برگزیده های پرشین تولز

فروشگاه ساز نیک نسخه 2016 / اولین فروشگاه ساز واکنشگرا کاملا ایرانی عرضه شد

nikrasam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
محل سکونت
Isfahan
پس از ماه ها تلاش کارشناسان و تیم متخصص واحد تحقیق و توسعه شرکت نیک رسام ، سرانجام نرم افزار فروشگاه ساز نیک نگارش 9 (ver.2016) عرضه گردید. فروشگاه ساز نیک 9 پس از گذراندن یک دوره سه ماهه تست های اولیه و همچنین راه اندازی آزمایشی برای بیش از 10 وب سایت ، با امکانات جدید، متنوع و کاربردی آماده بهره بردای در جهت افزایش بیش از پیش فروش شما مشتریان گرامی می باشد.

جهت مشاهده امکانات و قالب های جدید از آدرس های زیر استفاده نمایید:

قالب ایده http://idea.nikrasam.ir

قالب جینیوس http://genius.nikrasam.ir

قالب ماکسیم http://maxim.nikrasam.ir

قالب مدیا http://media.nikrasam.ir

قالب پارمیس http://parmis.nikrasam.ir

تمامی قالب های فوق و هر کدام در چندین رنگ مختلف به صورت پیشفرض بر روی این نسخه قرار دارد و شما می توانید در هر لحظه قالب خود را تنها با یک کلیک تغییر دهید.

وب سایت اصلی نرم افزار : http://www.nikrasam.com

برخی از امکانات بارز نرم افزار فروشگاه ساز نیک نگارش 9 (ver.2016)

star
قالب های جدید و متنوع، واکنش گرا (Responsive) با تکنولوژی روز و سرعت بارگذاری بالا

قالب ایده در 4 رنگ
قالب ماکسیم در 12 رنگ
قالب پارمیس در 19 رنگ
قالب مدیا در 6 رنگ
قالب جینیوس در 18 رنگ

تعریف پیشنهاد شگفت انگیز در صفحه اصلی
اضافه شدن آیکون شبکه های اجتماعی متعدد ( instagram , Telegram , Facebook , Linkdin , Aparat , Lenzor , pinterest , Cloob )
اضافه شدن Box لیست اقلام مقایسه در کنار صفحه به منظور مشاهده سریع این لیست در یک نگاه
اضافه شدن Box سبدخرید در بالای صفحه به منظور مشاهده و حذف سریع محصولات در یک نگاه
اضافه شدن Font Icon به منظور درج آیکون برای دسته بندی ها در منو (فقط در قالب ماکسیم )
امکان درج عکس برای هر دسته بندی در لیست دسته بندی ها
امکان حذف محصولات از مقایسه در صفحه مقایسه محصولات
امکان درج تصویر برند در توضیحات محصول
جستجوی سریع محصولات به روش Ajax
امکان افزودن محصول به لیست مقایسه در تمام صفحاتی که محصول وجود دارد

وب سایت اصلی نرم افزار : http://www.nikrasam.com
 

nikrasam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
محل سکونت
Isfahan
راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان، توسط فروشگاه ساز نیک نسخه آزمایشی 7 روزه
همین حالا می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای صاحب یک فروشگاه اینترنتی کامل شوید

فروشگاه اینترنتی رایگان آزمایشی با فضای میزبانی 200MB بر روی سرورهای شرکت، بر روی دامنه فعلی شما و یا به صورت yourname.nikrasam.com ، به صورت یک دوره زمانی 7 روزه و به صورت کاملا رایگان برای شما راه اندازی می گردد. در طول این مدت شما قادر خواهید بود از تمام امکانات یک نسخه کامل بهره مند شوید، محصولات خود را تعریف نمایید و یک تجربه کامل از نحوه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن داشته باشید. در طول این دوره آزمایشی و یا پس از پایان آن، در صورت رضایت، به سادگی و بدون از دست رفتن اطلاعات وارده شده، قادر خواهید بود فروشگاه آزمایشی خود را به نسخه تجاری و نامحدود تبدیل نمایید!



domaind(2).png


sep.png


star.png

مزیت های فروشگاه ساز نسخه آزمایشی :
بدون نیاز به پرداخت هزینه
بدون نیاز به خدمات میزبانی وب و دامنه
دسترسی به تمامی امکانات نسخه اصلی بدون هیچ گونه محدودیت
تبدیل به نسخه تجاری به صورت خودکار و آنی پس از پرداخت هزینه لایسنس دائمی
انتقال اطلاعات وارد شده در نسخه آزمایشی به نسخه تجاری
و ....


برای ثبت درخواست راه اندازی فروشگاه ساز رایگان نسخه آزمایشی و چگونگی شرایط استفاده از طریق فرم تماس با ما اقدام فرمایید تا کارشناسان شما را یاری نمایند :

 

nikrasam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
محل سکونت
Isfahan
چرا فروشگاه ساز نیک ؟
why-nikrasam-title(1).png


دلایل برتری نرم افزار فروشگاه ساز نیک بر سایر سیستم ها


نرم افزار فروشگاه ساز نیک را به جرات می توان یکی از بهترین و اولین نرم افزارهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ایران نامید. ما در طی سال ها فعالیت به کمک نظرسنجی و دریافت بازخوردهای صاحبان فروشگاه های اینترنتی که با مشتریان و بازار واقعی در تعامل بوده اند، جهت شناسایی و اضافه نمودن امکانات واقعی بازار اینترنتی ایران به نرم افزار خود نهایت سعی خود را نموده ایم و این امر باعث گردیده است نرم افزار فروشگاه ساز نیک به یکی از کامل ترین نرم افزارهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی حال حاضر بازار ایران مبدل گردد.

تجربه

نیک رسام همواره پیشتاز در عرصه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک با شعار نوآوری سبب گردیده که با بررسی نیازهای مختلف بازار ایران و به کمک تحلیل بازخوردهای ارزشمند صاحبان فروشگاه های اینترنتی و خریداران، در راستای تولید نرم افزار به صورت تخصصی و کاملا مطابق با بازار بومی ایران قدم بردارد.

SEO بهینه تر

تیم تولید محصول ما به صورت مداوم با مطالعه و پیروی از الگورتیم های روز موتورهای جستجوگر اقدام به بروزرسانی این الگوها می نماید. در طراحی این سیستم، تمامی اصول جهت بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو و کسب مقام های بالاتر در جستجوها به منظور بهبود SEO سایت از ابتدا رعایت شده است و بر خلاف برخی دیگر از شرکت ها ، نیازی به پرداخت هزینه ای اضافی بدین منظور نمی باشد.

تیم متخصص

تولید و توسعه نرم افزار نیک از ابتدا تاکنون توسط یک تیم متخصص و متمرکز صورت پذیرفته که همواره به صورت تخصصی و انحصاری بر روی این محصول کار می کنند. این امر سبب گردیده که توسعه و به روزرسانی نرم افزار در مواقع نیاز در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت توسط تیم محصول صورت پذیرد.

مشتری مداری

همواره بر این باوریم که اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه ماست. مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای ماست و در کار ما یک هدف زودگذر نمی باشد، بلکه هدف و غایت همه اقدامات ماست.

سرعت فوق العاده

در معماری این نرم افزار از طراحی پایگاه داده، الگوریتم ها و روش های برنامه نویسی بهینه ای استفاده شده است که سرعت اجرای سیستم را به حداکثر می رساند. در دنیای امروز اینترنت سرعت بارگذاری وب سایت از عوامل بسیار مهم در جذب کاربران می باشد. در وب سایت هایی که سرعت اجرای آن ها پایین است، حتی در صورت استفاده کاربر از اینترنت پرسرعت نیز، صفحات به کندی بارگذاری می گردد که موجب از دست رفتن مشتری می گردد.

طراحی 0 تا 100 در ایران

طراحی و برنامه نویسی فروشگاه ساز نیک برخلاف بسیاری از سیستم های فروشگاه ساز اینترنتی داخل ایران که در واقع ترجمه نرم افزارهای رایگان خارجی می باشند، از ابتدا تا انتها توسط متخصصین و مهندسان نرم افزار داخلی و بر اساس نیازهای روز بازار و همچنین بازخوردهای دریافتی از مدیران فروشگاه ها و کاربران انجام شده است.

مناسب برای تمامی مشاغل

بر خلاف اکثر سیستم های فروشگاه اینترنتی که با در نظر گرفتن یک نوع کسب و کار خاص طراحی و برنامه نویسی شده اند، نحوه طراحی فروشگاه ساز نیک به گونه ای می باشد که ابزارها و امکانات موجود، این امکان را به هرگونه کسب و کاری می دهد که فروشگاه اینترنتی راه اندازی شده را برای فعالیت خود تنظیم وبهینه نمایند.

توسعه نرم افزار بر اساس بازخوردهای ارسالی کاربران

همواره بخش عمده ای از پروژه توسعه نرم افزار شرکت نیک رسام، به کمک نظرسنجی و دریافت بازخوردهای صاحبان فروشگاه های اینترنتی که با مشتریان و بازار واقعی در تعامل بوده اند صورت پذیرفته است. پس از دریافت و جمع آوری بازخوردهای کاربران و دسته بندی و الویت بندی آن ها، امکانات درخواستی بر اساس الویت به نرم افزار اضافه می گردد.

 
بالا