برگزیده های پرشین تولز

مروری بر هدست های گیمینگ سری MSI IMMERSE GH

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,806
لایک‌ها
175
سن
29
شرکت MSI پیشرو در ساخت قطعات سخت افزاری گیمینگ دارای سبد تجهیزات جانبی کاملی است تا انتخاب را برای طرفداران این برند گسترش دهد. محصولات گوناگون باعث می شود تا کاربران با سطح بودجه مختلف باز هم قدرت خرید تجهیزات جانبی این شرکت را داشته باشند. اما در این مطلب قصد داریم تا به هدست های IMMERSE GH این شرکت بپردازیم. هدست هایی که در کنار گیمینگ بودن، از نظر زیبایی شناسی هم توجه کاربران را به خود جلب می کنند.

هدست گیمینگ IMMERSE GH70
هدست گیمینگ IMMERSE GH70 برترین هدست ام اس آی است که با ویژگی های جذاب به راحتی می تواند کاربران خاص را به سمت خود بکشاند. این هدست نه تنها در بحث مقوله های گیمینگ هدستی کامل است بلکه کیفیت ساخت و طراحی زیبای آن، مشخص می کند که با یک محصول رده بالا طرف هستیم.

در بخش طراحی ساختار چند اتصاله این هدست استفاده از آن را در تایم های طولانی مدت آسان کرده و البته از طول عمر بازوها و نقاط اتصال بالایی هم سود می برد. پد نرم بالای سر، بالشتک های بزرگ و نرم روی گوش، اتصالات محکم و نورپردازی RGB از مهمترین ویژگی های ساختاری هدست IMMERSE GH70 است.

در بخش صدا، درایورهای 50 میلی متری نئودیمیم مشخص می کند که با چه ساختاری طرف هستیم. این هدست می تواند حساسیت 100 دسی بل، امپدانس 32 اهم و محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 40 هزار هرتز را ارائه کند. از سوی دیگر قابلیت های دیگری مانند صدای فراگیر 7.1 کانال مجازی و دریافت گواهینامه Hi-Res تضمینی است بر کیفیت صدای خوب.





ام اس آی هوای گیمرها را داشته و در داخل جعبه هدست IMMERSE GH70 دو بالشتک مختلف چرمی و پارچه ای و کیف حمل هدست را در نظر گرفته است. نورپردازی RGB یکی از ویژگی های مثبت ظاهری این هدست است. کاربران می توانند بین میلیون ها رنگ و افکت های نوری مختلف، نورپردازی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با استفاده از نرم افزار Mystic Light آن را مدیریت کنند. همچنین همگام سازی نورپردازی هدست با نورپردازی دیگر قطعات ام اس آی یکی از جذابیت های این هدست است.

اما یکی از مهمترین نکات هدست های ام اس آی استفاده از نرم افزار Gaming Center است. در این نرم افزار کاربر می تواند صدای فراگیر، اکولایزرهای از پیش تعیین شده، اکولایزر 10 باند با قابلیت شخصی سازی صدا و ویژگی های ضبط صدا و مدیریت میکروفون را مدیریت کند.

کنترلر هدست IMMERSE GH70 نه تنها در بخش متریال بلکه در بخش زیبایی شناسی و استفاده از دکمه های کاربردی، یکی از بهترین ها است. ولوم بزرگ با دسترسی آسان، دکمه فعال یا غیر فعال کردن میکروفون و دکمه صدای فراگیر 7.1 کانال مجازی بروی این کنترلر دیده می شود.

مشخصات هدست گیمینگIMMERSE GH70
ارتباطاتپورت USB 2.0
درایور50 میلی متری نئودیمیم
حساسیت100 دسی بل
امپدانس32 اهم
محدوده فرکانسی20 تا 40 هزار هرتز
حساسیت میکروفون40- دسی بل
محدوده فرکانسی میکروفون100 تا 10 هزار هرتز
نوع کابلکابل 2 متری

روکش صلایی
مقاومت کم
نورپردازیRGB
وزن525 گرم
بالشتکچرمی و پارچه ای
هدست گیمینگ IMMERSE GH60
هدست گیمینگ IMMERSE GH60 تفاوت چندانی از نظر ظاهری با IMMERSE GH70 ندارد. تنها در بخش های محدودی تفاوت های بین هر دو هدست گیمینگ رده بالای ام اس آی دیده می شود که در ادامه به ان می پردازیم.

از نظر طراحی هدست گیمینگ IMMERSE GH60 کاملا مشابه IMMERSE GH70 است. نوع ساختار چند اتصاله و ارگونومیک بالا از خصوصیات این هدست گیمینگ است. تنها تفاوت ضاهری IMMERSE GH60 نسبت به IMMERSE GH70 نبود نورپردازی RGB است.

در بخش صدا، درایورهای 50 میلی متری نئودیمیم کاملا مشابه IMMERSE GH70 است. این هدست می تواند حساسیت 96 دسی بل، امپدانس 32 اهم و محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 40 هزار هرتز را ارائه کند. از سوی دیگر قابلیت Hi-Res تضمینی است بر کیفیت صدای خوب این هدست. نکته جالب در مورد این هدست این است که از صدای فراگیر 7.1 کانال مجازی خبری نیست. قطعا کاربرانی مانند نگارنده هستند که از این قابلیت استفاده ای نداشته باشند.





ام اس آی در داخل جعبه هدست IMMERSE GH60 همچون برادر بزرگتر، دو بالشتک مختلف چرمی و پارچه ای و کیف حمل هدست را در نظر گرفته است. کنترلر هدست IMMERSE GH60 کاملا متفاوت از IMMERSE GH70 است. بروی این کنترلر ولوم صدا یا کنترل حجم صدا و سوئیچ فعال و غیر فعال کردذن میکروفون قرار گرفته است. لازم به ذکر است که به دلیل نوع ساختار و نوع اتصال این هدست، ام اس آی گیره لباس را در پشت این کنترلر در نظر گرفته.

استفاده از جک 3.5 میلی متری بجای پورت USB باعث شده تا کاربران حتی بروی گوشی های هوشمند و گجت های همراه هم از این هدست استفاده کنند. لازم به ذکر است که داخل جعبه IMMERSE GH60 بجز دو بالشتک مختلف و کیف حمل، یک مبدل 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری صدا و 3.5 میلی متری میکروفون هم قرار گرفته است.

مشخصات هدست گیمینگIMMERSE GH60
ارتباطاتجک 3.5 میلی متری
درایور50 میلی متری نئودیمیم
حساسیت96 دسی بل
امپدانس32 اهم
محدوده فرکانسی20 تا 40 هزار هرتز
حساسیت میکروفون40- دسی بل
محدوده فرکانسی میکروفون100 تا 10 هزار هرتز
نوع کابلکابل 2 متری

روکش صلایی
مقاومت کم
نورپردازیندارد
وزنمشخص نشده است
بالشتکچرمی و پارچه ای
هدست گیمینگ IMMERSE GH50
هدست گیمینگ IMMERSE GH50 ساختاری کاملا متفاوت با دیگر هدست های ام اس آی دارد. جذابیت های بصری برای ام اس آی در این هدست به یکی از مهمترین موارد تبدیل شده است.

از نظر طراحی هدست گیمینگ IMMERSE GH50 بسیار جذاب است و البته در کنار این جذابیت، ارگونومیک بالای آن و بالشتک های نرم باعث شده تا هم در استفاده های طولانی مدت و هم در زمان حمل و نقل به یکی از بهترین های بازار تبدیل شود. بازوهای جمع شونده این مدل، درایورها را به سمت داخل جمع کرده تا در زمان حمل و نقل فضای کمتری را اشغال کند.

در بخش صدا، درایورهای 40 میلی متری نئودیمیم عملکرد خوبی را ارائه می کنند. این هدست می تواند حساسیت 109 دسی بل، امپدانس 32 اهم و محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز را ارائه کند. از سوی دیگر قابلیت صدای فراگیر 7.1 کانال مجازی و VIBRATION یا باس های ویبره ای تجربه شنیداری خوبی را به ارمغان می آورد.





بروی کنترلر هدست IMMERSE GH50 مواردی مانند کنترل حجم صدا یا ولوم، دکمه فعال یا غیر فعال کردن VIBRATION یا باس ویبره ای، دکمه فعال یا غیر فعال کردن میکروفون و دکمه صدای فراگیر 7.1 کانال مجازی مشاهده می شود.

نرم افزار Dragon Center هم برای مدیریت صدای فراگیر، اکولایزر از پیش تعیین شده، اکولایزر 10 باند، مدیریت میکروفون و نورپردازی RGB در نظر گرفته شده است. اما یکی از جذابترین ویژگی های هدست گیمینگ IMMERSE GH50 نورپردازی RGB است. این نورپردازی در نواری باریک و نشان دراگون ام اس آی قرار گرفته است تا افکت های مختلف نوری و میلیون ها رنگ را در اختیار کاربر قرار می دهد.

مشخصات هدست گیمینگIMMERSE GH50
ارتباطاتپورت USB 2.0
درایور40 میلی متری نئودیمیم
حساسیت109 دسی بل
امپدانس32 اهم
محدوده فرکانسی20 تا 20 هزار هرتز
حساسیت میکروفون36- دسی بل
محدوده فرکانسی میکروفون100 تا 10 هزار هرتز
نوع کابلکابل 2.2 متری

روکش صلایی
نورپردازیRGB
وزن300 گرم
بالشتکچرمی
هدست گیمینگ IMMERSE GH30
هدست گیمینگ IMMERSE GH30 در دو نسخه ورژن 1 و ورژن 2 روانه بازار شده است. هیچ تفاوتی در بخش ظاهری و مشخصات این دو هدست وجود ندارد. تنها تفاوت این دو نشان دراگون ام اس آی است که در ورژن 1 به رنگ قرمز در آمده و در ورژن 2 این اژدها به رنگ مشکی طراحی شده است.

از نظر طراحی هدست گیمینگ IMMERSE GH30 همچون IMMERSE GH50 با بازوهای جمع شونده مجهز شده است تا حمل و نقل آن آسان شود. نوع ساختار و ارگونومیک مناسب هدست IMMERSE GH30 استفاده طولانی مدت از ان را راحت کرده است.





در بخش صدا، درایورهای 40 میلی متری نئودیمیم عملکرد مناسبی دارد. این هدست می تواند حساسیت 96 دسی بل، امپدانس 32 اهم و محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز را ارائه کند. جک 3.5 میلی متری بجای پورت USB یکی از مزیت های این هدست است تا استفاده از آن را حتی برای موبایل و گجت های همراه آسان سازد.

بروی کنترلر هدست IMMERSE GH30 مواردی مانند کنترل حجم صدا یا ولوم و دکمه فعال یا غیر فعال کردن میکروفون دیده می شود. ام اس آی در داخل جعبه هدست IMMERSE GH30 یک کیف حمل و مبدل 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری صدا و 3.5 میلی متری میکروفون قرار داده است.

مشخصات هدست گیمینگIMMERSE GH30
ارتباطاتجک 3.5 میلی متری
درایور40 میلی متری نئودیمیم
حساسیت96 دسی بل
امپدانس32 اهم
محدوده فرکانسی20 تا 20 هزار هرتز
حساسیت میکروفون36- دسی بل
محدوده فرکانسی میکروفون100 تا 10 هزار هرتز
نوع کابلکابل 1.5 متری

روکش صلایی
نورپردازیندارد
وزن222 گرم
بالشتکچرمی
 
بالا