• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش 206 صندوقدار دوگانه سوز

s2009

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2009
نوشته‌ها
355
لایک‌ها
130
داداش ميشه يه توضيح بدي كه مدل ٨٧ چجوري تمام لوازمش فرانسويه!!!
من نودم ٢٠٦ هم مدل شما داشتم
ماشين پر خرج تر و پر استهلاك تر از ٢٠٦ تو داخليا،خودشه !
بسيار هم تي تيش،بهش بگي بالا چشمت ابرو٢٠٠ خرج ميندازه !

جثارت نباشه اما مدل 90 اکثرا واشر سر سیلندر می سوزونن و بوستر شون سوراخ می شه چون ایرانی هستند . مدل 90 ها نصفشون فرا خوان خوردن دوست عزیزم در مورد ای اس دی ها هم تمام لوازم غیر بدنه اصل فرانسه هست اگه شک دارین تشریف بیارین ماشین بنده رو ببینین هر پیچی خواستین باز کنین روش نوشته فرانسه ! ولی در کل 206 اگه خرج بی افته خرجش بالاست بستگی به کسی که داره استفاده می کنه داره. . بله شما بنداز دست انداز طبقت که کج شه 200 بتید بدی !
Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
استارتر عزیز یه سری قطعات کیلومتر دارن،شما باید سر کیلومترش تعویض کنید،اگر نه،اثرات منفی خودشون رو میزارن،مثلا شمع که میگید تا الان عوض نشده اصلا کار خوبی نیست،شمع هر ۱۵ هزارتا باید تنظیم مجدد گپ بشه و بین ۲۰ تا ۳۰ هزار بسته به مارک و مدل باید تعویض شه(شمع های عادی فابریک منظورمه) و اگرنه،مصرف میره با،احتراق ضعیف میشه،خامسوزی ایجاد میشه
همین ماشین شما که میگید تا حالا دست نخورده،ببرید یه چک بکنید ببینید نشتی پمپ هیدرولیک نداره ؟
کام ۲۰۰۰ کاملا سالمه ؟
۲۰۶ از ۴۰۵ شیک تر و پر زرق و برق تره،اما متاسفانه به لحاظ عیب و ایراد پیدا کردن و دم به دیقه تعمیرگاه بودن مقام اول رو داره !
ایراداتش هم خاص خودشه،فرضا شما ایرادات سیستم برقی ۲۰۶ رو تو هیچ ماشین داخلی دیگه ای نمیبینید ! یا ایرادات bsi
این سری که میرید تو جاده یه نگاه بنید تو طول مسیر چقد ۴۰۵ و ۲۰۶ میبینید که ایراد پیدا کردن،یا کافیه تو جاده چالوس فرضا،تو تابستون ترافیک شده،خیل عظیمی از همین ماشین ها رو میبینید که جوش آوردن !
اما دریغ از یه دونه ورنا،ال ۹۰،سیلو ،حتی پراید هم خیلی کم پیش میاد جوش بیاره
کلا واردات ماشین های پژو به داخل ایران از بیخ و بن اشتباه بود و دلایل سیاسی داشت،پژو یه برند اروپایی و پر استهلاکه که اصلا به کار ایران نمیاد،تمامی موتور های پژو ها هم برای مناطق سردسیر طراحی شدن،دقیقا برعکس ایران !
کلا فرانسوی ها موودات موزی هستن،مثلا جزو معدود ملل تو جهانن که شماره پیچ های فرد تو ماشیناشون استفاده میکنن ! شماره ۷،۹ !!
یا علنا برا قطعات کیلومتر کارکرد میزارن که مجبور شید سر یه کیلومترهای خاصی یه قطعاتی رو تعویض کنید
شما هیچ وقت تو محصولات پژو نمیبینید که تو دفترچه ماشین فرضا آموزش تعویض آب رادیات و هواگیری رو بزاره
چون میخواد بهش وابسته باشی و برا همین کارا ازت پول بگیره!
اما دفترچه ماشین های آمریکایی یا ژاپنی،دقیقا عکس این ماجراس
کلا به نوع بیمار گونه ای میخوان با بقیه متفاوت باشن !

Sent from my SHW-M380W using Tapatalk
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
@s2009

شما ماشینت مدل ۸۷،از این قطعاتی که میگم عکس بنداز،اگر فرانسوی بود من به پژو ایمان میارم !
به خدا ماشین خودمو میفروشم میام مال شما رو یا یه ۸۷ دیگه میخرم !

سیبک(٬چپقی)
سرسیلندر
مجموعه هواکش
ساعت وسط داشبرد !
کام ۲۰۰۰
منبع اگزوز
دریچه گاز
چراغ های جلو و عقب
فنرها و کمک فنرها
دیسک ترمز
مجموعه شیشه بالابرها
آینه های جانبی و وسط
رادیاتور
بوستر ترمز
وایر
واشر سر سیلندر
پیستون ها و سوپاپ ها


ببخشید که براساس اهمیت چینش نشده و خیلی نامنظم و بی ربطه،اینا چیزایی که من خودم تو این ماشین چک کردم و کاملا کیدونم ایرانی یا چینیه !
خیلی چیزای دیگم هست که من دقت نکردم
ضمنا روی هیچ پیچی تو ۲۰۶ نزده ساخت کجا ! فقط شماره پیچ حک شده !!

Sent from my SHW-M380W using Tapatalk
 

vzzr

Registered User
تاریخ عضویت
6 آپریل 2012
نوشته‌ها
467
لایک‌ها
49
قیمت ماشین برای مصرف کننده مناسبه با یه تخفیف کوچولو. شاید بد نباشه شانستو با مزایده امتحان کنی.
 

Best Friends

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
56
سن
44
قیمت ماشین برای مصرف کننده مناسبه با یه تخفیف کوچولو. شاید بد نباشه شانستو با مزایده امتحان کنی.
بابت این پیشنهاد ممنون.
آشنایی چندانی به مزایده ندارم اگه شما اطلاع بیشتری دارید لطفا راهنمایی بفرمایید .
خودم قیمتی باید تعیین کنم یا پیشنهاد دهنده قیمت بده ؟
 

Best Friends

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
56
سن
44
مدل 87 سفید تمام رنگ دوگانه فابریک رو دادم 22 هفته قبل
من ماشین شما رو هر چی قیمت کردند 300 بیشتر از شما میخرم .
برای شما پیام ارسال شد ،مایل بودین بیشتر صحبت میکنیم.
 

Best Friends

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
56
سن
44
امروز در حال بازدید موتور بودم که روی یکی از قطعات زده بود ساخت آلمان (بوش آلمان) - در نتیجه در قطعات اصلی 206 از مارکهای معتبر استفاده شده (فرانسه،آلمان و ...) و قطعاتی که اهمیت پایینتری داشته ممکنه ساخت داخل باشه .
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
امروز در حال بازدید موتور بودم که روی یکی از قطعات زده بود ساخت آلمان (بوش آلمان) - در نتیجه در قطعات اصلی 206 از مارکهای معتبر استفاده شده (فرانسه،آلمان و ...) و قطعاتی که اهمیت پایینتری داشته ممکنه ساخت داخل باشه .
اًون انژكتورتون هستش عزيز
و البته فقط همون قطعس،چون سوزن انژكتور رو خوشون نتونستن بسازن وارد ميكنن،حتي ولسه پرايد هم وارداتيه

باقي قطعات هيچ كدوم ساخت شركت هاي معتبر نيست الي ١-٢ تا ديگه مثه اي سي يو


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mehrabooni

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2010
نوشته‌ها
2,781
لایک‌ها
2,270
محل سکونت
051
دادا تعویض داری با یه پیکان البالویی تمیز

Sent from my HUAWEI G610-U20 using Tapatalk
 

hmdn2012

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2012
نوشته‌ها
621
لایک‌ها
57
عزیز موتور tu5 1600 cc هستش ؟؟؟
اگه اره پس چرا v2 ? مگه 1600 نباید تیپ v8 باشه ؟ شاسی بشرط بدون ضربست ؟
ماشین لاستیک سابی ، زنش فرمان نداره ؟
 

Best Friends

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
56
سن
44
عزیز موتور tu5 1600 cc هستش ؟؟؟
اگه اره پس چرا v2 ? مگه 1600 نباید تیپ v8 باشه ؟ شاسی بشرط بدون ضربست ؟
ماشین لاستیک سابی ، زنش فرمان نداره ؟
موتور TU5 ،در 206 صندوقدار شامل تیپهای v2 - v8 - v9 میباشد . اتاق در همگی مشترک بعضی آپشنها فرق میکنه .
وی 9 : دنده اتوماتیک و وی 2 دوگانه سوز
لاستیک سابی نداره و در تست سرعت ،تا سرعت 180 کیلومتر لرزشی نداشت .
شاسی توسط 3 کارشناس (صافکار،نقاش،زیربندساز) ،بازدید و بررسی شد و سالم و بدون ضربه بودن تایید شد .
 

Best Friends

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
56
سن
44
اگه از موتور TU5 ،به خوبی استفاده بشه و 3 شرط زیر رعایت بشه
1)تعویض به موقع دنده (اصطلاحا نه ،دنده مرده و نه، تخته گاز)
2)استفاده از روغن موتور مناسب ،و متناسب با طراحی این موتور ، و تعویض به موقع روغن،فیلتر روغن،فیلتر هوا،فیلتر بنزین
3)سالم بودن سیستم خنک کننده و تعویض به موقع مایع خنک کننده رادیاتور

موتور TU5 حداقل 300 تا 500 هزار کیلومتر بدون نیاز به تعمیر اساسی جواب میده .

دوستان اگه موردی از قلم انداختم اضافه کنند .
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,650
لایک‌ها
8,092
محل سکونت
IR/MASHHAD
من نمیدونم چرا اخه بعضیا میخوان 206 رو بکوبونن!! خوب اخه 206 ندارین لازم نیس گریه کنید بگین براتون بابایی بخره:D تازه اینکه که میگید توی مدلای جدید اشغال شده بابا اگه این اشغاله اون پارس و 405 زباله دونیه عزیزای دل.برید با لگناتون حال کنین باز خوبه یه 206 داریم که یکمی معنی رانندگی رو بچشیم!! :D

Sent from my XPERIA Z1 - THE BEST OF SONY
 

mohamad elx

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2013
نوشته‌ها
3,157
لایک‌ها
2,808
محل سکونت
کرمانشاه
استارتر عزیز یه سری قطعات کیلومتر دارن،شما باید سر کیلومترش تعویض کنید،اگر نه،اثرات منفی خودشون رو میزارن،مثلا شمع که میگید تا الان عوض نشده اصلا کار خوبی نیست،شمع هر ۱۵ هزارتا باید تنظیم مجدد گپ بشه و بین ۲۰ تا ۳۰ هزار بسته به مارک و مدل باید تعویض شه(شمع های عادی فابریک منظورمه) و اگرنه،مصرف میره با،احتراق ضعیف میشه،خامسوزی ایجاد میشه
همین ماشین شما که میگید تا حالا دست نخورده،ببرید یه چک بکنید ببینید نشتی پمپ هیدرولیک نداره ؟
کام ۲۰۰۰ کاملا سالمه ؟
۲۰۶ از ۴۰۵ شیک تر و پر زرق و برق تره،اما متاسفانه به لحاظ عیب و ایراد پیدا کردن و دم به دیقه تعمیرگاه بودن مقام اول رو داره !
ایراداتش هم خاص خودشه،فرضا شما ایرادات سیستم برقی ۲۰۶ رو تو هیچ ماشین داخلی دیگه ای نمیبینید ! یا ایرادات bsi
این سری که میرید تو جاده یه نگاه بنید تو طول مسیر چقد ۴۰۵ و ۲۰۶ میبینید که ایراد پیدا کردن،یا کافیه تو جاده چالوس فرضا،تو تابستون ترافیک شده،خیل عظیمی از همین ماشین ها رو میبینید که جوش آوردن !
اما دریغ از یه دونه ورنا،ال ۹۰،سیلو ،حتی پراید هم خیلی کم پیش میاد جوش بیاره
کلا واردات ماشین های پژو به داخل ایران از بیخ و بن اشتباه بود و دلایل سیاسی داشت،پژو یه برند اروپایی و پر استهلاکه که اصلا به کار ایران نمیاد،تمامی موتور های پژو ها هم برای مناطق سردسیر طراحی شدن،دقیقا برعکس ایران !
کلا فرانسوی ها موودات موزی هستن،مثلا جزو معدود ملل تو جهانن که شماره پیچ های فرد تو ماشیناشون استفاده میکنن ! شماره ۷،۹ !!
یا علنا برا قطعات کیلومتر کارکرد میزارن که مجبور شید سر یه کیلومترهای خاصی یه قطعاتی رو تعویض کنید
شما هیچ وقت تو محصولات پژو نمیبینید که تو دفترچه ماشین فرضا آموزش تعویض آب رادیات و هواگیری رو بزاره
چون میخواد بهش وابسته باشی و برا همین کارا ازت پول بگیره!
اما دفترچه ماشین های آمریکایی یا ژاپنی،دقیقا عکس این ماجراس
کلا به نوع بیمار گونه ای میخوان با بقیه متفاوت باشن !

Sent from my SHW-M380W using Tapatalk
دوست عزیز همین اول یک نکته رو بگم
من گاهی رندوم این تاپک های فروش ماشین پی تی رو نگاه میکنم تو اکثرشون شما و نظراتتون رو میبینم
اطلاعات شما در حد خودش خوب و کافیه ولی بعضی وقت ها ادم احساس میکنه شما "آقای همه چیز دون" هستید و از هر دری سخنی ...
فرصت کافی بحث کردن با شما رو ندارم این پست رو هم صرفا جهت اطلاع بقیه زدم
خودرو 206 تولید قبل از سال 92(91 فاز صفر) اگر رسیدگی کافی بهش بشه و قطعات مصرفی سر کیلومتر خودش عوض بشه بسیار بسیار کم خرجه
از سال 87 تا الان خاله من 206 داشته.به جز سرویس های دوره ای ، هیچ خرجی نداشته
فقط کاپوت رو بالا میزد اب شیشه شور داخلش میریخن
این صحبت هایی که شما کردید بعضی قسمت هاش خنده داره !
206 رو با ال نود مقایسه کردن و پراید جوش نمیاره 206 جوش میاره و ...
حتی اون قسمتی که میگید مقام اول رو تو تعمیرات داره !
پیشنهاد میکنم قبل از دادن اطلاعات غلط به بچه ها کمی مطالعه و پرس و جو کنید
حتما هم زورمون نکردن که بیایم پست بدیم
بهره در موردی که اطلاعات کافی نداریم اظهار نظر نکنیم
در مورد اون قطعات هم که گفنید ، یک سری شون رو من اطلاع کامل ندارم و به خودم اجازه اظهار نظر نمیدم ولی ساعت وسط رو خودم باز کردم ساژم فرانسه هست حتی سال ساخت رو هم روش زده 2012
مکانیسم شیشه بالابر ها و تنظیم اینه ها هم باز کردم.دقیقا مید این فرنس و سال ساخت ه 2012 هست
موتور برفپاک کن عقب و ... هم همچنین
کام 2000 ر هم من ندیدم ایرانی بزنن ولی باز هم میگگم اطلاعتم کامل نیست
تو مدل 93 هم کام 2000 حذف شده(اگه ایرانیشو میتونستن بسازن که حذفش نمیکردن)
با احترام
 
Last edited:

Best Friends

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
56
سن
44
احسنت به شما دوست عزیز .
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
دوست عزیز همین اول یک نکته رو بگم
من گاهی رندوم این تاپک های فروش ماشین پی تی رو نگاه میکنم تو اکثرشون شما و نظراتتون رو میبینم
اطلاعات شما در حد خودش خوب و کافیه ولی بعضی وقت ها ادم احساس میکنه شما "آقای همه چیز دون" هستید و از هر دری سخنی ...
فرصت کافی بحث کردن با شما رو ندارم این پست رو هم صرفا جهت اطلاع بقیه زدم
خودرو 206 تولید قبل از سال 92(91 فاز صفر) اگر رسیدگی کافی بهش بشه و قطعات مصرفی سر کیلومتر خودش عوض بشه بسیار بسیار کم خرجه
از سال 87 تا الان خاله من 206 داشته.به جز سرویس های دوره ای ، هیچ خرجی نداشته
فقط کاپوت رو بالا میزد اب شیشه شور داخلش میریخن
این صحبت هایی که شما کردید بعضی قسمت هاش خنده داره !
206 رو با ال نود مقایسه کردن و پراید جوش نمیاره 206 جوش میاره و ...
حتی اون قسمتی که میگید مقام اول رو تو تعمیرات داره !
پیشنهاد میکنم قبل از دادن اطلاعات غلط به بچه ها کمی مطالعه و پرس و جو کنید
حتما هم زورمون نکردن که بیایم پست بدیم
بهره در موردی که اطلاعات کافی نداریم اظهار نظر نکنیم
در مورد اون قطعات هم که گفنید ، یک سری شون رو من اطلاع کامل ندارم و به خودم اجازه اظهار نظر نمیدم ولی ساعت وسط رو خودم باز کردم ساژم فرانسه هست حتی سال ساخت رو هم روش زده 2012
مکانیسم شیشه بالابر ها و تنظیم اینه ها هم باز کردم.دقیقا مید این فرنس و سال ساخت ه 2012 هست
موتور برفپاک کن عقب و ... هم همچنین
کام 2000 ر هم من ندیدم ایرانی بزنن ولی باز هم میگگم اطلاعتم کامل نیست
تو مدل 93 هم کام 2000 حذف شده(اگه ایرانیشو میتونستن بسازن که حذفش نمیکردن)
با احترام

اتفاقا شما همه چیز دونی عزیزم :)
من تمام اون قطعاتی رو که گفتم چک کردم،کد فنی همون محموعه شیشه بالابر به ۰۴ ختم میشه،یعنی قطعه ای که تو کشور دیگه و بدون نظارت ساخته میشه،یعنی یا ایران یا چین
به ترتیب
کد ۰۰: قطعه اصلی،ساخت کارخانه اصلی،کشور ساخت اصلی
کد ۰۱:قطعه جایگزین اصل،تحت نظارت کشور اصلی سازنده خودرو و در یکی از شعب شرکت مادر
کد ۰۲ : قطعه ساخته شده توسط کشور دوم سازندی خودرو و تحت نظارت شرکت مادر
کد ۰۳: قطعه ی ساخته شده توسط شرکت آزاد،بدون تایید شرکت مادر و تحت نظارت کشور دوم سازنده ی خودرو
کد ۰۴: قطعه ساخته شده توسط شرکت آزاد بدون نظارت !
یه چیز دیگم بهت بگم،خیلی از قطعاتی که با لیبل ایساکو تو بازار موجوده و روش وردن made in france فیکه ! آره عزیز درست خوندی،ایساکو قطعات فیک به نام اصل تو بازار وارد میکنه،عین همون کاری که سایپا در خصوص تسمه تایم ریو با مارک bando انجام داد،تولید ریو متوقف شد و کلی تسمه تایم وارداتی که تاریخ انقضاشون نزدیک بود موند رو دست سایپا،این تسمه ها قرار بود بره روی ماشین ها،که همگی چینی بود ! (مدل های ۹۰ خیلی هاشون تو کیلومتر های زیر ۲۰ هزار تسمه بریدن !!) همه ی این تسمه ها رو با لیبل سایپا یدک و made in korea داد تو بازار،گور بابای خریدار !
خیلیا تو سری دوم تعویض تسمه،تسمه هاشون برید
اینایی که میگم مستنداتش موجوده،خواستی شماره تماس میدم از عمده فروش قطعات ریو تو بازار و همینطور کسی که تو بخش بسته بندی محصولات ایساکو کار میکرد همه ی اینا رو بپرس

من تا چیزی رو ممطین نباشم نمیگم،حداقل در مورد ماشین
به مدت یک سال هم خبرنگار و عکاس سایت carnp.com بودم،هنوزم مقالاتم رو اینترنت هست،از رو باد هوا نمیگم
ضمنا با دقت بیشتری بخون،من ۲۰۶ رو با پراید در کل مقایسه نکردم،مقایسه من صرفا از نظر دمای موتور بود ! همین
موتور ۲۰۶ دماش بالاس،خدا هم بیاد نمیتونه رد بکنه،سرسیلندر آلومینیومی هم نتونسته مشکل رو حل کنه
شما ببین از ۱۰۰ تا دارنده ال ۹۰ یا فرضا ورنا چند نفر مشکل موتوری تا ۱۵۰ هزار کیلومتر پیدا میکنن و چند نفر از ۲۰۶ سوار ها،مخصوصا موتور tu3
من تخقیق کردم،مصاحبه میدانی کردم، همینجوری نمیگم.اگر خواستی میگم مدیر سایت پرشین تکنیک هم بیاد اینجا پست بزاره،دوره دیده کیاموتورز کره هست و خودش ۲۰۶ مدل ۸۱ داره که ۶۰ هزارتا کارکرده !!
آدم فوق الاده پر و باسوادیه،تو پی سی ورلد تکنسین فنیه

تعصب رو هیچ ماشینی خوب نیست،رو هیچ شی،شما ببین م نیجا اومدم بگم امنیت ۲۰۶ پایینه ؟ یا فرضا ترمزهاش خوب نیست ؟ یا مثلا بگم شتاب و قدرت موتور tu5 کمه ؟!
هرجا هم صحبت از ال ۹۰ کردم از هندلینگ افتضاحش گفتم و در کنارش از خرج پایینش هم گفتم،
کلا ماشینی نداریم که فی الذات بد مطلق باشه یا خوب مطلق

یکم رو ۲۰۶ حساسم،به خاطر اینکه میبینم خیلی ها به خاطر رخ قشنگش میخرنش نه به خاطر ویژگی های فنیش و برای خیلیا یه جور بت شده !


اون عزیزی هم که گفت اونایی که میان ۲۰۶ رو میکوبن حتما ندارن و حسادت میکنن،حداقل در مورد من اینجوری نیست،اندازه تعداد آدما تو خونمون ماشین هست،اما هیچ وقت پوز نمیدم بقیه هم تحقیر نمیکنم،یا بگم حتما نداری که داری ایراد میگیری
این طرز حرف زدن اصلا درست نیست

Sent from my SHW-M380W using Tapatalk
 
Last edited:

Best Friends

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
56
سن
44
جناب پوریا شما مطالبی که چند روز پیش گفتید من پاسخی ندادم که طرفداری از ماشین خودم نباشه و بحث بی جهت کشدار نشه، هر فردی هم تو این سایت حق داره نظرش بگه ولی با اطلاعات درست ، با این حال صبر کردم تا سایر دوستان هم اظهار نظر بکنند،
به هر حال شما گفتید 206 رتبه اول تو خرابی داره ولی واقعیت چیز دیگه ای هست ،مراجعه به نمایندگیها و مکانیکها مشخص میکنه ، از جلوی پارکینگ نمایندگیهای مجاز ،تعمیر و خدمات پس از فروش ،ایران خودرو رد بشی تا چشم کار بکنه سمند،پارس،405،ال نود هست تا 206 .
در مورد کیفیت پایین قطعات بعد از سال 90 هم شکی نیست ،حالا هر مدل خودرویی باشه کیفیتش افتضاحه و جای بحث نیست که چه کد کالایی باشه.
خرج ال نود هم تو این گرونیها تقریبا شبیه بقیه هست تفاوت چندانی نداره ، همه قطعاتش هم موجود نیست ،بعضی از قطعات از نمایندگی بخواهین بگیرین ،باید ثبت نام بشه در لیست انتظار چند ماهه .
البته بازم بگم این مشکل فعلا رو اکثر برندها هست .
اگه ایران خودرو هنوز موتور TU3 میذاره ،خریدار چه تقصیری داره .(من به شخصه جوش اوردن 206 تا به حال ندیدم) ، افرادی هم که این مشکل دارند باید بدونن ماشین فقط رانندگی نیست ،وقتی اب شهری میریزی تو ماشین و هیچ وقت هم حاضر نیستی مایع خنک کننده تعویض کنی،و بار و وزن رعایت نمیکنی ، باید هم تو جاده شمال جوش بیاری .
من تعصبی روی ماشین ندارم ممکنه 206 بفروشم بعد ال نود یا ... بگیرم ، بین 30 تا 40 میلیون چیز بهتری که نمیشه گرفت .

ویژگیهای فنی 206 صندوقدار نسبت به سایر رقبا در این رنج قیمت اگه بیشتر نباشه ،کمتر نیست .

ممنون بابت توجه دوستان .
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
جناب پوریا شما مطالبی که چند روز پیش گفتید من پاسخی ندادم که طرفداری از ماشین خودم نباشه و بحث بی جهت کشدار نشه، هر فردی هم تو این سایت حق داره نظرش بگه ولی با اطلاعات درست ، با این حال صبر کردم تا سایر دوستان هم اظهار نظر بکنند،
به هر حال شما گفتید 206 رتبه اول تو خرابی داره ولی واقعیت چیز دیگه ای هست ،مراجعه به نمایندگیها و مکانیکها مشخص میکنه ، از جلوی پارکینگ نمایندگیهای مجاز ،تعمیر و خدمات پس از فروش ،ایران خودرو رد بشی تا چشم کار بکنه سمند،پارس،405،ال نود هست تا 206 .
در مورد کیفیت پایین قطعات بعد از سال 90 هم شکی نیست ،حالا هر مدل خودرویی باشه کیفیتش افتضاحه و جای بحث نیست که چه کد کالایی باشه.
خرج ال نود هم تو این گرونیها تقریبا شبیه بقیه هست تفاوت چندانی نداره ، همه قطعاتش هم موجود نیست ،بعضی از قطعات از نمایندگی بخواهین بگیرین ،باید ثبت نام بشه در لیست انتظار چند ماهه .
البته بازم بگم این مشکل فعلا رو اکثر برندها هست .
اگه ایران خودرو هنوز موتور TU3 میذاره ،خریدار چه تقصیری داره .(من به شخصه جوش اوردن 206 تا به حال ندیدم) ، افرادی هم که این مشکل دارند باید بدونن ماشین فقط رانندگی نیست ،وقتی اب شهری میریزی تو ماشین و هیچ وقت هم حاضر نیستی مایع خنک کننده تعویض کنی،و بار و وزن رعایت نمیکنی ، باید هم تو جاده شمال جوش بیاری .
من تعصبی روی ماشین ندارم ممکنه 206 بفروشم بعد ال نود یا ... بگیرم ، بین 30 تا 40 میلیون چیز بهتری که نمیشه گرفت .

ویژگیهای فنی 206 صندوقدار نسبت به سایر رقبا در این رنج قیمت اگه بیشتر نباشه ،کمتر نیست .

ممنون بابت توجه دوستان .


داداش گلم جاي اين بحث تو تاپيك شما نبود و از اين جهت كاملا محق هستيد و من عذر ميخوام :)
اگر خواستيد بفرماييد بحث رو به صورت مستند و مستدل تو تاپيك مباحث فني ادامه ميديم


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
بالا