• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش بخار شوی کاملا نو واستفاده نشده با ضمانتنامه سفید

ramin_m

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2012
نوشته‌ها
248
لایک‌ها
35
مارک فلر. کاملا نو(حتی یه بار هم استفاده نشده و آب توش نرفته). کارتنش هم موجوده. ضمانتنامه اش هم خالیه. یعنی میتونید بدین یه لوازم خانگی براتون پرش کنه که ازش استفاده کنید.
رنگش سفیده

قیمت هم منصفانه پیشنهاد بدین اگر مقدور بود با هم کنار میایم






این یه مختصر توضیحات:
دستگاه بخارشوی مدل ST3000 ساخت شرکت فلر Feller
دستگاه بخارشوی چندمنظوره فلر مدل ST3000-R/S/W دارای توان مصرفی 1500 وات ، با مخزن 1.5 لیتری و فشار بخار 4 تا 4.5 بار Bar در طرح زیبا ، به همراه چندین سری مختلف جهت تمیزکاری پنجره ، کف ، سنگ ، دیوار ، اجاق گاز و کلیه سطوح صاف وسیقلی در دسترس می باشد .
این دستگاه بخارشوی دارای لوله افزایش طول و همچنین لوله مخروطی جهت استفاده راحت و تمیز کاری بهتر دیوار در جاهایی که دست نمی رسد و همچنین تمیزکاری و شستشوی کف می باشد .
یکی از موارد قابل توجه در این بخارشو ، محفظه نگهداری لوازم همراه دستگاه می باشد بدین صورت که اکثر برس ها و رابط های دستگاه در این سری قرار گرفته و در هرزمان به راحتی در اختیار شما خواهد بود.
دستگاه دارای چراغ نمایشگر دما (نارنجی) و چراغ روشن بودن بخارشو (قرمز ) است . با استفاده از کلید خاموش/روشن می توانید در هرزمان دستگاه را خاموش و یا روشن کرده ، دسته نگهدارنده امکان حمل آسان را مهیا می سازد .

مدل : ST3000 / ST-3000 R/S/W
شرکت سازنده : فلر Feller
برق مصرفی : 220 ولت ~ 50 هرتز
توان : 1500 وات
فشار بخار : 4 تا 4.5 بار
ظرفیت مخزن : 1.5 لیتر
کلاس ایمنی : IP24
 

ramin_m

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2012
نوشته‌ها
248
لایک‌ها
35
سلام. خیلی از تاریخ ایجاد تاپیکم میگذره. منصرف شدم از فروشش. دلیلم برای فروشش این بود که میخواستم مارک کارشر بخرم. تصمیم گرفتم خودم استفاده کنم و خوب شد اینکارو کردم. چون کاراییش خیلی عالی بود و دیگه نیازی به کارشر نیست.
 
بالا