شما که نظرتون را ازهمون اول دادین دیگه نظر بقیه بدرد چی میخوره!!!ولی اگر میخای مدل بالا با بیشترین افت قیمت بخری،برو دنبال رانا که هیچ فرقی با 206 نداره بجز چهارتا آپشن و اسم پژو...زیر 90 هم بدرد کسی میخوره که عشق چهار تا آپشن و مولتی پلکس و گیربکس قدیمی هست و گرنه کسی ماشین سالم مدل پایینش را به من و شما ارزون نمیده،باید پول خوب بدهی ولی مدل پایین بخری که فردا روزی کارکردت رفت بالا،قیمت ماشینت افت میکنه،206 ای که رفت بالای 150 تا کارکرد بعد از 10 سال خریدش منطقی نیست...بهترین انتخاب از لحاظ کم دردسری هم ال 90 هست که معلومه اصلا چشم دیدنش را نداری...من که اصلا پارس معمولی را قبول ندارم ولی اگر میخای پارس بخری برو دنبال ELX که 16 سوپاپه وگرنه موتور xu7l3 اصلا دوزار نمیارزه نه شتاب داره و نه قدرت درست حسابی،زرتی هم واشر میزنه و همیشه باید حواست به آمپر آب باشه،برعکس پارس ELX که بهترین صندلی را هم داره...فقط تایم کردن موتورش کار هرکسی نیست!!!!در مورد ترمز هم بنظرم از 206 تیپ5 بدتر نباشه+سورن هم گزینه بدی نیست ولی پولت فکر نکنم به صفر توربو شارژ و مدل بالاهای EF7 برسه