10/8 خریدم یعنی 8 روز پیش
گارانتی هم خب قطعاً حالا حالاها داره
مهلت تست نمی دم
گارانتی کجا هست ؟
اینکه مهلت تست نمیدین به منزله این هست که مودم مشکل داره !؟
شما مودم رو بزنید به برق گارانتی قبول نمیکنه !! بنده هم برای استفاده خودم میخوام سلامت کالا برای من مهم هست اگر فقط مشکل همین وایرلس هست بنده بهخاطر این مشکل مودم رو به شما مرجوع نمیکنم خیالتون راحت
اما اینکه پورت های مودم سالم باشن ، مودم ضربه نخورده باشه !! یا اینکه مایعات داخلش ریخته نشده باشه برای گارانتی مهم هست که قبول نمی کنن
به هر حال برای فروش راه حلی برای اعتماد سازی لازم هست