i-morteza72
Registered User
- تاریخ عضویت
- 24 سپتامبر 2012
- نوشتهها
- 841
- لایکها
- 99
دوست عزيز من كاملا مشخصه كه شما قصد تخريب بنده و زير سوال بردن كار بنده رو داريد وگرنه ٢ك از سفارش مونده بود كه اونم تكميل ميشد بنده نيازي به توجيح كردن شما ندارم چرا كه شما و امثال شما زياد هستن ولي مشتري هاي من و كار من مشخصه و از بنده رضايت دارنیک گزارش از نحوه کار ایشون :
10کا سفارش دادیم . گفتیم چقدر طول میکشه ؟ گفتن یک هفته
یک هفته گذشت ، فقط 2 کا گرفتیم !
گفتیم چرا ؟ گفتن اگر ناراضی هستین کسر میکنم ، برگشت بدم مابقیش رو ! وگرنه از الان یک هفته دیگه طول میکشه تا تموم بشه
گفتیم اوکی . یک هفته دیگر هم روش
گفتن راضیتون میکنیم
یک هفته دیگر هم گذشت و پیجی که قرار بود 10کا بگیره 7300 تا فالوور گرفت
فرداش هم گذشت و دیدیم خبری نشد و نه پیامی نه هیچی
گفتیم چرا به تعهد خود عمل نمیکنید ؟
گفتن تا الان چقدر گرفتید ؟ (خودشون نمیدونن چقدر و چطور کار کردن ! مشتری باید گزارش بده! ) پولتونو برگشت بدم یا بازم صبر میکنید ؟! (دریغ از یک عذرخواهی)
جای تاسف داره
این گزارش در مورد تعهد و وقت شناسی و حس مسئولیت بود که متاسفانه ما هیچکدومشو از ایشون ندیدیم
مشتري داشتم كه به خاطر تاخير بهشون گفتم هر چقد ميخوايي سفارش ميزنم تا فقط راضي باشي شما !
مشتري بنده براي من ارزش خاصي داره و بايد رضايت كاملشو به دست بيارم حتي براي اندك سفارشي
ولي ماجراي شما فرق ميكنه و جنبه تخريب داره
متاسفم واسه كسايي كه چون دارم قيمت پايين كار ميكنم ميخوان هر جور شده كار من رو تحت تاثير قرار بدن نميدونم هدفشون چيه ولي زياد ديدم
وگرنه من همون اول گفتم مبلغي كه پرداخت كرديد رو ميزارم رو چشم و پس ميدم اگه ناراضي هستيد
متاسفم همين.