برگزیده های پرشین تولز

طرفداران ایتالیا - لاجوردی پوشان بی همتا

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,180
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz

کیه‌لینی: شاید در جام جهانی 2022 به میدان بروم​


جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا، مدعی شد که شاید در جام جهانی 2022 قطر نیز به همراه این تیم به میدان برود.

مدافع یوونتوس در تابستان سال جاری موفق شد به همراه دیگر هم تیمی‌های خود به ایتالیا در فتح جام یورو 2020 کمک کند. آنها در فینال برابر تیم ملی انگلیس به میدان رفتند و پس از کسب نتیجه مساوی در وقت قانونی بازی، توانستند در ضربات پنالتی با درخشش جانلوییجی دوناروما به پیروزی برسند و جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرند.
کیه‌لینی که سابقه زیادی در تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس دارد و جام‌ها و پیروزی‌های بسیاری را به همراه این دو تیم تجربه کرده حالا 37 سال شده است اما احتمال حضور در مسابقات جام جهانی که سال آینده در قطر برگزار خواهد شد را رد نمی‌کند.

01620944.jpg



کیه‌لینی در هفته تکنولوژی ایتالیا در این باره گفت:« آمارها نشان می‌دهند که من در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی را در زمین ارائه می‌دهم. اگر بتوانم خوب کار کنم و به اندازه کافی خوش شانس باشم تا ثبات درستی را در طول یک سال آینده به نمایش بگذارم، شاید بتوانم در جام جهانی به میدان بروم. اما ما باید فعلا فقط به شرایط موجود در حال حاضر فکر کنیم و زیاد درباره آینده فکر نکنیم یا حرف نزنیم.»
کیه‌لینی قرارداد جدیدی را تا ژوئن 2023 با باشگاه یوونتوس به امضا رسانده و در این فصل مسابقات سری A در سه بازی در ترکیب این تیم به میدان رفته است. هرچند بیانکونری عملکرد خوبی از ابتدای فصل نداشته و با 5 امتیاز از پنج بازی در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,180
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
ايتاليا بازهم جام جهاني را از دست داد!!!
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
fvpudtxwuaa-wod_cvn6_thumb.jpg fvpudtzxsaaugca_n74j_thumb.jpg

وقتی آتزوری از هسته ای یوونتوسی استفاده میکنه vs. وقتی این هسته حذف میشه ...​
 
بالا