• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

معرفی دوربین Samsung wb650

mihan_123

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 مارس 2011
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
1
دوربینی با 15 برابر قدرت زوم

Samsung-WB650-Super-Zoom.jpg

مشخصات فنی:
ابعاد : 106.6 *60.5*28 میلیمتر
وزن : 214.6 گرم
وضوح تصویر : 12.2 مگاپیکسل
سرعت شاتر ماکسیمم : 1/2000 ثانیه
دارای شناسائی چهره
پشتیبانی حافظه فلش : SD / SDHC
کاهش قرمزی چشم
پشتیبانی سیستم عامل : All Supported
مجهز به یک نقشه خوان با GPS
صفحه نمایش VGA AMOLED
قابلیت فیلمبرداری HD با HDMI داخلی
Samsung_WB650_Lead_w300.jpg

و یک عکس حرفه ای. چه بخواهید از جمعی دوستانه تصویربرداری کنید یا از بازتاب ماه روی برکه، قابلیت هوشمند خودکار 2.0 (فیلم و عکس) مؤلفه های اصلی ترکیب بندی تصویر شما را فوراً تحلیل و بررسی کرده و سپس تنظیمات لازم را بطور خودکار انجام می دهد تا بهترین تصویر ممکن را با حالتهای متعدد عکس و فیلم بگیرید.​

samsung_wb650_haut_450.jpg

تصور کن قابلیت فیلمبرداری HD را در دوربینی داشته باشید که در کف دست جا می گیرد. دوربینی که کیفیت فیلم آن 720p HD با سرعت 30 کادر در ثانیه است. این دوربین از فرمت H.264 استفاده می کند که ظرفیت ضبط آن 2 برابر MPEG-4 و 4 برابر فیلمهای MJPEG است. سپس می توان آنرا با یک کابل HDMI به هر HDTV یا نمایشگر HD وصل کرد و تمام تصاویر HD خود را به دیگران نشان بدهید.​

samsung-wb650.jpg
[/RIGHT]
 

mihan_123

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 مارس 2011
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
1
16pyzz26vsgjq07ph1ug.jpg
2f7qrgoctdfp62zh7y6n.jpg

GPS به دردهای زیادی می خوره . اما این یکی واقعا شاهکاره . هر جای دنیا که عکسی بگیرید ، نگران نباشید هیچ وقت فراموش نمی کنید اونو کجا گرفتین . موقیت یاب جهانی توی اطلاعات عکس یادداشت می کنه که این عکس کجا گرفته شده .

pilmer0wqzmd1uqi6bl.jpg

لنز های اشنایدر که وی دوربین های جدید سامسونگ استفاده می شه دقیقا کارایی لنزهای کارلز رو برای سونی داره . لنزی با کیفیت بالا که اجازه ی استفاده از لنزهای زوم با بازه ی فاصله کانونی کاملا بالا . این امر باعث می شه در تصاویر واید از هم گسیختگی اجزا کمتر و در تصاویر تله کیفیت تصویر حفظ بشه .

k5566925qqzrrtcmdzr.jpg


وجود داشتن تنظیمات پیش فرض حتی برای حرفه ای ها هم اگر بخوان عکاسی خانوادگی کنن یه موهبت به حساب می آد چه برسه به استفاده کننده های آماتور ... اما بودن تنظیمات دستی هیچ وقت نباید در دوربین فراموش بشه چون جاهایی هست که هیچ وقت ماشین به جای شما تصمیم درست رو نمی گیره .

fq0nbjk7sx1juvo56dl.jpg

وجود امکانات مناسب و البته با کیفیت بالا در مواقعی کق شما نیاز به تصاویری با کمترین میزان محو شدن دارین کمک می کنه عکس ایده آلتون رو بگیرین . در اکثر نوشته ها این امر یکی از بهترین قسمت های دوربین بوده .

4p0rgllfqc0s30hp25h.jpg

تنظیمات مختلفی پیش فرض در دوربین قرار داده شده که می تونه شما رو تو بهتر عکس گرفتن کمک کنه . این تنظیمات از نورسنجی تا حتی تنظیم میزان زوم لنز هم به عهده می گیره اما در نهایت چیزی که من بهتون پیشنهاد می کنم در باره عکاسی پرتره به هیچ دوربینی اعتماد نکنین . کمی لنز رو به حالت تله ببرید و از نورسنجی اتوماتیک استفاده کنید و فلاش رو خاموش کنید .

3k6wce6y0f6vqixprygb.jpg


نمونه عکس هایی که با این دوربین گرفته شده . در پست های بعد نمونه عکسهای بیشتر و بهتری همراهه توضیحات تکمیلی می زارم براتون تا کاملا این دوربین دستتون بیاد .
 
بالا