برگزیده های پرشین تولز

fidarparsian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
38
سلام
شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به سابقه چند ساله خود و همچنین با شناخت و مطالعه بازار خرید بلبرینگ توانسته است مجموعه ای از بلبرینگ های مصرفی در صنایع مختلف کشور همچون نیروگاهها، معادن، صنایع تولید فولاد، نساجی و ... را پس از واردات گردآوری نماید و در اختیار داشته باشد.


این شرکت با بکارگیری افراد متخصص و دارای تحصیلات دانشگاهی قادر به ارائه مشاوره فنی و مهندسی در جهت انتخاب و استفاده صحیح تر و کارآمد تر از بلبرینگ ها می باشد.


با توجه به زیاد شدن بلبرینگ های تقلبی در بازار و همچنین جهت کسب اعتماد شما عزیزان این شرکت هدف خود را ارائه بلبرینگ اصلی قرار داده و کیفیت کالای پیشنهادی خود را تضمین می نماید.
فروش بلبرینگ
آدرس وبسایت WWW.FIDARBEARING.IR
 

fidarparsian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
38
شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان اقدام به واردات انواع بلبرینگ و رولبرینگ اصلی از برند های معتبر FAG و SKF و همینطور بلبرینگ ژاپنی و بلبرینگ چینی نموده است.
تمامی بلبرینگ و یاتاقان های وارد شده توسط شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان اصلی بوده و تماما دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا می باشد.
شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به واردات مستقیم و حذف واسطه ها کمترین قیمت بلبرینگ و بهترین کیفیت بلبرینگ را به مشتریان خود ارائه می دهد.
جهت دانلود کاتالوگ بلبرینگ ها به آدرس http://www.fidarbearing.ir بخش دانلود کاتالوگ مراجعه فرمایید.
برخی از برند های ژاپنی و چینی بلبرینگ که توسط شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان جهت فروش بلبرینگ وارد می شود عبارتند از
kg
nachi
nsk
ntn
koyo
و ...
برای اطلاع از قیمت بلبرینگ ها و خرید بلبرینگ به وبسایت http://www.fidarbearing.ir مراجعه فرمایید.
 
بالا