برگزیده های پرشین تولز

كلوپ هوادارن ابومسلم

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
ناصر پورمهدي پس از تساوي يك بر يك مقابل شاهين پارس‌جنوبي در هفته پنجم ليگ ‌برتر اظهار داشت: بازيكنان ابومسلم در اين مسابقه بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. دو بازي گذشته شاهين را آناليز و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسي كرديم و توانستيم در اين بازي از آنها استفاده كنيم.
وي در مورد اينكه چرا بازيكنان ابومسلم خود را زياد به زمين مي‌زدند گفت: چنين چيزي را قبول ندارم و آنها خود را بي دليل به زمين نمي‌انداختند.
سرمربي ابومسلم تاكيد كرد: براي ما فرق نمي‌كند در داخل يا خارج از خانه به ميدان برويم، با وجود اين كه از شرايط آرماني خود دور هستيم، اما در تمام بازي‌ها به فكر پيروزي هستيم. از مديران ابومسلم نيز مي‌خواهم توجه بيشتري را به اين تيم جوان داشته باشند.
پورمهدي در مورد تيم شاهين يادآور شد: اين تيم پتانسيل خوبي دارد و اميدوارم در بازي‌هاي آينده نتايج بهتري را كسب كنند.
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان شد

فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم خراسان، جانشین ناصرپورمهدی شد.

حامد غفاری سخنگوی باشگاه ابومسلم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر گفت: پس از نشستی که دکتر مهدی زمان با فرهاد کاظمی داشت، در نهایت مقرر شد آقای کاظمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ابومسلم فعالیتش را آغاز کند.
به گفته غفاری، قرار است فرهاد کاظمی صبح پنجشنبه راهی مشهد شود تا تمرینات ابومسلم را زیر نظر بگیرد و این احتمال وجود دارد که در دیدار برابر سپاهان در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر نیز روی نیمکت بنشیند.
قبل از این ناصرپورمهدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ابومسلم فعالیت می کرد که به دنبال بالا گرفتن درگیریهای مدیریتی در این باشگاه پرحاشیه مشهدی و کسب نتایج ضعیف وی از سمتش برکنار شد و اصغر جانداری به طور موقت سرمربی سیاه جامگان مشهدی شد.

اگه مهدی زمان مدیر عامل هست پس قاسمی چی می گفت تو 90 ؟

نکنه دوئل کردن !؟ دی:
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
بالاخره بعد از مدتها یه بازی بدرد بخور از ابومسلم دیدم.
و برد خیلی خوبی کسب کردن. امیدوارم بتونن سهمیه استان رو حفظ کنند و سقوط نکنن ...
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
حاشيه‌ ديدار ابومسلم و نساجي

در نيمه اول ديدار ابومسلم مشهد و نساجي مازندران دو بار برق ورزشگاه قطع شد.

ديدار تيم‌هاي ابومسلم و نساجي مازندران در هفته چهاردهم ليگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه تختي مشهد برگزار شد که در پايان ابومسلم با نتيجه يک بر صفر به برتري دست يافت.

* پس از اتمام اين ديدار هواداران نساجي به شدت به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند و با شعارهايي اين موضوع را اعلام کردند. تماشاگران نساجي که حدود 2 هزار نفر بودند پس از سوت پايان بازي بطري‌هاي آب را به سمت داور و بازيکنان و به داخل زمين پرتاب کردند. يکي از مسئولان نساجي نيز با سعيد عبدالله پور، بازيکن ابومسلم درگيري لفظي پيدا کرد.
هواداران مشهدي‌ در واکنش به اين اقدام مازندراني‌ها شعارهايي را عليه آنها سردادند و براي چند دقيقه درگيري لفظي ببين آنها به وجود آمد که سرانجام با دخالت نيروي انتظامي موضوع خاتمه يافت.

* يکي از درهاي ورودي ورزشگاه تختي که محل ورود ميهمانان ويژه و اصحاب رسانه نيز است، وضعيت بسيار نامناسبي دارد و افراد براي وارد شدن به ورزشگاه بايد از مسير دشواري عبور کنند. مسئولان ورزشگاه قول داده‌اند تا اين موضوع را حل کنند، اما تاکنون اين وضعيت ادامه داشته و مسئولان، ميهمانان ويژه و همچنين خبرنگاران اصحاب رسانه بايد از ميان ميله‌ها عبور کنند.

* در نيمه اول بازي، برق ورزشگاه 2 بار قطع شد که اين امر پخش زنده تلويزيوني را با مشکل روبرو کرده بود.

//

من از شبکه استانی این بازی رو میدیدم. دوبار بازی قطع شد پخشش!

ضمنا بنظرم طرفدارای نساجی 2000 هزار نفر نبودن!!!
و اینکه داوری هم مشکلی نداشت
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
سخنگوي باشگاه ابومسلم خراسان گفت: وضعيت مالي باشگاه بر اساس برنامه‌ريزي مالي كه از قبل انجام داده بوديم مشخص شده است و مشكلات مالي همه تيم‌هاي باشگاه به زودي حل خواهد شد.

بهزاد تيمورپور افزود: تاكنون 20 درصد قرارداد بازيكنان تيم فوتبال‌ را پرداخته‌ايم و قرار بود 10 درصد ديگر نيز در اردوي كيش پرداخت شود كه اين اردو لغو شد و پس از آن در جلسه‌اي با كادر فني و بازيكنان به جمع‌بندي مشخصي در خصوص مسائل مالي رسيديم.

وي درخصوص تيم واليبال اين باشگاه نيز گفت: قوچان‌نژاد، سرمربي تيم تاكنون به تنهايي مشكلات تيم را حل كرده است و اگر او نبود تاكنون موفق نبوديم؛ اما درخصوص مسائل مالي ما پيرو برنامه و نظم مالي باشگاه هستيم و مسائل اين تيم نيز به زودي حل خواهد شد. همچنين به وضعيت تيم هندبال نيز رسيدگي خواهد شد و مشكلي از اين نظر نيست، ضمن اينكه شعبان‌پور، سرمربي تيم هندبال به دنبال جذب اسپانسر براي اين تيم نيز هست.

تيمورپور تاكيد كرد: پس از اين كه تيم مديريتي جديد به باشگاه ابومسلم وارد شد مساعدت‌هاي زيادي از سمت مديريت استان به باشگاه شد كه متاسفانه به دليل وجود بدهي‌هاي فراوان از گذشته، اكثر اين اعتبارات صرف حل مشكل بدهي‌ها و رفع تعليق تيم شد.

وي افزود: اگر بدهي‌ها و تعليق تيم در كار نبود، اين اعتبارات خرج تيم‌هايمان مي‌شد اما حادترين مشكل ما مشكل تعليق بود كه از نظر مديريت باشگاه بايد در اولويت قرار بگيرد.

سخنگوي باشگاه ابومسلم خراسان ادامه داد: تنها دو نفر ديگر از شاكيان باشگاه باقي مانده‌اند كه به پاي ميز مذاكره نيامدند و كميته انضباطي بايد مشكل آن‌ها را حل كند.

وي خاطرنشان كرد: روز اولي كه به ابومسلم آمديم، تنها يك نام تحويل گرفتيم و حتي از ماشين‌هاي باشگاه هم خبري نبود، اما امروز با حمايت و كمك مديريت استان مشكلات آن را حل كرديم و هر زمان كه تيم نتيجه مي‌گيرد عده‌اي كه فكر مي‌كنند مالك باشگاه هستند بحث‌هاي مالكيتي را پيش مي‌كشند و باشگاه صاحب پيدا مي‌كند اما هرگاه بدهي‌ها زياد مي‌شود و يا تيم نتيجه نمي‌گيرد هيچ كس سراغ ابومسلم را نمي‌گيرد.

وي ادامه داد: وضعيت مالكيت باشگاه كاملا مشخص است. طبق صورتجلسه‌اي كه در جلسه ميان مالك سابق باشگاه يعني مصطفي بني‌اسد، مديركل تربيت بدني استان و استاندار خراسان رضوي امضا شده است، بني‌اسد تيم را رسما به استانداري هبه كرده است و استانداري نيز مالكيت باشگاه را در اختيار اسماعيل وفايي گذاشته است.

تيمورپور تصريح كرد: اخيرا يكي از كساني كه ادعايي در خصوص مالكيت باشگاه دارد، نامه‌اي به استاندار جهت تعيين تكليف مالكيت آن نوشته است در حالي كه وضعيت باشگاه کاملا مشخص است.

وي در خصوص عدم حضور وفايي، مالك باشگاه ابومسلم در مسابقات و تمرينات اين تيم و همچنين عدم پاسخگويي‌اش به رسانه‌ها، تصريح كرد: وي در كنار مشغله كاري بسيار زيادي كه دارد اخيرا بيمار نيز بود و نمي‌تواند در فضاي آزاد حضور پيدا كند و شرايط جسمي مناسبي ندارد، ضمن اينكه سياست وي در مديريت باشگاه اين بوده است كه براي آن سخنگويي انتخاب كند تا پاسخگوي مردم و رسانه‌ها باشد.

سخنگوي باشگاه ابومسلم خراسان در پاسخ به سوالي در خصوص عدم توجه استانداري به تيم پيام خراسان گفت: روحيات استاندار خراسان رضوي طوري است كه همواره توجه برابر به هر دو تيم را مدنظر داشته است و تاكنون هيچ‌گاه يك طرفه به يك تيم توجه نكرده است و همواره در دستوراتش عادلانه رفتار كرده است.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
ابومسلم در بوشهر ایرانجوان را شکست داد/ صعود راه راه پوشان به رده دوم
تیم فوتبال ابومسلم مشهد با برتری مقابل ایرانجوان بوشهر در هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه "ب" صعود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه با برگزاری یک بازی از گروه "ب" به پایان رسید که در این دیدار تیم‌ ابومسلم با پیروزی 2 بر یک برابر میزبانش ایرانجوان بوشهر 27 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مس سرچمشه کرمان جایگاه دوم این گروه را به خود اختصاص داد.

در این بازی که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، آرش روشنی‌پور (45) و ایمان نعمت‌پور (72) برای ابومسلم گل زدند و مصطفی نجمی‌زاده (90) تک گل تیم ایرانجوان را به ثمر رساند.

جدول رده‌بندی گروه "ب" رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور پس از پایان دیدار ایرانجوان بوشهر و ابومسلم مشهد به شرح زیر تغییر کرد:
1- مس سرچمشه کرمان 27 امتیاز - تفاضل گل 12+
2- ابومسلم مشهد 27 امتیاز - تفاضل گل 5+
3- آلومینیوم هرمزگان 27 امتیاز - تفاضل گل 3+
4- گسترش فولاد تبریز 24 امتیاز
5- ایرانجوان بوشهر 22 امتیاز
-----------------------------------------------------------------------
13- برق شیراز 14 امتیاز (یک بازی کمتر)
14- سپیدرودرشت 10 امتیاز (یک بازی کمتر)

- هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* برق شیراز - سپیدرود رشت، ساعت 14، ورزشگاه حافظیه شیراز
* نساجی مازندران - داماش دورود، ساعت 14، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: با كسب پيروزي مقابل شيرين فراز، شرايطمان را در بالاي جدول تثبيت خواهيم کرد.

سيد كاظم غياثيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، در آستانه‌ي ديدار تيمش در مقابل شيرين فراز كرمانشاه در هفته‌ي سوم از دور برگشت مسابقات ليگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار داشت: پس از اينكه در سه بازي اخير در مقابل تيم‌هاي بالاي جدول به خوبي بازي و حداكثر امتيازات را كسب كرديم، شرايط خوبي در جدول به دست آورده‌ايم كه نبايد آن را از دست بدهيم.

وي افزود: شيرين فراز تيم فوق العاده‌اي است كه بازيهاي خوبي داشته، اما شرايط خوبي در جدول ندارد، با اين حال ما بازي سختي مقابل اين تيم داريم به خصوص اينكه هادي برگي‌زر، مربي سابق ابومسلم مربي اين تيم است و بازيكنان خطرناكي نيز دارد.

غياثيان ادامه داد: برگي‌زر مربي خوب و كار بلدي است و اينكه مربيان در شهرها و تيمهاي مختلفي كار كنند و در مقابل يكديگر قرار بگيريم امري طبيعي در فوتبال حرفه‌اي است.

وي تنها مصدوم تيمش را اميد غلامي، دروازه‌بان ابومسلم دانست كه ممكن است به بازي فردا نرسد.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
سخنگوي باشگاه ابومسلم خراسان در واكنش به اظهارات نادر دست‌نشان گفت: او در ابتداي فصل منشوري بود و نمي‌توانست در ابومسلم بماند.

بهزاد تيمورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، افزود: دست‌نشان عنوان كرده كه "مسوولان ابومسلم نخواستند در اين تيم كار كنم"، در حالي كه ما علاقه‌مند به همكاري با وي بوديم ولي به علت منشوري بودن نتوانستيم همكاري خود با او را ادامه دهيم.

وي ادامه داد: يكي از دلايل تساوي ما در مقابل تيم فوتبال صنعت ساري نيز همين شناخت وي از ابومسلم بود چرا كه بيشتر تيم در زمان حضور دست‌نشان در مشهد بسته شده بود.

تيمورپور با تاكيد بر اينكه همچنان اميدوار به صعود هستيم، خاطرنشان كرد: برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي ادامه مسابقات انديشيده شده و مشكلي وجود ندارد.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
بازي پرحاشيه تيم‌هاي فوتبال ابومسلم خراسان و فولاد يزد بعد از 103 دقيقه با پيروزي ابومسلم به پايان رسيد.

اين بازي كه از هفته‌ي بيست و چهارم مسابقات ليگ دسته اول فوتبال كشور برگزار مي‌شد، در حالي با نتيجه 3 بر 1 به نفع ابومسلم به پايان رسيد كه با حاشيه‌هاي زيادي همراه بود و چهار اخراجي در پي داشت.

در اين ديدار مجتبي انصافي و سعيد گنج‌خاني از ابومسلم و حامد محمودي و مهدي پيكان از فولاد يزد از زمين بازي اخراج شدند.

مسئولان و بازيكنان فولاد يزد بارها نسبت به روند مسابقه و مسئولان و بازيكنان ابومسلم نيز نسبت به داوري بازي اعتراض داشتند.

اين بازي چند مرتبه از سوي داور متوقف شد و علي حنطه سرمربي ابومسلم و بازيكنان اين تيم سعي كردند تماشاگران معترض به داوري را آرام كنند.

در اين بازي آرش روشني‌پور (2 بار) و افشين دانشيان براي ابومسلم و مصطفي چراغي از روي نقطه پنالتي براي فولاد يزد گلزني كردند.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
با خرید امتیاز راه آهن توسط هدایتی : زوج دایی و خداداد در لیگ برتر یازدهم


سایت گل -اگر علی دایی را برای سرمربیگری در فصل یازدهم لیگ برتر در مشهد دید ید زیاد تعجب نکنید. او این روزها و پس از بازگشت از سفر تفریحی اسپانیا بیشتر وقت خود را در کنار هدایتی می گذراند و این در حالی است که مالک متمول استیل آذین دارد آماده می شود تا در بورس سهام باشگاه راه آهن را خریداری کرده و طبق وعده ای که به مشهدی ها داده امتیاز این تیم را به این شهر منتقل کند.
به گزارش قدس آنلاین هدایتی در صورت خرید باشگاه راه آهن هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیمش جز علی دایی ندارد. سکوت ابهام برانگیز دایی در فصل نقل و انتقالات را بسیاری به همین موضوع ربط می دهند و می گویند دایی منتظر است تا راه آهن توسط هدایتی خریداری شود تا کارش را با این تیم آغاز کند. به هر حال او به دلیل سابقه ای که دارد بعید است بدون مشتری بوده باشد.<script type="text/javascript" src="http://ad.doubleclick.net/adj/gna.fa/level2;tile=3;sz=160x600;ord=836753?area=2l&pos=2&ord=836753"></script>
از طرفی با توجه به تغییراتی که سازمان بورس در عرضه سهام این باشگاه داده باید عنوان کرد که هدایتی چند گام دیگر هم به خرید سهام این باشگاه نزدیک شده است. دیروز حسین کعبی در مصاحبه ای رسما اعلام کرد که هدایتی به او ,حسین کاظمی و سوشا مکانی اعلام کرده تا خرید امتیاز راه آهن توسط وی صبر کنند و با هیچ تیمی مذاکره نکنند .
کعبی افزود قرار است زیر نظر دایی کار کنیم و هدایتی قول بستن تیمی پرمهره را به دایی داده است. هدایتی اما طبق وعده ای که به عباسی داده قرار است راه آهن را به مشهد منتقل کند تا چون فصل قبل از داشتن هواداران محروم نباشد و مشهدی ها را به عنوان حامی پشت سر خود داشته باشد. هدایتی ظاهرا می خواهد از امکانات و نفوذ تیم عباسی برای رسیدن به موفقیت در لیگ یازدهم همراه با راه آهن استفاده کند و کمک کند تا دایی انتقام سختی از کاشانی بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد آنگاه باید منتظر زوج دایی و خداداد روی نیمکت راه آهن باشیم؟
این سوالی است که جواب آن بیشتر به تصمیم خداداد برای ماندن در مشهد و البته تمایل دایی برای کار کردن با او دارد. خداداد این روزها به عنوان مدیر فنی تیم عباسی در حال جمع و جور کردن تیم است و خودش عنوان کرده در صورتی به کار در مشهد ادامه خواهد داد که یا ابومسلم در لیگ برتر باشد یا عباسی امتیازی جدید بخرد. او در جلسه با هدایتی هم حاضر بود و بعید است که از داستان همکاری دایی و هدایتی بی خبر بوده باشد.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
ابومسلم 3 - 2 ملوان

خوب بعد از مدتها یه نتیجه خوب از ابومسلم دیدیم.
این بازی ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد و ابومسلم تونست این بازیو ببره دقیقه 92 هم سلمان زحمتکش از ابومسلم اخراج شد
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
سیاه جامگان تیم خداد عزیزی هم 1-0 از سد سایپا گذشت!!!!

خیلی نتیجه جالبی بود.
 

Amoo Navid

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2012
نوشته‌ها
345
لایک‌ها
27,114
محل سکونت
شهر دور
آقا یک کم بیشتر فعالیت کنین بهتر نیست
ماشالا ما مشهدی ها هم که ابومسلمو فراموش کردیم برای همینه که 3 ساله داریم سماق میمکیم
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
33
محل سکونت
یه جای خوب:دی
خب امروز اولین بازی ابومسلم هست با نساجی مازندران تو ورزشگاه شهدای ساری

به امید اینکه ابومسلم اولین گام رو محکم برداره:happy:

ساعت بازی 16:30
 

Amoo Navid

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2012
نوشته‌ها
345
لایک‌ها
27,114
محل سکونت
شهر دور
درود
ابومسلم گام اول رو محکم برداشت و میزبان خودش نساجی رو با دو گل شکست داد:thumbsup:

نساجی مازندران 0-2 ابومسلم خراسان
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
گام اول محکم برداشته شد آورین!

دوستان کسی لیست بازیکنان این فصل رو داره؟
 
بالا