برگزیده های پرشین تولز

فقط یک سال دیگر از عمر ویندوز xp باقی مانده است

Merdas50

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2010
نوشته‌ها
831
لایک‌ها
960
ايسنا - XP می‌میرد! در واقع تا چندوقت دیگر که مایکروسافت ارائه به‌روزرسانی‌های XP را متوقف کند، فاتحه این سیستم عامل خوانده شده است!

279078_417.jpg


شرکت مایکروسافت در خصوص پایان قریب‌الوقوع عمر ویندوز XP هشدار داد.

تا یک سال دیگر یعنی تا روز هشتم آوریل سال ۲۰۱۴ شرکت مایکروسافت ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی برای سیستم عامل ویندوز XP را متوقف خواهد کرد.

ویندوز XP دومین سیستم عامل محبوب در جهان است و شرکت مایکروسافت به عنوان تولیدکننده آن با اعلام توقف پشتیبانی امنیتی از این سیستم عامل از شرکت‌ها و مردم خواسته است تا در مدت زمان باقی‌مانده سیستم عامل خود را تغییر دهند.

مایکروسافت در اطلاعیه‌ای در این خصوص عنوان کرده است: باید برای تغییر سیستم عامل خود دست به کار شوید زیرا پس از روز هشتم آوریل ۲۰۱۴ هیچ به‌روز‌رسانی امنیتی برای ویندوز XP ارائه نخواهد شد.

اطلاعیه مایکروسافت در حالی منتشر می‌شود که این شرکت از سال ۲۰۰۹ به این سو ارائه خدمات به ویندوز XP را متوقف کرده بود و تنها پشتیبانی امنیتی از این سیستم عامل می‌کرد.

به گزارش سایت خبری PC World، مایکروسافت همچنین خطاب به کاربران سیستم عامل ویندوز XP گفت که پس از زمان فوق خطرات استفاده از این سیستم عامل بر عهده کاربران خواهد بود.
 
بالا