برگزیده های پرشین تولز

طرح مفهومی زیبا از سرفیس فون مایکروسافت همراه با قلم و کیبورد هوشمند

alizamany

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2012
نوشته‌ها
870
لایک‌ها
42
محل سکونت
yazd
surface-phone-concept-1.jpg

بسیاری از علاقه مندان به مایکرسافت حتما اطلاع دارند که چندین ماه است شایعات مختلفی مبنی بر ساخت و عرضه سرفیس فون مایکروسافت در وب سایت های مختلف منتشر گردیده ؛ طیق گزارشات مختلف از سایت های مرتبط با مایکروسافت قرار است سرفیس فون مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ معرفی و وارد بازار های جهانی شود تلفنی که اخرین شانس مایکروسافت برای رقابت با سایر گوشی های هوشمند بازار به حساب می آید .

در هیاهوی این خبرها و شایعات طراحان برجسته هم بیکار ننشسته اند و کانسپت های مختلفی از سرفیس فون مایکروسافت طراحی می کنند؛ Behance یکی از این طراحان برجسته طرح مفهومی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشته که در برخی موارد این طراح از گوشی HP Elite X3 هم کمک گرفته است .

رنگ فیروزه ای به کار رفته در این گوشی بسیار زیبا و عالی است همچنین اسپیکر هایی که در بالا و پایین این طرح مفهومی به کار رفته هم قدرتمند به نظر می رسد . قابلیت استفاده این گوشی به حالت افقی همانند سرفیس پرو های مایکروسافت هم یکی دیگر از ویژگی های جالبت این طرح می باشد همچنین قابلیت و قرار گیری جالب قلم هم از جمله ویژگی های جذاب و دوست داشتنی سرفیس فون است . کیبورد طراحی شده برای این گوشی هم شاید کمی غیر معفول باشد اما زیبایی خاصی به این پرچمدار آینده ساز مایکروسافت بخشیده است .









اما در مورد سخت افزار سرفیس فون هم ما احتمال میدهیم مایکروسافت از یک پردازنده Snapdragon 830 با حافظه رم و حافظه داخلی های مختلف استفاده کند تا کاربران قدرت انتخاب را در میان مدل های مختلف داشته باشند .


منبع : windowsiran
 
بالا