برگزیده های پرشین تولز

مایکروسافت قصد دارد ایکس باکس بعدی را در ماه آینده معرفی کند

IT GALAXY

Registered User
تاریخ عضویت
23 مارس 2013
نوشته‌ها
473
لایک‌ها
277
cbcf33fe52b34a1812fbfe437b8d8bee_XL.jpg





پیش از این شایعه شده بود که مایکروسافت در ماه آپریل (ماه جاری) قصد معرفی نسل بعدی کنسول بازی ایکس باکس را دارد اما گزارش‌ها، به عقب افتادن کنفرانس معرفی این کنسول به ماه آینده، اشاره دارند. تاریخ اعلام شده برای کنفرانس اختصاصی مایکروسافت 21 ماه می یا 31 اردیبهشت ماه اعلام شده است.





مایکروسافت قصد داشته تا در 24 آپریل از نسل بعدی کنسول بازی خود پرده برداری کند اما این تاریخ بنا به دلایلی به 21 ماه می به تاخیر افتاده است. منابع وب سایت ورج در مایکروسافت اعلام نموده‌اند که غول نرم‌افزاری دنیا، در این کنفرانس اطلاعات اولیه‌ای از نسل بعدی ایکس‌باکس را با نام رمز Durango ارائه می‌کند.

براساس این گزارش مایکروسافت در سال 2013 (احتمالا پیش از تعطیلات آخر سال) نسل بعدی کنسول بازی خود را عرضه خواهد کرد. همچنین پیش از این اطلاعاتی بدست آمده بود که نشان می‌داد، در ایکس باکس بعدی روش خاصی برای ممانعت از کپی کردن بازی‌ها در نظر گرفته شده است که نیاز به دسترسی همیشگی به اینترنت دارد.
انتظار می‌رود نسخه نهایی ایکس باکس بعدی در نمایشگاه تخصصی بازی E3 بطور کامل به نمایش گذاشته شود. همچنین می‌دانیم که نرم افزار ایکس باکس بعدی بر پایه ویندوز 8 طراحی شده و خود کنسول نیز دارای سنسور داخلی کینکت است.


منبعThe Verge لینک مطلب
 

xbox kinect

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2012
نوشته‌ها
186
لایک‌ها
24
سریعتر معرفی شه دیگه . مردیم از خماری
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
از لحاظ سخت افزاری که بعید هست حرفی در مقابل ps4 داشته باشه ولی به احتمال زیاد با یک ای پی جدید و قوی حمرو حیرت زده خواهد کرد.
 
بالا