برگزیده های پرشین تولز

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
آیا تاکنون از مرکز خرید اینیستیه استانبول تا کنون دیدن کرده اید ؟
مرکز خرید اینیستیه استانبول برای کسانی که تا کنون به استانبول سفر کرده اند بسیار آشنا و مکانی لذت بخش است واغلب کسانی که به استانبول سفر می کنند از این مکان زیبا دیدن کرده اند .
اغلب گردشگران و مسافرانی که به مقاصد یا مکان های دلخواه سفر می کنند یکی از گزینه های که مد نظرشان است خرید و آوردن سوغات است به همین منظور پیدا کردن مکان های خریداز موضوعات مهم و قابل توجه ای است که قبل از سفر نیز بایستی درباره آن اطلاع لازم را کسب کرد و با خیالی راحت در مکان مورد نظرتان خرید کنید .

استانبول از جنبه داشتن مراکز خرید مختلف بسیار مدرن شهری کامل و رویایی است که پا گذاشتن در مراکز خریدش ممکن است با بیرون آمدن از آنها با جیب خالی تمام شود .

%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84.jpg


موقعیت مکانی مرکز خرید اینیستیه استانبول چگونه است ؟
این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است و مرکز خرید پارک اینیسیته استانبول به شمار می آید که امکانات آن واقعا فوق العاده و بی نظیر است از رستوران ها و کافه های بی نظیرش گرفته تا بوتیک ها ی شیکی و فضاهای مختلفی که در اطراف آن قرار گرفته است .

برای رفتن به مرکز خرید اینیستیه استانبول اگر میدان تکیسم استانبول را می شناسید کارتان بسیار راحت است می توانید از ایستگاه میدان سور مترو شوید و در ایستگاه ایازآقا پیاده شوید یا از هر جایی از استانبول کافیست خط m2مترو را سوار شوید و در ایستگاه ایاز آقا پیاده شوید و با کمی پیاده روی این مرکز خرید بزرگ را پیدا خواهید کرد.

در سایت تورزپرس تمامی اطلاعات درباره هتل ها,مراکز خرید ,مکانه ای گردشگری و کلیه نکاتی که باید در سفر رعایت کرد را قرار داده ایم و با مراجعه به آن علاوه بر کسب اطلاعات درباره شهر استانبولاز قیمت تور استانبول و تور ارزان استانبول با آخرین تغیرات آگاه شوید .
 
بالا