برگزیده های پرشین تولز

see no evil

Registered User
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2014
نوشته‌ها
270
لایک‌ها
31
محل سکونت
Teh
سلام خدمت دوستان پرشین تولزی.. آپدیت شد لیست

امروز تاپیک فروش بک لینک نوفالو قرار دادیم برای دوستانی که برای افزایش بازدید و ترافیک سایت خود نیاز دارند.
شما برای دریافت بک لینک فالو نیاز دارید که لینک های طبیعی انجام بشه و برای سایت تون مشکل ساز نشه قبلش از خرید لینک فالو شما سعی کنید بک لینک نوفالو هم استفاده کنید چون تاثیر روی نشان دادن لینک فالو رو معمولی میکنه و برای سایت شما مشکل ساز نمیشه.
http://rozup.ir/view/2972727/Backlink%20NoFollow%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg
بک لیـنک نوفالو چیست؟
در چند سال اخیر خریـد بک لینک نوفالو افزایش چشم گیری داشته است. خرید بک لینک نوفالو به لینکی گفته میشود که در کد HTML خود دارای صفت rel=NoFollow باشد. هنگامی که این صفت را قرار میدهیم، از موتور های جستجو درخواست ارزیابی مطلب خود و امتیازدهی را به آن نمیکنیم.اهمیت بک لینک نوفالو به اعتبار آن بستگی دارد، یعنی وقتی شما با تلاش و کوشش بسیار امتیاز سایت خود را افزایش داده اید قطعا دوست ندارید که به صورت مجانی و رایگان اعتبار سایت خود را به سایت های دیگر و یا رقیب خود اهدا کنید. یکی از مهم ترین دلیل خرید بک لینک نوفالو همین موضوع می باشد، به همین منظور شما در صورت نیاز به یک مطلب در یک سایت دیگر از بک لینکنوفالو استفاده خواهید کرد. خرید بک لینک نوفالو در دنیای امروزی کار سختی نیست. زیرا بسیاری از سایت ها در ایران وجود دارند که خرید بک لینک نوفالو را برای مشتریان خود و سئـو کاران فراهم میکنند.


اهمیت بک لینک نوفالو چیست؟
بک لینک ها در سئـو مهم ترین نقش را ایفا میکنند، البته اگر به درستی تعیین شوند. اهمیت بک لینک نوفالو آنقدر زیاد است که اگر یک فرد آشنایی لازم را با سئو نداشته باشد، در برخی موارد با خرید بک لینک نوفالو از ما توانسته است جایگاه سایت خود را در گوگل ارتفا بدهد.


چند تا دیگر از مزایا و ویژگی های بک لینک نوفالو که باعث خرید بک لینک نوفالو توسط سئو کاران واستفاده از آن میشودبه صورت زیر است:
لینک های پولی:
جلوگیری از اسپمر ها:
جلوگیری از تکراری شدن محتوا:


تفاوت لینک های فالو و نوفالو در چیست؟
تفاوت لینک های فالو و نوفالو در ظاهر آن ها نیست بلکه در صفت آن هاست! برای مثال لینک فالو به صورت پیش فرض هیچ صفتی ندارد اما لینک نوفالو صفتی به اسم Nofollow دارد که اگر بخواهیم آن را توسط کد HTML نمایش دهیم به صورت Rel="Nofollow" است. در حقیقت بک لینک نوفالو ابتکار گوگل است. زمانی که همه سایت ها به صورت انبوه به هم لینک می دادند و بازار خرید بک لینک و تبادل آن به شدت اوج گرفته بود، گوگل بک لینک نوفالو را ساخت و معرفی کرد تا از بک لینک های بی ارزش جلوگیری کند و به دیگر بک لینک ها ارزش دهد و آن ها را تشخیص دهد. بعد از معرفی بک لینک نوفالو توسط گوگل، خرید بک لینک نوفالو افزایش چشمگیری داشت. در آن زمان بود که تفاوت لینک های فالو و نوفالو مشخص شد!


از کدام سایت بک لینک یا تبلیغـات متنی نوفالو بخریم؟
از سایت های معتبر بک لینک بگیرید
سایت های رقیب یا همکار با کیفیت ترین بک لینک نوفالو را به شما می دهند

وب سایت بکـ لینکـا در حوزه سئو و فروش بک لینک، تولید محتــوا و پشتیبانی سایت فعالیت میکند و با ارئه خـدمات سئـو باعث پیشرفت سایت و بهتـر شدن رتبـه سایت شما در گوگل می شود. و در حال حاظر بکـ لینکا با داشتن 42 سایت برای درج آگهی بک لینک نوفالو جایگاهی مناسب برای تبلیغات شما میباشد. این شیوه تبلیغات که در گوشه های هر سایت ( شناور ) فعال خواهد شد و برای افزایش ترافیک سایت و مدیران سئو کار بکار میرود. البته این نوع تبلیغات باید برای سایت تهیه شود اگر شما نیاز به تهیه ی بک لینک فالو هستید حتما از بک لینک نوفالو هم استفاده کنید تا طبیعی تر در گوگل افزایش رتـبه پیدا کنید.


لیست و قیمت سایت های بک لینک نوفالو:
در لینک زیر لیست و قیمت ها مشخص شده است
برای دیدن لیست سایت ها کلیک کنید


نمونه درج شده لینک نوفالو در سایت ها چگونه است؟
بک لینک نوفالو به شکل زیر در تمامی سایت ها فعال خواهد شد در بیشتر سایت ها گوشه ای ( شناور ) قرار میگیرد
برای دیدن نمونه کلیک کنید
هزینه بک لینک نوفالو با قیمت خیلی مناسب ارائه شده که میتونید از این لینک ببینید
مکان جاگذاری این تبلیغات در گوشه های سایت ( شناور ) فعال خواهد شد.


توضیحات بیشتر از بک لینک نوفالو ثبت سفارش و لیست سایت ها از لینک زیر اقدام فرمایید.
فروش بک لینک نوفالو


ارتباط با پشتیبانی:

http://rozup.ir/view/3123382/telgm.png
 
Last edited:
بالا