دادا میشه بگی شتاب 0 تا 100 ماشینت چند ثانیس؟؟
در ضمن تو شهر امکان نداره زیر 7 بسوزونه, مگه اینکه دستکاری شده باشه
واسه ما که شده!
0تا 100 رو چون میره دنده 3 میشه 10 ثانیه
دادا میشه بگی شتاب 0 تا 100 ماشینت چند ثانیس؟؟
در ضمن تو شهر امکان نداره زیر 7 بسوزونه, مگه اینکه دستکاری شده باشه
شما فکر نکنم چیزی از فنی ماشین سرتون بشه یا کلا پشت فرمون ماشین غربی یا اروپایی نشسته باشید :دیعجب.... پس شما رکورد زدی کلا, آقا تبریک میگم ماشین شما زانتیا 2000,مگان 2000,پرشیا ای ال ایکس و خیلی ماشینای دیگه رو میگیره!!!
شوما ماشینت خیلی خفنه!
پستش رو میبینم پاره میشم از خنده ))زانتیا 2000,مگان 2000,پرشیا ای ال ایکس
شما فکر نکنم چیزی از فنی ماشین سرتون بشه یا کلا پشت فرمون ماشین غربی یا اروپایی نشسته باشید :دی
همون چین و سمت شرق حال میکنی
دوست من ماشین من که بقلماشین دوستم مثل لاکپشت میمونه.
خرج ماشین 4 جفت شمع درست درمون کرده.منبع برداشته.دریچه هدرز نصب کرده. آخرین سری با خودم داشت پا به پای ی کمری میومد.
ماشالله ... ماشالله .... شما که نت داری. برو داخل youtube ی سرچ بزن ببین اندازه پیچ های این ریو برای اطاق 206 موتور آمده.
موتور با 350 اسب بخار دوس داری؟
یا میتونی به من توضیح بدی که این اسب بخار چیه؟
لابد اسبیه که بخار میکنه؟)
آره داداش من با زانتیا بازی میکنم . مگانم که را نمیره.
از قدیم گفتم تا دهن پسته باز نشه مشخص نمیشه پوکه یا مغز داره )
سویچ به سویچ با همین ماشینا که گفتی کل میندازم
شب خوبی داشته باشی
پستش رو میبینم پاره میشم از خنده ))
همش رو سرو کله هم نپرین بابا ماشینای ایرانی ارزش بحث کردن نداره از سر مجبوری سوار میشیم یه بار ادم بنز... سوار میشه یا حتی ماشین های قدیمی امریکایی اون موقع راحتی و امنیت میفهمه چیه 206 هم شد ماشین جای تعجب داره!!! اونم 206 که ایران خودرو میده!!! کم تعصب این ماشین های کیفیت پایین نگه دارین
گرچه پراید رو به ریو ترجیح میدم.
مگه من باهاتون شوخی دارم ؟! من جدی گفتم ، ریو رو باس با همتای کره ای خودش که پراید باشه مقایسه کرد .عامو میشه با دلایل منطقی و فنی این تیکه رو به من توضح بدی؟ حقیقتا میخوام دلایلت رو بدونم, قصدم مسخره بازی نیست واقعا
Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2
حالا من کاری به پراید 16 سوپاپ ندارم (ریو)206 از سال 85 به بعد رو به خرابی رفت هر سال کیفیتش بدتر از سال قبل میشد
طوری که سال 91 مصرف 206 تیپ 2 داخل شهر به 100 کیلومتری 8 رسید.
مگه من باهاتون شوخی دارم ؟! من جدی گفتم ، ریو رو باس با همتای کره ای خودش که پراید باشه مقایسه کرد .
کوبش زیاد ماشین که باعث میشه داشبورد خشک و درست شده از مواد بی کیفیت ریو همیشه سر و صدا کنه.
صدای زیاد موتور که داخل اتاق میاد و آزار دهنده هست ، چه در دور پایین و چه در دور بالا.
خرید و فروش بد تو بازار در مقابل 206 ، همه می دونند کسی که 206 داره یعنی پول نقد داره.
در برابر 206 تیپ 5 که از نظر شتاب جایی برای گفتن نداره ، ریو 15 اسب بخار کم داره ، حتی اگه راننده 206 چشم بسته رانندگی کنه مشکلی نداره ، من تضمین میکنم.
شکل ظاهریش عامه پسند نیست ، مخصوصا ارتفاع پایینش نسبت به زمین که زیبایی نداره ، این ارتفاع پایین باعث میشه زیربندی رو به فنا بره ، همچنین نمای داخلی که قدیمی و خسته کننده هست ، چیزی که شدیدا تو ریو تو ذوق میزنه اندازه رینگ و لاستیکشه ، خیلی بد طراحی شده.
راننده حس راحتی داخل ریو نداره ، به خصوص اگه قدش بالای 180 باشه من شک دارم جا بگیره.
ترمز ضعیف ، کمک های خیلی ضعیف ، اکسل عقب بحرانی.
اصلا کولرش پرتاب باد نداره.
از نظر من همون پراید هست با موتور قوی تر و قیافه جدید ، دقیقا مثل پراید وقتی کمی دور موتور رو میبری بالا احساس نا امنی میکنی.
خوبی ریو مصرف پایین و کم خرج بودنش هست و فرمان دهی خوبش ، البته دوستان خودم که ریو داشتند گفتند بعد از 20 هزار تا به خرج می افته ، پس این خوبی ها مختص ریو صفر میشه.
ریو بدون دست کاری وارد بازار ما شده ، اما 206 چون شرکتهای خودروسازی ایران درکی از تکنولوژی ندارند شدیدا از همه جاش زدند ، مقایسه نمونه کره ای ریو و نمونه فرانسوی 206 شدیدا مسخره هست.
در ریو چیزی به نام هیجان و لذت رانندگی مشاهده نمی شه ، ختم کلام.
ریو رو باس با همتای کره ای خودش که پراید باشه مقایسه کرد .
ریو با رینگ ولاستیک فابریک اصلا کوبش نداره عزیز،اگر کسی مثل من رینگ ولاستیک فاق کوتاه بندازه،(فاق 50) و همینطور استرس بار،بله،ماشین سواریش خشک میشه و به جای اون خشکی هندلینگ عالی رو براتون به ارمغان میارهکوبش زیاد ماشین که باعث میشه داشبورد خشک و درست شده از مواد بی کیفیت ریو همیشه سر و صدا کنه.
صدای زیاد در مقایسه یا چه ماشینی ؟ من تو V8 هم که بودم،تو دور پایین صداش کمتر از ریو هست،اما وقتی دور میره رو 3500 و بالاتر عینا اندازه ریو صدای موتور میاد تو اتاق،اما اگر با ال 90 مقایسه بشه کاملا حرف شما درسته،صدای موتور بیش از اندازه میاد تو ماشینصدای زیاد موتور که داخل اتاق میاد و آزار دهنده هست ، چه در دور پایین و چه در دور بالا.
206 بسیار خوش فروشه و ریو فروشش کمتره،ئدرست،اما ریو هم مشتری خودش رو داره،مثلا خود من ماشینمو 5 روز اینجا آگهی کردم،خیلیا طلبه خریدش بودنخرید و فروش بد تو بازار در مقابل 206 ، همه می دونند کسی که 206 داره یعنی پول نقد داره.
ریو چه از نظر قیمت و چه از نظر حجم موتور باید با 206 تیپ 2 و 3 مقایسه بشه،206 تیپ 5 قیمتش بسیار بالاتر از ریوست،ریو 97 اسب و 206 تیپ 2 75 اسب بخار قدرت داره،و از لحاظ شتاب و گشتاور و کشش هم که دیگه من مقایسشون نکنم بهتره ...در برابر 206 تیپ 5 که از نظر شتاب جایی برای گفتن نداره ، ریو 15 اسب بخار کم داره ، حتی اگه راننده 206 چشم بسته رانندگی کنه مشکلی نداره ، من تضمین میکنم.
شکل ظاهریش عامه پسند نیست ، مخصوصا ارتفاع پایینش نسبت به زمین که زیبایی نداره ، این ارتفاع پایین باعث میشه زیربندی رو به فنا بره ، همچنین نمای داخلی که قدیمی و خسته کننده هست ، چیزی که شدیدا تو ریو تو ذوق میزنه اندازه رینگ و لاستیکشه ، خیلی بد طراحی شده.
این عدم راحتی راننده رو از کجا آوردید شما عزیز ؟ من مسافرت های 700 و 800 کیلومتر بدون توقف داشتم و خیلیم راحت بودمراننده حس راحتی داخل ریو نداره ، به خصوص اگه قدش بالای 180 باشه من شک دارم جا بگیره.
ترمز ضعیف ، کمک های خیلی ضعیف ، اکسل عقب بحرانی.
اصلا کولرش پرتاب باد نداره.
استدلالتون عقلانی و منطقی نیستاز نظر من همون پراید هست با موتور قوی تر و قیافه جدید ، دقیقا مثل پراید وقتی کمی دور موتور رو میبری بالا احساس نا امنی میکنی.
این 20 هزارتا از کجا اومده دقیقا ؟ یه سر به بخش ریو تو تیونینگ تاک بزنید،انقد خرابی ریو پایینه که بچه ها همگی افتادن به جون انگولک کردن ماشینخوبی ریو مصرف پایین و کم خرج بودنش هست و فرمان دهی خوبش ، البته دوستان خودم که ریو داشتند گفتند بعد از 20 هزار تا به خرج می افته ، پس این خوبی ها مختص ریو صفر میشه.
دست کاری منظورتون چیه ؟ اگر از نطر فنیه و کیفیت،بله ریو خیلی خیلی با کیفیت تر از 206 تولید شدهریو بدون دست کاری وارد بازار ما شده ، اما 206 چون شرکتهای خودروسازی ایران درکی از تکنولوژی ندارند شدیدا از همه جاش زدند ، مقایسه نمونه کره ای ریو و نمونه فرانسوی 206 شدیدا مسخره هست.
در ریو چیزی به نام هیجان و لذت رانندگی مشاهده نمی شه ، ختم کلام.
ما میکیم نره تو میگی بدوش!
من سرم نیست ماشین
من ماشین باز نیستم اصلا.
من ی اورکلاکرم. میدونی چیه؟
افزایش فرکانس ی پردازنده (مثلا Cpu) با کمترین ولتاژ پردازنده رو تو بالاترین فرکانس برات استیبل میکنم.
9 ساله کارم اینه. رکورد هام هم رد حد بین المللیه (امیر اردلان لطفی) .
البته کلا کارایی میکنم که خود اورکلاکر ها میگن فیکه.
این چیزا برای من عادیه.
ولی انتظار نداشته باش که من با این طرز فکرم سوار ماشینی بشم که تو شهر بالا تر از 6.25 میسوزونه.
شمام اگه عضو تیم اهدای جوایز؟اهدای اعضا؟ نمیدنم چیه کیا بودی تو تیوننگ . خوب برو پست ها رو دوباره از دوباره بخون.
حالا من کاری به پراید 16 سوپاپ ندارم (ریو)
کل حرف مین اینه که آدم ها ی شرفی دارن
من بابا بزرگم مرسدس بنز سوار میشده (ماشین آلمانی)
بابام جونیاش BMW داشته(ماشین آلمانی)
من خودم پژو سوارم (ماشین فرانسوی)
برادر کوچیکم پراید داره(خودرو ایرانی)
ولی چون ی اصلی داشتیم هیچ وقت نمیرم سوار ی ماشین چینی بشم.
در مورد چینی بودن قطعات ماشین پژو.
باز هم سگش میرزه به این ماشین چینی ها. قطعات مونتاژ چینه.طراحاش چینی نبودن که.
از مکانیک معکوس برای ساخت و منتاژ قطعات استفاده کردن و دارن قطعه پژو میفروشن.(طراحی دست خودشون نیوده)