منتخب بازارچه

برگزیده های پرشین تولز

ashkanmehraban

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2016
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
2
سن
29
برندینگ چیست ؟
برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری بیانگر هویت آن مجموعه است و رابطه مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای معرفی , بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول یا ارایه خدمات دارد . به همین علت انتخاب نام و نشان تجاری متناسب , هدفمندی پروسه معرفی برند و بازاریابی برنامه ریزی شده باید از درجه اهمیت بالایی بر خوردار باشد .
پروسه برندینگ نیازمند راهکارهای تفکر محور و تعریف شده ای است که تعاملی بهینه و مطلوب فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .
 

alireza_ghasemi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2016
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
3
سن
36
با مطالعاتی که من در زمینه برندینگ داشتم اولین قدم در خدمات طراحی و برندینگ , طراحی و برندینگ با مطالعه بازار هدف و ایجاد شخصیت برای برند شما آغاز خواهد شد
یکی از مهمترین بخش ها در طراحی برندینگ ، مطالعه دقیق بازار و شناخت ابعاد وجودی سازمان شما در آن بازار خواهد بود ، بدین معنی که پاسخ هایی مناسب ، برای سوالات زیر یافت شوند :

مشتریان این بازار چه تفاوتی برای شما با دیگر رقبایتان قائل هستند ؟

محصولات و یا خدمات شما در چه زمان و یا مکان هایی با مشتریانتان ارتباط برقرار می نماید ؟

مواد و محتوای ایجاد و یا ساخت خدمات و محصولات شما چیست ؟

در 5 سال آینده برند خود و ابعاد سازمانی خود را چگونه تصور می نمایید ؟

پاسخ سوالات فوق و تجزیه و تحلیل آنها آغاز فرایند طراحی و برندینگ برای شما خواهد بود ، در این مرحله طرح ابتدایی شخصیت اصلی برند شما به تصویر خواهد آمد .
 
Last edited:

farhad_poti

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2016
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
2
سن
37
با سلام خدمت تمام دوستان بحث برندینگ خیلی گسترده تر از این حرفاست ولی به نظر این مواردی که ذکر شد کافی نبود .
 

ashkanmehraban

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2016
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
2
سن
29
با سلام خدمت تمام دوستان همراه
بله کاملا حق با شماست آقا فرهاد . مرحله اول و دوم که ذکر شد .
مرحله بعدی هم مربوط میشه به گرافیست و طراح که باید هنر خودشو نشون بده .
طراحی Object ها و هویت درون سازمانی شما :
طراحی لوگو و نشانه – ست اداری – کارت ویزیت – طراحی بسته بندی و ....
اولین قدم در در طراحی لوگو معمولاً اتود زدن های دستی بر روی کاغذ می باشد .
که شاید این طرح ها 10 ها بار تعویض شوند ، تا جوهره وجودی در طراحی برندینگ شما شکل پیدا کند ، در این مرحله می باشد ، که یک گرافیست با تجربه می تواند عرض اندام نماید .

طراحی هویت درون سازمانی :
هویت درون سازمانی شما باید مانند یک معمای ساده در لوگوی برند شما نمایان شود . آنگاه مخاطب شما فقط با کمی تامل کردن پی به طرز تفکر شما خواهد برد .
فقط و فقط 3 عنصر " شکل " ، " فونت " و " رنگ " هستند که هویت درون سازمانی شما را در طراحی لوگوی نشان خواهد داد .
 
بالا