشهد مقدس می گذارد شگفتی وار باشد. این مکان برای کسانی که می خواهند آرامش پیدا کنند بسیار مناسب باشد. محیط ابن جا جوری است که روح و روان آدمی را تسکین می بخشد سبب می گردد تا انسان در این مکان دلی شاد و با نشاط دلشته باشد. اگر در تور مشهد نوروز ۹۶ شرکت می کنید حتما از این منطقه زیبا دیدن کنید و برای خود خاطرات قشنگی را بسازید.

%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.jpg

بارگاه امام رضا علیه اسلام

مشهد همواره یکی از مکان های توریستی مهان بوده است. هر ساله علاقه مندان زیادی در سر تا سر جهان وجود دارند که به این شهر می آیند و امام رضا علیه الاسلام را زیارت کنند. این شهر که پایتخت مذهبی این نام گرفته است سالانه حدود پنج میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می کند . بیشتر گردشگر ها و توریست ها به قصد زیارت به مشهد مقدس می آیند در حالی که از این نکته غافل هستند که مشهد دارای جاذبه های گردشگری ممتازی می باشد و آن ها می توانند در کنار زیارت امام رضا علیه اسلام، از این اماکن نیز دیدن کنند .

%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.jpg

کوه سنگی و ارتفاعات مشهد

مشهد به دلایل جغرافیایی که دارد، ارتفاع زیادی از سطح دریا دارد این مورد باعث گردیده است که در مکان های بلند خود حیرت کننده باشد. کوه سنگی از جمله این مناطق می باشد که می تواند هر کسی را به سمت خود جذب کند. شاید این مکان کمی از مشهد دور باشد ولی ارزش آن را دارد که این مسافت را طی کنید. محیط اطراف و چشم انداز های منحصر به فرد این منطقه سبب گردیده است که کوه سنگی یکی از مناطق دیذنی مشهد گردد . این مکان علاوه بر این که برای مشهد بسیار مهم می باشد، یکی از قطب های گردشگزی ایران نیز محسوب می گردد. بیشتر افرادی که در تور مشهد شرکت می کنند از این مکان زیبا ذیدندنی کنند و خاطرات خوب و قشنگی را برای خود رقم می زنند.


مشهد میان ایرانیان

بی شک همه ما جایگاه این شهر مقدس را می دانیم. حدودا تمامی افراد ایران از این شهر زیبا دیدن کرده اند و به زیارت امام زضا علیه اسلام شتافته اند. این شهر به واسطه وجود پر برکت امام رضا علیه الاسلام یکی از مکان های توریستی ایران می باشد و از ابن لحاظ بسیار رشد کرده است در ابن چند ساله با ساخت مکان های ویژه و مهم سعی شده است تا گردشگر و توریست بیشتری به سمت خود جذب کتد و به یکی از نقاط گردشگری در دنیا تبدیل گردد .
 
بالا