Farhad_Forum_Ocu
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 5 آپریل 2013
- نوشتهها
- 76
- لایکها
- 36
سلام لطفا دوستان بگن که این مدل ماشین با چه قیمتی ارزش خرید داره؟؟
Last edited:
من هم مدل 86 دارم که دقیقا" وضعم مثل شماست.انژکتور شستشو دادم موتور تنظیم کردم فیلتر بنزین و هوا و ........ رو عوض کردم حتی استپ موتور رو هم عوض کردم یه مدت کوتاهی خوب شد اما هنوز یه روزایی که هوا صبح سردتر میشه دوباره همون بالا رفتن دور موتور رو دارم و مطمئنم با سردتر شدن هوا در پاییز و زمستان باز این مشکل را خواهم داشت.. من هم با خیلی ها صحبت کردم اما ظاهرا" بیشتر افراد فقط استپ موتور رو مقصر میدونن
سلام.من همین مشکل را با پراید مدل 87 داشتم.تنها کاری که میتونی انجام بدی اینه که کل دریچه گاز را عوض کنی.تمیز کردن استپر موتور و تعویض شمعها و استفاده از شمع بوش هم بی تاثیر نیست.موفق باشی
سلام چقدر هزینشه تعویض کل دریچه گاز؟
منم با مدل 88 همین مشکل رو دارم
این مشکل ربطی به ECU نداره.واسه هزینه هم ببرید نمایندگی ازشون بپرسید.اما فکر کنم بالای 100 تومن هزینه داشته باشه.من خودم یه راه حل ابتکاری واسه این موضوع پیدا کرده بودم.وقتی که دور موتور روی 2 ثابت مونده،کاپوت ماشین را بالا بزنید.یک دسته سیم هست که داخل لوله خرطومی قرار گرفته و تهش یه سوکت مشکی داره.وقتی سمت خودتون بکشید میبینید که دور موتور یهو پایین میاد و نرمال میشه.من این دسته سیم را با یک بست پلاستیکی و در حالتی که کشیده بودمش سمت خودم به بدنه موتور بستمش و دیگه از اون به بعد ماشین خود بخود گاز نخورد.حیف که الان پراید ندارم که با عکس واستون توضیح بدم.سعی میکنم یه عکسی چیزی از نت پیدا کنم و واستون توضیح بدم که کدام سیم را ببندید.البته فک نکنم این مشکل باشه،ECU وقتی که از طریق سنسور دمای آب متوجه میشه که موتور سردتر از حالت معمول هست،یه جورایی موتور رو ساسات میکنه و دور رو بالا میبره تا موتور گرم شه،بعد از اینکه به دمای مورد نظر رسید دور موتور خود به خود میاد پایین،البته اگه صبح هوا گرمه شاید اشکال از سنسور دمای آبتون باشه
این مشکل ربطی به ECU نداره.واسه هزینه هم ببرید نمایندگی ازشون بپرسید.اما فکر کنم بالای 100 تومن هزینه داشته باشه.من خودم یه راه حل ابتکاری واسه این موضوع پیدا کرده بودم.وقتی که دور موتور روی 2 ثابت مونده،کاپوت ماشین را بالا بزنید.یک دسته سیم هست که داخل لوله خرطومی قرار گرفته و تهش یه سوکت مشکی داره.وقتی سمت خودتون بکشید میبینید که دور موتور یهو پایین میاد و نرمال میشه.من این دسته سیم را با یک بست پلاستیکی و در حالتی که کشیده بودمش سمت خودم به بدنه موتور بستمش و دیگه از اون به بعد ماشین خود بخود گاز نخورد.حیف که الان پراید ندارم که با عکس واستون توضیح بدم.سعی میکنم یه عکسی چیزی از نت پیدا کنم و واستون توضیح بدم که کدام سیم را ببندید.
اصلاً مشکل از اتصالی نیست.از کیفیت بد تولید پراید هست.من عکسشو پایین گذاشتم.اون لوله خرطومی که داخلش یک دسته سیم هست و من با شماره 1 توی عکس مشخص کردم را موقعی که ماشین دور موتورش بالا وایستاده را به سمت اون تکه فلز که با شماره 2 مشخص کردم آروم بکشید.مواظب باشید که محکم نکشید .میبینید که دور موتور یهو میاد پایین.با یک بست پلاستیکی اون دسته سیم را به شماره 2 ببندید،جوری که دور موتور ثابت بشه.تمیز کردن استپر هم فراومش نشه.یا حقعکس بزار ببینیم چی میگی آقاجان،اینطور که شما میگی اون سیم یه جاییش اتصالی چیزی داره که وقتی میکشی درست میشه
اصلاً مشکل از اتصالی نیست.از کیفیت بد تولید پراید هست.من عکسشو پایین گذاشتم.اون لوله خرطومی که داخلش یک دسته سیم هست و من با شماره 1 توی عکس مشخص کردم را موقعی که ماشین دور موتورش بالا وایستاده را به سمت اون تکه فلز که با شماره 2 مشخص کردم آروم بکشید.مواظب باشید که محکم نکشید .میبینید که دور موتور یهو میاد پایین.با یک بست پلاستیکی اون دسته سیم را به شماره 2 ببندید،جوری که دور موتور ثابت بشه.تمیز کردن استپر هم فراومش نشه.یا حق
![]()
داداش رادیو میخوای چیکار؟ همون ضبط بذاری بهتره
البته این نظر منه..
یعنی چی؟تُف بزن