برگزیده های پرشین تولز

فروشگاه اینترنتی تاتو فست

mirahmad45

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2021
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
28
تاتو فست یکی از فروشگاه های خرید اسپری تاتو موقت است. اسپری تاتو موقت یک محلول ضد آب است که بوسیله ی آن می توانید در کمتر از چند ثانیه تاتویی زیبا و ماندگار را برای حدود یک هفته داشته باشید. تاتو موقت در ایران از گذشته تا کنون رواج بسیاری پیدا کرده است مخصوصا برای نوجوانان دهه هشتادی که با سرعت بیشتری در عصر ارتباطات با جهان ارتباط دارند.
ریشه علاقه به تاتو به خیلی وقت های پیش نیز باز می گردد، اینچنین نیست که محدود به زمان و مکان خاصی باشد، اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این بستر فراهم شده است که شما بدون تحمل درد خاصی تاتو داشته باشید.
فروشگاه تاتو فست تقریبا یکسال است که در این زمینه فعالیت میکند، به گفته ی خودشان تمام اسپری های تاتو موقت موجود در بازار را بررسی کرده اند و سعی بر آن دارند که بهترین محصول را به دست مشتری برسانند.
روش استفاده از این محصول در وبسایت خودشان به آدرس tattoofast.ir بصورت ویدویی توضیح داده شده است اما سعی میکنم به اختصار برای شما توضیح دهم که شما چطور می توانید از این اسپری استفاده کنید.

برای اینکه تاتو موقت به شیوه ی اسپری برای شما بهترین کیفیت و ماندگاری را داشته باشد اول سعی کنید محل مورد نظر تاتو رو شیو کنید که از وجود هر گونه طرح پاک شده باشد. سپس مقداری از محلول را بر روی پوست خود افشانه کنید و طرح دورچین شده ای که از کاغذ آچار معمولی درآورده اید را بصورت برگردان روی پوست خود قرار دهید.


همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی در نظر گرفتن عوارض و حساسیت های ناشی از استفاده از محصول توجه خاصی بوده است. تقریبا با استفاده از تحقیقی که بنده بر روی این اسپری تاتو داشته ام و از کسانی که از این محصول استفاده کرده اند پرس و چو کرده ام، این اسپری مگر در موارد خاصی که فرد مورد نظر مبتلا به بیماری های آلرژیک باشد، ممکن است به بدن و پوست آنها حساسیت نشان دهندف پس اگر سابقه ی بیماری آلرژیکی ندارید در بیشتر مواقع نمی تواند برای پوست شما اشکالی ایجاد کند.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که خب این محصول را چقدر و تا کی می توانیم استفاده کنیم؟ تاتو فست می گوید یکدانه اسپری تاتو موقت آنها را حدود 200 بار می توانید استفاده کنید. غلظت مناسب و توانایی چاپ طرح با حجم افشانه ی کم محصول فروشگاه اینترنتی تاتو فست این امکان را به شما خواهد داد که 200 طرح از لحاظ اندازه متوسط را بر روی پوست خود تاتو بزنید.

پیشنهاد میکنم که اگر سوال دیگری نیز داشتید در قسمت کامنت ها در وبسایت آنها بپرسید تا به شما جواب دهند.

منبع استفاده شده برای نوشتن مقاله : tattoofast.ir
 
بالا