برگزیده های پرشین تولز

amin94z

Registered User
تاریخ عضویت
4 می 2013
نوشته‌ها
849
لایک‌ها
224
محل سکونت
اهواز
صرافی های آنلاین امروزه جایگاه ویژه ای نزد کاربران اینترنتی دارند. علاوه بر محبوبیت و کاربرد های فراوانی که دارند، یکی از برترین و بهترین راه معامله ارز های دیجیتال از طریق سایت های خرید و فروش ارز های دیجیتال می باشد. اگر شما هم تصمیم به راه اندازی یک صرافی آنلاین جهت خرید و فروش در فضای اینترنت را دارید این کار را برای شما ساده تر کرده ایم.


یکی از مزایای اسکریپت مستر تریدر (Master Trader) می توان به توسعه پذیر بودن و داشتن امکانات بسیار عالی برای شروع به خرید و فروش پر طرفدار ترین ارز ها مانند بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش ، بایننس کوین و بیش از 120 رمز ارز دیگر می باشد.

اسکریپت مستر تریدر (Master Trader) قابلیت دریافت آنی قیمت بیشت از 120 رمز ارز از صرافی آنلاین بایننس را دارد. بدین صورت که تمامی قیمت ها به صورت مداوم دریافت و آپدیت می شوند. داشتن درگاه های پرداخت ریالی متعدد و درگاه پرداخت پی پال (Paypal) یکی از دیگر از قابلیت های این اسکریپت می باشد.

درگاه پرداخت بانک ملت ، سامان ، پارسیان ، پاسارگاد و در مجموع 7 درگاه پرداخت برای دریافت وجه ریالی از مشتریان خود را برای شما فراهم کرده است.

در صورت که قصد طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال برای خود را دارید از طریق سایت با ما در تماس باشید.
 
بالا