برگزیده های پرشین تولز

فروشگاه ساز

DomainSeller

Registered User
تاریخ عضویت
24 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
2,058
لایک‌ها
71
محل سکونت
Mashhad
فروشگاه ساز ایران سرور، ابزاری حرفه ای و در عین حال سریع و آسان است برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کامل. امکان فروش انواع محصولات فیزیکی، مجازی و دانلودی و هرگونه خدمات مانند رزرواسیون و نوبت دهی در این فروشگاه ساز پیش بینی شده است.

فروشگاه ساز ایران سرور به دلیل کد نویسی منظم و میزبانی در سرورهای قدرتمند ابری، سرعت و امنیت فوق العاده ای دارد. سرعت بالای سایت، باعث میشود که علاوه بر مشتریان، گوگل هم از شما راضی باشد. نتیجه اش این می شود که خیلی سریع در نتایج جستجوی گوگل رتبه میگیرد. همچنین تیم امنیت سایت ساز ایران سرور در مقابل تهدیدات هکرها از سایت شما مراقبت میکند تا خاطرتان از نظر امنیت اطلاعاتتان آسوده باشد.

پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت داخلی و خارجی، امکان تعریف انواع روش حمل و نقل، امکان برگزاری کمپین های بازاریابی (تخفیفات مختلف، تایمر معکوس و ...) از دیگر ویژگی های کلیدی این محصول دانش بنیان است.

فروشگاه ساز ایران سرور
 

mygood

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
7
من ویدئو را دیدم ولی تصویری از فروشگاه ساز در آن نبود، آیا امکان دسترسی و مشاهده دمو فروشگاه ساز وجود دارد؟
 

shaghayegh-

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
24
فروشگاه ساز سی فایو ارائه دهنده انواع خدمات متنوع در زمینه ساخت سایت با زبان وردپرس با پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان خبره است.
به کمک سی فایو می توانید سایت های مختلفی در زمینه های خبری، فروشگاهی، پزشکی، وکالت و .... بسازید.
سی فایو روشی نوین و راحت برای ساخت سایت است که به شما این امکان را می دهد در کمتر از 24 ساعت سایت خود را طراحی کنید، پس نام سی فایو را به خاطر بسپارید.
 

hno

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
438
لایک‌ها
61
سلام وقت بخیر .... فروشگاه ساز شیناوب نیز برای ساخت اپ اندروید ، ای او اس و وب سایت فروشگاهی بیش از 7 سال است که فعالیت دارد . بیش از 250 کار فروشگاهی به صورت کاملا دست بنویس
 
بالا