برگزیده های پرشین تولز

عقد فرزاد حسنی و آزاده نامداری + تصاویر

Merdas50

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2010
نوشته‌ها
831
لایک‌ها
960
فرزاد حسنی و آزاده نامداری دو مجری سرشناس تلویزیون، با قرائت خطبه عقد از سوی سید حسن *****، پیوند زناشویی بستند.

به گزارش ایسنا، تصاویر این مراسم که کافه سینما آن را منتشر کرده، در پی می‌آید:




منبع
:

عصر ايران

 

.:smr:.

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2012
نوشته‌ها
3,133
لایک‌ها
4,964
محل سکونت
tehran
به سلامتی ...
 

crazy heart

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,144
لایک‌ها
40
تيكه هم بودنا!!!!!!!!!!!!
 

------------------------

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2013
نوشته‌ها
698
لایک‌ها
508
محل سکونت
جزیره ی سبزوار
این دختره همونی بود که روسری زرد سرش کرده بود و دعواش کردند!! حالا این همه گوزینه چرا رفته اینو گرفته؟!! بعدشم مگه فرزاد حسنی تا حالا مجرد بوده؟!! پولدار که بود، مشهور هم که بود دست روی هر کی میذاشت جواب رد نمی شنید . به هر حال مبارکه!
 

mhy1

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2012
نوشته‌ها
1,100
لایک‌ها
246
محل سکونت
Grand Tehran
به عكساي فرزاد حسني دقت كنيد، انگار مثل اين عقده اي هاست، يه جوريه ... !!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
این دختره همون مجری لوسه بود که مدام با عشوه و ناز و ادا حرف میزد؟!
 

Merdas50

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2010
نوشته‌ها
831
لایک‌ها
960
کوچه پس کوچه های جماران برای رقم خوردن اتفاقی بزرگ لحظه شماری می کنند. اینجا میزبان کسانیست که سال ها برایمان حرف زده اند، اجرا کرده اند و حتی بعضی وقت ها از حقوق مان دفاع کرده اند. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» که یک ماه و اندی پیش خبر پرسروصدای ازدواجشان را اولین بار در همین روزنامه تماشا برایتان منتشر کردیم، پنج شنبه به حسینیه جماران رفتند تا حاج سیدحسن ***** نوه به تعبیر داماد «آن تیر مُراد»‌ خطبه عقدشان را جاری کند تا رسما همسر یکدیگر شوند.

فرزاد حسنی و آزاده نامداری به همراه خانواده هایشان وارد حسینیه جماران میعادگاه عاشقان روح الله شدند و بعد از دقایقی جهت جاری شدن صیغه عقد به دفتر حجت الاسلام حاج سیدحسین ***** وارد شدند.


فرزاد حسنی و آزاده نامداری که دلشان پر از شوق و دلهره بود، دقایقی بعد با حاج سیدحسن ***** روبه رو شدند و بعد از ورود ایشان و خوشرویی همیشگی شان که موروثی حضرت امام (ره) است، حاج سیدحسن ***** ابتدا به خوش و بش با فرزاد حسنی پرداخت و از او درباره مشغولیت های این روزهایش پرسید که آقا داماد توضیحاتی درباره مجموعه رالی ایرانی به تهیه کنندگی سعید ابوطالب خدمت ایشان ارائه کرد. حجت الاسلام سیدحسن ***** سپس با آزاده نامداری سلام و علیک کرد و درباره مشغولیت های این روزهای او پرسید که مشخص شد عروس خانم این روزهای تلویزیون ایران، مشغول تحصیل در رشته روانشناسی است.


بعد از چند دقیقه ای مراسم عقد این دو مجری توانای تلویزیون آغاز شد؛‌ حاج سیدحسن ***** وکالت آزاده نامداری را برعهده گرفت و حاج آقا رحمانی وکیل فرزاد حسنی شد تا این مراسم با شکوه ویژه ای انجام شود. بعد از جاری شدن خطبه عقد با لحن زیبا و روحانی حجت السلام سیدحسن *****، ایشان فرمودند: «انشالله که خداوند این ازدواج را برای این دو جوان امروز ما مبارک گرداند و درهای رحمت و خیر و برکت خود را به روی این خانواده تازه شکل گرفته باز کند. انشالله خداوند دل های این دو جوان را روز به روز به هم با محبت تر قرار دهد و صفا و صمیمیت را بزرگ ترین سرمایه زندگی آقا فرزاد و آزاده خانم نماید. انشالله خداوند محبت پیامبر (ص) و اهل بیتش را سرمایه همیشگی این خانواده گرداند و این ازدواج را باعث اتمام رحمت، اکمال نعمت و وسعت رزق قرار دهد. انشالله خداوند فرزند صالحی به ایشان عطا کند که نور چشم خود و خانواده هایشان باشد و سربازان خوبی برای امام زمان باشند. امیدوارم این ازدواج طولانی و همچنین زندگی توام با خلوص نصیب شان کند.»

بعد از پایان فرمایشات حاج سیدحسن *****، نوبت فرزاد حسنی بود که ضمن تشکر از نوه امام ***** (ره) که قبول زحمت کردند و پذیرای ایشان، خانم نامداری و خانواده هایشان شدند و خطبه عقد را جاری کردند، بگوید: «همه جا عرض کرده ام و خدمت شما نیز به شکل مستقیم و با واسطه گفته ام که عُلقه من به حضرت امام (ره)، علقه ای وصف ناشدنیست و جاری شدن صیغه عقد توسط شما امضای مجدد این عهد قلبی و این علقه است. انشالله که کلام شما و حضورتان که ذریه ای نیکو دارید، برکتی باشد برای این زندگی و این آغاز هم بیت الغزل و هم حسن مطلع این مغازله باشد.» در ادامه فرزاد حسنی از حاضران خواست برای شادی روح امام ***** (ره) و خانم ثقفی همسر گرانقدر امام و حاج احمد ***** و شهدای هفت تیر بالاخص شهید بهشتی فاتحه ای قرائت کنند و در پایان حجت الاسلام سیدحسن ***** حاضران را مورد تفقد قرار داد و با عروس و داماد و خانواده هایشان عکسی به یادگار گرفت و دیوان اشعار امام را امضاء و به عروس و داماد هدیه کردند.

بد نیست بدانید فرزاد حسنی بارها در گفت و گوها و اجراهای تلویزیونی اش به علاقه وصف ناپذیرش به حضرت امام ***** (ره) اشاره کرده بود و به همین دلیل علاقه بسیاری داشت تا مراسم ازدواجش را در حسینیه جماران و منزل آن حضرت برگزار کند.

بعد از پایان مراسم، فرزاد حسنی و آزاده نامداری به منزل امام ***** (ره) رفتند و بعد از حضور چند دقیقه ای در آن خانه متبرک و مطهر و ذکر فاتحه ای برای روح آن بزرگوار، دست در دست یکدیگر قدم زنان کوچه های جماران را طی کردند و به همراه خانواده هایشان راهی شدند.

منبع : تماشا
 

trex2008

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
1,018
لایک‌ها
180
کار خاصی نکردن
پولدارن
مشهورن
....
اوج هنر این هستش یکی مثل من و شمایی که پول نداریم بیکاریم با حقوق 500-600 بتونیم ازدواج کنیم اینا که کارخاصی نکردن
تو این زمونه پول و ثروت و مشهوریت داشته باشی همه چی داری ...
احترام میزارم بهشوون چون می دونم انسان های محترمی هستن ولی کاری که من می کنم تو این زمان از اون ها شاق تر هست
 

ansar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
247
مبارک است
به پای هم پیر شوند این دو مجری توانا و محبوب.
 

farahabad

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
145
محل سکونت
تهران
توی خبر نوشته «آن تیر مراد» تیر مراد درسته یا پیر مراد؟
این هم عکسهای بیشتر












 

_Nera_

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2013
نوشته‌ها
822
لایک‌ها
741
محل سکونت
تهران
چقدر عکسهای آقا ها و آقا زاده ها رو قاب کردن و به دیواراشون زدن!!!
 
بالا