• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش MVM315 سفید 7000 کارکرد

وضعیت
موضوع بسته شده است.

dual-core

Registered User
تاریخ عضویت
6 مارس 2010
نوشته‌ها
984
لایک‌ها
51
محل سکونت
تهران
دادا میشه بگی شتاب 0 تا 100 ماشینت چند ثانیس؟؟
در ضمن تو شهر امکان نداره زیر 7 بسوزونه, مگه اینکه دستکاری شده باشه

واسه ما که شده!
0تا 100 رو چون میره دنده 3 میشه 10 ثانیه
 

hunting

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2013
نوشته‌ها
467
لایک‌ها
23
محل سکونت
ایران
بابا بگذارین این اقا ماشین بفروشه اخه سایت برای بحث کردن راجع به کیفیت ماشین کم که نیست.
داداش ماشین شما حدود 31 تا 32 قیمتش هست
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
@dual-core



عجب.... پس شما رکورد زدی کلا, آقا تبریک میگم ماشین شما زانتیا 2000,مگان 2000,پرشیا ای ال ایکس و خیلی ماشینای دیگه رو میگیره!!!
شوما ماشینت خیلی خفنه!


Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2
 

ASUSA730w

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2008
نوشته‌ها
712
لایک‌ها
12
سن
34
محل سکونت
Tehran
واقعا جای اینجور بحث کردنا اینجا نیست
اما در هر صورت من از همه ماشین چینیا تعاریف خوبی شنیدم و با توجه به صحبتهایی که شنیدم حداقل ارزشش از ماشینهای داخل خیلی بهتره
حداقلش اینه که قطعاتش چینیه بنگلادشی نیست:blush:
 

saeedtz

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2011
نوشته‌ها
4,554
لایک‌ها
6,804
دوستان من بحثهای فنی‌ رو زیاد وارد نیستم اما به عنوان یه مصرف کننده خدمتون علم کنم که یه تابستون کامل با mvm ۱۱۰ رانندگی کردم تو تهران فوق‌العاده ماشین خوبی

یه مقدار ضعیف هست از نظر قدرت اما مصرف بنزین خیلی‌ کم, کولر فوق‌العاده عالی خنک می‌کنه نرم بی‌ صدا خلاصه که خیلی خوب تازه اونموقع قیمتش ۸ تومن بود!

این ماشین mvm۳۱۵ هم ۲هفته‌ا‌ی سوار بودم که بنظرم از نظر راحتی‌ و نرم بودن موقع رانندگی اصلا ۲۰۶قابل مقایسه باهاش نیست! شاید چون زیادی صفر بود انقد راحت خوب بود! :lol:
 
Last edited:

ashkanatt

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2013
نوشته‌ها
220
لایک‌ها
7
محل سکونت
shomaal
واسه منم تیپ 5 مدل 83 ، موتور فرانسوی هست ، سگش می ارزه ، کسایی که دارند میدونند چی میگم ، البته من کوئیک شیفتر هم نصب کردم که دیگه لذت رانندگی رو 2 برابر میکنه.
سری اول که 315 اومد خواستم بگیرم ، اما پشت فرمونش که نشستم باب سلیقه بنده نبود.
گرچه پراید رو به ریو ترجیح میدم.
 

dual-core

Registered User
تاریخ عضویت
6 مارس 2010
نوشته‌ها
984
لایک‌ها
51
محل سکونت
تهران
عجب.... پس شما رکورد زدی کلا, آقا تبریک میگم ماشین شما زانتیا 2000,مگان 2000,پرشیا ای ال ایکس و خیلی ماشینای دیگه رو میگیره!!!
شوما ماشینت خیلی خفنه!
شما فکر نکنم چیزی از فنی ماشین سرتون بشه یا کلا پشت فرمون ماشین غربی یا اروپایی نشسته باشید :دی
همون چین و سمت شرق حال میکنی
دوست من ماشین من که بقلماشین دوستم مثل لاکپشت میمونه.
خرج ماشین 4 جفت شمع درست درمون کرده.منبع برداشته.دریچه هدرز نصب کرده. آخرین سری با خودم داشت پا به پای ی کمری میومد.
ماشالله ... ماشالله .... شما که نت داری. برو داخل youtube ی سرچ بزن ببین اندازه پیچ های این ریو برای اطاق 206 موتور آمده.
موتور با 350 اسب بخار دوس داری؟
یا میتونی به من توضیح بدی که این اسب بخار چیه؟
لابد اسبیه که بخار میکنه؟:))
آره داداش من با زانتیا بازی میکنم . مگانم که را نمیره.
از قدیم گفتم تا دهن پسته باز نشه مشخص نمیشه پوکه یا مغز داره :))
سویچ به سویچ با همین ماشینا که گفتی کل میندازم :p
شب خوبی داشته باشی


زانتیا 2000,مگان 2000,پرشیا ای ال ایکس
پستش رو میبینم پاره میشم از خنده :)))
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
شما فکر نکنم چیزی از فنی ماشین سرتون بشه یا کلا پشت فرمون ماشین غربی یا اروپایی نشسته باشید :دی
همون چین و سمت شرق حال میکنی
دوست من ماشین من که بقلماشین دوستم مثل لاکپشت میمونه.
خرج ماشین 4 جفت شمع درست درمون کرده.منبع برداشته.دریچه هدرز نصب کرده. آخرین سری با خودم داشت پا به پای ی کمری میومد.
ماشالله ... ماشالله .... شما که نت داری. برو داخل youtube ی سرچ بزن ببین اندازه پیچ های این ریو برای اطاق 206 موتور آمده.
موتور با 350 اسب بخار دوس داری؟
یا میتونی به من توضیح بدی که این اسب بخار چیه؟
لابد اسبیه که بخار میکنه؟:))
آره داداش من با زانتیا بازی میکنم . مگانم که را نمیره.
از قدیم گفتم تا دهن پسته باز نشه مشخص نمیشه پوکه یا مغز داره :))
سویچ به سویچ با همین ماشینا که گفتی کل میندازم :p
شب خوبی داشته باشی



پستش رو میبینم پاره میشم از خنده :)))


آقا مراقب باش پاره نشی اولا!
من تا اردیبهشت سال پیش 206 داشتم, خواستی بگو عکساشم بزارم
پسر خوب مو ۳سال خبرنگار carnp بودم.همین الانم جزو تیم تست کیا تو تیونینگ تاکم. از پراید تا سراتو کوپ و ماکسیما رو به جون هم میندازیم
اتفاقا تو سرت نمیشه که میگی 206 تو شهر ۶ میسوزونه!!
شما چرا سفسطه میکنی؟ چرا میری میگی موتور ۳۵۰ اسبی؟ حرف من سر ماشین فابریکیه که تو ایران وجود داره, چرا میزنی به صحرای کربلا؟؟
من میگم این ۲۰۶ که تو ایران تولید میشه سطح کیفیش بسیار پایینه, و همچین آش دهن سوزی نیست در مقابل چینیا.
و البته 206 بالذات ماشین پراستهلاکیه
منم دیگه اسمی از مگان اتومات 2000 و پرشیا jp4 نمیزنم که شوما پاره نشی!



Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2
 
Last edited:

adin111

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
4,926
لایک‌ها
109
محل سکونت
Internet
همش رو سرو کله هم نپرین بابا ماشینای ایرانی ارزش بحث کردن نداره از سر مجبوری سوار میشیم یه بار ادم بنز... سوار میشه یا حتی ماشین های قدیمی امریکایی اون موقع راحتی و امنیت میفهمه چیه 206 هم شد ماشین جای تعجب داره!!! اونم 206 که ایران خودرو میده!!! کم تعصب این ماشین های کیفیت پایین نگه دارین
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
همش رو سرو کله هم نپرین بابا ماشینای ایرانی ارزش بحث کردن نداره از سر مجبوری سوار میشیم یه بار ادم بنز... سوار میشه یا حتی ماشین های قدیمی امریکایی اون موقع راحتی و امنیت میفهمه چیه 206 هم شد ماشین جای تعجب داره!!! اونم 206 که ایران خودرو میده!!! کم تعصب این ماشین های کیفیت پایین نگه دارین

والا بقران!
نمیدونم چرا انقدر تعصب دارن
هیچ وقت, هیچ ماشینی رو نباید با دید تقدس نگاه کرد, هر ماشینی ایرادات خاص خودشو داره
الان ماشین خودم که تو آواتارمه رو خیلیییی دوسش دارم, اما این ماشینم بالذات ایراداتی داره که باید پذیرفت,
انتخاب پژو برای تولید تو ایران, جز دلایل سیاسی دلیل دیگه ای نداشت, خدایی به نفعمون بود با هیوندایی و کیا و تویوتا مونتاژ کار میشدیم یا پژو؟؟
لعنتیا اصلا مرگ نداره ماشیناشون, اونم پژوهاس که جز سواری خوب و هندلینگ عالی 405 هیچ نکته ی فوق العاده ای توش وجود نداره



Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2
 

nimpars

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2012
نوشته‌ها
576
لایک‌ها
126
:D گفتم یه چیزی گفته باشم

206 کلا هیچ چیزیش روی حساب ساخته نشده (موتورش اصلا به اتاقش نمیخوره) از لحاظ زیبایی هم اینقدر ماشین اومده که 206 دیگه گم شده

تو این قیمت ماشین ها به نطرم 405 حرف اولو مبزنه تو کیفیت
 

applehsan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 آپریل 2013
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
0
داداش من به جاي اين آقايون و كارشناسان محترم ازت عذرخواهي ميكنم ، آقا كسي نميخواد بخره نياد اينجا از ماشينش تعريف كنه ،
سعيد جان قيمت آخرتو به ما ميدي ؟
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
گرچه پراید رو به ریو ترجیح میدم.


عامو میشه با دلایل منطقی و فنی این تیکه رو به من توضح بدی؟ حقیقتا میخوام دلایلت رو بدونم, قصدم مسخره بازی نیست واقعا


Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2
 

ashkanatt

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2013
نوشته‌ها
220
لایک‌ها
7
محل سکونت
shomaal
عامو میشه با دلایل منطقی و فنی این تیکه رو به من توضح بدی؟ حقیقتا میخوام دلایلت رو بدونم, قصدم مسخره بازی نیست واقعا


Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2
مگه من باهاتون شوخی دارم ؟! من جدی گفتم ، ریو رو باس با همتای کره ای خودش که پراید باشه مقایسه کرد .
کوبش زیاد ماشین که باعث میشه داشبورد خشک و درست شده از مواد بی کیفیت ریو همیشه سر و صدا کنه.
صدای زیاد موتور که داخل اتاق میاد و آزار دهنده هست ، چه در دور پایین و چه در دور بالا.
خرید و فروش بد تو بازار در مقابل 206 ، همه می دونند کسی که 206 داره یعنی پول نقد داره.
در برابر 206 تیپ 5 که از نظر شتاب جایی برای گفتن نداره ، ریو 15 اسب بخار کم داره ، حتی اگه راننده 206 چشم بسته رانندگی کنه مشکلی نداره ، من تضمین میکنم.
شکل ظاهریش عامه پسند نیست ، مخصوصا ارتفاع پایینش نسبت به زمین که زیبایی نداره ، این ارتفاع پایین باعث میشه زیربندی رو به فنا بره ، همچنین نمای داخلی که قدیمی و خسته کننده هست ، چیزی که شدیدا تو ریو تو ذوق میزنه اندازه رینگ و لاستیکشه ، خیلی بد طراحی شده.
راننده حس راحتی داخل ریو نداره ، به خصوص اگه قدش بالای 180 باشه من شک دارم جا بگیره.
ترمز ضعیف ، کمک های خیلی ضعیف ، اکسل عقب بحرانی.
اصلا کولرش پرتاب باد نداره.
از نظر من همون پراید هست با موتور قوی تر و قیافه جدید ، دقیقا مثل پراید وقتی کمی دور موتور رو میبری بالا احساس نا امنی میکنی.
خوبی ریو مصرف پایین و کم خرج بودنش هست و فرمان دهی خوبش ، البته دوستان خودم که ریو داشتند گفتند بعد از 20 هزار تا به خرج می افته ، پس این خوبی ها مختص ریو صفر میشه.
ریو بدون دست کاری وارد بازار ما شده ، اما 206 چون شرکتهای خودروسازی ایران درکی از تکنولوژی ندارند شدیدا از همه جاش زدند ، مقایسه نمونه کره ای ریو و نمونه فرانسوی 206 شدیدا مسخره هست.
در ریو چیزی به نام هیجان و لذت رانندگی مشاهده نمی شه ، ختم کلام.
 

dual-core

Registered User
تاریخ عضویت
6 مارس 2010
نوشته‌ها
984
لایک‌ها
51
محل سکونت
تهران
ما میکیم نره تو میگی بدوش!
من سرم نیست ماشین
من ماشین باز نیستم اصلا.
من ی اورکلاکرم. میدونی چیه؟
افزایش فرکانس ی پردازنده (مثلا Cpu) با کمترین ولتاژ پردازنده رو تو بالاترین فرکانس برات استیبل میکنم.
9 ساله کارم اینه. رکورد هام هم رد حد بین المللیه (امیر اردلان لطفی) .
البته کلا کارایی میکنم که خود اورکلاکر ها میگن فیکه.
این چیزا برای من عادیه.
ولی انتظار نداشته باش که من با این طرز فکرم سوار ماشینی بشم که تو شهر بالا تر از 6.25 میسوزونه.
شمام اگه عضو تیم اهدای جوایز؟اهدای اعضا؟ نمیدنم چیه کیا بودی تو تیوننگ . خوب برو پست ها رو دوباره از دوباره بخون.
206 از سال 85 به بعد رو به خرابی رفت هر سال کیفیتش بدتر از سال قبل میشد
طوری که سال 91 مصرف 206 تیپ 2 داخل شهر به 100 کیلومتری 8 رسید.
حالا من کاری به پراید 16 سوپاپ ندارم (ریو)
کل حرف مین اینه که آدم ها ی شرفی دارن
من بابا بزرگم مرسدس بنز سوار میشده (ماشین آلمانی)
بابام جونیاش BMW داشته(ماشین آلمانی)
من خودم پژو سوارم (ماشین فرانسوی)
برادر کوچیکم پراید داره(خودرو ایرانی)
ولی چون ی اصلی داشتیم هیچ وقت نمیرم سوار ی ماشین چینی بشم.
در مورد چینی بودن قطعات ماشین پژو.
باز هم سگش میرزه به این ماشین چینی ها. قطعات مونتاژ چینه.طراحاش چینی نبودن که.
از مکانیک معکوس برای ساخت و منتاژ قطعات استفاده کردن و دارن قطعه پژو میفروشن.(طراحی دست خودشون نیوده)
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
مگه من باهاتون شوخی دارم ؟! من جدی گفتم ، ریو رو باس با همتای کره ای خودش که پراید باشه مقایسه کرد .
کوبش زیاد ماشین که باعث میشه داشبورد خشک و درست شده از مواد بی کیفیت ریو همیشه سر و صدا کنه.
صدای زیاد موتور که داخل اتاق میاد و آزار دهنده هست ، چه در دور پایین و چه در دور بالا.
خرید و فروش بد تو بازار در مقابل 206 ، همه می دونند کسی که 206 داره یعنی پول نقد داره.
در برابر 206 تیپ 5 که از نظر شتاب جایی برای گفتن نداره ، ریو 15 اسب بخار کم داره ، حتی اگه راننده 206 چشم بسته رانندگی کنه مشکلی نداره ، من تضمین میکنم.
شکل ظاهریش عامه پسند نیست ، مخصوصا ارتفاع پایینش نسبت به زمین که زیبایی نداره ، این ارتفاع پایین باعث میشه زیربندی رو به فنا بره ، همچنین نمای داخلی که قدیمی و خسته کننده هست ، چیزی که شدیدا تو ریو تو ذوق میزنه اندازه رینگ و لاستیکشه ، خیلی بد طراحی شده.
راننده حس راحتی داخل ریو نداره ، به خصوص اگه قدش بالای 180 باشه من شک دارم جا بگیره.
ترمز ضعیف ، کمک های خیلی ضعیف ، اکسل عقب بحرانی.
اصلا کولرش پرتاب باد نداره.
از نظر من همون پراید هست با موتور قوی تر و قیافه جدید ، دقیقا مثل پراید وقتی کمی دور موتور رو میبری بالا احساس نا امنی میکنی.
خوبی ریو مصرف پایین و کم خرج بودنش هست و فرمان دهی خوبش ، البته دوستان خودم که ریو داشتند گفتند بعد از 20 هزار تا به خرج می افته ، پس این خوبی ها مختص ریو صفر میشه.
ریو بدون دست کاری وارد بازار ما شده ، اما 206 چون شرکتهای خودروسازی ایران درکی از تکنولوژی ندارند شدیدا از همه جاش زدند ، مقایسه نمونه کره ای ریو و نمونه فرانسوی 206 شدیدا مسخره هست.
در ریو چیزی به نام هیجان و لذت رانندگی مشاهده نمی شه ، ختم کلام.


خوب دادا،منم دونه دونه به حرفات جواب میدم که قاتی پاتی نشه :)


ریو رو باس با همتای کره ای خودش که پراید باشه مقایسه کرد .

دلایل منطقیه شما برای این همتایی چیه ؟موتور یکسان ؟ شاسی یکسان ؟ پراید تو سال 1980 و ریو تو سال 2003 تولید شده،منطقا و عقلا نمیشه این 2تا رو همتا یا مشابه دونست


کوبش زیاد ماشین که باعث میشه داشبورد خشک و درست شده از مواد بی کیفیت ریو همیشه سر و صدا کنه.
ریو با رینگ ولاستیک فابریک اصلا کوبش نداره عزیز،اگر کسی مثل من رینگ ولاستیک فاق کوتاه بندازه،(فاق 50) و همینطور استرس بار،بله،ماشین سواریش خشک میشه و به جای اون خشکی هندلینگ عالی رو براتون به ارمغان میاره
و کیفیت ساخت داشبرد،که حداقل از 206 خیلی بالاتره،چون داشبرد ریو به صورت کامل تا سال 88 و بعد از اون به صورت Ckd از کره میومد،اما داشبرد 206 تولید داخله

صدای زیاد موتور که داخل اتاق میاد و آزار دهنده هست ، چه در دور پایین و چه در دور بالا.
صدای زیاد در مقایسه یا چه ماشینی ؟ من تو V8 هم که بودم،تو دور پایین صداش کمتر از ریو هست،اما وقتی دور میره رو 3500 و بالاتر عینا اندازه ریو صدای موتور میاد تو اتاق،اما اگر با ال 90 مقایسه بشه کاملا حرف شما درسته،صدای موتور بیش از اندازه میاد تو ماشین

خرید و فروش بد تو بازار در مقابل 206 ، همه می دونند کسی که 206 داره یعنی پول نقد داره.
206 بسیار خوش فروشه و ریو فروشش کمتره،ئدرست،اما ریو هم مشتری خودش رو داره،مثلا خود من ماشینمو 5 روز اینجا آگهی کردم،خیلیا طلبه خریدش بودن



در برابر 206 تیپ 5 که از نظر شتاب جایی برای گفتن نداره ، ریو 15 اسب بخار کم داره ، حتی اگه راننده 206 چشم بسته رانندگی کنه مشکلی نداره ، من تضمین میکنم.
ریو چه از نظر قیمت و چه از نظر حجم موتور باید با 206 تیپ 2 و 3 مقایسه بشه،206 تیپ 5 قیمتش بسیار بالاتر از ریوست،ریو 97 اسب و 206 تیپ 2 75 اسب بخار قدرت داره،و از لحاظ شتاب و گشتاور و کشش هم که دیگه من مقایسشون نکنم بهتره ...:)


شکل ظاهریش عامه پسند نیست ، مخصوصا ارتفاع پایینش نسبت به زمین که زیبایی نداره ، این ارتفاع پایین باعث میشه زیربندی رو به فنا بره ، همچنین نمای داخلی که قدیمی و خسته کننده هست ، چیزی که شدیدا تو ریو تو ذوق میزنه اندازه رینگ و لاستیکشه ، خیلی بد طراحی شده.

بله،شکل ظاهری 206 عامه پسند تره،اما عام از عمی میاد،یعنی کور،تو فرهنگ لغت عربی به فارسی نگاه کنید :) هر چیزی که عوام بپسندن الزاما بهتر نیست،و ظاهر ماشین یه چیز کاملا سلیقه اییه،بابای من ال 90 داره،بخاطر جادار بودنش خیلی خیلی به ریو ترجیحش میده(داخل اتاق) اما من گردی و آیرودینامیک بودن داخلی ریو خیلی دوست دارم
ارتفاع پایین که نیست،اما به فرض پایین بودن(فرض)اتفاقا اکثرا میخوان ماشینشون زیبا بشه میرن ارتفاع میزنن،شما چطور میگی زیبایی نداره، و یه نکته که میخوام بهش دقت کنید،ارتفاع زیر سپر جلو 206 رو تا زمین بگیرید،مال ریو رو هم بگیرید،میبینید که 206 پایین تره :)
این که زیر بندی به فنا میره یعنی چی ؟ میشه بیشتر توضیح بدین ؟ منظورتون فنر بندی و تعلیق و جلوبندیه ؟ ماشین من بعد از 80 هزارتا کارکرد فقط یه سیبکش عوض شده،اونم بخاطر سایز رینگ و لاستیکمه،وگرنه اونم فابریک بود،نه طبق نه کمک ها،نه جعبه فرمون ،نه میل تعادل،هیچی دست نخورده،البته جای تعحب نداره،چون تمامی قطعات کره ای هستن
اندازت رینگ و لاستیک فابریک هم از گذا بازی سایپاست و کاملا قبول دارم ،من همون روز اول با رینگ ولاستیک 15/195 عوضش کردم،کلا ماشین شد یه چیز دیگه
و البته کلمات شما جالبه برام،رینگ و لاستیک بد طراحی شده ؟ مگه لاستیک طراحی میشه ؟ لاستیک ساییزش نامناسب انتخاب شده،طراحی بی معناست


راننده حس راحتی داخل ریو نداره ، به خصوص اگه قدش بالای 180 باشه من شک دارم جا بگیره.
ترمز ضعیف ، کمک های خیلی ضعیف ، اکسل عقب بحرانی.
اصلا کولرش پرتاب باد نداره.
این عدم راحتی راننده رو از کجا آوردید شما عزیز :) ؟ من مسافرت های 700 و 800 کیلومتر بدون توقف داشتم و خیلیم راحت بودم
ترمزهای ریو اگر سایز رینگ و لاستیک جهانی ریو،یعنی همون 15 یا 14 براش استفاده بشن بسیار بهتر از 206 عمل میکنن،ضعف ترمز ریو بخاطر سیستم ترمزش نیست،به خاطر سایز کوچیک رینگ و لاستیکه،پیشنهاد میکنم سایز بوستر و دیسک چرخ ریو رو با 405 و206 مقایسه کنید،میبینید که چقدر مال ریو بزرگتره
کمک های ضعیف ... ؟ منطق حرفتون چیه ؟
اکسل عقب بحرانی ؟ این دیگه از کجا اومده ؟ اکسل عقب ریو از نوع مک فروسنه و پیچشی،تکنولوژی که مشابهش تو ماکسیما استفاده شده ! شاید منظورتون ارتفاع اکسله از زیمن که میگید پایینه،این ایراد نیست،پیشنهاد میکنم برید و اکسل ماکسیما و کیا اپتیما رو از زیر نگاه کنید،از ریو پایین ترن !
حالا مزیت این اکسل پایین چیه ؟ تا حالا شنیدید ریو چپ کنه ؟ من نه دیدم و نه شنیدم،اما 206 الی ماشالله آمار چپی داره،از دلایل اصلیش همین اکسل عقبشه
کولر ریو بسیار بسیار قوی تر از 206 ،شما تو 206 تیپ 2 و 3 که اصلا تو جاده ها و راه های پر سربالایی نمیتونی کولر بگیری،موتور واقعا دیگه بی جون میشه،اما ریو تو هر شرایطی میشه ازش کولر گرفت،پرتاب بادش هم خیلی خیلی بیشتر از 206 هست

از نظر من همون پراید هست با موتور قوی تر و قیافه جدید ، دقیقا مثل پراید وقتی کمی دور موتور رو میبری بالا احساس نا امنی میکنی.
استدلالتون عقلانی و منطقی نیست


خوبی ریو مصرف پایین و کم خرج بودنش هست و فرمان دهی خوبش ، البته دوستان خودم که ریو داشتند گفتند بعد از 20 هزار تا به خرج می افته ، پس این خوبی ها مختص ریو صفر میشه.
این 20 هزارتا از کجا اومده دقیقا ؟ یه سر به بخش ریو تو تیونینگ تاک بزنید،انقد خرابی ریو پایینه که بچه ها همگی افتادن به جون انگولک کردن ماشین :D
واقعا ماشین بی استهلاکیه ! من تا همین 80 هزارتا که گفتم،به ز خرج های روتین مثل دیسک و صفحه و روغن و اینا،فقط همون سیبک رو عوض کردم ! والسلام ! کدوم 206 تا این کیلومتر بدون روغن ریزی و دردسر راه میره /؟


ریو بدون دست کاری وارد بازار ما شده ، اما 206 چون شرکتهای خودروسازی ایران درکی از تکنولوژی ندارند شدیدا از همه جاش زدند ، مقایسه نمونه کره ای ریو و نمونه فرانسوی 206 شدیدا مسخره هست.
در ریو چیزی به نام هیجان و لذت رانندگی مشاهده نمی شه ، ختم کلام.
دست کاری منظورتون چیه ؟ اگر از نطر فنیه و کیفیت،بله ریو خیلی خیلی با کیفیت تر از 206 تولید شده
اما اگر از نطر آپشن باشه،که ریو رو بیچاره کردن،مه شکن جلو،گرم کن صندلی،آینه برقی،زه در !!! ،اربگ، و ...... ازر روش پیچوندن !
اتفاقا در مقایسه با تیپ 2 و 3 هیچان خیلی بیشتره،چون شتاب اونا انقد کمه که کلا دیگه هجانی ایجاد نمیشه !
اما آرامش رانندگی در 206 بله،بیشتر از ریو هست



در پایان و به قول خودتون ختم کلام،انتظار دارم هرجا که حرف من اشتباهه،با استدلال و منطق پاسخ بدید
اگر خواستد بفرمایید ایرادات ریو رو هم لیست کنم براتون
 

Sky_net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 می 2013
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
1
بدبخت مي خواست ماشين بفروشه
كارشناسا امون ندادن
 

meysam_2012

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2012
نوشته‌ها
707
لایک‌ها
443
با اجازه کارشناسان یه قیمت هم به من بدین
ماشین تهرانه؟
من سمندlx دارم و ازش راضیم به شدت 90 هزار تا کار کرده تا امروز به جز لنت و روغن و 2 بار تعمیر جلوبندی خرجی نداشته
شتابش کمه ولی واسه منه پیرمرد کافیه
می خوام یه ماشین جمع و جورتر و کوچیکتر امتحان کنم بیشتر نظرم رو همین 315 یا رانا یا اس دی هست
نمی دونم کیفیت 315 چجوریه

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
 

saeedtz

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2011
نوشته‌ها
4,554
لایک‌ها
6,804
ما میکیم نره تو میگی بدوش!
من سرم نیست ماشین
من ماشین باز نیستم اصلا.
من ی اورکلاکرم. میدونی چیه؟
افزایش فرکانس ی پردازنده (مثلا Cpu) با کمترین ولتاژ پردازنده رو تو بالاترین فرکانس برات استیبل میکنم.
9 ساله کارم اینه. رکورد هام هم رد حد بین المللیه (امیر اردلان لطفی) .
البته کلا کارایی میکنم که خود اورکلاکر ها میگن فیکه.
این چیزا برای من عادیه.
ولی انتظار نداشته باش که من با این طرز فکرم سوار ماشینی بشم که تو شهر بالا تر از 6.25 میسوزونه.
شمام اگه عضو تیم اهدای جوایز؟اهدای اعضا؟ نمیدنم چیه کیا بودی تو تیوننگ . خوب برو پست ها رو دوباره از دوباره بخون.

حالا من کاری به پراید 16 سوپاپ ندارم (ریو)
کل حرف مین اینه که آدم ها ی شرفی دارن
من بابا بزرگم مرسدس بنز سوار میشده (ماشین آلمانی)
بابام جونیاش BMW داشته(ماشین آلمانی)
من خودم پژو سوارم (ماشین فرانسوی)
برادر کوچیکم پراید داره(خودرو ایرانی)
ولی چون ی اصلی داشتیم هیچ وقت نمیرم سوار ی ماشین چینی بشم.
در مورد چینی بودن قطعات ماشین پژو.
باز هم سگش میرزه به این ماشین چینی ها. قطعات مونتاژ چینه.طراحاش چینی نبودن که.
از مکانیک معکوس برای ساخت و منتاژ قطعات استفاده کردن و دارن قطعه پژو میفروشن.(طراحی دست خودشون نیوده)

این قسمت از صحبت شما یعنی‌ الان هر تیم بزرگی تو دنیا که بخواد همکار انتخاب کنه یه کوره کچل احمق فنلاندی یا آلمانی‌ که هیچی‌ بارش نیست رو به شما با رکوردهای در حد بین المللی ترجیح میدن! چون شما ایرانی‌ هستید!

و اینم یه اصلی‌ که ممکن اونا داشته باشن! :)

از استارتر بابت آف تاپیک عذرخواهی میکنم.
 
Last edited:

ashkanatt

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2013
نوشته‌ها
220
لایک‌ها
7
محل سکونت
shomaal
پوریا جان ممنون که وقت گذاشتی و سعی کردی نقاط ضعفی که گفتم رو پوشش بدی ، بنده به خوبی معنی تعصب داشتن و عجین شدن با خودرو رو درک می کنم ..
متاسفانه از اونجایی که بنده دهن بین نیستم تحت تاثیر استدلالهای شما قرار نگرفتم چون این نقاط ضعف که گفتم نظر یک شبه نبوده ، بلکه تجربه ای هست که سالیان پیش قبل از اینکه گواهی بگیرم پشت فرمون ریو خانواده می نشستم بدست آوردم و همچنان نظرم در رابطه با ریو همون هست.
البته این شمایی که صاحب ریو هستی و 1000 نفر هم که راضی نباشند مهم شمایی که راضی هستی ...
--------------------------
از استارتر هم واقعا عذر میخوام ، این آخریم پست من داخل این تاپیک بود.
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا