برگزیده های پرشین تولز

samira_lux

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 فوریه 2019
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
19
سن
33
محل سکونت
شیراز
خاتم کاری از جمله هنر هایی است که از دیرباز در ایران باستان به دست هنرمندان ایرانی رواج داشته است. آثار هنری فراوانی توسط آن ها ایجاد شده و در حال حاظر در بسیاری از مکانها از جمله خانه ها و رستوران ها و ... این آثار ارزنده از هنر خاتم کاری را می بینید. از جمله ی این آثار می تواند تحته نرد خاتم کاری با نقاشی چهره به همراه ظریف کاری های فراوان در هر قطعه از خاتم موجود در تخته نرد باشد. تخته نرد های خاتم کاری موجود در لوکس آرا نیز از این ویژگی ها برخوردار هستند که دارای طرفداران بسیاری می باشند. برای اینکه به ظرافت و دقت کار شده در ایجاد این اثر ارزنده پی ببرید، باید از برخی ویژگی خاتم کاری آشنا شوید. باید بدانید که خاتم موجود در این تخته نرد و شطرنج خاتم کاری شده، از چه نوعی بوده و از چه تکنیکی در ساخت آن استفاده شده است.
43001155083297623650_jenab-42.jpg

همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید، در حاشیه های این تخته نرد، از مثلث ها و شش ضلعی های ظریف و ریز، ساخته شده است. سطح کار براق بوده و به طور ماهرانه ای پالیش شده است. وجود کادر نارنجی چوبی رنگ، در اطراف صفحه ی شطرنج، نمای ویژه ای به تخته داده است. یکی از امتیاطات ویژه ای که این تخته نرد می گیرد، وجود نقاشی های مینیاتوری در آن است. در اطراف صفحه شطرنج و در درون آن یعنی وسط صفحه ی تخته نرد، نقاشی های چهره و مینیاتوری سبب شده تا جلوه ی زیبایی به خود بگیرند و طرفداران آن بیشتر شده و میزان فروش تخته نرد خاتم کاری، نیز افزایش یابد.

همه ی اشکال هندسی به کار رفته در این اثر، قرینه بوده و به تخته نرد خاتم کاری شده، مرغوبیت و ارزش بیشتری داده است. برای خرید این تخته نرد خاتم کاری با شماره تماس 09334811034 تماس بگیرید یه به سایت لوکس آرا مراجعه کنید.
 
بالا