برگزیده های پرشین تولز

لیگ برتر فوتبال ایران**لیگ هفتم** ، نتایج و بحث

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
بازیها از 26 مرداد شروع میشه ..
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
مراسم قرعه‌كشي ليگ برتر (جام خليج فارس) فصل 87-86 برگزار شد؛
اولين ديدار پرسپوليس با صنعت نفت و استقلال با استقلال اهواز

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران .

و استقلال و پرسپولیس هم توی هفته نهم با هم بازی میکنن:rolleyes:
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
حضور يا عدم حضور تيم فوتبال شيرين فراز در ليگ برتر مشخص نيست!
قائم مقام باشگاه:
تکليف تا روز پنجشنبه مشخص مي‌شود

قائم مقام باشگاه شيرين فراز كرمانشاه گفت: تكليف حضور يا عدم حضور تيم فوتبال شيرين فراز كرمانشاه در مسابقات ليگ برتر تا روز پنجشنبه اين هفته مشخص مي شود.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه کرمانشاه، سلمان كريمي، افزود: بدليل وجود مشكلات عديده مالي و نبود حمايت از سوي مسوولين احتمال حضور اين تيم در مسابقات ليگ برتر باشگاههاي كشور روز به روز ضعيفتر مي شود.


وي گفت: شيرين فراز يك باشگاه كاملا خصوصي است كه تاكنون از سوي هيچ ارگاني اندك حمايتي نشده و بايد پذيرفت كه يك باشگاه خصوصي بدون حمايت مالي نهادهاي دولتي امكان حضور موفق در مسابقات ليك برتر باشگاههاي كشور را ندارد.


كريمي افزود: 20 ميليارد ريال كمترين مبلغي است كه براي حضور در ليگ برتر نياز است كه تاكنون اين مبلغ تامين نشده است.


وي گفت: در حال حاضر تيم شيرين فراز تا به امروز توانسته تنها با يازده بازيكن قرارداد امضا كند، همچنين وضع سرمربي تيم نيز نامشخص است.


قائم مقام باشگاه شيرين فراز كرمانشاه در خصوص وضعيت "چرميشوف"، مربي روسي گفت: "آندره چرميشوف" مبلغ بسيار زيادي را براي هدايت اين تيم و تنها براي يك فصل طلب كرد كه تامين اين مقدار براي باشگاهي كه هنوز تكليف بازيكنانش مشخص نيست، ناممكن بود.


وي گفت: به هرحال تا روز پنجشنبه نيز منتظر مي مانيم و اگر از سوي مسوولين و ارگانهاي دولتي مورد حمايت قرار نگيريم، بي شك و برخلاف ميل باطني، تيم شيرين فراز از حضور در ليگ برتر انصراف و امتياز آن را به تيم ديگري واگذار خواهد كرد كه اين موضوع براي مردم استان كرمانشاه ناخوشايند است.


تيم فوتبال شيرين فراز کرمانشاه فصل گذشته با کسب عنوان قهرماني رقابت هاي دسته اول، جواز حضور در ليگ برتر را کسب کرد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
انتقاد شديد صفايي فراهاني از مديران باشگاه‌ها:
با تقلب به دنبال پيشرفت هستيم
استقلال درجلسه هماهنگي AFC نماينده مي‌داشت، محروم نمي‌شد


رييس كميته انتقالي فدراسيون فوتبال از عدم حضور نمايندگان باشگاه‌ها و روساي هياتهاي فوتبال در نشست تشريح شرايط حرفه‌يي شدن باشگاه‌ها بر طبق ضوابط كنفدراسيون آسيا به شدت انتقاد كرد.

به گزارش ايسنا، مهندس محسن صفايي فراهاني در اين نشست كه در آكادمي فوتبال برگزار شد، گفت: عدم حضور نمايندگان باشگاه‌ها و روساي هياتهاي فوتبال در اين جلسه نشان مي‌دهد كه چقدر به موفقيت و اجراي طرح كنفدراسيون فوتبال آسيا براي حرفه‌يي كردن باشگاه‌ها اهميت داده مي‌شود و تا چه اندازه مي‌توان به موفقيت اين طرح در ايران اطمينان داشته باشيم، تصور مي‌كنم عدم حضور نمايندگان باشگاه‌ها در اين جلسه و جلسات مشابه باعث تاسف است و نشان دهنده‌ي اين است كه چقدر به آينده‌ي حرفه‌اي باشگاه‌ها توجه داريم.

وي افزود:‌ حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها يكي از مهمترين اتفاقاتي است كه در فوتبال آسيا رخ مي‌دهد و متاسفانه مديران ما به آن توجه ندارند، با اين وجود مي‌خواهيم با كشورهايي رقابت كنيم كه از ما جلوترند و رسيدن به آنها كار دشواري است.

صفايي فراهاني خاطرنشان كرد: مديران باشگاه‌ها از شركت در جلسات اين چنيني خودداري مي‌كنند و بعد از همه ايراد مي‌گيرند اما، خودمان هيچ‌گاه خودمان را مورد بررسي قرار نمي‌دهيم و نمي‌بينيم كارنامه‌ي كاري‌ ما چه بوده است؟ چقدر به مسووليتي كه بر عهده گرفتيم واقفيم و به آن متعهد هستيم!

رييس كميته انتقالي فدراسيون فوتبال تصريح كرد: من وظيفه دارم اهميت طرح كنفدراسيون فوتبال آسيا در حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها را بيان كنم، اتفاقي كه در حال رخ دادن است فرصت طلايي براي فوتبال ماست. جمع‌بندي كميته‌ي مسابقات كنفدراسيون آسيا بر اين است كه تا سال 2009 تنها باشگاه‌هايي در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حضور يابند كه استانداردهاي اين مرجع را داشته باشند و بر اساس آن سهميه هر كشور براي حضور در مسابقات ليگ قهرمانان مشخص خواهد شد كه مي‌تواند بين يك تا چهار سهميه براي هر كشور باشد.

وي افزود: اين يك فرصت طلايي براي فوتبال ماست و ما از آن استفاده نمي‌كنيم، مديران باشگاه‌ها به بهانه‌ي رسيدن به امور تيم‌شان در فصل نقل و انتقالات در اين جلسه شركت نكردند و ظاهرا متوجه نيستند كه تنها يكسال و نيم تا اجراي طرح كنفدراسيون فوتبال آسيا فرصت داريم.

صفايي فراهاني گفت: به عنوان عضو كميته اجرايي AFC وظيفه دارم اهميت موضوع را براي باشگاه‌ها بيان كنم.

وي با تاكيد بر اين گفته ادامه داد: بحث كنفدراسيون فوتبال اسيا اين نيست كه تنها سه تيم برتر يك كشور را كنترل كند، آنها كل تيم‌ها حتي تيم‌هاي انتهايي جدول را نيز كنترل مي‌كنند و بر اساس آن اقدام به ارزيابي مسابقات و تعيين سهميه‌بندي براي تيم‌ها مي‌كنند كه امكان دارد يك كشور صاحب يك تيم و كشور ديگر صاحب چهار تيم شود. از آنجا كه فدراسيون فوتبال تشكيلات مشخصي ندارد و باشگاه‌ها نيز نمي‌توانند حداقل شرايط AFC را برآورده كنند از مقامات كنفدراسيون فوتبال آسيا خواسته‌ام بازديد خود را از كشور ما تا ماه سپتامبر به عقب بياندازند.

وي تصريح كرد: پيش از تعطيلات عيد به باشگاه‌ها گوشزد كرديم كه فرصتي كوتاه براي رسيدن به حد نصاب و شرايط حرفه‌اي فوتبال آسيا را دارند، متاسفانه زمان زيادي را از دست داديم و فرصت باقي مانده نيز به سرعت مي‌گذرد، آنچه در ايران مي‌گذرد با خارج از كشور متفاوت است، پيش از اين نيز اين چنين بوده است و متاسفانه ما با هم توجه نداريم.

به گزارش ايسنا، ‌وي با اشاره به نفوذ برخي از افراد در كنفدراسيون فوتبال آسيا اظهار كرد: متاسفانه برخي از افراد نفوذ در كنفدراسيون فوتبال آسيا را با لابي كردن اشتباه گرفته‌اند. نفوذ يعني توانايي خود را ارائه دهيم و از كنفدراسيون فوتبال آسيا فرصت بگيريم، صادقانه مي‌گويم بيشترين نفوذ را در AFC ژاپني‌ها دارند. نه به خاطر هزينه‌اي كه صرف مي‌كنند بلكه به خاطر ارائه‌ي توانايي‌هاي آنهاست. كشور ژاپن وقتي براي شركت در جلسات AFC به كوالالامپور مي‌رود حرفي براي گفتن دارد اما، متاسفانه در ايران اين چنين نيست.

صفايي فراهاني با اظهار تاسف گفت:‌ به شخصه نماينده‌ي باشگاه استقلال را در مراسم قرعه‌كشي ليگ قهرمانان آسيا نديدم، اين در حالي بود كه وي در آن تاريخ در مالزي حضور داشت و اگر در جلسه هماهنگي AFC شركت مي‌كرد شايد مشكلاتي كه براي اين تيم در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا پيش آمد، رخ نمي‌داد.

وي خاطرنشان كرد:‌ اكثر باشگاه‌هاي ما حداقل استانداردهاي AFC را دارند اما، در برخي مسائل با مشكل مواجه هستيم كه بايد سعي در برطرف كردن آنها كنيم. زماني كه مسوولان AFC مي‌بينند نمايندگان ژاپن با جديت برخورد مي‌كنند نه تنها از رفتار آنها ناراحت نمي‌شوند بلكه ابراز خوشحالي مي‌كنند اما، نمايندگان فوتبال ايران حتي حوصله‌ي حضور در اين جلسات را هم ندارند.

رييس كميته انتقالي فدراسيون فوتبال افزود: ما نفوذ را اشتباه ترجمه مي‌كنيم و توانايي را با تقلب اشتباه مي‌گيريم، در خارج ايران توانايي عامل پيشرفت است و ما با تقلب به دنبال پيشرفت هستيم. اين مسائل دوره‌اش تمام شده است، ما بايد به خودمان بياييم، هميشه فكر مي‌كنيم مسوولان كنفدراسيون فوتبال آسيا با ما مشكل دارند اما، آنها هيچ مشكلي با ما ندارند. اين ما هستيم كه مشكل داريم. از مديران باشگاه‌ها تعداد كمي در جلسه حضور يافته‌اند و مشخص است كه آنها چقدر براي آينده باشگاه خود نگرانند و چطور مي‌خواهيم با فوتبال برتر آسيا برابري كنيم.

وي ادامه داد: اينها مسائلي است كه بدان توجه نداريم و به راحتي فرصت‌ها را از دست مي‌دهيم و بعد ديگران را متهم مي‌كنيم كه با ما مشكل دارند و جلوي پيشرفت ما را گرفته‌اند. از زماني كه اين دستورالعمل‌ را شنيديد چقدر آن را جدي گرفته‌ايد؟ طي چند ماه اخير تنها مدير عامل سپاهان و آن هم به صورت تلفني پيگير دستور كنفدراسيون فوتبال آسيا براي حرفه‌اي شدن شد. ديگر باشگاه‌ها ظاهرا متوجه تحولي كه قرار است در فوتبال آسيا ايجاد شود، نيستند. مطمئن باشيد اگر خواسته‌هاي AFC لحاظ نشود از حضور در رقابتهاي بين‌المللي محروم خواهيم شد و اين مساله شوخي نخواهد بود. دستور AFC جدي است كه در صورت عدم توجه مشكلات زيادي گريبان ما را مي‌گيرد.

صفايي فراهاني در ادامه گفت: اگر از شش سال پيش بحث حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها را به طور حرفه‌اي دنبال مي‌كرديم در حال حاضر حداقل استانداردها را داشتيم اما، به خاطر اين كه گمان مي‌كرديم اين مساله شوخي است و لابي كردن را به نوعي توانايي مي‌دانستيم با همين سيستم به كار خود ادامه داديم.

وي با اشاره به نشست خود با بن همام گفت: من در جلسه‌اي كه با رييس AFC داشتم پيشنهاداتي را در رابطه با فوتبال ايران مطرح كردم و جالب اينجاست كه او اطلاعاتي از فوتبال ما داشت، حتي از مسائل ريز باشگاه‌هاي كوچك و بزرگ به اندازه‌ي خودمان بود و در اين زمينه ابراز نگراني مي‌كرد و مسائلي كه ما به آن توجهي نداريم آنها دنبال مي‌كنند و بيشتر از ما به دنبال از دست رفتن فرصت‌ها هستند.

وي همچنين از باشگاه‌ها انتقاد كرد : مديران باشگاه‌ها خود بايد پيگيري چگونگي اجراي طرح AFC باشند. در اين مورد حتي فدراسيون فوتبال را بازخواست كنند اما، آنها به هيچ وجه نگران نيستند و پيگيري نمي‌كنند . مديران باشگاه‌ها با اين كه مي‌دانستند داشتن مدرك مربي‌گيري درجه A جدي است اما، به آن توجه نكردند. امروز در كنفدراسيون فوتبال آسيا مربيان نه تنها بايد مدرك A را مورد تاييد اين كنفدراسيون داشته باشد بلكه بايد مدرك بالاتر از آن را نيز ارائه كنند. AFC هر مدركي را قبول نمي‌كند. يا بايد به تاييد AFC رسيده باشد و يا مربيا مدارك را از نهادهاي مورد تاييد AFC دريافت كنند.

وي ادامه داد: باشگاه‌ها بايد براي اجراي طرح AFC دو نكته اساسي را مورد توجه قرار دهند، استاديوم‌هاي استاندارد و بهره‌گيري از مربياني كه مدارك‌شان مورد تاييد كنفدراسيون فوتبال آسيا دو موضوعي است كه براي رسيدن به آن بايد زمان لازم صرف شود. زماني كه ليگ حرفه‌اي را آغاز كرديم به باشگاه‌ها تاكيد شد بحث مالي را نيز جدي بگيرند اما باز هم توجهي نشد در طرح جديد AFC نيز براي فوتبال حرفه‌اي بررسي دفاتر مالي از موارد بسيار مهم است و حساسيت لازم نسبت به آن وجود دارد. در جلسه‌ي روز گذشته كميته‌ي انتقالي فدراسيون فوتبال نامه‌اي از سازمان بازرسي كل كشور آمده بود كه باشگاه‌ها بايد توجه لازم به آن داشته باشند متاسفانه در برخي باشگاه ها رقم‌هاي ثبت شده در هيات‌ها و فدراسيون فوتبال با آن چيزي كه در باشگاه‌ها به ثبت رسيده بود متفاوت بود.

وي در پايان دوباره هشدار داد: اين خوش خيالي است گمان كنيم كه اگر پس از سال 2009 استانداردهاي كنفدراسيون فوتبال آسيا را نداشته باشيم هيچ برخوردي با ما صورت نمي‌گيرد، همانطور كه استقلال محروم شد محروميت‌هاي احتمالي در انتظار فوتبال ما خواهد بود. باشگاه‌ها پشتوانه‌ي تيم ملي هستند و كنفدراسيون فوتبال آسيا به اين مساله توجه دارند. كنفدراسيون فوتبال آسيا با تشكيل كميته‌اي كه هزينه‌ي فعاليت آن از سوي ژاپن تقبل شده بررسي شرايط برگزاري ليگ حرفه‌اي در كشورهاي مختلف را مورد بررسي قرار مي‌دهد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
اینم لیست کامل بازیهای نیم فصل اول:
* هفته اول
نفت آبادان-پرسپوليس
استقلال تهران-استقلال اهواز
پگاه-سپاهان
ذوب‌هن-ملوان
ابومسلم-صباباتري
پاس-مس كرمان
پيكان-برق شيراز
فجرسپاسي-شيرين فراز
راه‌آهن-سايپا

* هفته دوم
استقلال اهواز- نفت آبادان
ملوان-استقلال تهران
فولاد سپاهان -ابومسلم
مس كرمان-ذوب آهن
صباباتري-پيكان
شيرين فراز -پاس
برق شيراز-راه‌اهن
سايپا-فجر سپاسي
پرسپوليس-پگاه

* هفته سوم
پگاه -نفت آبادان
استقلال تهران-مس كرمان
پيكان-سپاهان
ذوب‌آهن-شيرين فراز
راه‌آهن-صباباتري
پاس-سايپا
فجرسپاسي-برق شيراز
ابومسلم- پرسپوليس
استقلال اهواز-ملوان

* هفته چهارم
نفت آبادان- ملوان
شيرين فراز-استقلال تهران
سپاهان-راه‌آهن
سايپا-ذوب آهن
صباباتري-فجر سپاسي
برق شيراز-پاس
پرسپوليس-پيكان
مس كرمان-استقلال اهواز
پگاه-ابومسلم

* هفته پنجم
ابومسلم-نفت آبادان
استقلال تهران-سايپا
فجرسپاسي-سپاهان
ذوب‌آهن-برق شيراز
پاس-صباباتري
راه‌آهن-پرسپوليس
استقلال اهواز-شيرين فراز
پيكان-پگاه
ملوان-مس كرمان

* هفته ششم
نفت آبادان-مس كرمان
برق-استقلال تهران
سپاهان -پاس
صباباتري-سپاهان
پرسپوليس-فجر سپاسي
سايپا -استقلال اهواز
پگاه -راه‌آهن
شيرين -فراز ملوان
ابومسلم- پيكان

* هفته هفتم
پيكان -نفت آبادان
استقلال تهران-صباباتري
ذوب‌ آهن- سپاهان
پاس- پرسپوليس
استقلال اهواز-برق شيراز
فجر سپاسي- پگاه
ملوان-سايپا
راه‌آهن -ابومسلم
مس كرمان -شيرين فراز

* هفته هشتم
نفت آبادان -شيرين فراز
سپاهان -استقلال تهران
پرسپوليس -ذوب آهن
صباباتري- استقلال اهواز
پگاه- پاس
برق شيراز- ملوان
ابومسلم- فجر سپاسي
سايپا -مس كرمان
پيكان- راه‌آهن

* هفته نهم
راه‌اهن -نفت آبادان
استقلال تهران - پرسپوليس
استقلال اهواز- سپاهان
ذوب‌آهن- پگاه
ملوان -صباباتري
پاس -ابومسلم
مس كرمان-برق شيراز
فجر سپاسي -پيكان
شيرين فراز-سايپا

* هفته دهم
نفت آبادان- سايپا
پگاه-استقلال تهران
سپاهان -ملوان
ابومسلم -ذوب‌اهن
صباباتري -مس كرمان
پيكان- پاس
برق شيراز- شيرين فراز
راه‌آهن- فجر سپاسي
پرسپوليس -استقلال اهواز

* هفته يازدهم
فجر سپاسي- نفت آبادان
استقلال تهران- ابومسلم
مس كرمان -سپاهان
ذوب‌آهن- پيكان
شيرين فراز -صباباتري
پاس-راه‌آهن
سايپا -برق شيراز
ملوان -پرسپوليس
استقلال اهواز- پگاه

* هفته دوازدهم
نفت آبادان- برق شيراز
پيكان- استقلال تهران
سپاهان- شيرين فراز
راه آهن -ذوب‌آهن
صباباتري -سايپا
فجر سپاسي -پاس
پرسپوليس- مس كرمان
ابومسلم -استقلال تهران
پگاه- ملوان

* هفته سيزدهم
پاس- نفت آبادان
استقلال تهران- راه‌آهن
سايپا -سپاهان
ذوب‌آهن -فجر سپاسي
برق شيراز- صباباتري
شيرين فراز -پرسپوليس
استقلال اهواز- پيكان
مس كرمان- پگاه
ملوان- ابومسلم

* هفته چهاردهم
نفت آبادان- صباباتري
فجر سپاسي- استقلال تهران
سپاهان -برق شيراز
پاس -ذوب‌آهن
پرسپوليس -سايپا
راه‌آهن- استقلال اهواز
پگاه -شيرين فراز
پيكان- ملوان
ابومسلم- مس كرمان

* هفته پانزدهم
ذوب‌آهن- نفت آبادان
استقلال تهران- پاس
صباباتري- سپاهان
برق شيراز -پرسپوليس
استقلال اهواز- فجر سپاسي
سايپا -پگاه
ملوان- راه‌آهن
شيرين فراز- ابومسلم
مس كرمان- پيكان

* هفته شانزدهم
نفت آبادان -سپاهان
ذوب‌آهن -استقلال تهران
پرسپوليس- صباباتري
پاس- استقلال اهواز
پگاه -برق شيراز
فجر سپاسي -ملوان
ابومسلم -سايپا
راه‌آهن -مس كرمان
پيكان شيرين- فراز

* هفته هفدهم
استقلال تهران- نفت آبادان
سپاهان-پرسپوليس
استقلال اهواز- ذوب‌آهن
صباباتري- پگاه
ملوان- پاس
برق شيراز- ابومسلم
مس كرمان- فجر سپاسي
سايپا -پيكان
شيرين فراز- راه‌آهن

بريم ليگ هفتم .. با اميد قهرماني قرمز و آبي پوشان ايالت كاتالون ! :D (يعني آبي و قرمزهاي تهران .. اشتباه چاپي بود!)


6.gif
6.gif
6.gif
6.gif
6.gif
 

mooZmar

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2004
نوشته‌ها
7,627
لایک‌ها
156
بالاخره جریان آرش برهانی به کجا رسید؟؟؟
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
بالاخره جریان آرش برهانی به کجا رسید؟؟؟
سلام استاد موزماز عزیز
مشتاق دیدار
امروز از یکی از دوستان شنیدم که محلق شد به پرسپولیس.
راست و دروغش با خودش!!!
 

mooZmar

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2004
نوشته‌ها
7,627
لایک‌ها
156
سلام استاد موزماز عزیز
مشتاق دیدار
امروز از یکی از دوستان شنیدم که محلق شد به پرسپولیس.
راست و دروغش با خودش!!!
سلام...
این خبر مال دیروز بوده، امروز تو همشهری خوندم که برهانی نرفته پیروزی....معلوم نیست بالاخره آخرش کجا میره؟!!
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
سلام...
این خبر مال دیروز بوده، امروز تو همشهری خوندم که برهانی نرفته پیروزی....معلوم نیست بالاخره آخرش کجا میره؟!!
هم پیروزی میخوادش و هم استقلال ..!!
هنوز قراردادی که ثبت نکرده !
--------------------------------------------------------------------------------

به گزارش خبرگزاري فارس، آرش برهاني شب گذشته با حضور در دفتر علي فتح زاده،مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي درباره تيم جديدش مذاكراتي را انجام داده و سرانجام با توافق نهايي، با اين تيم قرارداد داخلي امضاء كرد.
بنا بر اين توافق، برهاني با عقد قرارداد داخلي به مدت 2 سال و به ملبغ 500 ميليون تومان به استقلال پيوست.
برهاني امروز براي ثبت قرارداد رسمي در هيات فوتبال حاضر خواهد شد تا براي حضورش در استقلال براي فصل آينده هيچ مشكلي نداشته باشد.
گفتني است برهاني پيش از كسب توافق نهايي با فتح زاده؛در هفته جاري با مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز مذاكراتي را انجام داده بود و مدير عامل اين تيم معتقد بود كه مهاجم سابق پاس در فصل آينده براي قرمزهاي پايتخت بازي خواهد كرد،اما سرانجام وي با باشگاه استقلال به توافق رسيد.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
استقلال خوب داره مهره جذب می کنه..
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
مشکل هفت بازیکن پاس ؛
آنها نمی خواهند به همدان بروند

درحالیکه تمرینات تیم فوتبال پاس همدان چند روزی است آغاز شده اما برخی بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال پاس تهران از حضور در تمرینات این تیم خودداری کرده و خواهان حضور در تیم های دیگر هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، یکی ازمهمترین مشکلات مسئولان باشگاه پاس همدان متقاعد ساختن بازیکنانی است که با باشگاه پاس تهران قرارداد دارند اما حاضر نیستند برای این تیم نوپای همدانی بازی کنند.

در این ارتباط کاظم اولیایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس همدان از راه های مختلف در تلاش برای متقاعد ساختن این بازیکنان جهت همراهی و حضور درتمرینات این تیم است که هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

از بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال پاس تهران برخی نفرات چون لفته حمیدی، سامان صفا و امید خورج در تمرینات تیم فوتبال پاس همدان شرکت می کنند و تمایل به ادامه همکاری با تیم فوتبال پاس درهمدان دارند اما از سویی دیگر جمعی هفت نفره از بازیکنان تیم فوتبال پاس تهران که بین یک تا دو سال از قراردادشان با این باشگاه باقی است خود را ملزم به همراهی با همدانی ها نمی دانند و از طرق قانونی در تلاش برای تحقق خواسته و اهداف خود هستند.

جواد شیرزاد، محمد غلامی، حسین پاشایی، خسروحیدری، بیژن کوشکی، کیانوش رحمتی و حمیدهدایتی بازیکنانی هستند که با استخدام وکیلی در تلاش هستند تا به نحوی از همکاری با باشگاه پاس همدان خودداری کرده و به تیمی دیگر بروند. آنها مدعی اند که با باشگاه پاس تهران قرارداد بسته اند و هیچ تعهدی به باشگاه پاس همدان ندارند.

این بازیکنان که از باشگاه های مطرح لیگ برتر و دسته اول پیشنهاداتی جالب توجه دارند، برای تصمیم گیری در این خصوص منتظر تعیین تکلیف خود و به نتیجه رسیدن تلاش از راه قانونی هستند.

درشرایطی که کمتر ازیک ماه تا آغاز مسابقات لیگ برترباقی مانده است، مسئولان باشگاه پاس همدان نیزبه جای تحکم با برقراری ارتباطی دوستانه خواهان حضور این بازیکنان در تمرینات تیم شان هستند. منصورپورحیدری مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان طی هفته جاری در تماس های جداگانه با این بازیکنان از آنها خواسته تا از مواضع خود صرفنظر کنند به تیم فوتبال پاس همدان بپیوندند.
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
این واقعا حقشونه که نخوان برن وقتی قرار داد بستن با تیم پاس تهران بوده نه همدان و بیشترشون هم کارو زندگیشون و خانوادشون تو تهرانه برن همدان چی کار کنن.
اینم نتیجه یک سری تصمیمات الکی تو فوتبال ایران هست.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
استقلال ترقه تركانده كاشانى: بمب اصلى را هفته نهم مى بينيد

تمرين عصر پنجشنبه پرسپوليس دقايق پايانى اش را سپرى مى كند كه به صورت كاملاً ناگهانى سر و كله حبيب كاشانى در زمين شركت واحد پيدا مى شود. او كه فهميده از همين آغاز بايد كار را جدى بگيرد و البته رابطه صميمانه اى با سكوها داشته باشد خيلى زود توسط 60-۵۰ هوادار پرسپوليس محاصره مى شود تا پاسخگوى سؤالات متوالى و بعضاً تكرارى آنها كه بيشتر حول محور عدم موفقيت در فصل نقل و انتقالات و عقب افتادن از رقيب سنتى مى چرخد باشد.

كاشانى خيلى زود شروع به صحبت مى كند و مى گويد: «از امير قلعه نويى و پرويز مظلومى دلخورم، چرا كه در اين فصل۶ بازيكن ما را به تيم ب دعوت كرده اند. ما به تيم ب بازيكن نمى دهيم چون در اين مقطع اين دعوت ها به تيم ما ضربه مى زند.»
مديرعامل درباره شايعه نشستن «احمد كارو» مربى درنا تهران روى نيمكت پرسپوليس مى گويد: «ايشان فقط قرار است حريفان شهرستانى ما در ليگ برتر را براى كادر فنى آناليز كند.»
كاشانى درمورد انتقال معدنچى و كعبى مى گويد: «كار انتقال معدنچى هنوز قطعى نشده، چرا كه اين ترانسفر به صورت شفاهى بوده و اين بازيكن حتى مى تواند با الشعب قراردادش را منعقد نكند.
كعبى هم ۹۰ درصد كارهايش حل شده اما يك مشكل كوچك براى حضور در لستر دارد.»
وى در مورد حضور قطبى در كادر فنى پرسپوليس نيز معتقد است ۹۰ درصد كار تمام شده و قطبى بعد از جام ملت ها به پرسپوليس مى پيوندد. مديرعامل پرسپوليس اما از مدير برنامه هاى كعبى، معدنچى و البته دنيزلى شاكى است و مى گويد: «اين آقا ۳ بازيكن ما را فرارى داد و حالا بيايد اين يكى را هم ببرد تا خيالش راحت شود.» (منظورش عليرضا حقيقى است)
آقاى مديرعامل درباره بازيكن هاى جديد تيم مى گويد: «فهرستى را تهيه كرده ايم و دنبال آنها هستيم.» كاشانى به نام مجتبى جبارى و فريدون زندى اشاره مى كند: «با اين ۲ بازيكن مذاكراتى انجام شده اما گويا خانواده جبارى براى همين خاطر تهديد شده اند البته خودش دوست دارد پرسپوليسى شود.»
كاشانى همچنين در صحبت هايش اعلام مى كند كه پرسپوليس روز شنبه (امروز) با ستار زارع قراردادى را ثبت خواهد كرد. او از زمين هاى تمرينى هم خبر مى دهد و اعلام مى كند ۳-۲ زمين ديده اند و در حال مذاكره هستند تا يكى از آنها براى تمرينات انتخاب شود.
اما صحبت هاى جالب مديرعامل پرسپوليس در مورد برهانى و خريدهاى استقلال است: «آرش برهانى مشكل اخلاقى دارد و شايد اصلاً نتواند در هيچ تيمى بازى كند. ما دنبال بازيكنان استقلال نيستيم و قرار نيست بمبى بتركانيم. به نظر من استقلال هم تا اينجا كار بزرگى نكرده و به جاى بمب، ترقه تركانده. ما بمب اصلى را در هفته نهم مى تركانيم.»
آخرين صحبت هاى كاشانى درباره دنيزلى است: «بعد از باخت به سپاهان همه ناراحت بودند و ما هم كه در ورزشگاه بوديم اعصابمان به هم ريخت. آنقدر ناراحت بودم كه رفتم منزل و خوابيدم اما با صداى خنده اين آقا از خواب بيدار شدم. مثالى داريم كه مى گويد وقتى همه ناراحتند و گريه مى كنند تو هم يا گريه كن يا تظاهر كن كه گريه مى كنى اما خنده هاى اين آقا نشان داد اصلاً به فكر پرسپوليس نبوده و فقط مى خواسته پولى بگيرد و بعد هم برود دنبال كارش.»
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
تیم فوتبال پیکان مغلوب لاتزیو ایتالیا شد
تیم فوتبال پیکان تهران در دیداری تدارکاتی در اردوی آماده سازی اتریش مقابل تیم لاتزیو ایتالیا تن به شکست داد.
به گزارش خبرنگارمهر، تیم فوتبال پیکان تهران که ازجمعه گذشته اردوی تدارکاتی خود را در کمپ جنگلی IFCS گراتس اتریش در 200 کیلومتری شهروین برپا کرده است ، عصر دیروز دردومین دیدارتدارکاتی خود مقابل تیم صاحب نام لاتزیو ایتالیا با دو گل تن به شکست داد .

دراین دیدارتیم لاتزیو با جمعی از بازیکنان نامدارخود به میدان رفت و درهرنیمه یکبار دروازه تیم پیکان را بازکرد. تیم پیکان درنخستین دیدارخود مقابل تیم "کاپلاخ" از تیم های دسته اولی اتریش با سه گل به پیروزی رسیده بود .

تیم پیکان فردا و در سومین دیدارتدارکاتی خود به مصاف تیم منتخب باشگاه های اتریش خواهد رفت .این تیم پس از پشت سر گذاشتن اردوی تدارکاتی اتریش روز 9 مرداد ماه به کشور باز می گردد.
 

nemessisor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2007
نوشته‌ها
470
لایک‌ها
4
سن
31
قائم مقام باشگاه صباباتري تهران گفت: كادر فني تيم هيچ تغييري نخواهد كرد.

عباس مرادي با رد شايعات مطرح شده در خصوص حضور قلعه‌نويي در صباباتري گفت: باشگاه صباباتري وارد اين مسايل حاشيه‌اي نمي‌شود. كادر فني صباباتري انتخاب شده و هيچ تغييري در آن صورت نمي‌گيرد.

وي همچنين محمد نوري را آخرين خريد فصل صباباتري دانست وافزود: با جذب نوري تمامي نيازهاي فصل جديد تامين شد. در اين فصل تصميم ما بر جوانگرايي بود و به همين دليل در بازار نقل و انتقالات بيشتر به دنبال نفرات جوان و آينده‌دار بوديم تا بازيكنان اسمي.

قائم مقام باشگاه صباباتري گفت: در فصل گذشته صبا تا فينال جام حذفي پيش رفت اما، در ليگ برتر عنوان سيزدهم را به دست آورديم كه راضي كننده نبود، با اين حال در اين فصل تيم را به گونه‌اي آماده ساخته‌ايم كه بتوانيم يكي از سه تيم بالاي جدول باشيم، ضمن آن كه به دنبال قهرماني در جام حذفي هستيم.

مرادي افزود: صباي ليگ هفتم تيمي جوان با توانايي‌هاي بالاست و بي‌ترديد در اين فصل حرف‌هاي بسياري براي گفتن خواهيم داشت.

منبع: www.parsfootball.com
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
هشدار چند باره‌ي خبيري به باشگاه‌ها:
حداقل‌هاي كنفدراسيون فوتبال آسيا را فراهم كنيد
قرار نيست كار فوق‌العاده‌اي انجام شود

عضو كميته‌ي انتقالي فدراسيون فوتبال براي چندمين بار بر دستيابي باشگاه‌هاي ايران به معيارهاي كنفدراسيون آسيا تاكيد كرد.


به گزارش ايسنا، نمايندگان كميته‌هاي نظارتي كنفدراسيون فوتبال آسيا براي امتيازدهي به باشگاه‌ها در دو بازديد جداگانه طي مهرماه امسال و ارديبهشت سال آينده به ايران سفر خواهند كرد.


دكتر مهدي خبيري با اشاره به معيارهاي حرفه‌يي شدن باشگاه‌ها از نظر كنفدراسيون فوتبال آسيا به ايسنا گفت: اين معيارها در ‌62 آيتم به فوتبال ايران ارايه شده است كه ما بايد حداقل‌هاي آن را به زودي فراهم كنيم، يكي از اين معيارها در اختيار داشتن بازيكن حرفه‌اي از سوي باشگاه‌ها است، به معناي آنكه بازيكن در استخدام باشگاه بوده و حق كار ديگري را ندارد اما، در حال حاضر بازيكنان فوتبال ما ملزم به رعايت اين قانون نيستند. بايد اشاره كنم كه باشگاه لازم نيست كه ‌20 يا ‌30 بازيكن حرفه‌اي داشته باشد بلكه مي‌تواند كار را با ‌4، ‌5 بازيكن آغاز كند، اين اتفاق به طور دقيق در ليگ ژاپن رخ داد و تيم‌ها با مجموعه‌اي از بازيكنان حرفه‌اي، نيمه حرفه‌اي و آماتور در ليگ شركت مي‌كردند. موضوع ديگر بحث حقوق باشگاه‌ها در بحث توزيع، كنترل و كسب درآمد، فروش بليت مسابقات، حق پخش تلويزيوني و كپي رايت و درآمدهاي حاصل از نقل و انتقال بازيكنان است. در ضمن هر باشگاه بايد داراي ماهيتي تجاري باشد و به عنوان نهادي مستقل از ثبت شركت‌ها مجوز گرفته و داراي مجمع و هيات مديره‌ي انتخابي و نه انتصابي باشد.


وي گفت: شفاف سازي مالي در باشگاه نيز لازم است و مجموعه نبايد به بازيكنان بدهكار شود، بلكه در بدترين شرايط حداقل تراز مالي باشگاه بايد صفر شود.


خبيري افزود: از ديگر بخش‌ها اخذ مدرك حرفه‌اي مربيگري توسط سرمربيان تيم‌ها و تجهيز ورزشگاه‌هاي خانگي با حداقل ‌3 هزار صندلي است، البته بر خلاف تصور بسياري از مديران باشگاه‌ها لازم نيست كه اين صندلي‌ها آنچنان لوكس و گران قيمت باشند، بلكه در استاندارد مد نظر فيفا وجود صندلي‌هاي بسيار معمولي پيش بيني شده است.


وي در مورد ورزشگاه و زمين تمرين نيز تاكيد كرد، كه نياز نيست يك باشگاه به طور حتم داراي ورزشگاه و زمين اختصاصي باشد بلكه مي‌تواند اين تجهيزات را به صورت اجرايي و با ضمانت ‌2، ‌3 ساله در اختيار داشته باشد.


دكتر خبيري به ايسنا گفت: مثالي كه براي دولتي يا خصوصي بودن باشگاه‌ها مي‌توان مطرح كرد مانند مثال فيل و آهو است. تا زماني كه باشگاه‌ها دولتي باشند چابكي لازم براي رشد و پيشرفت باشگاه‌ها وجود نخواهد داشت.


وي ادامه داد: لازم است تا علاوه بر تمهيدات داخلي و در نظر گرفتن امتيازهايي براي باشگاه‌ها به منظور خصوصي شدن از الگوهاي بين‌المللي نيز استفاده كنيم و آنها را بومي كنيم كه در اين راه نيروهاي دانشگاهي نيز مي‌توانند كمك كنند.


وي افزود: ليگ حرفه‌اي ايران را با حداقل‌هاي يوفا مقايسه كرده‌ام، در حال حاضر اكثر فضاهاي ورزشي ما توسط بخش دولتي اداره مي‌شود و در مجموع تنها بيست و هشت درصد حداقل‌هاي لازم براي حرفه‌اي شدن را در اختيار داريم.


خبيري پيشنهاد داد: **** جامع باشگاهداري فوتبال ايران با چشم‌اندازي بيست ساله تدوين شود تا بتوانيم باشگاه ايده‌آل را طراحي كنيم.


وي افزود: مسوولان باشگاه‌هاي فوتبال در ايران تصور مي‌كنند كه بايد كارهاي فوق‌العاده‌اي انجام دهند، به همين دليل است كه مسايل در فوتبال ما تا اين اندازه پيچيده شده است. در حال حاضر باشگاه‌ استقلال بر روي آسمان‌ها حركت مي‌كند و آنقدر كار را پيچيده كرده‌اند كه يكي از ابتدايي‌ترين كارهايشان مانند ارسال اسامي براي كنفدراسيون فوتبال آسيا را از ياد مي‌برند.
 

Hesam_P

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2007
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
احتمال بخشودگی جرائم فصل گذشته تیم های لیگ برتر وجود دارد
رئیس سازمان لیگ برتر از احتمال بخشودگی جرائم فصل گذشته برخی از تیم های لیگ برتر از جمله تیم های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

سیدرضا افتخاری با بیان این مطلب به خبرنگارمهر افزود: کمیته انضباطی درحال تهیه گزارشی برای ارائه به سرپرست فدراسیون فوتبال است تا جرائم فصل گذشته تیم های لیگ برتر مورد بخشودگی قرار گیرد و درفصل جدید مسابقات اعمال نشود.

افتخاری اضافه کرد: سازمان لیگ نیزگزارش تکمیلی را در این زمینه به سرپرست فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد تا در صورت صلاحدید و توجه به جنبه های اصلاحی، نسبت به جرائم تیم های لیگ برتری چشم پوشی شود.

رئیس سازمان لیگ برتر درخصوص جلسه امروز شورای استیناف درخصوص جرائم باشگاه پرسپولیس پیرامون خسارت های وارده از سوی تماشاگران منتسب به این باشگاه در دیداربا سپاهان اظهار داشت: مقررشد در این زمینه پس از کارکارشناسی و در نظر گرفتن تمامی جوانب امر رای نهایی صادر شود.
 

Hesam_P

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2007
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
مظفری زاده در گفتگو با مهر:
"سوت طلا " متعلق به کل جامعه داوری است
بهترین داور لیگ در فصل گذشته گفت: عنوان بهترین داور سال و سوت طلایی متعلق به کل جامعه داوری ایران است.

سعید مظفری زاده با بیان این مطلب درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نمراتی که فصل گذشته ناظران داوری به داوران حاضر در لیگ برتر داده بودند ظاهرا نمرات من اندکی بالاتر از دیگر داوران بوده و همین مسئله باعث شده است تا ازسوی کمیته داوری فدراسیون فوتبال سوت طلایی را دریافت کنم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به عنوان بهترین داورسال هدف اصلی من نبود. ابتدا سعی کردم بهترین قضاوت خود را انجام دهم و خوشبختانه کارم مورد قبول جامعه داوری واقع شد.

این داور جوان ادامه داد: سوت طلایی و عنوان بهترین داور سال تنها متعلق به من نیست. ازآنجائیکه داوری کاری گروهی است، اگریک اشتباه ازسوی داوران کناری من سر می زد کارهمه ما تحت تاثیر قرارمی گرفت. به همین خاطر بیراه نیست اینکه بگویم جایزه بهترین دارو سال نه برای من بلکه برای همه داورانی که مرا در امر قضاوت بازی های لیگ همراهی کردند.



وی در خصوص بهترین قضاوت هایش در فصلی که گذشت، گفت : دیدار ابومسلم - استقلال و استقلال اهواز - استقلال تهران بهترین دیدارهای بود که من قضاوت کردم.

مظفری زاده تاکید کرد: نهایت سعی خود را به کارمی گیرم تا فصل آینده نیز ضمن ارائه داوری های خوب مجددا عنوان بهترین دارو سال را از آن خود کنم.

وی که جز داوران بین المللی فوتبال ایران نیست، از تلاش خود برای دستیابی به این مهم یاد کرد و افزود : من تا به امروز سعی خود را کرده ام اما نتوانسته ام عنوان داور بین المللی را از آن خود کنم. یکی از اولویت های من این است که بتوانم این عنوان را به دست آورم.
 

nemessisor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2007
نوشته‌ها
470
لایک‌ها
4
سن
31
به دستور كميته‌ انضباطي فدراسيون فوتبال،قرارداد حميد شفيعي با باشگاه استقلال به طور موقت به حالت تعليق درآمد.

عبدالرحمان شاه حسيني، رييس كميته‌ انضباطي اظهار كرد:باشگاه سايپا پس از قرارداد حميد شفيعي با باشگاه استقلال شكايتي را به انضمام اسناد و مداركي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ارسال كرده است كه در همين رابطه امروز پنج شنبه نشست فوق‌العاده‌اي در كميته‌ انضباطي برگزار شد.

وي ادامه داد: در اين نشست مقرر شد با دستور موقت حضور شفيعي در ليگ برتر به حالت تعليق در بيايد و از ثبت قرارداد اين بازيكن در هيات فوتبال استان تهران تا زماني مشخص شدن اصل ماجرا جلوگيري شود.

شاه حسيني تاكيدكرد: اين حكم موقت بوده و تا زمان روشن شدن تكليف اين بازيكن است.

منبع: www.parsfootball.com
 
بالا