برگزیده های پرشین تولز

لیگ اروپا(یوفا)

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
تساوي تيم هاي اوكرايني
پيروزي هامبورگ برابر وردربرمن​


دور رفت مرحله نيمه نهايي رقابت هاي جام يوفا با يك تساوي ميان دو تيم اوكرايني و يك پيروزي براي تيم آلماني همراه شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در چارچوب دور رفت مرحله نيمه نهايي جام يوفا پنجشنبه شب دو ديدار برگزار شد كه يكي از آنها با تساوي خاتمه يافته و ديگري به سود هامبورگ پايان پذيرفت.

نتايج ديدارها:

*دينامو كيف: يك
چيگرينسكي (22، گل به خودي)

شاختار دونتسك: يك
فرناندينيو (80)

*وردربرمن:‌ صفر

هامبورگ:‌ يك
تروچوفسكي (28)

ديدارهاي برگشت اين مرحله از رقابت ها روز 17 ارديبهشت برگزار مي شود.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
رقابتهاي فوتبال جام يوفا پنجشنبه شب برگزار مي شود.

به گزارش شبکه يورونيوز، باشگاه هامبورگ آلمان که در ديدار رفت از مرحله نيمه نهايي جام يوفا در مصاف با وردربرمن يک بر صفر به پيروزي رسيده بود، امشب بخت زيادي براي راهيابي به فينال دارد.

ملادم پتريچ کروات که از مصدوميت رهايي يافته است خط حمله هامبورگ را در کنار ايويتسا اوويچ هموطن خود تکميل خواهد کرد. هامبورگ که هم اينک در مکان پنجم رده بندي کلي بوندسليگا قرار دارد، انتظار دارد با فتح جام يوفا فصل آينده بتواند در رقابتهاي اروپايي حضور يابد. هامبورگ از بيست و دو سال پيش هيچ عنواني به دست نياورده است.

اما شاگردان توماس شافت سرمربي وردربرمن در بوندسليگا در ميانه جدول قرار گرفته اند ولي در جام حذفي آلمان به مرحله پاياني راه يافته اند و به مصاف باير لورکوزن خواهند رفت.

ديگو برزيلي پس از رهايي از مصدوميت براي وردربرمن بازي خواهد کرد.

ديگر ديدار نيمه نهايي ميان دو تيم اوکرايني شاختار دونتسک و دينامو کيف برگزار خواهد شد.

ديدار رفت دو تيم با نتيجه تساوی يک بر يک پايان يافته بود.

ديدار پاياني در بيستم ماه مه در استانبول برگزار مي شود.
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
وردر برمن 3-2 توی زمین هامبورگ برد و صعود کرد.
شاختار هم 2-1 برد و صهود کرد.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
تيم‏های وردربرمن آلمان و شاختار دونسک اوکراین برگزار کننده دیدار فینال جام یوفا خواهند بود.

در دور برگشت مرحله نیمه‏نهایی جام یوفا، تیم فوتبال وردربرمن در حالی که بازی رفت را در خانه خود با نتیجه 1-0 به هامبورگ واگذار کرده بود، در ورزشگاه خانگی این تیم با نتیجه 3-2 به برتری دست یافت و توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف فینالیست شد. در این دیدار " دیگو "(29)، " پیزارو "(66) و " باومن "(87) گل‏های وردربرمن را به ثمر رساندند و " ایویکا اولیچ " مهاجم کروات هامبورگ زننده هر دو گل تیم مارتین یول بود.
در دیگر دیدار این مرحله، تیم فوتبال شاختار دونسک تاریخ‏ساز شد و با شکست دیناموکیف به عنوان اولین تیم اوکراینی به فینال جام یوفا صعود کرد. شاختار با نتیجه 2-1 میهمان خود را شکست داد و در مجموع با نتیجه 3-2 پیروز شد. برای شاختار " جادسون "(17) و " ایلسینهو "(89) گلزنی کردند و تک گل دیناموکیف توسط " بانگورا "(47) به ثمر رسید.

بدین ترتیب تیم‏های وردربرمن و شاختار دونسک 30 اردیبهشت در استانبول برگزار کننده دیدار فینال خواهند بود .
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
وردر برمن با برتری ۳ بر ۲ در برابر هامبورگ به دیدار فینال در استامبول راه یافت...

تیم وردر برمن، که در این فصل از مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان نقش مهمی را ایفا نکرده و تنها در مکان دهم جدول ایستاده است، پس از راهیابی به دیدار پایانی جام حذفی باشگاه‌های آلمان، در جام یوفا نیز فینالیست شد. برمنی‌ها پس شکست خانگی ۱ بر صفر مقابل تیم هامبورگ در دیدار رفت، شامگاه پنج‌شنبه، ششم ماه مه، هامبورگی‌ها را در ورزشگاه "ها.اس.ها. نوردبانک آرنا" با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ شکست دادند و به لطف گل‌های به ثمر رسانده‌ی بیشتر در زمین حریف، جواز فینال را به خود اختصاص دادند.



این دومین پیروزی متوالی وردر برمن در زمین هامبورگ در طول ۱۵ روز اخیر است. در نبرد مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های آلمان، تیم وردر برمن همچنین در ضربات پنالتی حریف دیرینه‌ی خود در شمال آلمان را مغلوب کرده بود.


سومین شهرآورد پی در پی هامبورگ مقابل وردر برمن، از جذابیت خاصی برخوردار بود. ۱۲ دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که ایویتسا اولیچ، مهاجم کروآت هامبورگ، که از فصل آینده پیراهن تیم بایرن مونیخ را بر تن خواهد داشت، با استفاده از پاس زیبای یوریس ماتایسن، مدافع هلندی هامبورگ، دروازه‌ی تیم ویزه، سنگربان وردر برمن را باز کرد و نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند.


با این گل، دیگر کمتر کسی انتظار ناکامی هامبورگ در مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام یوفا را داشت. اما بار دیگر دیه‌گو، فوق ستاره‌ی برزیلی وردر برمن برای تیم خود هنرنمایی کرد و در پی پاسکاری دیدنی در یک و دو با کلادیو پیزارو، مهاجم پرویی وردر برمن، گل مساوی را در دقیقه‌ی ۲۹ به تور دروازه‌ی هامبورگ چسباند و با هفتمین گل خود در این فصل از جام یوفا، امیدواری را به جمع یاران خود را بازگرداند.


برمنی‌ها که برای صعود به گل دوم نیاز داشتند، در نیمه‌ی دوم به شیوه‌ی تهاجمی خود ادامه دادند. اما تیم هامبورگ نیز برای حفظ نتیجه، به عملکرد دفاعی روی نیاورد و تماشاگران شاهد یک دیدار دیدنی و مهیج با موقعیت‌های گلزنی فراوان، از جمله برای تیم میزبان بودند.


اما سرانجام کلادیو پیزارو با شلیک زیبای خود از فاصله‌ی ۲۵ متری فرانک روست، گلر هامبورگ، را غافلگیر کرد و وردر برمن را ۲ بر۱ در دقیقه‌ی ۶۶ جلو انداخت. با گل فرانک بامان، مدافع تیم برمن، در دقیقه‌ی ۸۳ بازی، سرنوشت کل این دیدار سرانجام به سود وردر برمن رقم خورد و گل دوم هامبورگ توسط ایویتسا اولیچ سه دقیقه قبل از پایان دیدار تنها باعث افزایش هیجان در واپسین لحظات بازی گردید.


وردر برمن دومین باشگاه آلمانی پس از سال ۲۰۰۲ است که به فینال جام یوفا راه یافته است. هفت سال پیش تیم بوروسیا دورتموند به عنوان آخرین نماینده‌ی فوتبال آلمان در دیدار پایانی جام یوفا حضور داشت و مغلوب تیم هلندی فایرنورد روتردام شد.


شادی برمنی‌ها با یک دلخوری نیز همراه است. دیه‌گو به علت دریافت دومین کارت زرد در دیدارهای جام یوفا، از حضور در بازی فینال محروم شد. ناگفته نماند که در چهارچوب بازی‌های هفته ۳۱ بوندس‌لیگا، تیم‌های وردر برمن و هامبورگ روز دهم ماه مه در چهارمین رویارویی متوالی در طول ۱۸ روز اخیر، مجدادا به میدان می‌روند.


شاختیور دونتسک حریف وردر برمن در فینال

در دیگر ديدار برگشت از مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام یوفا، تيم فوتبال شاختیور دونتسک از کشور اوکراین به لطف گل‌های ستاره‌های برزیلی خود جادسون و ایلسینیو، تیم میهمان و حریف هم‌وطن خود، دينامو کی‌يف، را ۲ بر ۱ به زانو درآورد. دیدار رفت میان این دو تیم با میزبانی دينامو کی‌يف ۱ بر ۱ مساوی به پایان رسیده بود.
شاختیور دونتسک با صعود به بازی فينال جام یوفا پس از کسب مقام قهرمانی در فصل پیشین لیگ باشگاه‌های اوکراین، بزرگترین موفقیت تاریخچه‌ی باشگاه را به ثبت رساند. این تیم روز چهارشنبه ۲۰ ماه مه، در شهر استانبول ترکیه برای فتح دومین جام مطرح در صحنه‌ی فوتبال باشگاهی اروپا مقابل سبزپوشان وردر برمن صف‌آرایی می‌کند.


صدای آلمان - Deutsch Welle
 

SMAM

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
9
بار خلاف نظر خیلی ها(از جمله مدیر خرفت خودمون هوینس)که میگن جام یوفا جام بازنده هاست(اینو میشه درمورد تیمهای مدعی در لیگ قهرمانان گفت ولی نه برای همه)جام یوفا میتونه آغاز یک دوره تازه یا مسیر بازگشت برای رسیدن به اوج باشه.لیورپول با قهرمانی در جام یوفا چند فصل پیش بود که الان شده یک مدعی بزرگ و مربی هایی مثل مورینیو و بنیتز هم اول با تیمهاشون جام یوفا رو بردن(پورتو و والنسیا)و سپس لیگ قهرمانان رو بردن.
 

SMAM

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
9
عجب تیمی شده این بره من!!!!اگر تو بوندس لیگا هم اینطوری بازی میکردن میتونستن سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان رو بگیرن.بارها تا آستانه حذف رفتن اما حالا خودشون رو به فینال رسوندن(درسن سیرو 2-0از میلان عقب بودن-بازی برگشت با اودینزه3-1عقب بودن -بازی رفت باهامبورگ تو زمین خودشون1-0باختن و در بازی برگشت هم گل اول رو خوردن).کلا" جالب اینجاست که همیشه در بازی رفت میزبان بوده اما در بازی برگشت در زمین حریف جواز صعود رو گرفته.نبودن دیه گو تو فینال خبر خوبی نیست.امیدوارم تا اون موقع مصدوم نده و بازی سازهای دیگه اش مثل هوگو آلمیدا و اوزیل باشن.شاختار تیم گردن کلفتیه با مربی با تجربه ای مثل لوچسکیو
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
«پر مرته ساكر» ديدار تيمش در فينال جام يوفا را از دست خواهد داد. پس از« مديگو» هافبك برزيلى وردربرمن كه به دليل محروميت ديدار تيمش مقابل شاختار دونتسك در فينال جام يوفا را از دست خواهد داد، «پر مرته ساكر» هافبك آلمانى هم به دليل آسيب ديدگى قادر به همراهى سفيد و سبزها در حساس ترين بازى فصل نيست. باشگاه وردربرمن روز گذشته به طور رسمى اعلام كرد كه مرته ساكر به دليل آسيب ديدگى رباط پاى راست خود در ديدار مقابل هامبورگ در دور برگشت مرحله نيمه نهايى جام يوفا نمى تواند مقابل شاختار به ميدان برود. تيم وردربرمن روز ۲۰ مى (۳۰ ارديبهشت) براى بدست آوردن عنوان قهرمانى جام يوفا در ورزشگاه شهر استانبول تركيه به مصاف شاختاردونتسك اوكراين مى رود. اين در حالى است كه علاوه بر مرته ساكر، ديه گو و هوگو آلميدا ديگر بازيكنان وردربرمن هم به دليل محروميت قادر به همراهى تيم آلمانى نخواهند بود.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
شاختاردونتسک و وردربرمن در انتظار آخرين فينال جام يوفا



یوفا: تيم‌هاي فوتبال وردربرمن آلمان و شاختاردونتسک اوکراين چهارشنبه شب هفته جاري در استانبول به مصاف هم مي‌روند تا تکليف قهرماني در آخرين فينال جام يوفا مشخص شود.

به گزارش یوفا: اين سي و هشتمين و آخرين فينال جام يوفاست که اولين بار در فصل 72-1971 به جاي رقابت‌هاي "فير کاپ" برگزار شد و از فصل آينده مسابقات "ليگ اروپا" جاي آن را خواهد گرفت.

اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) اميدوار است با برگزاري اين رقابت‌ها با يک شکل و شمايل جديد، انگيزه بيشتري را بين تيم‌هاي شرکت کننده ايجاد کند.

ميزبان فينال
مسابقه فينال جام يوفا در ورزشگاه "شوکرو سراج اوغلو" (ورزشگاه اختصاصي باشگاه فنر باغچه) در شهر استانبول برگزار مي‌شود. اين ورزشگاه 53586 نفري، اولين و آخرين ورزشگاه ترکيه است که ميزباني فينال جام يوفا را بر عهده خواهد داشت.

کارنامه افتخارات فيناليست‌ها
- شاختار دونتسک تا کنون به هيچ عنوان اروپايي دست پيدا نکرده اما، چهار قهرماني ليگ اوکراين، 6 قهرماني در جام حذفي باشگاه‌هاي اين کشور و چهار قهرماني در مسابقات باشگاهي شوروي سابق را در کارنامه دارد.

- اما وردربرمن در سال 1992 قهرمان جام برندگان جام يوفا شد.

اين تيم چهار عنوان قهرماني بوندسليگا و پنج قهرماني در جام حذفي آلمان را هم براي خود ثبت کرده است.

مصدوميت‌ها و محروميت‌ها

شاختار در اين مسابقه "توماس هابشمان" را به دليل محروميت در اختيار ندارد.
وردربرمن نيز با محروميت و مصدوميت تعدادي از بازيکنان خود مواجه است. "ديه گو" بازيکن برزيلي اين تيم محروم است اما، به دليل مصدوميت به هر حال فينال را از دست مي‌داد. "هوگو آميدا" مهاجم هم در حالي محروم است که "نالدو" مدافع اين تيم براي رسيدن به آمادگي تلاش مي‌کند. از سوي ديگر "مرتساکر" بعد از آسيب ديدگي در نيمه نهايي مقابل هامبورگ، از ناحيه قوزک پا تحت عمل جراحي قرار گرفته و ممکن است باقي فصل را از دست بدهد.

"کلوديو پيزارو" و "مارکوس روزنبرگ" مهاجمان برمن نيز به دليل مصدوميت مسابقه شنبه شب بوندسليگا را از دست داده‌اند و وضعيت آنها براي بازي در فينال هنوز مشخص نيست.
** مربيان دو تيم

- "ميرسيا لوچسکيو" سرمربي شاختار دونتسک

اين مربي رومانيايي پنج سال پيش هدايت شاختار را به دست گرفت و اين تيم را به سه عنوان قهرماني در اوکراين رساند. وي پيش از اين مربيگري در تيم‌ ملي روماني، گالاتاسراي، بشيکتاش و اينترميلان را تجربه کرده است.

لوچسکو در مورد فينال جام يوفا گفت: به توانايي خود در قهرماني اطمينان داريم و آن را در زمين ثابت خواهيم کرد.

- "توماس شاف" سرمربي وردربرمن
شاف 17 سال به عنوان مدافع در برمن بازي کرده و از اعضاي اين تيم هنگام قهرماني در جام برندگان جام يوفا در سال 1992 بوده است.

او که از سال 1999 مربيگري برمن را بر عهده گرفته، باسابقه‌ترين مربي حال حاضر بوندسليگا به شمار مي‌رود.

شاف در مورد فينال جام يوفا با توجه به غايبين تيمش اظهار داشت: بد شد که ديه‌گو را از دست داديم.

صعود به فينال
- تيم شاختار دونتسک که بعد از تيم‌هاي بارسلونا و اسپورتينگ گيخون در مکان سوم گروه سوم ليگ قهرمانان اروپا (چمپيونزليگ) قرار گرفت، با حذف تاتنهام، زسکا مسکو، المپيک مارسي و دينامو کي‌يف توانست راهي فينال جام يوفا شود.

- وردربرمن هم با قرار گرفتن در مکان سوم گروه دوم چمپيونزليگ، از مرحله يک شانزدهم نهايي جام يوفا به اين رقابت‌ها پيوست و سپس توانست به دليل گل خارج از خانه از سد آث ميلان گذشته و بعد سنت اتين، اودينزه و هامبورگ را حذف کند.

سابقه
باشگاه شاختار دونتسک در سال 1936 با نام "استاخانوفتس" تاسيس شد و ده سال بعد نامش به عنوان کنوني آن تغيير کرد. اين تيم امسال براي اولين بار به فينال يک رقابت اروپايي راه پيدا کرده است.

- وردربرمن نيز در سال 1899 تحت نام "اف.وي وردر" تاسيس شد و در سال 1920 تغيير نام داد. اين تيم از زمان شروع مسابقات بوندسليگا در سال 1963 تا کنون فقط يک فصل را خارج از اين ليگ سپري کرده است.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
در آستانه فینال جام یوفا
فینال جام یوفا محلی برای تقابل اندیشه های یک معلم ورزش و یک اقتصاد دان​


به گزارش خبرگزاري فارس توماس شاف، مربي 48 ساله اي كه هدايت تيم وردربرمن را از سال 1999 برعهده دارد، از جمله چهره هاي خاص فوتبال محسوب مي شود كه تعصب زيادي به پيراهن تيم خود دارد.
اين مربي كه در دوران جواني به عنوان مدافع براي سفيد و سبزپوشان برمني بازي كرد، در تمام طول دوران بازيگري، تنها براي اين تيم بازي كرد.
شاف در دوره مربيگري همواره تاكنون در خدمت وردربرمن بوده است. وي در دوران جواني به موازات بازي، در دانشكده ورزشي كلن در رشته معلمي ورزش تحصيل كرد.
در نقطه مقابل او، ميركا لوچسكو مربي 64 ساله رومانيايي حاضر است كه در دانشكده اقتصاد كرايووا درس خوانده است.
به لحاظ سابقه و كسب عنوان، توماس شاف در سال 2004 با وردربرمن قهرمان آلمان شده و در سال 1999و 2004 فاتح جام حذفي كشورش شده است اما لوچسكو عناوين قهرماني افزون تري دارد كه در اين بين مي توان به قهرماني سوپرجام اروپا، ليگ روماني،‌ قهرماني ليگ تركيه،قهرماني ليگ برتراوكراين ،‌جام حذفي روماني و اوكراين و... اشاره كرد.
ديدار نهايي جام يوفا فردا شب در ورزشگاه شوكورو استانبول ميان تيم هاي وردربرمن آلمان و شاختاردونتسك اوكراين انجام خواهد شد.
 

SMAM

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
9
با آرزوی قهرمانی امشب وردربرمن نمایندهء شایسته آلمان در جام یوفا
 

De Monarch

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,707
لایک‌ها
17
محل سکونت
Minas Tirith
انصافا اگه شاختار قهرمان نمی شد اعصابم می ریخت به هم . خیلی خوب بازی کردن . کپ بارسلون . واقعا باید به مربی شاختار تبریک گفت /// اون زن ه فکر کنم بعد از اتمام بازی سکته رو زد . چه گیری هم داده بود کارگردان تلوزیونی بهش
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
حق شاختار بود قهرمانی. مبارک شون (البته شاید با حضور دیه گو قضیه فرق میکرد).

این دیه گو آخر بازی اومد دم نیمکت هیچ رقمه ناراحتی تو چهره اش نبود! معلومه داره به تیم بعدی اش فکر میکنه.

این سرنا هر وقت بازی اش رو دیدم خوب بوده. واقعا حق شه در یک تیم بزرگتر بازی کنه.

پی نوشت: میگم مدیر بخش اگه اسم تاپیک رو به جام Europa تغییر بده بد نیست حالا که پرونده ی یوفا برای همیشه بسته شد.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
قضیه این لیگ اروپا چیه ؟؟؟

مزدک میگفت این اخرین دوره جام بوفاست ؟!؟!!

یه توضیحی میدید ؟
 

ShahramB

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
4,305
لایک‌ها
590
سن
34
محل سکونت
خوشــــــا شیــــــــــــــــــــــــــــــــراز
قهرماني حق شاختار بود و حقش رو هم گرفت
انصافا خوب بازي كردن
بازيشون در سطح تيمهاي cl بود
مخصوصا دقايقي كه پاسهاي قطري ميدادن و دقيق پاسكاري ميكردن لذت بخش بود
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
قضیه این لیگ اروپا چیه ؟؟؟

مزدک میگفت این اخرین دوره جام بوفاست ؟!؟!!

یه توضیحی میدید ؟
جام یوفا داره تبدیل میشه به جام اروپا! نمیدونم از نظر شیوه ی برگزاری و تعداد تیم ها و ... تغییر ایجاد میشه یا نه ولی دیگه جام یوفا نیست اسمش از دوره بعد.
 
Last edited:

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
لعنت به اون داور کثیف اسپانیایی که قهرمانی رو تقدیم شاختار کرد.
2mo5pow.gif

و باز هم یه ناکامی دیگه برای تیم های آلمانی
نمیدونم چرا این آلمانی ها هر وقت به فینال می رسن اینقدر بدشانسی میارن , هم داور علیهشون میشه هم بازیکنای کلیدیشون پشت سر هم مصدوم میشن.
 

ShahramB

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
4,305
لایک‌ها
590
سن
34
محل سکونت
خوشــــــا شیــــــــــــــــــــــــــــــــراز
نماینده اوکراین با پیروزی مقابل وردربرمن بعد از 120 دقیقه بازی دو تیم در وقت قانونی و دقایق اضافی ، آخرین جام یوفای تاریخ را تصاحب کند
49277.jpg

سایت گل- شاختار دونتسک اولین تیم اوکراینی است که عنوان قهرمانی جام یوفا را با شکست وردربرمن در فینال استانبول و در وقتهای اضافه بدست آورد. گلی که مدافع شاختار، رودریگس جادسون در دقیقه نود و هفتم بازی به ثمر رساند، حکم بر شکست نماینده آلمانی و پیروزی شاختار در این دیدار نفس گیر داد.

لوئیس آدریانو در دقیقه بیست و پنج بازی و با استفاده از اشتباه خط دفاعی وردربرمن، تیم ویزه را مغلوب کرد و شاختار را از حریف خود پیش انداخت ولی ده دقیقه بعد، گل نالدو از روی ضربه ایستگاهی و به لطف خطایی که فرناندینیو روی روزنبرگ مرتکب شد، بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسد.

تلاش دو تیم درنیمه دوم و به رغم موقعیتهایی که هر دو تیم روی دروازه دیگری خلق کردند نتیجه ای دربرنداشت. اگر در نیمه نخست بیشتر بازی در دست شاختار بود، در چهل و پنج دقیقه دوم نبرد دو تیم حالتی متعادل داشت تا تیمها برای تعیین قهرمان جام یوفا این فصل دروقتهای اضافه با هم مقابله کنند. دردقیقه هفتم وقتهای اضافی رودریگس با شوت زمینی خود ویزه را یک بار دیگر مغلوب کرد و حتی شاختار می توانست گل سوم را هم یا ویلیان وارد دروازه وردربرمن کند. در ادامه این دیدار داور حتی یک گل وردربرمن را هم به خاطر خطایی که پیزارو مرتکب شد، مردود اعلام کرد تا آخرین هیجان مسابقه هم به پایان رسد و جشن اوکراینی ها آغاز شود.

این آخرین باری بود که رقابتهای جام یوفا تحت عنوان این نام برگزار می شد. از سال دیگر لیگ جدید اروپایی با تیمهای شرکت کننده در آن با شکلی متفاوت انجام خواهد شد.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
قضیه این لیگ اروپا چیه ؟؟؟

مزدک میگفت این اخرین دوره جام بوفاست ؟!؟!!

یه توضیحی میدید ؟

نه جام یوفا برگزار میشه فقط اسمش و نحوه برگزاری بازی ها عوض میشه و اسمش به UEFA Europa League یا لیگ اروپا تغییر پیدا می کنه.لوگوی مسابقات هم به این شکل خواهد بود:
UEFAEuropaLeague.png


در حالی که تا به حال به این شکل بود:
vhpo5nkzq4kqd5e86j55.gif
 

live for what?

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 آگوست 2006
نوشته‌ها
9,078
لایک‌ها
374
محل سکونت
Wish! In Your Mind!
برمن که تو سالهای اخیر بهترین فوتبال آلمان رو بازی میکرد. اما امسال خیلی بد بود! با این حال میلان رو حذف کرد!
برمن بدون دیاگو هیچ برنامه ای نبود! از وقتی بازی شروع شد باخته بود اگر دروازبانشون کس دیگه ای بود یا تو دفاع فریکز بازی نمیکرد تو 90 دقیقه بازی رو باخته بود
برمن رو به خاطر فوتبالی که بازی میکنه خیلی دوست دارم. یک مرد استثنایی هم مربی تیم هست! کسی در تمام طول بازیکنی و مربی گریش هیچ تیم دیگه ای به جز برمن رو تجربه نکرده
حالا حالاها برمن به سطح اول فوتبال اروپا نمیرسه اما همین جام یوفا رو به حق میتونه سالها آینده بگیره ...
 
بالا