برگزیده های پرشین تولز

ArshiaMansouri

Registered User
تاریخ عضویت
28 می 2015
نوشته‌ها
126
لایک‌ها
60
سن
33
محل سکونت
Tehran
به نام خداوند جان آفرین
index.png
اگر شما هم یک وبسایت در زمینه دانلود فیلم یا موزیک داشته باشید حتما مستحضر هستید که طراحی قالب برای این موضوع بسیار دشوار و نیازمند وقت ، خلاقیت و حوصیه فراوان است ؛ سر انجام پس از هفته ها تلاش توانستیم قالبی متناسب با نیاز مدیران اینگونه وبسایت ها طراحی نماییم که از امکاناتی بسیار مناسب برخوردار بوده و در طراحی آن به نکات ریز توجه ویژه ای شده است تا تجربه ای دل پذیر از زیبایی ، کارایی و سرعت لود و نتیجه مناسب در موتور هار جستوجو را برای کاربرانش به ارمغان آورد .
اگر عبارات فروش قالب وردپرس فیلم و سریال و یا فروش قالب وردپرس موزیک را گوگل کنید با انبوهی از نتایج روبرو میشوید که قالبا قالب هایی ساده هستند که به دلیل کمبودن قالب های خلاقانه در این زمینه بسیار تکراری شده و قبلا اکثر آنها را دیده اید ؛ برخی دیگر از قالب ها نیز دارای قیمت های نجومی بوده و از سرعت لود بسیار نامناسبی برخوردارند که تا لود شدن قالب شما سه بار دار فانی را وداع گفته و خودتان را پای کامپیوتر به شهادت میرسانید ! این موضوع همان مطلبی بود که موجب شد من تمام توانم را برای طراحی یک قالب ایده آل برای خودم صرف کنم و در نهایت پس از تکمیل آن تصمیم گرفتم برای تامین مخارج سایتم آن را برای فروش قرار دهم .
توجه فرمایید که این قالب 100% اختصاصی بوده و نمونه آن در ایران موجود نیست و در حال حاضر فقط در اختیار بنده است . شاید در آینده ای نزدیک آن را در استور های مختلف ارسال کنم اما قبل از آن قصد دارم برای رفع مشکلاتش و بررسی ایده های دیگر کاربران با تخفیف استثنایی نسبت به عرضه آن در پرشین تولز اقدام نمایم .
برخی از ویژگی های کلیدی قالب :
  • کاملا رسپانسیو و نمایش صحیح در تمامی رزولیشن ها منجمله تبلت ها و موبایل ها
  • پشتیبانی از زمینه های مطلب ، زمینه های " نام خواننده " ، " نام موزیک " ، " دانلود با کیفیت 128 " ، " دانلود با کیفیت 320 " ، " دانلود با کیفیت 480 " و " دانلود با کیفیت 720 " به صورت پیشفرض در قالب قرار دارند که راهنمای کامل آنها در فایل قالب گنجانده شده است
  • کدنویسی تمیز و قابل توسعه ، با توجه به اینکه هدف از ارائه در این انجمن تکامل قالب هستش اعمال ویرایشاتی اعم از افزودن بلاک ، افزودن دکمه ، افزودن زمینه دلخواه و ... تا حد توان به صورت کاملا رایگان انجام میپزیرند و آپدیت ها برای خریداران محترم ارسال میشوند
  • استفاده از فونت آیکون ها
  • پشتیبانی کامل در مرورگر های قدیمی . در کدنویسی این قالب از یک کتابخانه جاوااسکریپت بسیار کاربردی در زمینه prefix گذاری خودکار کد های css قالب استفاده شده است که در نتیجه آن کد های css3 شما اینولید نشده و فقط در زمان لود وبسایت در مرورگر های قدیمی این کتابخانه لود میشود
  • کدنویسی بدون افزونه ! تنها افزونه مورد نیاز برای این قالب افزونه pagenavi هستش برای صفحه بندی که حجمی نمیگیره و هیچ افزونه دیگری در آن به کار نرفته است ! در نتیجه استفاده از فونت آیکون ها ، عدم استفاده از prefix ها و عدم استفاده از افزونه سرعت لود وبسایت شما فوق العاده افزایش میابد !
  • متمرکز سازی کاربران ! بحث متمرکز سازی کاربران وقتی مطرح شد که باگ هایی در گوگل دیده شد که قالبا مطالب را به صورت اشتباه ایندکس میکرد و قالبا کاربران گمراه میشدند . برای مثال وبسایت شما هم در دانلود موزیک هم در دانلود آلبوم کلمه اول بود با لینک ایندکس شما و وقتی کاربران شما وارد سایتتون میشدند گم میشدند بین حجمی از مطالب و نمیتونستند بفهمند کجا رو بگردند ! در این قالب ما توجه ویژه ای به این موضوع کردیم و کتگوری های اصلی شما تبدیل به محل های اصلی نمایش مطالبتون میشند .
و همه اینها فقط بخش کوچکی از توانایی های قالب EnMusic بود !
single.png
مشاهده دمو زنده : http://www.enmusic.ir
اگر شما نیز دنبال یک قالب وردپرس موزیک حرفه ای هستنید ما به شما قالب EnMusic را پیشنهاد میکنیم .
پشتیبانی :
پس از خرید قالب اکانت پشتیبانی از بخش تیکتینگ وبسایت ، شماره موبایل ، ایمیل و اطلاعات دیگر برای ارائه پشتیبانی و رفع مشکلات خدمت بزرگواران ارسال میشود که سعی بر این است تا بهترین پشتیبانی ممکن خدمتشان ارائه شود .
قیمت :
برای دریافت قیمت این قالب فوق العاده و توضیحات بیشتر در تاپیک اعلام کنید تا خدمتتان ارسال شود . توجه کنید که نفر اول از 25% تخفیف ویژه در خرید قالب بهره مند میشود .
با تشکر
 

soheil-pc

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2013
نوشته‌ها
1,794
لایک‌ها
240
محل سکونت
تبریز
با سلام حجم و قیمت پوسته رو اعلام کنید.
 

aytayweb

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,322
لایک‌ها
1,296
سن
34
محل سکونت
درایو C
قالب زیبای هستش ولی بازم اگه یکم روش وقت بزارین زیباتر هم میشه
و اما مشکل اساسی این قالب نبود مکان تبلیغاته که فراموش شده
 

ArshiaMansouri

Registered User
تاریخ عضویت
28 می 2015
نوشته‌ها
126
لایک‌ها
60
سن
33
محل سکونت
Tehran
قالب زیبای هستش ولی بازم اگه یکم روش وقت بزارین زیباتر هم میشه
و اما مشکل اساسی این قالب نبود مکان تبلیغاته که فراموش شده
نظر لطفتونه
بیشتر در این نسخه مد نظر بود که از حداقل تعداد عکس استفاده شه و سرعت پوسته به خوبی نمایش داده شه ولی اگر خریداری درخواست کنه حتما اضافه میکنم .
ممنون از پیشنهادتون
 
بالا