برگزیده های پرشین تولز

طرز تهیه ساندویچ ایتالیایی به صورت خوشمزه و مخصوص در منزل

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
طرز تهیه ساندویچ ایتالیایی
sandwich-italian-min.jpg

دستور تهیه ساندویچ ایتالیایی خوشمزه مرحله به مرحله
ساندویچ ایتالیایی با مرغ یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ های ایتالیایی می باشد و مواد اصلی آن، مرغ، فلفل دلمه ای، سس کچاپ و سس رومال مخصوص این ساندویچ می باشد. این ساندویچ هم اکنون در اکثر رستوران ها و فست فودی های ایتالیا سرو می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن ساندیج ایتالیایی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی خانگی سایت بارونک، دستور تهیه و مواد لازم ساندویچ ایتالیایی را آماده کرده ایم تا شما با این آموزش ساده اشپزی در خانه بتوانید این ساندویچ خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله در منزل درست کنید.

مواد لازم ساندویچ ایتالیایی
سینه ی مرغ ۱ عدد
پیاز ۱ عدد
فلفل دلمه ایی 2 عدد
پوره گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
سس کچاپ 2 قاشق غذاخوری


نمک،فلفل،پودر سیر،دارچین،پودر ادویه کاری هر کدام یک قاشق چایخوری
پنیر موزارلا 1 ییمانه
مواد لازم سس رومال
کره ذوب شده 100 گرمی
جعفری خرد شده 1 قاشق غذاخوری
سیر رنده شده ۱عدد
کنجد به مقدار دلخواه
مراحل تهیه و پخت ساندویج ایتالیایی
1. برای درست کردن ساندویچ ایتالیایی خوشمزه ابتدا پیاز را به صورت ریز و نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری روغن سرخ می کنیم. بعد سینه مرغ خرد شده یا ریش ریش شده را اضافه می کنیم و تفت می دهیم. سپس ادویه های لازم را اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم.

2. بعد از اضافه کردن ادویه ها، پوره گوجه فرنگی و سس کچاب را اضافه می کنیم و تفت می دهیم. سپس یک فنجان آب اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا مرغ با حرارت ملایم مغز پخت شود.

3. در این مدت زمان فلفل دلمه ای ها را سریع کباب می کنیم و بعد آن ها را به صورت ریز خرد می کنیم و به قابلمه مرغ اضافه می کنیم. همچنین در این فاصله داخل نان باگت ها را از قسمت بالا کمی خالی می کنیم و کنار می گذاریم.

4. در این مرحله سس رومال را هم آماده می کنیم. برای این کار در یک ظرف مناسب، کره ذوب شده + جعفری خرد شده + سیر رنده شده و مقداری کنجد را باهم مخلوط می کنیم و کنار می گذاریم.

5. بعد از اینکه گوشت مرغ به خوبی پخت، آن را از روی حرارت بر می داریم و مقداری پنیر ******* موزارلا اضافه می کنیم و بعد داخل نان باگت ها را با مواد آماده شده پر می کنیم و با سس رومالی آماده شده روی آن ها را کاور می کنیم.

6. حالا ساندویچ های آماده شده را داخل فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت تقریبا 5 دقیقه قرار می دهیم تا روی نان ها برشته و کریسپی شود. سپس آن ها را سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این ساندویچ های ایتالیایی خوشمزه و مجلسی لذت ببرید.

منبع : baronak.com/8263-sandwich-italian
 
بالا